Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

OHS a PMJ

Zdravím, rád bych se něco dozvěděl o OHS a PMJ,jaký je mezi nimi rozdíl a náplň práce,a kde sídlí. Studuji (střední) obor se zaměřením k policii a rád bych se uplatil u PMJ,koukal jsem co je jejich náplní, i na různá videa a podobně, našel jsem, že když se zavolá na 158 a je nějaký problém tak PMJ ihned vyráží, a jsou na místě první, zajímalo by mě ve kterých městech tato jednotka je,a jaký je rozdíl mezi touto jednotkou a hlídkovou službou, často když koukám z okna(večer), vidím policejní auto, jak jede pomalu a koukají zda se něco neděje, je to hlídková? nebo jak poznám o jakou jednotku se jedná? často u nás bývají i nepokoje co se týče rušení nočního klidu, vyřvávání na ulicích,rvačky a podobně, pokud zavolám na 158, a řeknu jim že je tu rvačka nebo tu někdo vyřvává, jaká jednotka přijede? často se tu sejdou i 3 OA policie,ale nevím,co to je za útvar.. rád bych se dostal k PMJ,jejich práce je velmi zajímavá a mám rád adrenalin a aktivní práci než papírování,jak se dá k této jednotce dostat? doufam že mi nějak odpovíte na otázky, díky :)
MARTIN123 :: Datum založení: 03. 11. 2014 :: celkem 64 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARTIN123 13:42:17 09. 11. 2014
default.png
Zájem furt mám, je mi jasný že začnu na ulici třeba u OHSka, nemám s tím problém, každý četník takhle začíná..jak píšeš, nikoho nevemou hned ke kriminálce..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:56:43 09. 11. 2014
default.png
JIM-DAVIS [2014-11-09 00:43:31]: Přitom být na místě jako první je mnohdy děsně netaktická věc, být na místě jako první vyžaduje vzít na sebe všechny chyby prvotní orientace na místě, v osobách atd, takže zhusta to celé doprasit. To vyžaduje roky zkušeností aby jsi mohl na místě odvést četnickou práci a ne to celé domrdat.

Když čtu jak se tam hrnou děcka s mlíkem na bradě, dělá se mi z toho nevolno a doufám, že tihle dobrodruzi nemají přednost přes zkušenějšími četníky z praxe kua! :D Takový mlíčňák dokáže svou nezkušeností a ještě s vyvalenýma očima jak vůl před kopcem s jakýmkoliv falem na místě neuvěřitelné divy. Vykropit slzákem svědky i s poškozenýma, zatímco pašík mu z místa tak nějak samovolně nepovšimnut odejde a podobně. :D

Při prvotním přibytí na místo totiž vůbec netušíš kdo je kdo, co se stalo, kolikrát máš zcela zkreslené oznámení na co jedeš a věc se má naprosto jinak atd atd.

Toho ocasa, který tady píše, jak by ho bavilo být na místě jako první bych se rád zeptal, jestli by se mu taky líbilo stát před soudcem za zprasené poskytnutí první pomoci když je tam třeba více zraněných, nebo když někomu zlomí nalomenou páteř atd. Jestli je tak kovaný, když už jsme u tohohle jediného tématu, v první pomoci.

To se nebavím o tom, že na místě musíš zajistit jak totožnost osob tak stopy a to případ od případu je jinak.

Toto je věc, kde se potvrzuje pravidlo, že služba u policie není třepání hrušek. Jak je možné, že policie už celá desetiletí náboruje takové blbce myslící si, že budou hnedka dělat ty nejsložitější věci? Proč už dávno není všude na stránkách PČR řečeno, že toto není práce pro dobrodruhy, že z civilu se nenastupuje ke kriminálce ale na chodník a že až si pět let prošlápne desatery botky na chodníku a nabude zkušeností, pak teprve, když bude lepší než stávající, může někam jinam dělat náročnější práci. Pak tam vlezou tyhle děcka a během roku jdou do prdele, protože vidí realitu. Ať si teda jdou kam chtějí, ale co mezitím policii stojí. Ten debil méněžer co má tohle na starosti to kurva evidentně nemusím platit ze svého, žebrák jeden.

To se nalepí plakáty kde je prázdné místo na drahé motorce (povídali že mu hráli) a blbci hlaste se, však uvidíte realitu. K čemu tohle je? Prostě situace je na pendrek, plat kurevský, začíná se těžce a dlouho od píky a dostat se někam nahoru vyžaduje spoustu učení se. Ještě máš zájem? Dobrá, jsi náš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JIM-DAVIS 00:43:31 09. 11. 2014
default.png
že vás baví pořád diskutovat o píčovinách když zakládající nemá ani tucha, co je ohs nebo pmj :( připomíná mi to 90% temam na internetu žáku 9. třidy jak se dostat do Urn. Jen bych podotkl, že spj je plná a mají stovky žádostí :( u pmj volno je, dá se dostat rovnou z civilu, ohs je volno snad všude ( ohs jsou i pěší hlídky).

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN123 22:11:19 08. 11. 2014
default.png
a u jaký jednotky vůbec děláš? popř. jak si se tam dostal,kde si začínal a tak :) zajímají mě takové ty začátečnické věci..pro ty co se chtějí z civilu po škole dostat k policii.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN123 22:09:54 08. 11. 2014
default.png
SORRY [2014-11-08 22:04:01]: Takže pokud bych měl v papírech napsáno - pořádková jednotka - tak mě přidělí třeba na OOP nebo OHS?
s tou speciální jsem to teď četl v jiném tématu, že tam psal někdo až po třech letech..
s tím jak si psal že to bude platově zajímavější, myslíš tím že když budu zároveň u té pořádkové(alias u těch, co jezdí na ty zápasy atd..) + u OHS nebo OOP?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SORRY 22:04:01 08. 11. 2014
default.png
Myslím službu pořádkové policie, jako takovou, v podstatě jsou to všichni uniformovaní policisté vyjma dopravní policie. Pod pořádkovou spadá i SPJ( speciální pořádková jednotka v Praze a jak píšeš jsou i jednotky složené z kolegů sloužících na oop,ohs... Platově to bude o něco zajímavější ale k spj se můžeš dostat až po odslouzeni myslím 3 let

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN123 21:50:16 08. 11. 2014
default.png
teď jsem četl jeden článek o pořádkové jednotce v Chomutově a dozvěděl jsem se celkem zajímavé věci - Vaše jednotka je stálá?
Ne, je svolávací. Jejími členy jsou policisté v běžném výkonu služby na obvodních odděleních.

Takže třeba můžu být u OHS,ale zároven v pořádkové jednotce? nebo u OOP + pořádková? a je nějaký rozdíl mezi pořádkovou jednotkou, a speciální pořádkou jednotkou? ale zase jsem se dočetl že v praze je to S u SPJ znamená speciální zatímco u ostatních krajů S u SPJ je stálá, zatímco tady v chomutově je ta svolávací, ale v Ústí n. Labem bude normálně ta stálá ne? která má jedinou práci a to tu pořádkovou. A jak je to třeba s platem? pokud jsem u OOP,nebo OHS, a zaroven u té svolávací pořádkové?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN123 21:32:03 08. 11. 2014
default.png
SORRY [2014-11-08 21:17:23]: Jeden co vyšel minulý rok u nás stř. školu, tak sem dostal k policii, nevím na jaký útvar, ale vím, že šel někam na cvičení do Teplic.
Jakou náplň práce má pořádková? a myslíš SPJ? tu kterou jezdí na akce fotbalových zápasů,protestů,pochodů atd? nebo jsou i jiné? o tomhle útvaru toho moc nevím :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SORRY PRYČ :: 21:17:23 08. 11. 2014
default.png
MARTIN123 [2014-11-08 20:34:21]: Já snad jen u psychotestů řekl, že bych radši na pořádkovou a v papírech co jsem na personálním vyplňoval už jsem jí měl. Na konkrétní oddělení se mě nikdo neptal, ale někteří kolegové co nastupovali se mnou si vybrat mohli. Na personální si zavoláš a oni už ti řeknou kde, popřípadě jestli vůbec mají místo.
Co se týče ZOP, tak na tu se nastupuje do Prahy nebo Brna podle místa bydliště, Holešov už nám ani nenabízeli.Co vím, probíhá v základu stejně pro pořádkovou i dopravku, s tím že dopravka je logicky víc zaměřená na dopravu ale na to by ti daleko lépe odpověděl někdo z ŠPS nebo školy.
OHS a hlídková na OOP mají víceméně stejnou náplň práce.
Co se týče dopravky, tak jsou kolegové co řeší nehody a další kteří dělají kontroly, měří, atd. a samozřejmě pěší. Dopravák nejsem, tak to snad někdo upřesní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN123 20:34:21 08. 11. 2014
default.png
SORRY [2014-11-08 20:08:48]: Právěže na ulici chci :D Jako je jasný že bych radši bych u motorizovaný,ale na to se mě ptát nebudou. Ale co jsem se tady dočetl tak si prej někam do papírů píšeš na jaký chceš oddělení a podle toho tě dávaj na ZOPku nebo co..Jak je to s tou ZOPkou? Po skole zavolám na kraj do ústí že bych měl zájem o práci, a tam mi asi řeknou kde se bere,atd ne? ale když sem se dočetl že PMJ je jenom v Praze tak ta padá, takže buď OHSko,OOPčko nebo dopravka..A jak píšeš, že na OOP se rozděluje na hlídku a na kancelář,tak by mi bylo asi jedno jestli bych byl na OOP nebo OHS,ono když se to veme, tak hlídka u OOP a OHSko je to stejný ne? Když nepočítám kancelář u OOP.
a ta dopravka je si myslim prostě dopravka, tam asi nebude nějaký rozdělení práce, když sem měl menší nehodu s tim že pachatel ujel,tak přijeli 2 chlapy,nafotili,zjistili si ruzný věci, vzali si kamerovej záznam atd.. a pak to řešil uplně ten stejnej co tam přijel, takže si myslim že tam je to jak na tom terénu ale i papírování..ale zase si myslim že je něco jinýho když jezdí v civilním autě a z největší části meří rychlost na silnicích..Než chlapy co sedí na útvaru,láhou si hlavu nad případy,a když jim někdo zavolá že je nehoda, tak mají opět o práci navíc, nebo ty co jezdí v civilním autě mají stejnou práci? že je to nějak na střídačku nebo tak?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio