Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Litvínov - Janov

To co jsem měl možnost vidět včera na mainsreamu byl hnus. Nevěřil jsem vlastním očím. Zaměstnává policie vůbec lidi české příp. slovenské národnosti? Silně pochybuju, poněvadž není možné aby fízlové tak tupě a nadšeně mlátili lidi z vlastního národa za halasného veselí černých cikánských tlam, kteří ač ozbrojeni bodnými a sečnými zbraněmi si mohli v klidu stát a fízly to nevzrušovalo. Z toho je vidět koho vlastně považuje státní moc za nepřítele. Příště by se měl přepad cigošských ghet provádět s větší průpravou a mnohem větší razancí. Cigánští azijatští cizáci si musí uvědomit kdo je tady pánem. A těm robocopům co mlátili vlastní lidi bych chtěl vzkázat: nechte se vyšetřit u psychiatra protožev hlavě to nemáte evidentně v pořádku...
EDAM :: Datum založení: 19. 10. 2008 :: celkem 21 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VRTULNIK-SOKOL88 NA STOPĚ NEJBLIŽŠÍ KNAJPĚ :: 19:07:40 01. 01. 2010
vrtulnik-sokol88.jpg
řeknu to takhle...policajti dělali to, co vyznělo v rozkaze. problém je v tom, že možná moc brutálně. a máš pravdu v tom, že tehdy mlátili vlastní lidi. měla jsem tam kamarády a pamatuju na to. mám dokonce památeční tričko z Janova. vím co se tehdy dělo a vím i to, že zatímco policie mlátila Čechy a Slováky a prostě a jednoduše "své lidi", cigáni postávali na kopečku a smáli se nám i těm policajtům. nezapomínej ale, že policajti jako takoví za to nemohou, může za to systém a policajti na vysokých funkcích, kteří jim toto nakázali. policajti jsou vesměs lidi, co otřebují prachy pro svou rodinu, nemají na výběr.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 13:42:45 29. 10. 2008
honzad..jpg
Jak sakra muzes takhle zevseobecnovat? Tvrzeni "na obou stranach jsou kriminanlici" ma asi stejnou platnost a hodnotu jako treba tvrzeni ze "vsichni policajti jsou zkorumpovani". Klasicky hloupy vyrok. Ti druzi jsou nebezpecenjsi? Z ceho soudis a hlavne z jake pozice to soudis. Osobne bych -pokud by to slo- tedy srovnal napriuklad napad trestne cinnosti zpusobeny ze strany priznivci DS a tech ozbrojnych romu. Tipujme, kde by ses vysplahal na vyssi cislo? Pises: "Máme bránit zákonnost padni komu padni."... ano a presne to se tady nestalo a nedeje! A bohuzel to komplikuje celou situaci, nebot jedna strana (DS) ma pocit, ze ji bylo ukrivdeno. A romove maji pocit vitezstvi, jelikoz vyj...li jak s DS tak s policisty. Jedni jou kurivdeni, druhym narostly ramena. Tato asymetrie nevesti nic dobreho A koncit debatu na toto tema urcite neni dobry napad, nebot mam neblahy pocit, ze cele deni je teprve v zacatcich. A pristi dny a tydny se jeste budeme vsichni divit. A cim pozdej budemme (a hlavne zodpovedni politici a organy statni spravy) schopni racinalne analyzovat deni a zacit pouzivat zakon vuci svem stejne, tim vetsi budou skody, ztraty a urazy (doufejme ze nic horsiho) na vsech stranach...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NASEPTAVAC 17:31:42 24. 10. 2008
default.png
Tak za prvé si myslím, že pravdu má zcela jistě Pim Burger. Na obou stranách jsou kriminálníci, jedni zneužívají sociální systém, druzí demokracii jako takovou. Ti jsou nebezpečnější. Protože jsou i chytřejší. Nemám rád holohlavce. A za druhé si myslím, že je třeba tuhle diskuzi ukončit a již na lebkouny v tomto vláknu nereagovat. Máme bránit zákonnost padni komu padni. Vždy tak úplně ideálně nečiníme. Malá nedůslednost se může nevyplatit, bohužel i důslednost... Příště rozehnat a odzbrojit všechny. Nekompromisně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LONGBOW 15:34:26 24. 10. 2008
default.png
A ted tu mluvte o tom, ci prava jsou tu porusovana,nejsem si vedom,ze by se tem prerostylm romum ve videoklipu neco stalo za to co tam predvedli.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LONGBOW 15:33:26 24. 10. 2008
default.png
www.youtube.com/watch?v=EUxgYKOTMnU

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LONGBOW 15:33:07 24. 10. 2008
default.png
www.youtube.com/watch?v=JX7RE3wGCig

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:11:16 24. 10. 2008
honzad..jpg
Myslíš si, že tu bráníš demokracii, ale bráníš jen zločince, kteří si chtěli na někom vybít vztek... .. jen strucne, nejak dnes nestiham: Obrana ustavnich prav mensin (nejen rasovych, ale i politickych) je nedilnou soucasti ochrany demokracie jako systemu. je mi jedno, jestli je to tonda nebo petr. jestli je to cernej, nebo ostrihanej, chytrej nebo blbej. Mel by platit stejny metr. POkud neplati (coz v nasi zemi neplati) nemuzes se divit, ze si maji ruzne skupiny (etnicke, politicke) tendenci vykladat a prosazovat si sve prava sami. A i kdyz zrovna na policejnim webu to mozna nezni prilis popularne, tak i "zlocinci" maji svoje prava. navic ty, ktere ty smahem hazis do pytle jako zlocince by za zlocince mel prohlasit soud, nikoliv media, romove nebo Pim burger. Samozrejme se shodujeme v tom, ze co dlazebni kostka na policisty, to trestny cin, ktery by mel byt souzen a potrestan. A co rasisticka nadavka (cerna svine, ale i ceska svine) to terstny cin, ktery by mel byt potrestan. ALE VSEM STEJNYM METREM. Pokud se to dit ze strany statu nebude (a to v tak citlive veci jako jsou probelmy se socialne nepriszpusobyvimi) tak kazda nespravedlonsot pridava kaminek do laviny pruseru, ktery by se dal nazvat jako brani spravedlnosti do valstncih rukou

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 20:38:49 23. 10. 2008
Pim Burger.jpg
Jenže milý honzod., já přece nikde ve svém článku neupírám chlapcům z DS jejich práva. Samozřejmě, můj osobní názor je, že jsou to trotlové, což jsem nikdy nezastíral, ale nikde jsem nenapsal, že jim chci upřít jejich práva. Jde spíš o to, že oni právě tu demokracii porušili, když napadli policii, chystali se napadnout jiné občany ČR ( ať už si o nich můžeme myslet, co chceme) a samozřejmě porušili zákon tím,že provedli nepovolené shromáždění. Promiň, ale pro mě už tohle znamená, že je to pakáž, kterou je třeba ( zákonnými prostředky) potlačit. A jejich názor mě prostě nezajímá. Na to, abych poznal, že když někdo napadá policii dlažebníma kostkama, tak to není v pořádku, nepotřebuju vědět, jestli je skinhead nebo jakou bundu nosí. Neodsuzuji ty lidi na základě oblečení a do jisté míry ani přesvědčení. Odsuzuji ty lidi na základě jejich nezákonného jednání. O tom, že veřejně hlásají nenávist k Romům nemluvě. Nebo to mi taky vymluvíš? V demokracii má každý právo na svůj názor, přestože odporuje všeobecné společenské normě a zákonům? Podle mě buď nevíš, co mluvíš a nebo máš dosti zvrhlou ( a bohužel po revoluci dosti rozšířenou) představu, že demokracie znamená, že každý si může dělat, co chce. Ale to není demokracie, to je anarchie. A co se týče druhé strany, tak jsem nikdy nezpochybňoval, že na straně zmíněných zástupců romské menšiny nedošlo k ničemu. Jde spíš o to, že ty agresi z 18.10. omlouváš tím, že Romové si začali, když poplivali to angažované děvče, které tam přišlo jen provokovat, což jsem už někde tady na policistovi.cz psal. Jak velký jsi demokrat honzod.- oko za oko, zub za zub!:-)) Víš co?? Zítra asi půjdu někoho zmlátit, protože je blonďák. Blonďáci mě posl. dobou dost se..štvou, tak si to s nějakým půjdu vyřídit. Nejde o to, že bych neměl rád demokracii nebo tak, ale včera jeden blonďatej blb dělal bordel v baráku a já nemohl spát, tak proč mu nerozbít hubu. Vezmu pár kámošů a půjdem s tyčema pomlátit pár těch blonďatejch šmejdů. Oni si to zaslouží. Ale ještě předtim uspořádám s těma samejma kámošema, co nemají rádi blonďáky, demonstraci proti žlutejm vlasům v nějaký blonďatý čtvrti. Budu tam provokovat a jim se to určitě bude líbit. Ale pořád zůstávám demokratem - a hlavně je demokracie, tak si můžu dělat, co chci. Prostě řečeno, tentokrát se mýlíš. Krutě mýlíš. Myslíš si, že tu bráníš demokracii, ale bráníš jen zločince, kteří si chtěli na někom vybít vztek ( nebo se už začala demokracie prosazovat tyčema a červenobílýma štítama?) Jojo, chudáci kluci dělnický, nepochopený...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 18:59:59 23. 10. 2008
honzad..jpg
Nikdo (tedy ja) jsem nidke nepsal, ze stoupenci DS jsou demokrate. jsou, nejsou, to at soudi panbuh, ja to soudit nebudu stejne, jakobychom e bavili treba o KSCM. Ja jsem psal o tom, ze i oni maji sva garantovana prava!! A sila demokratickeho systemu je prave v tom, ze je schopen garantovat prava i svym kritikum!! A sila systemu je i v tom, ze pokud tato prava chce nekdo upirat jinym, system proti tomu tvrde a razantne zakroci!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 18:54:15 23. 10. 2008
honzad..jpg
mylsim, ze to je pro tebe citlive tema a nechal si se od racionalniho mylsen i unest k instuitivni reakci, kde se ale dopoustis stejneho omylu ktery mi vycitas. Vadi ti rasisti, ejlikoz lidi soudi podle rasy na dobre a spatne? Ale ty prozmenu soudis ( a hazes do jdnoho pytle) lidi podle delky vlasu, znacek obleceni ci naklonnosti k nejakemu politickemu proudu. Podle tve reakce je jasne, ze kdyz slysis slovo skinhead, nebo delnicka strana tak mas stejne nekompromisni jasno jako Jihoceske matky kdyz slysi slovo Temelin. Ale kde beres tu jistotu, ze ty lidi hromadne (kolektivne) skatulkujes a odsuzujes neopravnene? Kolik jich znas? Mluvil si nekdy s nimi, znas jejich osudy a zkusenosti, abys je mohl takhle par vetama shodit ze stolu?? A pokud jde o Janov, tak si zapomel na dulezitou vec: kauzalitu. Kde to zacalo? Kdyz pred cca 14 dny prislo tech par lidi z DS do janova, tak s sebou nemeli dymovnice a rozhodne z jejich strany zadne nasili nevyslo. Naopka, byly tercem jasneho verbalniho rasisticakeho napadeni a celili vyhruzkam fyzickym nasilim ze strany ozbrojenych "obyvatel" sidliste z jiste etnicke skupiny. To je jasny a nezpochybnitelny fakt. Takze pokud hledas kdo prvni v janove sahl po zbrani a rasismu, tak to zkus udelat s chladnou hlavou. To ze ti ta skupina lidi neni sypmaticka jeste neznamena, ze nemaji svoje prava!! Uprime receno, to co pises je dost tvrde popirani demokracie jako systemu. Demokracie totiz musi byt dost silna na to, aby merila stejnym metrem i tem, kteri s ni jako systemem nesouhlasi. Prave to ji totiz odlisuje od vech totalitnich a autoritatvnich systemu na svete. To, ze uznavaji svobodu svych nazorovych oponentu! Pokud jim tuto svobodu odmitas garantovat jen proto ze se ti nelibi, nebo s nimi nesouhlsis, tak se ocitas na jejich ideove strane barikady. A vzdavas se moralni opory (a prava na dovolani se) demoratickych idealu. jelikoz demokratisky iela je vsem obcanuim stejna prava. bez ohledu na barvu, rasu, vyznani ci politicky nazor. Proste vsem stejnym metrem. A pokud se citis jako zastance demokracie (slovy churchilla spatneho systemu, ale stale nejlepsiho z moznych), tak pripust ze i extremiste u obou stran spektra maji narok na zivot a sve politicke nazory s tim, ze jejich prava sanmozrejme konci tam, kde zacinaji prava jinych. Nemusi se ti to libit a pak mas moznost mit pocit, ze Pim Burger najlepe na tomto svete vi, ktera skupina podle barvy, rasy ci (v tomto pripade) politickeho nazoru jsou ti spatni. V tom pripade ses ale na stejne lodi jako extremiste.... Cesta do pekla je dlazdena temi nejlepsimi umysly.(Coz bohuzel plati prave pro slusne lidi za ktereho te nadale bezesporu povazuji, byt se s tvym nazorem v minulem prispevku hluboce neztotoznuji)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio