Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Mobil ve službě

Je pravda, že policisté nemohou ve službě používat mobily? pokud ne, tak proč?
LENNY :: Datum založení: 18. 10. 2008 :: celkem 11 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JAJINEK 19:10:56 24. 10. 2008
default.png
Myslím, že z principu, s ohledem na LZPS, samotný fakt, že máš u sebe ve službě mobil, který je tvým vlastnictvím, nenůže být důvodem k postihu. Zaměstnavatel si ale může vymínit ve službě zákaz jeho používání. Ale asi to bude útvar od útvaru. Zákaz používání (nikoliv podle mne nošení), teoreticky může vydat šéf KS nebo OŘ. Myslím, že centrálně z PP to zakázáno asi není.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAREK 19:07:55 24. 10. 2008
default.png
Dovolím se podělit o menší postřeh, zejména mířený k remcalům na operátory. Taky občas na jejich adresu remcám, ale pokud potřebuji volat RZS, hasiče, tak to řeším přes mobil z jednoho prostého důvodu. Tou tichou poštou přes jenoho nebo dva lidi se informace zkreslí a než " vyoslím" do super raiostanece MATRA,( pokud mi několikrát po sobě nemění buňku), kde, co, kdo, kdy, jak a proč, radši vytočím bezplatné číslo rovnou řeknu na co se mě ptají a je to podstatně rychlejší. Navíc na záchrance ti operátorka radí co a jak dělat pokud je třeba, což přes OD jde dost ztěžka. Určitě bych preferoval služební mobil, alespoň jeden do hlídky, neboť je to užitečná věc i při jiné práci v terénu, než vysílačkou se sáhodlouze domlouvat s operátorem kamže to vlastně má zavolat a co tam má vyřídit a jak. Třeba až se doladí všechny repce zbude i nějaká korunka na těch pár telefónků. :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 10:34:29 21. 10. 2008
default.png
Sloužím už nějaký ten pátek, ale pokud mně paměť neklame, tak někdy okolo roku 1996 vyšlo nějaké nařízení, nebo nějaký interní předpis, který ZAKAZOVAL nošení a používání mobilních telefonů při výkonu služby. Nedivil bych se, kdyby ještě stále bylo v platnosti, neboť si nejsem vědom nějakého zrušujícího nařízení. Vím, že můj kolega, který měl tehdy mobil jako jeden z prvních lidí na OOP, dostal od vedoucího ultimátum, že pokud ho ještě jednou uvidí ve službě s mobilem, že už ho potrestá. Tehdy to bylo myslím jen ze závisti, protože šéf oddělení sám mobil neměl a evidentně mu vadilo, že řadový četník něco takového má. Pak byl mobilní boom a mobil měl postupně každý. Dnes je běžnou součástí policisty ve výkonu a NEZBYTNOSTÍ, protože jak sami uznáte, vysílačky jsou mnohdy nefunkční a i operační, nebo vedoucí směn si berou telefonní čísla, na kterých jsme při službě dostupní. Je to mnohdy rychlejší a efektivnější, než rádiový provoz. Každopádně si ještě pamatuji, a není to mnoho let zpátky, tak tři-čtyři, kdy nám šéf zakazoval při výkonu služby používat mobil. Dnes se toho vůbec nebojím, a i kdyby mě kvůli tomu chtěli "udělat", tak si myslím, že najdu dalších tisíc argumentů, podle kterých je používání mobilu při výkonu služby v dnešní době nezbytností. A jen takový malý dodatek. Mobil mi už nepřímo ve službě zachránil život, nebo spíše urychlil zákrok proti pachateli, který použil proti nám zbraň (byly to ostré, žádná plynovka). Jak na potvoru, vysílačka na závěr služby klekla a kdybych neměl tehdy v hlídce alespoň já mobil, kterým jsem přes 158 koordinoval příjezd posil a zadržení pachatele, tak nás tam možná někde trefil, nebo by alespoň utekl a nebyl by spravedlivě potrestán, protože pokud je mi známo, sedí ještě teď a ještě bude sedět snad nějakou dobu, jelikož mu bylo navíc prokázáno několik LP se zbraní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 09:39:01 21. 10. 2008
default.png
Píšete zde, že je asi vlastní mobil ve službě povolený, já si nejsem 100% jistý, ale myslím, že vlastní mobilní telefon je ve službě zakázaný. A myslím, že se zakázal kvůli nějakým fotkám, kdy policista vyfotil něco u nějakého případu a poté to prodal médiím. Ale nejsem si 100% jistý, můžu se mýlit, ale myslím, že je opravdu zakázaný. Ale stejně každý mobil pochopitelně má. Ono konec konců, u nás dozorčí, když jedeme ven musí dávat číslo na svůj mobil, protože přes vysílačky se nás vždy nedovolá. A pokud voláme my operačnímu, tak přes 158, sice prskají, ale já nebudu platit ze svého minuty provolané s operačním.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOUSAC2 19:27:59 19. 10. 2008
default.png
Tam kde je to možné preferuji mobil, je učinný pro službu, nejde ho drbanama odposlouchávat. Čísla pro integrovaný system jsou zdarma. Prozvánění také funguje a na druhou stranu někteří u naší S.R.O. promrhají větší finanční prostředky než stojí jeden fofr hovor z mobilu . Víte kolik munut se může hovořit a je jednou u které společnosti za jedno křeslo zakoupené v akci P 1000 a přitom běžné stojí o 50 % méně a nikomu to dosud nevadilo tak proč dráždit mobilama, hlavně když končím šichtu a volám ženě co mám dokoupit za nákup.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLOCKED717 18:53:58 19. 10. 2008
default.png
Také se přídám s jednou příhodou. U nehody byla záchranka. Tři auta, dva doktoři. Když odjeli, volal operační, že tam jeden zdravotník někde nechal pager, tak jestli se můžeme podívat. Nic jsme nenašli, voláme operačnímu, ať ten pager ze záchranky prozvoní. Odpověděli nám, volej na tísňovou linku, záchranky. My to nemůžeme takto vyřešit. Z čeho asi mám volat? Služební mobil nemám...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu V3ND4 18:39:46 19. 10. 2008
default.png
A u nás v Praze to dokonce chodí takhle: Hlídka: Můžeš mi zavolat záchranku? Paní je zraněná. Operační: A to nemáš mobil, nebo co? Je to zadarmo. Hlídka: (Otráveně) No jo no, tak já volám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINKYS 17:05:05 19. 10. 2008
default.png
Přesně - mobil ve službě, na ulici, je NUTNOST. Chceš si vysílačkou zavolat pomoc a po zaklíčování se ozve jen TUUU TUUU TUUU a je hotovo. Malý typ pro začátečníky - na začátku služby si dejte na první místo číslo svého kolegy a mobil mějte vždy po ruce!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LA-SAGRERO 13:59:54 19. 10. 2008
la.sagrero.jpg
Vedoucí řekl jasně, mobil by neměl být na opasku, nebo jakkoliv vidět, ale počítejte s tím, že ve službě je to životní nutnost.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GONZALES 21:20:12 18. 10. 2008
gonzales.jpg
Samozřejmě, že v případech, které uvádí L.Cisár by se mobil používat neměl, ale v mnoha případech při různých opatřeních je od vedení přímo požadováno tvé soukromé telefonní číslo, aby s tebou šéfové byli ve spojení. Nemáš samozřejmě žádnou povinnost své číslo nikomu sdělovat, ale pokud jsou vysílačky a hlavně jejich baterky takové, jaké jsou, radši šéfa prozvoníš a on ti zpětně zavolá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio