Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

hladina drog v krvi

Jaká je hladina drog v těle u řidiče , aby se to dalo kvalifikovat jako trestný čin?
VLKISEK :: Datum založení: 05. 11. 2008 :: celkem 8 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HANTA 18:19:20 09. 11. 2008
default.png
Jarku - to je ale úplně špatně. Z moči se toho moc nenadělá a to jak u alkoholu tak u drog. To každý dobrý obhájce rozbourá. Proto se začalo s plynovkou, když o něco jde a ustoupilo od Widmarka, který se dělá jen u kontrolních orientačních odběrů apod., protože je levnější. A moč je na tom ještě daleko hůř než Widmark. U drog je PRÁVĚ potřeba krev a kvalitní vyšetření lékařem, aby mohl znalec pracovat na základě kvalitních podkladů. Taky jsem si myslel, že u drog moč, a tak jsem se prostě zeptal, jak to je a znalec mne velice rychle vyvedl z omylu. A samozřejmě DrugWipe. No a s tím jsou taky čachry. Dřív test stál nějakých 300-600.- Jen začal o to být větší zájem a potřeba, stojí 2000.- Kč a už se s tím dělají drahoty. Sakra, tak ať to ti pozitivní pořádně zaplatí! Ten, kdo v podstatě nařizuje špatnou a nekvalitní práci policistů a omezuje jim prostředky k dokazování byl měl přijít do přímého konfliktu s pořádným drzým opilcem či sjetým řidičem, který si nepamatuje, že jel v protisměru, nemůže si vzpomenout na svoje příjmení, kdy se narodil,kde bydlí či pracuje, nemá vůbec časovou a místní orientaci, pořád se ptá, co po něm chceme, myšlenkově se vyloženě ztrácí atd. Takovým managerům bych to, bohužel, přál. A to nehovořím o tom, kdyby došlo k vážnému následku u nich či třeba v blízkém okolí či rodině. To by pak otočili. A jen nešvar to, Jarku, není. To hraničí se zneužíváním pravomoci a s porušováním služební kázně, povinností a předpisů. Pak se nemůžeme divit, že stav je takový, jaký je. Já třeba v červenci 2007 vznesl oficiální (pod ČJ) dotaz stran ukládání pořádkových pokut (např. při bezdůvodném odmítnutí odběru krve) a hlavně k jejich realizaci a vymáhání. Do současné doby jsem nedostal odpověď. No někdo asi čj řešit nemusí a nemá na ně lhůty. No a VO TOM TO JE. :-((

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAREK 16:14:31 09. 11. 2008
default.png
U nás je praxe taková, že lékařské vyšetření je pouze na určení druhu omamné látky z moči a to se = přestupek. Určení množství omamné látky z krevního vzorku se nepraktikuje, neboť tato operace je dosti finančně nákladná. Máš pravdu v tom, že je to nešvar, ale to řadový četník nevyřeší.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL-J-BILY 18:10:54 07. 11. 2008
Pavel J. Bílý.jpg
už ti to tu psal brzy ráno Hanta - přibírá se znalec, který vyhodnotí, zda hladina omamných látek v krvi odpovídá "stavu vylučujícímu způsobilost", takže nikde není psáno, že se drogy mají dělat automaticky na přestupek. Prostě přiber znalce a nech to na něm, ona už to soudružka prokurátorka překousne...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLKISEK 16:08:37 07. 11. 2008
default.png
trošku mě udivuje tahle problematika. Pokud někdo řídí pod vlivem alkoholu ve větěí míře, bere se to jako trestný čin, ale pokud někdo jede pod vlivem např. pervitinu tak jen přestupek???trošku na hlavu postavené. A odpověď státní zástupkyně:dělejte to na přestupek, že prej nějaká expertíza nebo cosi takového stojí 40 000,-Kč:)takže feťáci v naší republice mají réj, jen tak dále:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-CISAR 14:19:18 07. 11. 2008
default.png
Pokud máš možnost mrknout do komentářů k tr.z. , tak tam by to mohlo být. Alkohol jsem tam někde zahlédl, tak počítám, že by tam mohly být i drogy. Já momentálně tu možnost bohužel nemám, ale pokud to někdo najde, pak by mě to sem mohl napsat. Taky mě to zajímá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 01:21:20 07. 11. 2008
default.png
vše záleží na znalci jak se vyjádří k ovlivnění.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLKISEK 23:01:40 06. 11. 2008
default.png
díky za odpověď, jsi určitě chytrý kluk:)ale já se ptal od jaké hranice se jedná o trestný čin a do jaké hranice je to ještě přestupek. Jako u alkoholu, do jedné promile se to nabírá na přestupek, od jedné promile jako trestný čin. Nemůžu totiž najít žádný právní předpis, kde by tato věc byla upřesněna. Tak se ptám kolegů, jak se to řeší u nich.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINKYS 17:00:33 06. 11. 2008
default.png
no v ČR je nulová tolerance, takže si to přeber

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio