Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Násilný konflikt mezi hasiči a policisty v Belgii

Námět na katastrofu mezi IZS..... http://www.youtube.com/watch?v=fTxM1wX3TeE#t=28
ANDRAS :: Datum založení: 18. 12. 2013 :: celkem 19 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GHOST-COP 11:24:13 23. 12. 2013
default.png
http://www.ubs-mv.eu/informujeme/101-petice-2014

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 11:01:09 22. 12. 2013
default.png
STENLI [2013-12-21 15:26:50]: Do armády bych šel, kdyby nebyl trend vyhazovat před rentou, jsem mladej kluk takže nějaké odloučení mi mo moc nevadí, od 15 jsem byl na intru 100 km daleko, šel jsem k policii a v 8 měsíců jsem byl buď 150 km daleko, nebo 100 km daleko, takže nic na co bych nebyl zvyklý. Rozdíl mezi námi a AČR je prostě fakt že my makat musíme ikdyž nechce, a o to víc musíme makat když je na oddělení pár kolegů kteří nedělají a prochází jim to. Polda si prostě svoji práci udělat musí jinak papá šáteček. Jsem prostě přesvědčen že PČR je pro bezpečnost a fungování států důležitější, pokud mi to někdo vyvrátí něčím logickým jak přímým způsobem každý den pomáhají státu rad se omluvím za to že jsem tvrdil něco jiného. Ještě jednou opakuji, není to závist protože co si budem povídat, jen se jim vrátilo něco na co měli právo stejně jako my. Taky vím že ani těchdeset procent skoro neuvidí protože jak je zvykem tak jim to zkrouhnou na příspěvkách které byly bez daně. Jde jen o princip, naopak jim to přeju. Já pouze hájím princip toho že někdo kdo je opravdu každý den potřeba neuvidí ani korunu narozdíl od armády která si ani o to nijak nemusela říkat, jen zase poldové musejí psát petice aby bylo vidět jak jsme všem u prdele...Tebe by to nenaštvalo ?

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STENLI 15:26:50 21. 12. 2013
default.png
SANTIAGO-SAN [2013-12-21 11:39:11]: Santi , nehledej to špatný u ostatních , nepátrej po tom kdo je důležitější atd. , co člověk to názor. To co řikáš o lidech v armádě, můžu já říct o lidech u policie. Znám x takových případů , ze svého okolí. Všechny bezpečnostní složky jsou podfinancovaný , to že se někomu bude závidět pár korun, z nás dělá jen hlupáky. Jestli si myslíš, že je to u AČR tak na pohodu, jdi sloužit , dostaneš vojína(desátníka ) , pošlou tě na druhej konec republiky, přes týden budeš v prdeli, rodinu neuvidíš a 15. Ti přijde 20 tisíc na OS účet . Paráda, ne ? Když budeš mít štěstí dostaneš se někam k bojovýmu útvaru, tak budeš mít o pár korun navíc, ale rodinu uvidíš úměrně tomu míň. 1.4. 2013 se otevírá nástupní kurz ve Vyškově - jdi a pak nám sem napiš.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 11:39:11 21. 12. 2013
default.png
PIM-BURGER [2013-12-20 16:55:26]: Zdroje mám z vícero ruk ne jen jedné. Upřímně... KDyž voják má nějakou činnost tak je to ta že si jde zaběhat, zacvičit aby měl fyz. kondici. Tedy dělá to samé co musí polda, jenže voják to dělá v placené době a polda to musí dělat o svém volnu. Kolik vojáků a poldů doopravdy něco dělá, nemá cenu hodnotit to je všude stejné. Voják má přes den nějakou činnost na údržbě kasáren a svého vybavení. Poldům sice uklízí uklizečka ale starání se o služební vozy, ústroj atd. stejně jako u AČR máme stejnou. Jenže polda k tomu všemu jezdí po ulicích, nahání gaunery, hlídá gaunery seznamuje se s gaunerama, sepisuje, šetří, odkládá, podstupuje, dožaduje, oznamuje. Stejně jako voják se učí taktiku, střílí, učí se sebeobranu. Narozdíl od AČR musí mít ještě v malíku zákony. Když voják blbě natře plot, jde to obrousit a druhý den znovu, když polda blbě napíše papír, jde si v horším případě sednout, v lepším případě mu seberou z peněz. Polda denně chodí po ulici a má potyčky s neřádama všeho druhu. Voják chodí po kasárnách a dloube se v nose protože by i třeba dělal ale nemůže či není co. Jak říká stranix z okolních států nám nic nehrozí a i kdyby, ať se na mě nikdo nezlobí s naší armádou by si stejně každej vytřel p*del. Protože těch pár dobrých věci na co můžeme být hrdí to nestojí ani za řeč. Česká letka 10 stihačů ? Stačí jeden nálet a celá vzdušná obrana ČR není ani v troskách ale popelu. Pár statečných vojáků máme, ale co na plat když všichni jich mají o několik % více, ať chceme nebo ne tak lépe připravené protože u nás na to nedostanou prostor aby se ušetřilo. Jediné kdy je AČR přímým způsobem přínosná pro ČR je živelná katastrofa a i přesto že má např. AČR odborníky na danou problematiku, nikdo jim nedá rokzaz protože by to moc stálo ikdyž ti kluci pomoci chtějí. Dle mého názoru bohatě stačí domobrana. Ať se na mě nikdo nezlobí ale AČR je vážně méně důležitá než PČR. O tom jestli je důležitější Hasič, záchranář nebo polda opravdu nemá cenu se bavit, protože tito narozdíl od armády se každý den přímým způsobem účastní na pomoci ČR. AČR má pár statečných bojovníků v cizé zemi. V takové která ani není kde ČR je natož aby ji chtěli nějak přímo ohrožovat. Co si budeme povídat, přiznejme si barvu, celá Česká Republika je celému světu u prdele. Nikoho nezajímá, proč ? Protože jsme malý, bezvýznamní a díky naší vládě chudí a ohýbáme hřbet před každým...Dle mého názoru je opravdu důležitější mít spokojenou Policii, záchranáře a hasiče než naší armádu. Armáda, alespoň pro mě, krom pár zahraničních misí není vůbec vidět a ještě jde o zahraniční mise kde hájíme zájem cizého státu...Ve finále z toho totiž stejně bude profitovat hlavně USA, určitě Francie apod. a nás to bude jen stát peníze, život, zdravý....

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 19:50:48 20. 12. 2013
default.png
Souhlas se Santiagem. Práce u PČR a AČR se nedá srovnávat. Ono to vyplývá už z její náplně. Na rozdíl od dob dřívějších nám od okolních států žádné nebezpečí nehrozí a co si budeme povídat, na mise se drtivá většina příslušníků AČR taky nepodívá. Nějaká ta živelná katastrofa je také spíše raritkou. Kdežto kriminalita je +- stále stejně vysoká a byrokracie se zvyšuje neustále. Můj názor, nikomu ho necpu, ale taky s ním nikdo nehne =)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 16:55:26 20. 12. 2013
Pim Burger.jpg
SANTIAGO-SAN [2013-12-19 23:50:16]: No, myslím, že paušalizování není na místě. Záleží na tom, kdo kde slouží. Z první ruky můžeš mít jednotlivý příklad, ale neplatí to pro všechny. I já mám informace "z první" ruky, jak se "nadřou" někteří řadoví policajti, prostě kus od kusu, pozice od pozice. Proto si myslím, že veškeré tyto diskuze o tom, koho stát zanedbává víc a kdo si zaslouží míň, jsou o ničem. Jinými slovy, zkusme si představit jeden bez PČR a jeden den bez ZZS a celkově zdravotnického personálu - co by bylo pro lidi horší?;-) Každá složka má své opodstatnění a žádný stát se bez nich (až na drobné výjimky) neobejde. Navíc považuji za více účelné bojovat za výhody u svého sboru, než ukazovat prstem na to, jaké výhody má sbor jiný...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 23:50:16 19. 12. 2013
default.png
PIM-BURGER [2013-12-19 11:57:26]: Já taky netvrdím že je co závidět, já tvrdím že s policií drbou z jedné strany na druhou a tímhle přilévají olej do ohně a co si budem povídat, voják má daleko víc než polda, a tu práci co každý z nás denně musí odvést je taky někde úplně jinde. Když se kouknu co dělají běžní řadový vojáci a co běžný řadový polda, ať se na mě nikdo nezlobí ale ten polda má až po prdel práce...narozdíl od vojcla...a to mám informace z první ruky...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STENLI 15:21:03 19. 12. 2013
default.png
Pim má pravdu, jenže tohle moc těch nadávajicích už nezajímá. Ještě bych doplnil , že dostanou přidáno jen díky tomu, že jich bude 1675 propuštěno, z ušetřených peněz za jejich výplaty bude přidáno zbytku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 11:57:26 19. 12. 2013
Pim Burger.jpg
SANTIAGO-SAN [2013-12-18 21:56:04]: Tohle je věčná polemika, kdo je více a kdo méně důležitý, já si myslím, že tak jasné by to nebylo. Nicméně je nutné dodat, že vojákům se ve skutečnosti nepřidává, pouze se ruší příspěvky na bydlení a jiné doplatky, které vyrovnávaly prachmizernou tabulkovou mzdu. A to nemluvím o tom, že vojáci mají vždy časově omezený kontrakt, tzn. smlouvu na dobu určitou, na rozdíl od PČR musí plnit fyzické přezkoušení, může s nimi býti více šíbováno, přestože posádek už v republice příliš nezbylo a právě v tomto roce se u všech druhů vojsk konalo celkem velké propouštění. Jinými slovy, ono zase není tolik co závidět...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu GHOST-COP 10:45:24 19. 12. 2013
default.png
No a co ta petice UBS za navrácení 10% do tarifů? Máte fyzicky podepsán papír? Zúčastnili jste se? Máte k tomu něco?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio