Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Astma a alergie

Zdravím. O alergiích jsem se celkem dost, ale nikde tu nevidím téma konrétně o astmatu. Mám lehké astma způsobené alergií na prach. Co se týče mě už ani nevím, že mi něco je. U alergoložky jsem nebyl asi tři roky a jsem Ok. Nemít to na papíře tak se s tím vůbec nazaobírám. Astma mě trápilo hlavně v dětství. Podle alergoložky můžu dělat vše bez omezení a to i vrcholové sporty. I sám o sobě vím, že mi nepřekáží žádná velká či nadměrná fyzická zátěž (Floorbal, sebeobrana, běh, posilovna, airsoft běžně ve starých zaprášených polorozpadlých budovách, plynová maska = vše vyzkoušeno). Mám tedy pár konkrétních dotazů: 1. Podaří se mi přesvědčit alergoložku a následně obvoďačku aby mi vydala výpis, kde jsem zcela zdravý. Mají doktoři při prohlídce u policie i přesto jak zjistit že mám alergii? Za 2. Podaří se mi doktorky přesvědčit jen částečně tzn. alergii uvedou, ale dodají, že je lehká a neomezuje mě. Jaká je šance potom? Za 3. Nepřesvědčím je a půjdu s výpisem kde je napsáno alergie na prach (naštěstí NE astma, to už mám osobně zjištěno). Jaká je šance potom? Ještě bych chtěl dodat, že místa jako IT specialista apod. která mají, jak jsem se dočetl, vyjímku a mohou mít všlijaké nemoci, ale do ulic. Tzn. "klasický" policista, pohotovostní jednotka a když už se ptám tak i zásahové jednotky. Díky moc za jakoukoliv odpověď a nejvíce vděčný budu za odpovědi práve od lidí se stjným problémem, nebo jejich známých.
BORGI :: Datum založení: 11. 10. 2013 :: celkem 14 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu LIBOR80 13:38:14 30. 01. 2016
default.png
VEAGLE [2016-01-30 12:54:53]: ať to máš v kartě nebo ne, při krevních testech záleží na výsledku počtu leukocytů. na základě tohoto tě pošlou na podrobnější vyšetření k alergologovi. U mě to bylo přesně takto, ale u alergologa mi byly zjištěny alergie 1. stupně bez jakékoliv potřeby léčby, takže jsem prošel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VEAGLE 12:54:53 30. 01. 2016
default.png
Zdravím. Hlásím se k policii pro okres Brno-venkov a chci se zeptat jestli je lepší zatajit alergii (pyl, prach, srst) tzn. říct obvodnímu lékaři aby to ve své zprávě nezmiňoval, nebo přiznat barvu.I když nemám žádné problémy, v sezóně i mimo ni, a pravidelně sportuji bez toho, aniž bych cokoliv zaznamenal, tak chodím pravidelně na alergologii na vakcínu. Četl jsem zde v diskuzích, že asi i záleží na lékaři, který vás potom vyšetřuje, že někoho pustí a někoho ne. Taky teď všude probíhají nábory tak třeba ty tabulky tak důkladně nedodržují. Nemá někdo zkušenosti s alergiemi při výběrovém řízení v poslední době ( konec 2015)? Skutečně rád bych se k policii dostal a byl bych nerad abych popř. skončil na tom, že navštěvuji alergoložku, i když žádné problémy nemám a astmatem také netrpím. Děkuji za každou odpověď.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 21:50:44 15. 10. 2013
default.png
V praxi je to tak, zeptají se tě jestli jsi alergik apod. pokud to není v kartě a ty řekneš ne, nikdo se v tom rejpat nebude, dostaneš A a jdeš o dům dál

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 18:05:39 15. 10. 2013
default.png
To je zase debata na 5 let. Viděli jste nebo slyšeli jste, že by Tomáš Dvořák nebo Lukáš Bauer někde něco nerozdýchali? A astma a alergii mají.

U AČR se s astmatem nechytneš, to je pravda. U bezp. sborů však oficiálně ano, ale jak říkám, i když dostaneš "A", tak tě kvůli tomu vzít nemusejí. A pro vstup vůbec potřebuješ mít komplet u všeho "A". Pokud je uvedeno A-C, tak záleží na tom, jak na tom prostě jsi, případně na doplňkových vyšetřeních, milosti a vůli posudkového lékaře sboru.

Pro astma tam nevidíš stupeň, protože je pro diagnosy J 45 (astma) až J 67 stejné slovní hodnocení. V poznámce vedle máš, že stupeň závažnosti se posuzuje podle funkčního vyšetření plic (to je ta dožádaná spirometrie např.) a hodnoty v tabulce v příloze k oné vyhlášce.

Alergik třeba jsi, ale tělo proti alergenu už roky agresivně nebojuje, protože zjistilo, že to nemá cenu. Laicky řečeno. A pokud jsou ti lékaří tak nějak normální a skutečně problémy nemáš a jsi funkční, tak by neměl být problém. Četl jsem článek o lékaři z Ústavu leteckého zdravotnictví nebo jak se to jmenuje, a říkal, že pouští normálně tlakaře, cukrovkáře i astmatiky, pokud to mají ok, jak píšeš ty, protože ví, že nezávažné stavy pod medikací nejsou ohrožením.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BORGI 16:13:13 15. 10. 2013
default.png
SANTIAGO-SAN [2013-10-15 10:41:48]: No tak s tím problém nemám. Nemám žádnou alergickou rýmu ani nic takového. ta moje alergie je spojená jen s tím astmatem. Ale je to spíše ten dříve zmíněný případ kýblu plného prachu, kterého bych se zhluboka nadýchl. Pak by se mi asi začalo jen hůř dýchat a i v tom příapdě se dá pak ještě dlouho normálně fungovat. Jako malému se mi to semtam stalo. No jakříkám teď jsem vážně už dlouho bez projevů a bez medikace.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 10:41:48 15. 10. 2013
default.png
Problém Astma a alergií je v tom že když v podmínkách které běžně zvládáte musíte najednou strávit celou službu tak se to může projevit.. Např. Kýcháním apod. což je dcl problém když budeš čekat na pašíka schovanej a on tě z 15 metrl uslyší kejchat apod. Prostě vtip je v tom že najednou se to může projevit a vy pak z nějakého důvodu můžete být nefunkční a to si policie nemůže dovolit...nebo ani ne tak pro policii jako hlavně pro parťáka

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BORGI 00:01:27 15. 10. 2013
default.png
MINI [2013-10-14 22:23:51]: Díky. Jenže zrovna u kolonky astma není žádné písmenko ani v jednom sloupci. To znamená že záleží čistě na posudku lékaře nebo jak? A když by bylo napsáno A-C znamená co prosím?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MINI 22:23:51 14. 10. 2013
default.png
Ideálně bys měl mít posudek od alergoložky (čili specialisty, pokud si to vyžádá policejní lékařka), kde ti výslovně uvede něco ve smyslu "v posledních xx letech bez projevu, bez medikace, bez úlev, schopen práce u PČR bez omezení". Pokud si ještě nekoukal, zkus se prokousat: http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2006-393. To je mantra všech pol. přijímacích lékařů. Najdi si v tabulce svou chorobu a musíš tam mít bezpodmínečně za A.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BORGI 20:38:08 14. 10. 2013
default.png
X502 [2013-10-14 09:17:36]: Což určitě nikdo dělat nebude že? V takové situaci by si kýchl i zdravý člověk. A pokud vím alergie jako taková se přímo vyléčit nedá, takže je tím asi myšleno to co říkají chlapi co? Tzn. nějaké doporučení, že jsem schopen všeho bez omezení plus dobrý výsledek spirometrie? Jinak jak říkám je to uř přes tři roky co jsem úplně v poho a neberu nic.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X502 09:17:36 14. 10. 2013
default.png
BORGI [2013-10-14 01:00:21]:

Alergie u AČR je za C, co se týká PČR, tak taky C, alespoň, když jsem byl já na zdravotních, tak za to lidi vyhazovali. V té směrnici je napsáno vyléčené stavy nejméně 3 roky bez projevu, to znamená, že když před tebe dám kýbl prachu, tak si ani nekýchneš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio