Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Shazování jednoduše: 12 tipů, jak se stát štíhlejším poldou (REDAKCE)

Shazování jednoduše: 12 tipů, jak se stát štíhlejším poldou
Silový trénink pro MMA - kettlebell swing!
Foto: Ondřej Skalník

Pokud budete lépe jíst, lépe a víc spát, trénovat chytře, tak si můžete už nyní objednat služební opasek menší velikosti. O chytrém tréninku si popovídáme někdy příště, ale ohledně jídla je to vlastně vcelku jednoduché.

Autor: Ondřej Skalník
Publikováno: 02. 02. 2016
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu CAOMHANACH 12:09:28 03. 02. 2016
Caomhánach.jpg
Moc pěkný článek. Dá se říct, že se z více jak polovinou zde uvedených věcí shoduji a praktikuji. Akorát si pořád nejsem jistý jakým způsobem bych vydržel zde těch uvedených 100g sacharidů na den. Dva měsíce jsem držel stravu, kde jsem nesnědl více jak 200g sacharidů / den. Bílkoviny jsem držel na 2g / 1kg tělesné váhy a ke konci druhého měsíce jsem se na to musel vyprdnout. Neskutečná únava, v posilovně 3x týdně jsem neměl vůbec páru (je pravda, že v porovnání s článkem jsem cvičil spíše vytrvalost). Na tréninku Krav Magy úplně to samé a vše pečetily 12ti hodinové pěší, kde jsem nebyl za policistu, ale spíše za zombie.

Nicméně kettlebelly mám doma, a po přečtení článku je zřejmě opět zařadím do tréninku, jelikož jsem je nějakou dobu nechal u ledu. Což si myslím, že je velká škoda.

V poslední řadě musím říct, že to chce taky určitě velkou vůli. Alespoň sám na sobě to pozoruji, jelikož je tomu skoro každou noční, kdy s kolegy vypijeme nějaký ten energeťák, který bych za normálních okolností fakt nepil.

Vám každopádně držím palce, ať se vám daří v ringu / kleci :-).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ONDRA-S 09:42:38 03. 02. 2016
Ondra S..jpg
Milý Hammere. Trénuji každý den, často dvoufázově, navíc chodím do práce jako každý jiný. Naštěstí už nedělám 24hod. šichty, ale i tak se trénovat dalo, ač uznávám, že hůř.

Navíc, odhlédnu-li od svého zaměření na MMA, tak tento přístup je časově mnohem méně naročný, takže si nepotřebuješ vyhradit 2 hodiny denně na posilku/běhání/kolo. Prostě se projdeš do práce místo tramvaje (nebo vystoupíš o zastávku dřív) - osobně mi to dělá rozdíl 10 minut, což obětuji. A jednou týdně si jdeš zasprintovat (vyvinout maximální úsilí ve velmi krátkém časovém intervalu). Pokud jsi heclej, tak velmi krátká silovka - osobně jedu silovou přípravu na tréninku cca 30 minut max, hodinu má celý trénink i s rozhýbáním. Takže ti to sežere minimum času.

Co se týče jídla, tak osobně mi vyhovuje tzv. přerušovaný půst. Kdy jím jen dvakrát denně (oběd a velká večeře), což mi naprosto vyhovuje (odpozorováno při tréninkové zátěži).

Koukni na knihy typu "Primal Blueprint" od Marka Sissona, "Whole30", nebo Strongfirst publikace ("Nahý bojovník" o silovém tréninku s vlastní vahou, nebo "Ketllebell - Simple and Sinister" o silovce s kettlebell). Je to vše k dostání v češtině a zkus to na měsíc ;)

Taky jsem začínal s představou, že musím jíst celý den svačinky a cvičit tak, že sotva lezu z tréninku, ale teď jsem radikálně změnil přípravu (jím dvakrát denně, snažím se konzumovat minimum sacharidů a trénuji chytře, méně času a se stejnými - podle mě ale s lepšími - výsledky).

V pondělí jsem třeba na TGU zkusil vytáhnout 40 kg a dal jsem to ... a to silovku cvičím dvakrát týdně cca rok a půl. Začínal jsem se 16 kg a klepala se mi ruka jak ratlík :)

S úctou,
Ondra Skalník

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:48:53 03. 02. 2016
default.png
Shazovat a ještě trénovat? Autor článku zapomněl zmínit jednu velmi, velmi podstatnou věc.
Toto platí pro maníky, co ráno vstanou, poškrábou se na zadeli, jdou cvičit, pojedí, polžeí u televizky, poedí, jdou cvičit...
Ale ne o lidech sloužících prašivé vyčerpávající noční, makajících ještě doma a baštících ne kdy potřebují, ale jen kdy mohou. Takže výsledek toho, kdybyste chtěli shazovat při práci, bude únava jako bejk se všemi dopady na kvalitu práce a nic vás nebude bavit.
Do práce jsem jezdil celý rok, sníh, náledí, vichřice, déšť, trakaře, na kole 15 km tam, 15 km zpátky služba co služba. K tomu ta moje posilka. Pod devadesát kilo jsem nikdy nešel. Pokud bych přestal dávat tělu co potřebuje, šel bych do kopru. Páč jsem jaksi neměl ještě na doplňky, živil jsem to jen klasicky, vždycky. Samozřejmě v té běžné stravě je spousta balastu...Při dvanácti knedlíkách jaksi že jo...kvalita nic moc. No noční bylo času více, jenže ode dvou rána jsem skrz únavu byl schopný sníst tak leda banán, nic jiného jsem do sebe až do rána nedostal. Až ráno jsem m ohl zase jíst. Ale přes den jsem byl rád za snídani doma, teplý oběd v hospodě, sváču odpoledne když se hodně zadařilo a večeři doma. Málo prostě. Další cvičení v posilce jsem to cítil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RV 19:25:44 02. 02. 2016
default.png
Hezký článek, ale bohužel trochu zbytečný. Kolik policistů se cílevědomě stará o svojí kondici? Pominu-li kluky ze zásahovek a SPJ, tak bych to viděl možná na 20%. Kdo chce, ten maká, kdo ne, toho žádný článek nepřesvědčí.
Jinak z obsahu potvrzuji a zdůrazňuji význam sprintů a určitou marnost pomalých vytrvalostních běhů. Pokud už dojde k akci, potřebuje policista spíše kondici bojovníka naž maratonce.
Na druhou stranu si uvědomuji, že dobrý policista je především písař...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)