Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Psychotesty u PČR

Zdravim, možná to tu bylo nesčetně krát, ale zaráží mě matematika u psychotestů. Je pravda že by tam měla bejt matematiku tohoto typu obtížnosti? http://cihak.webz.cz/slovul.htm zdá se mi to docela dost těžký
MARK58 :: Datum založení: 26. 10. 2008 :: celkem 24 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOHN158 16:08:12 24. 01. 2012
john158.jpg
Se mi nezdá že by tam byla matika když při předvýběrem musí dodat maturitní vysvědčení.. pak by to pozbylo smyslu ni ?
Psychotesty a výsledky jsou hlavně závislé na psychologovi který je vyhodnocuje. Tedy sklenice je poloprázdná nebo poloplná.. Musím říc že jsem sice prošel na první pokus no problem, ale setkal jsem se u PČR s takovými lidmi ze středního a vyššího velení, kteří nemohli přes ty testy projít, vožralci, psychopati, rozdvojené osobnosti, lidé krutí a bezcharakterně pokřivené kurvy..Takže jestli toto nedokáže psychotest odfiltrovat, tak proč se tedy vůbec dělají ? Místo toho by mohli dát třeba 5 minut v ringu ( box) to o člověkovi vypoví víc než 12 hodin otázek typu : Díváte se rád od ohně ? :)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 14:53:13 24. 01. 2012
Karel.150.jpg
Tak když jsem nastupoval já a dělal psychotesty, tak jsem musel napsat inzerát na seznámení, nakreslit jiný než jehličnatý strom, odpovědět na spoustu otázek - charakteristika osobnosti, na osobním pohovoru pak jen detaily a dvakrát seřadit barevné kartičky podle pocitu, ale žádná matematika tam nebyla, ale nedomnívám se, že jde především o matematiku, ale o logiku, tedy zaměření na IQ. Nepředpokládám, že tam bude složitá geometrie či řešení diferenciálních rovnic nebo určování pravděpodobnosti hypotéz při určitém typu rozložení pravděpodobnosti, to asi baví jen mě..;)

Když jsem byl na vojně tak jsem taky dělal psychotesty společně s IQ testy, zda jsem schopen sloužit jako strážák. Pochopitelně jsem neměl v úmyslu sloužit někde přikovaný u muničáku ve dne v noci, v zimě, dešti, tak jsem ty testy osobnosti vyplnit tak, jako bych měl rozdvojenou osobnost, ale trouba jsem si zase našlápl v IQ testech, protože mě to baví, chtěl jsem si zkusit co ve mě je. A skoro by mi to vyšlo a neprošel bych, při osobním pohovoru psycholog váhal a pak mi řekl "Ale máte vysoké IQ, vy žádnou hloupost neprovedete."..:)) Tak jsem si trošku naběhl, když jsem se ho zeptal tak kolik teda, tak mi říkal, že výš jak nad 130 to nevyhodnocují přesně, jelikož tam nebyly příklady, které by tuto úroveň přesahovaly..:-))

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETRKOVAR 13:50:42 24. 01. 2012
default.png
Zdravim, jake priklady jsou v matematice ? Trojcelnka ,procenta , posloupnosti ,mocniny ,odmocniny? Je tam aji cestina? diky za odpoved

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SMOLAR 15:43:08 23. 02. 2009
default.png
To by mě docela zajímalo, jestli se testy hodnotí podle nějaké určité směrnice a jak dalece je tedy ta matematika důležitá. Jeden z diskutujících (David) tady píše, že stačil z 20 příkladů vypočítat jen 4 a psychotesty prošel a na druhou stranu tady diskutující JGD uvadí situaci, kdy příslušník Vězeňské služby, který chtěl přejít k PČR, vyhořel na psychotestech právě kvůli matematice. Z toho vyvozuji závěr, že každý psycholog dává určité části psychotestů jiný význam, což je vyloženě špatně. Dle mého názoru tak policie zbytečně přichází o lidi, kteří by i třeba byli dobrými policisty. Nedivme se potom, že psychotesty neprojde polovina uchazečů.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAWELEK 16:15:05 07. 01. 2009
default.png
Prosim Te, řekni nám na které ze 3 části přijímacího řízení jsi byl alespoň průměrný:)? Uz jsem si říkal, ze se Tvých úsměvných komentářů dlouho nedočkáme, ale ikdyz jsem nemocný a neni mi zrovna hej, tak hned poté, co jsem viděl, zes reagoval na příspěvek jsem se s chutí zasmál (jeste před tim, nez jsem si ho přečetl)...:-D moc Ti děkuju za pobavení...:-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OTA 14:45:17 07. 01. 2009
default.png
jj matika tophodle tipu tam je,myslim ze hodnoti celkovy test takze kdyz poseres matiku mas sanci jeste se dostat,aspon ja sem to tak mel..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JGD 13:42:18 07. 01. 2009
default.png
Ráda bych vám napsala svoji zkušenost. Když jsem dělala já psychotesty, jednoho kluka vyhodili opravdu kvůli matematice, byl z toho dost zdrcenej, protože si věřil, jelikož chtěl přejít z vězenský služby. Řekli mu, že mu dají druhou šanci za rok, ať na sobě zkusí zapracovat a doučit se matiku. Jak to bylo doopravdy, ví jen on sám, ale chtěla jsem se o to podělit. Každopádně se jde na psychotesty připravit a nepodceňujte je. Hodně štěstí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PADYS 10:00:21 01. 12. 2008
default.png
Mám za sebou úspěšně psychotesty v Brně. Matika tam je a je mnohem jednodušší, než v uvedeném odkazu. Výsledku se dobereš spíš logicky. Testy byly rozděleny na 2 části, 1. na iq, paměť, logika, matika, 2. na rozbor osobnosti + pohovor. Bylo to docela náročný, začali jsme ráno v 8 a skončili kolem 3. hodiny. Je důležité se dobře vyspat a jít tam s čistou hlavou. Jinak přeji hodně úspěchů

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZA-K 20:38:32 23. 11. 2008
default.png
ty budeš asi taky pěkný blb...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOB52 16:31:41 11. 11. 2008
default.png
Já jsem IQ a další testy, založené na stejném principu, dělal už po páté. Vždy jsem byl v matematice vysoce nadprůměrný, ale tentokrát pouze průměrný. Možná kdybych se připravoval, tak bych dopadl lépe. U té matematiku je dobré projít různé typy otázek, protože při omezeném času nemá člověk moc času přemýšlet jak se dopracovat k výsledku. Na druhou stranu, jsem vždy byl špatný na prostorovou představivost, ale tentokrát jsem v ní byl vysoce nadprůměrný, takže je docela možné, že tyto testy jsou postaveny trochu jinak než třeba ve škole nebo v armádě. Každopádně je asi dobré se na IQ testy připravit, aspoň si projet to co se připravit lze. Pochopitelně slova příbuzná se asi moc učit nedají. Na další části je to s přípravou horší. Lhát se nemá a nejsem si jist, zda netrénovaný člověk, dokáže lhát tak aby se to nepoznalo. Pár otázek je tam stejných, ale dost se jich ptá na to stejné, ale jinačí formou. Já měl strach, z těch 5 hodin plného soustředění, ale bylo to jednodušší, než jsem očekával. Nakonec se ukázala stará pravda že "Nejhorší smrt je z vyděšení"

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio