Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

GIBS SE ZASE PŘEDVEDLA

GIBS se zase předvedla,kvůli takové BANALITĚ zničí člověku život a ještě v tomto období,kdy má doma třeba děti a chce jim koupit dárky.Opravdu "hrdinský" čin lidí na GIBSu..........http://www.novinky.cz/krimi/356434-dalnicni-policista-za-uplatek-zavrel-oci-nad-pretizenym-kamionem.html
TUX :: Datum založení: 15. 12. 2014 :: celkem 37 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VETERAN2 21:40:47 13. 01. 2015
default.png
Mě spíš fascinuje, že prakticky nic neumí (dokonce ani učit se ne) a vytrvale to všude ukazuje. Proč sem s tím leze? Co čeká? Nobelovku? Jednou tvrdí, že to ukazoval politikovi a ten byl zděšen, pak zas ve vedlejším vlákně, že to nikam neposílá nebo tak něco. Něco ho trápí a spíš by se měl naučit žít v míru sám se sebou. Už jen tohle vlákno. Stojí mu za to, aby ho založil a snad i čeká, že někdo bude GIBS odsuzovat, že zase jednou udělala dobře, co má v náplni.
Tohle a do služby? Přeji ti, abys ho musel vozit.
Chudák admin blokuje, ale není dost rychlý.
Snad jediné zajímavé, co jsem od něho četl, je tenhle předposlední příspěvek o Iráku. Nepíše, jestli je jeho matka Češka. Arabů jsem potkal už dost, ale Denvera bych označil za typického Araba vzhledem i mentalitou. Člověk se pořád učí.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 12:56:40 13. 01. 2015
default.png
No, ta zarputilost a odvaha se mi líbí. Srdíčko ten chlap má, zájem něco se učit taky. Problém je pouze v třízení informací a nevidět svět jenom jedním směrem a vnímat i pravdu z druhé strany.Třeba by mu prospěla stáž u policií jinde, aby zjistil, že to, na co naráží u české policie je pouze nicotný problém v měřítku s policiemi jinde. Nebo aspoň mu umožnit se týden účastnit hlídky na 158. Nevím, babo raď.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX2 01:01:56 13. 01. 2015 blokovaný
default.png
Policejní násilí,špatné zacházení se zadrženým člověkem,protiprávní použití služební zbraně atd.jsou všechno věci,který jsou součástí totalitních režimů.Dokud na to budu mít sílu,tak nevzdám boj s "vyšetřovateli" na GIBS,který vůbec nechápou(nechtějí chápat) postavení policie v demokratickém systému.Chci todle dotáhnout prostě do nějakéko konce.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX2 00:30:09 13. 01. 2015 blokovaný
default.png
VETERAN2 [2015-01-12 22:26:43]: Nejsem zastánce trestu smrti,spíš naopak,nakonec je to asi poznat z mých postojů a názorů,ale když Saddáma věšeli,tak jsem žádnou lítost necítil.Věřím,že když někdo dělá druhým celý život jen zlo,tak se mu vrátí a kor když jde o případy,kdy někdo někomu poškozuje zdraví,nebo bere druhým lidem život.Mám prostě jiné postoje k životu než část lidí.Moje heslo je:dokud nejde o zdraví,nebo život,tak jde o h.vno.Takže mne může nenávidět někdo sebevíc,ale já prostě nikdy nebudu souhlasit s tím,že má třeba třeba policista sundat uniformu kvůli tomu,že pustí přetížený kamion.Spíš bych tydle věci řešil kázeňsky.Je to opravdu jen můj názor a nikomu ho nevnucuju.

Jsem "jen" napůl Arab....Zůstat tady pro ty lidi bylo dost riziko také,protože to pak neměli jejich rodiny lehké tam a ty lidi tam rodiny měli.Rodiče,sourozence atd.K tomu zhoršování situace tam docházelo postupně.Když se tam dostal Saddám k moci,tak se tam dalo ještě jezdit a normálně žít,ale už začínala válka(Irák-Írán)a bylo to čím dál horší.Zlom přišel když byl dán jasný příkaz pro smíšená manželství.Buďto zůstaňte celá rodina tam,nebo tam musí zůstat alespoň jejich státní příslušník.Saddám všude po světě pak posílal hlavně svojí rodinu,své příbuzné a známé.V 70 letech za Bakra se Irák rozvíjel,stavěli se nové domy,nové nemocnice,budovala se dopravní síť atd.Pracovalo tam i dost Čechů.Za Saddáma se tam nedali pak pomalu sehnat ani léky pro děti.Západ ho však velmi dlouho bohužel plně podporoval,tedy lépe řečeno podporoval ho hlavně vojensky.Dokonce západ ani "neviděl" masakr Kurdů.Pak se Saddám nepohodl s USA kvůli Kuvajtu a napadl ho a to vedlo k další válce a ta už byla pro Irák úplně konečnou.Navíc díky sankcím se pak už bída civilního obyvatelstva jen dále prohlubovala,nebylo už vůbec nic téměř,léky,jídlo,nic prostě.Jen on měl obrovské paláce a neuvěřitelný majetek.V Evropě to po druhé světové válce došlo do podobných extrémů snad jen v Rumunsku,ale aspoň Ceausescu nevyvolával ty války.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:26:43 12. 01. 2015
default.png
Tvého otce je mi líto. Naše národy jsou hodně jiné, ale v tomhle se podobáme. Tahle země platila těm,co pro ní něco udělali většinou kriminálem. Čím větší zásluha, tím víc let. Byli ale i takoví, co dopadli hůř. Tvého otce poslali za odměnu na frontu. Saddám lidumil nebyl. O tom žádná. Nějak mi uniká ta logika. Tvůj otec nemusel být diplomat, ale stejně bylo riziko, že by mohl vědět citlivé věci, které by v případě zajetí mohl prozradit. Takoví lidé se obvykle drží někde vzadu.
Nebyli jste imigranti, proto jste se vyhli procedurám, které museli ostatní absolvovat. Aspoň dokud byl otec na ambasádě. Jak jste se sem později dostali? Nebo jste tu zůstali rovnou? Proč vlastně otec nepožádal o azyl?
Tvrdit o zaměstnaci ambasády, že určitě to nebo ono dělal nebo nedělal, je dost odvážné. Je věřejné tajemství, že jsou to v nejednom případě centra špionáže. Záleží samozřejmě na vztazích se zemí, kde ta ambasáda je. Zrovna tak často se stávají jejich zaměstnanci terčem verbování. Hodně vědí.
I kdyby s někým spolupracoval, neznamená to automaticky, že je třeba dotyčného odsuzovat. Spousta Němců řešila za války dilema, jestli spolupracovat s nepřáteli vlasti. Většinou vyhrála vlast, ale bylo i dost takových, co neměla ráda Hitlera natolik, že spolupracovali s nepřítelem. Za první světové jich bylo minimum. Naopak. Němci žijící třeba v USA tam prováděli sabotáže.
Píšeš, že byl otec čestný člověk. Myslím, že bys měl žít tak, aby na tebe mohl být hrdý. Na školy, zdá se, moc nejsi. Nevím, jestli umíš nějak na úrovni arabsky. Zrovna vaši lidi už v první generaci docela často neznají skoro nic, ale nenapadlo tě někdy, živit se třeba jako tlumočník? I kdybys neuměl, doučit se rodný jazyk, bys mohl zvládnout. Určitě lepší než aktivista.
A ještě něco. Když jsem se ptal na vzdělance, myslel jsem, že napíšeš třeba Ahmeda Ibn Fadlana. Je to tedy hodně dávno a nejspíš to nebyl Arab, ale pracoval pro ně. Jeho cestopis je dílo dodnes uznávané. A to píšeš, že tě zajímá historie. Máš co dohánět.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX2 15:09:03 11. 01. 2015 blokovaný
default.png
Takže ještě tedy úplně poslední věc,když už se v tom tak hrabete.To co nyní napíšu,tak považuji za svou soukromou záležitost,ale ta NEHORÁZNOST O NĚJAKÉ SPOLUPRÁCI MÉHO OTCE s StB mne naprosto dostala.Otec tady pracoval jako zaměstnanec vlastní země na zastupitelském úřadu.Nebudu psát o jakou zem se jedná,ale během jeho pobytu v ČSSR došlo v tom státě k nástupu moci člověka,který si pak posílal všude po světě jen své lidi a straníky.Otec k jeho lidem rozhodně nepatřil a musel tedy zpět do vlasti,kde jen tak mimochodem už byl válečný konflikt do kterého otec musel jít.O možnost zůstat v ČSSR nežádal.Od ČSSR nedostal můj otec v životě ani korunu a ani jí nechtěl,takže nějaké žvásty o tom,že tady otec někoho vyžíral jsou opět úplně mimo.O tom jak otec dopadl pak ve vlastní zemi,v tom válečném konfliktu už raději psát nebudu.......Otec byl čestnej člověk,tak si ho neberte do h.by.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 13:01:23 11. 01. 2015
default.png
TUX2 [2015-01-10 16:39:09]: Jak o nich píše ? Všeobecně to samo o sobě nic nenaznačuje, jen ty se svým rasistickým pohledem to tak vnímáš, je mi z toho špatně jak ses vybarvil...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 08:05:58 11. 01. 2015
default.png
Dlužím pravděpodobně vysvětlení ohledně toho, jak to bylo myšleno s Denverovým otcem. Nějak jsem pozapomněl, že jsou tu hlavně mladší ročníky.
Když si někdo poslechne jeho mluvený projev, je jasné, že se sem Denver dostal buď hodně mladý nebo z nějakého důvodu zvládl bezvadně řeč. Je ročník narození 1982. A jménem je Zyad. To by vypadalo, jako že se narodil ještě v zahraničí a do republiky přišel s rodiči. Odhadoval bych, že se tak stalo ještě za komunismu. Ten, kterého znám a prohlásil jsem o něm, že má úroveň, se sem dostal právě tak. Kdo sem přišel po pádu komunismu, tady téměř nikdy nezůstal. Snad kromě několika majitelů restaurací a obchodníků. Upřímně. Nikoho takového osobně neznám, ale určitě jsou.
Jak už jsem napsal, předpokládám, že sem přišli za komunismu. Vhodnost kandidáta se tvrdě posuzovala a na to byla tehdy jen jedna složka. Tedy StB.
V Zastávce je učili jazyk a tak dále. K češtině by jinak nepřišli. Byla to rychlonalejvárna. Nevím o tom, že by se to tehdy dělalo jinak. Snad vyjma dělníků, kdy se nepředpokládalo, že tady zůstanou a případů, kdy se sem dotyčný oženil. Možná se to netýkalo všech imigrantů, ale já o jiném postupu nevím a rád se nechám poučit. Spolupráci od nich jistě nikdo nechtěl, to jsem přeci nenapsal, ale sítem projít museli.
Teroristé, aspoň co vím, se tu cvičili o pár let dříve a asi si ani nejde myslet, že by takový výcvik dostával člověk s rodinou.
Denverův rozhled po světě se omezuje na rozhled z okna místnosti, ve které právě sedí. Proto použil za příklad vzdělanosti svého otce se znalostí dvou světových jazyků. To dnes umí třeba Franzouci, Španělé, Angličani a každý Mexičan v USA. Stačí k mateřskému jazyku jeden cizí. Sám znám na nějaké úrovni více než 3. Třebaže ne všechny jsou světové. Z toho jeden dobře. Nikdo se tedy nemůže divit, že se neskláním obdivem. Jazyk otevírá dvěře, když člověk třeba hledá práci v zahraničí, ale snad kromě práce tlumočníka to samo o sobě není kvalifikace.
O zkušenostech tady začal první Denver. Jestli je nemá Hammer, tak já ano. Jsou, jaké jsou. To si člověk nevybírá. A jestli se pánovi nelíbí, co se dozví, nemá se ptát a nasazovat. Stejně to dělá jen kvůli tomu, aby měl kauzy a mohl být někde zajímavý. Taky potřebuje výslednost.
Kdo slouží, psát na tohle téma nebude. To je jasné. Analytikům tohle téma přej. O čem mají taky chudáci pořád psát. I když teď mají asi práce dost.
Až s tím zase Denver někam poběží, tak zrovna tohle vlákno je dobrý příklad rozdílu hodnotových žebříčků dvou kultur. Protože jak už jsem napsal, Denver je typický Arab. Ale i pro mě je třeba zajímavé, jaké rozdíly jsou ve služebních postupech mezi jednotlivými kraji ČR. U nás se třeba nikdy nedělo to, co popisuje Hammer. Striktně jsme se drželi zákona a statistiky se tu zas tak moc nekřivily.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:25:47 11. 01. 2015
default.png
TUX2 [2015-01-10 15:51:13]: Co mě tady vkládáš do huby svoji arabskou přecitlivělost na veškeré konstatování faktů o Arabech? Arab je muslim a Veterán se mýlí, když píše, že nevím, že pro Vás je i ten Alláh jen něčím jako pro křesťana zpověď svatá. Zástěrkou pro vaše prasácké chování. Alláh se používá přesně jen tehdy, když se vám to hodí. Stejně tak jde křesťan ke zpovědi, aniž ale mluví černoprdelníkovi pravdu. Zloděj kola tam například vykládá jak sprostě mluví a jak myslí na jiné ženy, takže ho nakonec velebníček vyhodí z kostela, když mu zloděj nemíní přiznat, že to kolo babičce šlohnul a nemíní učinit nápravu svého skutku.

Budete muset s tím svým šílenstvím udělat to, co s tím křesťanským terorem udělali osvícenští panovnívi: sejmout ho a zbavi ho světské vlády. Dokud to neuděláte, budete čím dále více zaostávat za ostatním světem.

A na tobě je úplně alarmující, jak ta vaše výchova a nátura je mizerná. Zcela chybí možnost vybrat si vlastním rozumem, pozorováním, vzděláním.

Tatík tě měl některým z těch jazyků hlavně naučit pracovitosti, chuti do učení a to by stačilo.

S tím otcem: důkazy na konkrétní osobu nejsou, ale StB měla pro emigranty do ČSSR jednoznačnou nabídku: buď spolupráce nebo táhni! Nebyla žádná jiná možnost. Měli byste více číst a zajímat se.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARL PRACUJU :: 07:15:59 11. 01. 2015 blokovaný
Karl.jpg
HAMMER [2015-01-11 07:13:07]: Jsi trapný jak brouk pytlík. Jak má někdo jiný názor, jen dokážeš používat invektivy ty všeználku. Běž do zadele.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio