Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

GIBS SE ZASE PŘEDVEDLA

GIBS se zase předvedla,kvůli takové BANALITĚ zničí člověku život a ještě v tomto období,kdy má doma třeba děti a chce jim koupit dárky.Opravdu "hrdinský" čin lidí na GIBSu..........http://www.novinky.cz/krimi/356434-dalnicni-policista-za-uplatek-zavrel-oci-nad-pretizenym-kamionem.html
TUX :: Datum založení: 15. 12. 2014 :: celkem 37 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 15:17:45 10. 01. 2015
default.png
Děkuji, Denvere, ale nemusím všecko. Jsou jisté věci, které bych rád ze svého života vynechal. Jedna z nich je styk s nemakačenkama.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SPRAVEDLNOST 14:41:45 10. 01. 2015
default.png
HAMMER [2015-01-10 08:57:14]: A jen tak mimochodem ,kolik Arabů si v životě poznal osobně?Mluvíš o nich naprosto odporným a pohrdavým způsobem.Máš pocit,že když jsi Čech,tak si něco více než Arab?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX2 14:13:33 10. 01. 2015 blokovaný
default.png
HAMMER [2015-01-10 08:57:14]: Ty neustálé sprosté a rasistické urážky nejsou nutné,já tady taky nikoho neurážím sprostě.......Jinak z tvého příspěvku je jasné,že omlouváš závažnou trestnou činnost v řadách PČR."Tuto nauku staří policajti chápali a plně ji uplatňovali. Kde nestačil zákon, přišla k dílu otcovská tlapa. Každý policejní ušňupa na ulici věděl, že drban nesmí z konfliktu se zákonem vyjít jako vítěz, protože po krádeži jogurtu v obchodě s následnou absencí odstrašujícího trestu se drban do toho obchodu příště vloupal, pak při tom někoho napadl atd atd. Nakonec skončil za vraždu v báni."

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 11:43:11 10. 01. 2015
martoo.jpg
Tuxi 1-99 pokud korupci policistů považuješ za banalitu, pak se vážně už na tu svoji agitaci vyser..

Jak můžeš odůvodňovat trestnou činnost tím, že má doma děti a chce jim koupit dárky.. To je stejný, jako kdybych tvrdil, že pokud má policista doma problémy s manželkou a omlouval, že někoho bezdůvodně seřeže..

Korupce u policistů je jedna z největších prasáren, kterých se policista může dopustit. Nejedná se o žádnou banalitu, ale závažnou trestnou činnost.. Pokud je policistovi prokázána, nevěřím tomu, že se jedná o jediný případ..

Je to stejné jako s majetkovou trestnou činností, pokud drbana chytíš za límec u jedné vloupačky, zákonitě jich má na svým kontě několikanásobně víc, jen měl jednou "smůlu".. Prostě korupce, pokud je páchaná po stovkách, je zpravidla sériového charakteru..

Policajt, kterej jednou vezme, je drban, který se má být v co nejkratším z řad policie vyhozen a co nejtvrději potrestán..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:57:14 10. 01. 2015
default.png
GIBS zcela jistě nemyslí jako Denver, jsou to policajti. Byli, jsou a budou. Myslet jako Denver znamená exkrement vědět.

Třeba o tom, jak "vzniká" závažná trestná činnost. Teď bych chtěl po Denverovi definici tohoto jeho obratu, ale raději ne, to zase by byla hromada srágor.

Podle Jasoně Denvera, který si nejspíš nebere svoje prášky nebo nedokáže přiznat, že je blb a proto nemá výsledky, pachatelé závěžné trestné činnosti, budťo:

a) vyskakují z děr ze země a radostně kolem sebe páchají závažnou trestnou činnost

b) slušným poctivým občanům se najednou zjeví Alláh a řekne mu, že on to žádá a slušný občan se mu musí podřídit a zastřel tuhle tamtoho nebo tamtu a udělej to a tamto. Jako v té jeho kolébce civilizace. Alláh žádá, sejmi ho. Když zahyneš, budeš mučedník a dostaneš po smrti 72 pannen! A debil jde a protože o všem rozhoduje Alláh včetně jeho duše, udělá to. A protože jsme si jen sem natahali, začínají nám už mimo jiné kázat, co se trestat má a co ne.

Rudi Giulliani je naprostý debil, Jasoň ví jak na to líp. Rudi sice dokázal srazit násilnou (a podle Jasoňa závažnou) trestnou činnost ve městě jako je New York o 80% dolů, ale Jasoň tu bude ťápat, jak je třeba postihovat závažnou trestnou činnost a jak je klidně možno nechávat tu malou bez povšimnutí.

Tato "nauka o vývoji pachatele" je stará nějakých X desítek nebo možná už i stovky let, ale Jasoň objevitel, zachránce světa, má svoji teorii, která mu ale ne a ne fungovat.

Tuto nauku staří policajti chápali a plně ji uplatňovali. Kde nestačil zákon, přišla k dílu otcovská tlapa. Každý policejní ušňupa na ulici věděl, že drban nesmí z konfliktu se zákonem vyjít jako vítěz, protože po krádeži jogurtu v obchodě s následnou absencí odstrašujícího trestu se drban do toho obchodu příště vloupal, pak při tom někoho napadl atd atd. Nakonec skončil za vraždu v báni.

Kdyby si každý dělal co má a právo fungovalo tak, aby byly tresty odstrašující pro prvopachatele, jako to zavedl "fašista" Rudi na "New Yorkery", musel by Jasoň jít makat.

Bohužel, řada policajtů svoje případy z lenosti, neznalosti nebo jiných důvodů dok..ví a drban se směje. Nic se mu nestane. I když ale policajt svou práci udělá jak má, drban čeká na soud klidně i tři čtyři - roky, což už jako trest nemá jiný účinek než pociťovanou křivdu, takže je potřeba dělat svou práci na samé hraně zákona den co den, jinak za sebou pořádek žádný policajt nikdy mít nebude.

A tak nakonec ten policajt, co mu není jedno co se děje s jeho ovečkami v jeho rajónu, musí chtě nechtě provádět i spousty druhů výkonů trestů na místě. Protože je na dělání pořádku sám. České právo je neúčinné (konstatováno oficiálními institucemi asi tisíckrát za moji kariéru) nevýchovné, ba naopak, drban se z vězení nevrací napravený, ale naopak posílený, se spoustou nových kontaktů na spoustu "jistých" zločinů...

Super práce. A do toho se plete naivní ale teda neškodný idiot Denver s jeho zděděnou arabskou zkažeností. Můžeme se mu smát, můžeme mu nadávat, jedno se mu ale upřít nedá: jako správný Arab nemaká, zneužívá náš systém a směje se nám na celé kolo. To je život! Za nic nezodpovídat, nic neumět, valit sračky, nemít výsledky, pobírat prachy kdoví odkud... A neumět se stydět za svoji "práci" nepráci. To chce prostě naprostou otrlost.

Sem přispívá kolik let, ale za tu dobu se nic nenaučil. Protože kdyby jo, něco by pochopil a pak by něco taky vyhrál.

Například "policista" který vzal od kamioňáka za přetíženou mašinu. Kamioňák má celkem bídný plat a výplatu mu dělají šílené hodiny překračující zákon plus diety. Od takového si ten skoro hodný šmejd v modrém jako nějaký Lotrando prachy vezme.

Ale aby mu zajistil, aby byl případ přeloženého nákladu vyšetřen a potrestáni skuteční viníci a ne řidič, který podle idiotského zákona za "přeložení" auta zodpovídá, aby mu pomohl něco udělat s porušováním AEDR a ATR ze strany jeho šéfíčka atd atd, což toho chudáka v konečném důsledku jak je unavený ohrožuje na životě a spolu s ním i ostatní účastníky provozu, to už rozum hajzl úplatný nemá.

Ten šofér nemůže ani ceknout když mu dávají na korbu víc, jinak si může hledat místo jinde. I kdyby to oznámil, majitele autodopravy ani nakládající firmu stejně nikdo nepotrestá. Nakonec i kdyby jo, odnese to krotitel ještěra, který to nakládal fyzicky, alias další chudák makající za nějakou patnáctku měsíčně čistá ruka.

Takového ten hajzl okrade. Takového se idiot Denver zastává.

Ale že dacan dostane od četnictva přes tlamu jedno zda se řádným zdůvodněním o použití DP nebo prostě výchovnou bokovku zdarma, to je závažná trestná činnost!

Bláboly o ceně nějakého lidského života jsou sice krásné, ale musí se jednat o člověka, ne o něco, co je pod úrovní dobytka a samo žádnou úctu k nikomu a ničemu nemá. Rozumí jenom hrubé síle a jsou i takoví, kteří rozuměli jen velmi hrubé síle. Nevím proč bych měl na tyhle lidi přispívat něčím jiným než 5,60,-Kč, což je cena jednoho náboje 9 mm Luger.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX2 00:02:23 10. 01. 2015 blokovaný
default.png
JIMMY1 [2015-01-09 13:56:00]: Na blokaci kašlu,odpovím na tento komentář.Především si řekněme,že je smutné když tady o poctivosti a dodržování zákonů v řadách PČR káže někdo,kdo sám tady mladým policistům vysvětluje,že se dá zadržený člověk fyzicky potrestat a pak se to dá uhrát na kladení aktivního odporu.Takže to s tím dodržování zákonů nebude až tak horké.....Několik let se snažím v rámci svých možností a sil bojovat s policisty,kteří páchají závažnou trestnou činnost(například to policejní násilí právě).Bohužel já i celá řada dalších lidí vidíme,že IMV,IPČR a dnes GIBS selhává nejvíce právě při řešení závažné trestné činnosti a to včetně případů končících smrtí a naopak je mimořádně aktivní při řešení méně závažné trestné činnosti,jako je například právě zmíněný příklad.Navíc by se dle mého názoru nemělo jednat u takového případu o trestný čin,ale kázeňský přestupek.Je to pochopitelně můj názor a nikomu ho nevnucuju.Další problém jsou zkoušky spolehlivosti.GIBS tam získává důkazy provokací a řada státních zástupců,nebo pak soudců,pokud to SZ nabere už poslala GIBS to určitých míst a policisté se mohli vrátit do služby.....Důvod toho proč GIBS v řadě případů vyšetřuje tak nekvalitně například policejní násilí je podle mne jeden jediný.Někteří pracovníci GIBS zastávají možná stejné názory jako nemalá část řadových policistů,mezi tyto názory patří ten názor,že zdraví a život některých lidí nemá žádnou hodnotu.Jeden vrcholný představil MV se mne snažil přesvědčit,že nemám pravdu,že lidé na GIBS nezastávají názory jako řadový policisté,ale spíše zastávají názory jako já.Jak jsem pak později zjistil,tak tento člověk bohužel není vůbec informován o řadě kauz.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JIMMY1 13:56:00 09. 01. 2015
default.png
TUX [2014-12-15 22:36:07]: To myslíš vážně nebo patříš meti ty, kteří brali nebo berou úplatky? To je nechuné co píšeš....., devalvuje to ostatní poctivou práci kolegů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:07:52 07. 01. 2015
default.png
Na oddělení jsme si jeden druhému slíbili, že jestliže zjistíme, že ten druhý něco "vezme" okamžitě ho naprášíme. Když už úplatek, musel by mít sedm cifer, aby se vyplatilo se za něj nechat vyhodit a přijít o rentu atd atd.
Navíc vzetí úplatku policistu jednou provždy degraduje, už ho má někdo v hrsti, už nemůže dělat svoji práci. Už to není policista, nemůžete si ho nechat krýt vám záda.

Pro blokovaného Jasoně, v jehož zemi původu je korupce postavena na faktu neexistující tržní ekonomiky (pozor hoši, oni nemají rabat, to je podle nich nemravné - oni si právě dávají úplatky a i proto jsou tam kde jsou - jinak rabat byl donedávna nemravný i u nás a Židi naháněni), si teď představ, že jsi členem dvoučlenné hlídky dálniční policie. A tvůj kolega si při zákroku "vezme". Teď máš vícero možností: držet rypák a předstírat že nic a spoléhat, že to nikdo nenapráší. Protože v tom jedeš proti své vůli taky. Můžeš to kolegovi překazit na místě s tím, že pokud to udělá, do půl hodiny je z uniformy venku, ovšem vzhledem k tomu, co se nabralo k policii tuším, že pak může jít do céčka sám, protože s ostatníma nevydržíš. Pak můžeš vše nahlásit bez toho, aby jsi ho varoval. Ovšem prokázat úplatek, kde jsou obě strany jak uplácející tak uplácená spokojené, nejde. Někdo musí povolit a i tak je to složité.

Vynikající věc na špatné spaní. To, co je tam u vás, v zemi kde již včera snědli to, co měli sníst až zítra, standardním společenským postupem, to je tady trestný čin.

Takže jestli jsi schopen to pochopit, jsi policista, před jehož zraky "vezme" jeho "kolega" (mimochodem, takové už nepovažuju za kolegu), platíš půjčky atd a najednou jsi mimo službu. Jsi na padesáti procentech platu doma, klidně rok a půl. Nic jsi nevzal, nic z toho nemáš. Ale ne že jsi se ničeho nedopustil. Dopustil! Kdo zlu nezbraňuje, sám se proviňuje. Ty tam nejsi v té uniformě, který je ti drahá a na kterou jsi hrdý jako bejk, pro to, aby jsi ještě páchal prasárny.

Další tvůj problém je vaše chápání cti. Prostě Jasoňu, jdi dělat takové pořádky tam, odkud jsi přišel, tam kde jsou tvoje pokřivené hodnoty běžné. Běž si tam otevřít hubu, tam dělej hrdinu. Nebo běž někam do práce, nebudeš mít čas na blbosti ochranu drbanů. Neboj se, oni budou chráněni zákonem i bez tvých mimoňských pokusů.

Prostě tady nejsi ve svém Balúčistánu, kde platí pravidla připomínající silně středověk. Tady je něco jako listina práv a svobod, ale ty práva mají především slušní a oběti bezpráví, ne drbani. Drban má právo na advokáta a jít sedět. Do kriminálu, o kterém se v tom vašem světě ani nesní 95% z vás, že by tak bydleli. Tak o co ti kudla jde?

Takže na závěr: ten, kdo "bere", dostává do průseru nejen sebe, ale i kolegu. A to je hrubé porušení prvního zákona četvnictva: kolegiality. Takový tam nemá co dělat.

To stejné nastává, když sloužíte jako územář v místě, kde bydlíte. Nesmíte nikomu nic odpustit, jinak jako efektivní síla pořádku končíte.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MYSHAK82 19:32:10 06. 01. 2015
default.png
To se nesmí stávat ! Ježíšek neježíšek

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 22:40:02 15. 12. 2014 blokovaný
default.png
Jinak být na GIBS,tak jdu raději do civilu,než tam dělat todle(sundavat policisty kvůli věcem jako je třeba tato).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio