Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Shazování jednoduše: 12 tipů, jak se stát štíhlejším poldou (REDAKCE)

Shazování jednoduše: 12 tipů, jak se stát štíhlejším poldou
Silový trénink pro MMA - kettlebell swing!
Foto: Ondřej Skalník

Pokud budete lépe jíst, lépe a víc spát, trénovat chytře, tak si můžete už nyní objednat služební opasek menší velikosti. O chytrém tréninku si popovídáme někdy příště, ale ohledně jídla je to vlastně vcelku jednoduché.

Autor: Ondřej Skalník
Publikováno: 02. 02. 2016
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 06:48:53 03. 02. 2016
default.png
Shazovat a ještě trénovat? Autor článku zapomněl zmínit jednu velmi, velmi podstatnou věc.
Toto platí pro maníky, co ráno vstanou, poškrábou se na zadeli, jdou cvičit, pojedí, polžeí u televizky, poedí, jdou cvičit...
Ale ne o lidech sloužících prašivé vyčerpávající noční, makajících ještě doma a baštících ne kdy potřebují, ale jen kdy mohou. Takže výsledek toho, kdybyste chtěli shazovat při práci, bude únava jako bejk se všemi dopady na kvalitu práce a nic vás nebude bavit.
Do práce jsem jezdil celý rok, sníh, náledí, vichřice, déšť, trakaře, na kole 15 km tam, 15 km zpátky služba co služba. K tomu ta moje posilka. Pod devadesát kilo jsem nikdy nešel. Pokud bych přestal dávat tělu co potřebuje, šel bych do kopru. Páč jsem jaksi neměl ještě na doplňky, živil jsem to jen klasicky, vždycky. Samozřejmě v té běžné stravě je spousta balastu...Při dvanácti knedlíkách jaksi že jo...kvalita nic moc. No noční bylo času více, jenže ode dvou rána jsem skrz únavu byl schopný sníst tak leda banán, nic jiného jsem do sebe až do rána nedostal. Až ráno jsem m ohl zase jíst. Ale přes den jsem byl rád za snídani doma, teplý oběd v hospodě, sváču odpoledne když se hodně zadařilo a večeři doma. Málo prostě. Další cvičení v posilce jsem to cítil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RV 19:25:44 02. 02. 2016
default.png
Hezký článek, ale bohužel trochu zbytečný. Kolik policistů se cílevědomě stará o svojí kondici? Pominu-li kluky ze zásahovek a SPJ, tak bych to viděl možná na 20%. Kdo chce, ten maká, kdo ne, toho žádný článek nepřesvědčí.
Jinak z obsahu potvrzuji a zdůrazňuji význam sprintů a určitou marnost pomalých vytrvalostních běhů. Pokud už dojde k akci, potřebuje policista spíše kondici bojovníka naž maratonce.
Na druhou stranu si uvědomuji, že dobrý policista je především písař...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)