Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policie ČR bude nabírat nové lidi - je to potřeba? (REDAKCE)

Policie ČR bude nabírat nové lidi - je to potřeba?
Není na čase začít přemýšlet o policejní práci jinak?
Foto: Otevřená společnost, o.p.s.

Nedávno byl zveřejněn na webu ČRo zajímavý pohled na rozšiřování řad Policie ČR - policie bude nabírat tisíce nových lidí, ale její priority jsou opřeny o data, ze kterých vyplývá snižující se tendence. Není tedy čas, začít se spíš bavit o efektivitě práce? O administrativní zátěži? Jiných strategiích (např. předcházení tr. činnosti)?

Autor: Jan Cibulka, Český rozhlas
Publikováno: 19. 01. 2016
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOE 20:31:24 05. 02. 2016
Joe.jpg
Ono už stejně není koho nabrat neboli znáborovat :-))....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:45:11 29. 01. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-01-28 22:53:47]: Z té zprávy o koncepci rozvoje Policie ČR aneb jak to dotáhnout do fáze konečného řešení, se mi ani nechtělo vypisovat jednu taky asi podstatnou věc: všichni známe, jakým způsobem se plní na ZÚ rozkazy shora.

Vedoucí jsou si tak moc jistí svou nepostižitelností, že před mančaftem na dotazy, jak se bude realizovat nařízení nebo rozkaz PP na služebních poradách, klidně opakují, že nějaké PP je vůbec nezajímá a prostě dávají všem dostatečně jasně najevo, že oni jsou skutečně neomezenými králíčky na svém pískovišti. Což jsou a tam je zakopána psice.

Přitom ty rozkazy z PP byly mnohdy kofotiny vycházející z "práce" tady těch ichtylů dole - co nahoru nahlásili za blbosti, to se pak vracelo jako ultrablbosti zpět. Jim to ale nebránilo, aby z PP dělali před mančaftem debily, kteří netuší, co se na ZÚ děje a jaké jsou problémy.

PP se zastávat nechci, drze a opakovaně jsem psal přímo nejvyššímu, který vždy vzorně odepsal, jak si to velení ulehčuje, jak řadoví vědí jak má vypadat služba a velení ne ... a nic. Nic. Žádné řešení, návrh řešení. Konstatování tohl, co jsem napsal a konec. Byl jsem děsný chytrolín a myslel jsem si, že obejdu ty neprůstřelné čárkové mnichy nade mnou a udělám jim průser u někoho, kdo není v tom svinsvu namočený taky.... Hm, tak nic. Nikdo to po mně hlavně už nezkoušejte, ty svině jsou jedna velká mafie.

Toto je bod reformy číslo oné! Pro anglicky nemluvící čti: "uan". Až bude slyšet od řidiče ke konci korby a zpět, pak se na autě může začít něco opravovat.

Pro tuto reformu nemáme ale ve státě dostatek vězeňských míst. Dovedu si představit, jak by začali jeden po druhém mluvit, aby se drželi své zásady: chcípla koza mě, ať chcípne i sousedovi. Jako každý drban ostatně, však to známe od případů.

Nevím, kde jsi přišel na to, že chce policie konkurovat v nějakém náboru se sociálními jistotami GPS, buzerace a čárečky. Prostě konkurovat nebude schopná.

Všichni slibují... a najde se dostatek naprostých blbů, co na to skočí, podíje jen tady, jak se mladí k práci, o které ani netuší jak daleko je od nějaké smysluplné činnosti, hrnou. A jaký je to matroš, co si neumí ani nic najít na Googlu.

Ta zpráva se zmiňovala o snižování stavů na prezídiu. Nedal bych ani zlámaný pěťák za to, že to jsou všechno jenom tradiční čachry s tabulkama, tak jak jsme měli možnost dnes a denně vidět čachry úplně se vším, jen aby se splnilo a vedoucí měl klid. Základní zaklínadlo českého policejního méněžera na spodních parech velení.











Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:53:47 28. 01. 2016
default.png
HAMMER [2016-01-27 20:56:57]: Příčinu bys pojmenoval dobře. Tebou často navrhovaný průběrný odstřel by se minul účinkem. Hned by za ně nastoupili noví. A že je z čeho vybírat.
Policajt má v tomhle státě cenu příšníka Rudé armády a bohužel často i takovou kvalitu. Policejní prezident už to někde zmínil. Problém je tedy známý. Sám celkem rozumě navrhl zvýšení platů včetně nástupních, které má možná i jakousi šanci projít, ale i kdyby začali nabírat lepší kádr, zlepšení je na roky a je pravděpodobné, že se do té doby změní vláda. Přijde Kalousek a roky práce budou za jedno volební období pryč a sbor zase v troskách. Proč změny těchto zákonů, platy a výsluhy někdo nepodmíní ústavní většinou? Náborovat budou i armáda, bizoni a další. Jak chce někdo konkurovat ostatním sborům, když si dneska schopný dotyčný v diskuzích snadno najde, že ho čeká jen buzerace, GPS a kamera, která nahrává všechno,co řekne v autě?
Teď všichni slibují. Cítí, že je pravděpodobné i nasazení sboru v opravdu krizové situaci. Mohou se ukázat nízká výkonnost a nedostatky. Když to bude opravdu zlé, možná někdo dokáže vyměnit vedení, ale jakmile situace pomine, nahradí se během krátké doby zase těmi správnými rektálními alpinisty.
Taky nedávno někdo někde zmiňoval snižování stavů na prezidiu. Úžasné. Jakou dobu se na prezidium tahaly tabulky, aby se pak tohle snížení mohlo vykázat.
Jestli teď někdo rozhoduje o náboru, měl by taky vymyslet, jak to zařídit, aby mohl v případě potřeby zverbované hned nasadit tak, aby byli něco platní. Potřeba to bude možná už letos nebo přístí rok a to ještě zdaleka nebudou mít po škole. Natož aby něco uměli. Zatím nikdo neřekl, že armáda třeba daruje místo Jordánksa munici policii a naučí sbor aspoň obstojně střílet. Nebo že zařídí, aby každý policajt měl svůj samopal.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:56:57 27. 01. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-01-24 22:48:33]: Abysme to odvedli tam, kde to je asi odvést potřeba: policie není efektivní, policejní analýzové nebo jaký že to vylízové neumí ani pojmenovat příčiny neefektivity, lépe řečeno nikdo nechce pojmenovat příčiny neefektivity, protože by muselo vyházet strašná kvanta ohvězdičkovaných darmožroutů i s jejch rentami, kdyby žádná nešla pod 30 tisíc měsíčně.
Není stabilizovaný mančaft ( na co taky, na ty almužny sotva ) dělá se práce, která nemá smyslu mimo honění čárek a vedení se zabývá tím, aby mělo více ještě blbých ohebných čárkotvůrců, aby se mohli čárkosběratelé lépe a více odměňovat. Aby veřejnost jakože viděla, že se něco dělá... Berou se Tydry z pracáků, to je konec!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:48:33 24. 01. 2016
default.png
HAMMER [2016-01-23 18:06:38]: Copsrově poznámce jsem porozuměl tak, že myslí sbor.
Efektivita je relativní. Pro každého něco jiného. Pro tvého šéfa jsi efektivní, když dodržíš DBA a poflastruješ 10 důchodců za lékárničku. Na papíře vyřešeno 10 přestupků při DBA, kterou on vymyslel a hlídka realizovala. Pochvala na cestě. Že ti někdo v tu dobu loupnul 2 objekty, je jiná věc. Nabere se dvakrát poškození zámku za 300 Kč a hotovo. Spis je jednodušší, hlídka ho má rychleji hotový. Všichni byli efektivní, ale výsledný efekt je něco jiného. Jaký rozum, takové dílo.
Tohle by vrchnost, nechávalo klidnou. Jenže pak jsou věci jako třeba korupce, kde je žádoucí, aby se nic moc nedalo neřešit. Upraví se pravomoce, rozpráší utvary, dosadí Íčkova parta a je to. Efektivita se odkloní žádoucím neškodným směrem. Šéf dostane odměnu za lékárničky. Protože ty statiska upřednostňuje. Efekt je, že jsi k ničemu, ale jsi velice efektivní. Nevím. Těžko se to píše. Variant je mnoho.
Jinak. Třeba při rozhánění demonstrací, opatřeních na fotbale a podobně, jsme kdysi dokázali být velice efektivní. Čárky se na tom moc nedělaly, firemní politika při takové příležitosti nehrála roli. Když byl důvod k zákroku a velitel k věci, byly jsme efektivní a efekt se dostavil.
Ještě jeden případ efektivtiy. Uprchlíci si stěžují, že je Bulhaři na hranicích okradou zmlátí a pošlou zpátky do Turecka. Je jasné, že to není zrovna žádoucí ukázka, ale efektivní je to velice.
Úplně souhlasím, že národ jako takový na efektivitě nemá nejmenší zájem. To, že je současný ministr vnitra vcelku k věci, je ryzí náhoda.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:06:38 23. 01. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-01-22 22:59:29]: Kdo je to, to tvoje: my bychom chtěli efektivní policii? Češi? Nebo spíš ty, já a dvacet dalších? Kdybychom jako Češi a Slováci chtěli, tak to máme.

Co se léta kurvilo, teď se za dva roky na nohy nepostaví, to teda neéé. Ani armáda, ani policie. Daxi, kua, už je to tady, teď to padne na hubu, konečně!!!! Přeju příjemné multikulti obohacení všem blikačům na silnicích, všem zastáncům zlodějů a pachatelů obecně, prostě 90% národa.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:59:29 22. 01. 2016
default.png
COPSR [2016-01-21 22:36:13]: Ale my bychom chtěli efektivní policii. U vás i u nás. Ale vrchnost nechce. Podívej se. Jedna Bradáčová a už je zase zapečetěných pár kanceláří v Budějovicích na soudu. A jde o Sisáka. Teď se klepe půl parlamentu, aby nechtěl dělat spolupracujícího obviněného, protože přes něj, jak se zdá, kradl kde kdo. Mimo jiné třeba pomohl k milionům i Standovi Grossů. To je jen vrchol. Najdou se i jiná zvučná jména.
Korupce, drogy, ale třeba i ta dnes tak aktuální hranice, to jsou místa, kde je potřeba hodně lidí a efekt není tak výrazný, protože je jen zřídka nějaký oznamovatel. Všichni jsou spokojení a nemají zájem, aby se do něčeho šťouralo. Většinu je třeba vyhledat.
Kdyby chtěl někdo efektivitu, stačí se vrátit k organizační struktuře SNB. Už jsem to sem kdysi psal.
Němci se začínají bouřit proti ochraně hranice. Nemají na to kapacity. Budou zvyšovat stavy. Při novém osazenstvu země budou za chvíli na stavech banánových republik a ještě nebudou mít bezpečno. Pan pisálek bude muset opravit článek.
Armáda buduje dobrovolné zálohy, ale měli by je mít spíš policajti. Mít patřičné dohody, mohli je půjčit Německu za uhrazení nákladů a ještě dělat machry, jak zachraňují člena unie. Jenže cizina je většinou v civilu a vybudovat něco schopného nasazení chvíli trvá. Ale ušetřilo se za 5 let pár milionů. Co na tom, že teď by to mohlo zachránit pár desítek miliard. Kalousek je opravdu stratég. Ale oni jsou na tom vládci z Unie podobně.
Taky mě fascinuje, že je schopen napsat, že oddělení řeší méně než jeden případ za den. A přestupky jsou asi jako nic. Přitom administrativní náročnost mnohdy skoro stejná.
Jsem už dlouho pryč, ale pochybuji, že dneska někdo používá software pro převod mluveného slova na text. Pak stačí náhrát ohledačku na místě a hotovo. Sekretářky by mohly psát. To ano. Ale zase je to člověk, kterého je třeba platit. Nadiktovat a software to přepíše.
Nesouhlasím, že by zlepšení práce drogařů vyřešilo situaci. Zvlášť v Praze ne. Vím, jak na tom byli už za mě a jak jsou na tom dneska. Nestíhají řešit ani to, co musí. Natož něco vyhledávat.
Obávám se, že se nenajde uprchlík, který by chtěl dělat někomu radost a odpalovat se v EU parlamentu. To spíš tak ve třídě. Prakticky těžko odhalitelné. Zvlášť, když to bude náctileté děvče. Neumím si představit, že by jí někdo dělal prohlídku. Ale Němci jsou chytří dost. Oni si poradí. Už jednou je dostali podlidi. Zapomněli na historii. Těď začínají mít zaděláno na to, aby jí prožili znovu. https://www.facebook.com/stopimigraci/videos/916121041810668/ Možná to vysvětluje, proč po okrádní a osahávání nevypukly větší bouře. Je to jen jeden případ z mnoha. Na Rusy budou ještě vzpomínat.
Jen pro zajímavost. Ukázat se na demonstaci Pegidy, údajně znamená pro státního zaměstnance vyhazov. Demokracie, že by se za ní nemuseli stydět ani komunisti v padesátých. Ještě, že nemají ty kamerové systémy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 13:52:01 22. 01. 2016
default.png
Četl jsem si akorát toto:

Rozvoj Policie České republiky v letech 2016 - 2020

Takovou snůšku polopravd a překroucených a proti našim názorům sesmolených propagandisticko geobelsovských blábolů musím prostě rozebrat:

První stránka: motto pomáhat a chránit, kudla se mi v kapse otevírá, jaký toto je výsmech realitě a jak si management furt myslí, že to lidí nevidí. Tohle mělo být bráno jako záměrné zesměšnění policie před veřejností. Vedle Policejní prezidium, vedle znak větráku a zkřížených párátek. Jo, v kancelářích je dusno ale pohostino. Beru.

Dále Rozvoj Policie České republiky v letech 2016 - 2020

Neberu: maskování mafie u PČR v letech 2016 - 2020 to mělo znít

-Praha listopad 2015 - beru, to by mohlo být aspoň přibližně pravda. To máme stránku jedna za sebou. Hezky to začalo.

Strana dvě: obsah. Bod 3.9 - cože to? U policie dělá někdo analytickou činnost? Trestní zákon tomu říká většinou zneužití pravomoci úřední osoby.

Úvod, strana tři, jo, abyste věděli, v které prdeli jsme. První věta výsměch, prej: Hierarchie mezinárodních bezpečnostních hrozeb a rizik se v současném světě velmi
dynamicky mění a vyvíjí.
Ona byla někdy doba, kdy se nic nedílo, nic se pořád neměnilo? A prosím vás, kdy to bylo?

Z oblasti Blízkého východu a severní Afriky do Evropy každý měsíc proudí nejrůznějšími cestami tisícovky migrantů, kteří byli přinuceni pod tíhou bezpečnostní a ekonomické situace v zemích původu opustit svá bydliště. Ať již legální či ilegální cestou k nám migrují lidé bez základního životního zajištění za účelem získaní sociálních jistot a výdobytků západní společnosti.

Další riziko vycucané z prstu. Faktem spíše bude, že se jedná o součást taktiky písečných poloopic nás tu co nejvíce pomordovat. A policie by měla brát vždy v potaz tu horší možnou variantu než chudinky uprchlíčky. Až se jedenáctiletý uprchlíček rozškubne v evropském parlamentu, s radostí mu zatleskám, tehdy bude první z nich konečně užitečný.

Na všechny tyto bezpečnostní výzvy a na mnoho dalších s
tím spojených je potřeba včas a především adekvátně reagovat ...

To je sranda, o větu dřív nedokáží pojmenovat nebezpečí a chtějí na něco reagovat.

Policie, která v předchozích letech doznala velmi citelných personálních a ekonomických omezení.

Aha, v jakém slova smyslu? V kladném? To asi sotva, tak tedy v záporném, proč se tomu tak stalo? Nic. Analytikové!!!!

Policie, která byla nucena některé činnosti v minulých letech omezit či dokonce neefektivně propojit s jinými.

Kdo ji nutil a jak? S pistolí u hlavy? Nebo se spousta peněz rozkradla na odměnách?

Policie, která díky úsporám z minulých let spadla na funkční minimum počtu svých příslušníků. Policie, která ovšem získala v krizovém období řadu nenahraditelných zkušeností a je schopna i přes to pracovat efektivněji než dříve.

Kudla to už je moc, já se smíchy počůrám někomu na ruku!!!!
Zkušenost mohla získat jen jednu: když se vyházejí staří zkušení, mladé nebude mít kdo učit a všecko půjde do kopru.

Policie, která se snažila plnit své úkoly a dočasně udržet bezpečnostní standard občanů i v podmínkách velmi omezených

Bezpečnostní standard občanů? Co to zase je? Zatlučené tresňáky, neevidované nehody skrz šibování se škodama, nebo lepší auta na českých silnicích a tím menší následky na životech a zdraví?

Z těchto důvodů vznikla koncepce Rozvoje Policie ČR v
letech 2016 - 2020

Ne ta vznikla proto, protože je již příliš velký tlak na mafiánský systém vedení policie, aby zacpala hubu těm, kdo netuší, o co kráčí. Novinářům a přes tyto hlupáky pak veřejnosti. Ono totiž těžko věřit absurditám typu práce PČR stejně jako nikdo nechtěl věřit vězňům propuštěným z Galagu, co se tam dělo.

Pak méněžeři čmárají černou křídou do komína, jak když se policii nepřidá, nebude moci policie reagovat a jak to bude mít fatální důsledky. Co to je? Koho tím chtějí přesvědčovat? O čem? Já bych věděl: když se všechno přidá, zbude spousty peněz do vlastnícj kapes. Ještě se dostaneme k tomu, že přidávání není na pořadu dne.

Je proto třeba rozhodnout o novém rámci trvalé povahy, který by vytvořil mantinely ... mantinelů už je u vedení policie i na ulicích spousta, stačilo. Teď policajty.

Nikdo na světě nemůže občanům zaručit, že se nebudou opakovat Vrbětice nebo Uherský Brod.

Tak to je pravda, dám firemní razítko každému kam bude chtít, že se to opakovat bude, to všem zaručím. Tuhému ho klidně kladivem přitluču na čelo a půjdu si nechat udělat nové. A bude se to opakovat jakmile policie posílí - jak na potvoru.

Rozšíření sil, prostředků a kapacit policie je tak v
této situaci jedinou a správnou variantou, jak jejímu vedení umožnit ... dále to doplním já: si ještě více gabat pod sebe z veřejných peněz za beztrestné soustavné páchání trestné činnosti...

...jež nás v následujících letech bezesporu čekají.

No a o tom tady snad nikdo nepochybuje.

Struktura PČR: v každé knížce o řízení nějakého podniku se praví, že organizační struktura musí být nejvíce třístupňová, jinak nefunguje komunikace oběma směry. Toto méněžery ne že nezajímá, oni se tomu jako čert kříži vyhýbají. Ze základních útvarů, které by totiž jinak mohly podávat info vedení o tom, co ménežerové udělali se všemi nařízeními z PP, tak totiž nic nemůže spolehlivě přijít a vedení má svoje čárečkové orgie v klidu a pohodě jisté. Řadový četník si může stěžovat svému přímému nadřízenému nebo na něj jeho přímému nadřízenému, což je furt na domácím hnojišti a ti prevíti samozřejmě drží dohromady jak dobe zklížené desky.
Co kdyby jen stěžovat: ani s nějakými zlepšováky nepochodí. Je stavěn do role flákače, který se chce vyhýbat službě.

Strana 6 je blábol jako svině. Pod každým KŘP jsou totiž ještě tři stupně řízení - bývalý ředitel, jeho námsětek pro služby a vedoucí ZÚ.

Do bezpečnostní situace mělo být v bodě číslo jedna zařezeno soustavné destabilizování světa ze srany USA ať už přitroublými invazemi kde je napadne nebo chamtivostí jejich bankéřů. ISIS je jen následek jejich politiky.

Vedle vnějších fenoménů, jež zásadním způsobem ovlivňují s
oučasnou úroveň bezpečnostní situace v České republice
, je potřeba se zaměřit také na nové, dosud nezaznamenané události vnitrostátní. Příkladem z poslední doby je např. nepředvídatelný útok tzv. aktivního střelce motivovaný jeho špatným psychickým stavem.

Pánové, to soráč, ten útok byl proveden proto, že celý systém selhal a že se lapiduch nebojí postihu za to, komu zbraň svěří. Tihle debilové na základě své Analýzy budou chtít omezit držení zbraní...

A článeček 2.2 personální situace: jak drze přiznali, jak bylo v roce 2008 na jednoho dělného pět řídících, zatímco dnes je to naopak. Jestli to je pravda pochybuju, ale i kdyby byla, po navýšení mezd ménežementu jejich kamarádíčkem Ivánkem si spousta ultra gaunerů (nebudu psát z našich řad, ty feny nebyli policajti)počkala na rok služby s novým platem nebo až se vyhrabou ještě výš a výýýýš a tradááá i s rentou.

Policie své rezervy již hledala, ale jako obvykle, nic nenašla. Kdyby hledala, nahlídla by i do struktury českého četnictva... Pokud takto méněžeři hledají, ano kluci, do civilu s nima, nic neumějí.

Tady čtu, že když jim v roce 2012 (o roce 2007 raději ani nemluví) odešla poslední várka zkušených psů z terénu, prej navýšili i tak o 606 míst. Jo, o tom už psal Gogol. Mrtvé duše nebo tak se to jmenovalo.

Bylo zrušeno 686 vedoucích míst - tak máme počty ultragaunerů které si vynásobíme krát 25 tisíc nejméně, abysme věděli jak si mafie přihrává.

Prej: Možnosti další optimalizace bez změn struktury teritoriálního pokrytí služeb policie v rámci krajských ředitelství policie, rozsahu činnosti útvarů s celostátní působností a samotného spektra úkolů policie v právním rámci
již nejsou možné.

Já bych to řekl jednodušeji: reforma k fungujícímu sboru není s těmito lidmi možná, z každého páru tři zastřelit.

eformn plán nepředpokládá návrat k původním stavům policie z roku 2005 - no asi proto, že ménežery začínají dohánět renty všech, co s nima odešly a oni musí nějak dodýchat do důchodu...

Pak píší, že klesly platy - ale taky by měli říct komu a komu se přidalo, aniž se napřed provedla rearganizace.

Na Grafu číslo jedna pamatuju to první vzestupnou část křivky, to byl samý Frodo Pytlík.

No a graf číslo dva aneb co si sám zfalšuju, to si sám vyhodnocuju: smícháním platů méněžerstva s řadovýma máme tento mix.

V současnosti se policie vypořádává s nedostatečným zajištěním finančních zdrojů pro investice, provoz a obnovu materiálu. V období let 2006 až 2011 výrazně klesal objem
rozpočtovaných prostředků policie vynakládaných na investice
a zajištění provozu.

Co to? Prosím? Ivánek v roce 2006 mrhal prostředky tak, že samozřejmě že ty prachy došly a všichni jsme říkali, že toto nedopadne dobře.

Úspory vzniklé po roce 2010 pak souvisely zejména s optimalizací rozmístění služeben v území

Aneb rušení služeben, co už tu bylo vícekrát a vždycky se to nevyplatilo a vrátilo se to zpátky.

Nyní něco od myslitelů o roli pořádkové policie:
Její široká působnost s sebou přirozeně nese pouze
omezenou možnost být připraven na všechny okolnosti, které mohou nastat.

Jaksi jsem si neměl možnost všimnout že jsme byli omezeně připraveni, museli jsme zvládat všecko a do konce. Omezené jsme měli, to jo, ale nadřízené, vybavení a benzín. Vybaveni jsme byli heslem nadřízených? Jsi četník, musíš si umět poradit.

Návrh zřídit dvě dloučlenné prvosledové hlídky, ty vado, hotový Robocop 4! K vybavení MG 3 bych navrhoval přidat ještě LAW, plamenomet, kufr s výbušninama, Korán, učebnici "Arabsky snadno a rychle za pět minut i pozpátku" a polní lopatku, aby mohli v době, kdy zrovna nebudu dobývat bunkry džihádistů, kopat kruhovou obranu kolem OŘ.

Nikdo z těch čárkových hovad prostě netuší, že lepší je prevence než sběr hovínek po pašíkách. Furt jen někde rychle dojíždět a řešit co se zandbává, protože se sedí u papírování.

Nikdo nikde neřeší administrativní zatížení. Policie má u auta prasklou gumu a vedení už odmontovává kolo, aniž má auto na heveru. Nebudu ani říkat, že montuje zcela jiné kolo než to, které má prasklé.

A teď: 3.9
Analytická činnost (týýýýjo)
Popis stavu: Stejně jako v jiných oblastech policejních činností se v současné době projevuje personální a
technická nedostatečnost v oblasti analytické práce.

A oblasti analytické práce se především projevuje připosranost pojmenovat věci jakými jsou, lumpy lumpama a lhaním si do vlastní kapsy. Vymyslí se neexistující problémy a ty se pak řeší o stolů vedoucích odděleních fajfkováním.

A toto, to je perla!!!!

Doložitelnou praxí v průběhu let je prokázaná nezbytnost analytické činnosti a potvrzení faktu, že analytik je
a i nadále musí být nedílnou součástí pracovišť, která se zabývají vyhledáváním, odhalováním, šetřením a vyšetřováním trestné činnosti, a to zejména proto, že zkušenosti získané
v rámci své předchozí aktivní činnosti v trestním řízení
v pozici operativce nebo vyšetřovatele může plnohodnotně
a kvalifikovaně zúročit i ve spolupráci s dalšími členy týmu (operativec, vyšetřovatel) a navrhnout další směr vedení trestního řízení s cílem odhalit pachatele trestné činnosti. Role analytika je tak zcela nezastupitelná

Přesná pravda, ale musíme si říct, o co jde ve skutečnosti. Analytik pocházející z vláčného jádra kurvitelů statistik a ochránců drbanů velice dobře ví, jak to celé nejlíp fixlovat a bude jistě schopen přinést další způsoby páchání trestné činnosti, aby se oddělení vlezlo do statistik, vedení pobralo odměny a to je celé, o co u PČR kráčí.

Pak prej mají analytiků málo, no ono zločinců bývají jen určitá procenta, to máte, hoši marný.

Pak se zabývají už ptákovinama, čárkomaniaci chtějí zavést, aby piloti počítali kolikrát jim nad střechou mixéru proběhne při letu vrtule a psali na to záznam, ochranná služba nesmí nosit červené trenky nadměrné velikosti a každý musí mít místo kvéru placatku s Becherem, a bude víc lidí u SKPV na počítání většího bordelu v nikým nechráněném terénu, neboť všichni psali, psali, až se čertu upsali.
Pak se píše o nutném přibroušení zubů policejním čoklům, aby aspoň každý třetí uměl štěkat když už netrhá, na košíky se vnavaří centimetrové bodce pro snažší rozmluvu pejsků s nepřizpůsobivýma, no a v mezinárodní spolupráci budeme nejspíše vyvážet čárky do zahraničí. Dvě vlakové soupravy denně.

Že tu seru srance? Já nezačal!















Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 10:00:21 22. 01. 2016
martoo.jpg
Policie nepotřebuje nabírat nové lidi.. Podle mě má lidí dost. Problém je však v tom, že poměrně dost administrativních činností by mohl dělat občanský zaměstnanec, je nesmyslně moc vedoucích pracovníků, některá oddělení by mohli být dohromady atd.

Ze strany vnější služby nechápu, proč MOP má dva zástupce, bohatě by stačil akorá at pro trestní řízení, proč na OHSce je vedoucí, dva zástupci a ještě velitelé směn, myslím, že by stačil jeden vedoucí a velitelé směn, proč jsou vrchní komisaři, když je zástupce ředitele pro vnější službu.

Ze strany SKPV nechápu, proč je 9 až 10 oddělení, když jsou třeba 4 majetková, myslím, že by bohatě stačila 4 oddělení OOK (násilí, majetek, mládež, drogy) a 1 oddělení OHK, mezi které by se ostatní současné problematiky rozdělily, na co jsou vedoucí a zástupci odboru, když je náměstek pro SKPV, pod vedoucího SVS bych dal jak výjezďáky, tak techniky OKT a vyšetřovatele SVS.

Ze strany ředitelství nechápu, proč existuje funkce vedoucího kanceláře ředitele a proč OVK, utajovatelé a dalších 5 až 7 lidí v 7.TT, když dělají administrativní práci, jsou ve služebním poměru, přičemž stejnou práci může klidně dělat občanský zaměstnanec..

Co se týče systému velení, bylo by to prostě tak, že příplatek za vedení by bral zástupce pouze v době nepřítomnosti vedoucího. Vedoucí by si svého zástupce určil z řadových a ten by ho v době nepřítomnosti zastupoval..

Současné náklady na tyto služební místa by se pal daly využít pro vytvoření tabulkových míst na základních útvarech. Asi každý dokáže odhadnout, kolik by jich navíc bylo.. To by bylo najednou míst, kdyby se jen příplatky za vedení a osobka zástupců převedly na 3.TT nebo 4.TT..

Ve většině případů tady nepíšu moc o ničem, co tu bylo v minulosti, do současného stavu ten systém naboptnal za poslední léta..

A to píšu jen o OŘ, na krajích a celorepublikových útvarech je ten počet lidí, kteří by nemuseli být ve vedoucích pozicích či vůbec ve služebním poměru nesčetněkrát víc..

VETERAN2 [2016-01-20 22:52:13]:
Co se týče fetů, ono by dost pomohlo, kdyby mezi těmi, co je dělají, bylo víc dělných, protože když se podívám jen na pražská oddělení, z každého oddělení se minimálně 3 lidi absolutně vezou a dělají kulový.. To pak můžeš navyšovat jak chceš a efekt nebude odpovídající počtu navýšených tabulek.. Po Praze většinu drogařů, násilníků a loupežníků znám, takže vím o čem píšu..

Pokud chce někdo něco navyšovat, přičemž s Tebou souhlasím, že zejména na opetativě by drogy protřebovaly navýšit tabulky jako sůl, musí se začít pracovat s tím, co už tam je.

To už je ale problém vedoucích na SKPV.. Tam je to prostě problém zejména v tom, že si zpravidla vybírají z těch, kdo přijde žádat o místo, nebo z těch, koho jim doporučí, místo toho, aby si sami z MOP tipovali lidi, sledovali jejich práci a věděli, co dotyční umí a z čím mají zkušenosti a pokud se jim bude hodit do mančaftu, sami ho oslovili.. Například máme ETŘ, tak se dá poměrně v krátké době projet pár spisů, aby si člověk udělal obrázek zejména o potenciálních adeptech na vyšetřováky..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu COPSR 22:36:13 21. 01. 2016
default.png
VETERAN2 - efektívna polícia predsa vôbec nie je cieľom. Keby sme ju chceli, tak už ju dávno máme. Aj vy, aj my.
Dnes som mal zákrok, na ktorý by som prijal posily. Samozrejme som žiadne nedostal, pretože bola celoslovenská DBA a tá má predsa prednosť. Tak chalani stáli niekde v riti pri ceste a ja som rozmýšlal, ako neprísť k úrazu.
Polícia u nás je divadlo. Cirkus pre ludí. Efektivita nikoho nezaujíma, pretože hlavné je, aby bol spokojný somár, ktorý tomu velí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio