Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Od městské ke státní policii

Zdravím zdejší policisty. Mám na vás otázku. Dá se nějakým způsobem přejít od městské policie ke státní? popřípadě, co by to obnášelo...
CAFFERY :: Datum založení: 11. 02. 2016 :: celkem 97 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 19:22:49 12. 03. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-03-12 11:31:34]: Jenže oni jsou pasivní i tady: Alláh dal. Někoho podvede, udělá něco nečestného, nechytí ho: Alláh policii zakryl oči. To je pro něj znamení, že jeho jednání je správné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 11:31:34 12. 03. 2016
default.png
Píšeš o muslimské pasivitě a čekání na zásah vyšší moci. Jen tím chci říct, že minimálně v některých případech jsou aktivní až kam.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 10:04:58 12. 03. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-03-11 21:11:12]: Kruci o kom to mluvíš? Já tomu, nezlob se na mě, fakt nerozumím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 21:11:12 11. 03. 2016
default.png
HAMMER [2016-03-10 12:04:41]: Je to jednoduché. Taky dělají rozhodnutí. Zvlášť, když z toho něco může kápnout, rozhodují se velmi rychle a nechce se jim moc čekat, co přihraje náhoda. Dokonce nebyl líný svoje lidi úkolovat. Museli mu hlásit, kde by se co mohlo hodit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 12:04:41 10. 03. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-03-09 23:27:31]: Ty, vypadá to zajímavě, ale velice blbě se chápe, co tím celým myslíš. V čem nemám vůbec pravdu a dál...?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 23:27:31 09. 03. 2016
default.png
HAMMER [2016-03-08 07:55:15]: Vůbec nemáš pravdu. Ten, se kterým jsem dělal a jako jediný měl trochu možnost klást požadavky, se uměl rozhodovat velice dobře. Každou chvíli se rozhodl, čím bude chtít zvýšit svou důležitost a otravoval a otravoval. Většinou chtěl něco pro sebe, co si snadno mohl koupit a na co vůbec neměl nárok. I věc za pár kourun mu stála za několik dní pokusů. Mezitím měl vytipované jiné věci, které prostě ukradl a nebo poslal podřízené. O bílé jako podřízené moc nestál. Bral radši soukmenovce a ty pak všemožně utiskoval.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 20:40:37 08. 03. 2016
Joe.jpg
Opět musím zopakovat co už jsem psal, vnímám uprchlickou vlnu jako bezpečnostní riziko. To je bez debaty. Akorát to nevidím tak černě jako někteří z Vás. Všechno není jen bílé nebo jen černé.
Za rok si můžeme říct, kterým směrem se ten problém dál ubíral.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:55:15 08. 03. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-03-07 23:19:04]: U Židů nebylo důvod něco podnikat, to jo, ale podniklo se: přešli jsme celý západ na jejich systém, protože to byl vždy v dějinách nejvzdělanější národ. Nebýt Židů, dneska tu běháme s prdelama namodro a mydlíme se s muslimy klacky.
Každý den musíme dělůat tisíce rozhodnutí, starat se sami o sebe.

Naproti tomu muslim má všechno od Alláha, Alláh dal, Alláh vzal. Když je muslim líný, Alláh mu prostě nedal. A pokud možno za to můžou ještě nevěřící. Všecko ho uráží. Jeho lenost není oceňována, pohradají jím, jeho to uráží, nebot lenost má od Alláha a oni bezvěrci urážejí Alláha, neboť on ovládá jejich životy, on ví co činí a vše co činí činí dobře.

Nekompatibilta těchto dvou kultur nemůže již být zřejmější.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 23:19:04 07. 03. 2016
default.png
JOE [2016-03-06 22:46:50]: Nechtěj, aby se dělala adekvátní bezpečnostní opatření. Státy, které již mají podstatnou menšinu na svém území by to zruinovalo. Ty už můžou jen doufat. Novoroční generálka ukázala.
My jich máme pár, ale za hranicemi je jich dost. V podstatě jsme na tom stejně. Naše armáda není schopná ubránit ani Prahu. O státu nemluvě.
Nikdo je určitě nebude prohlašovat za nepřátele. Bez problémů se dají označit za bezpečnostní riziko. U Židů nebyl důvod proti nim něco podnikat. Za těch hodně století se v Evropě chovali slušně a hospodářsky byli přínosem. U Arabů je to jinak.
Dnes zajímavý údaj ze zpráv. Švédsko údajně opouští 50000 lidí ročně. A nejsou to přivandrovalci. Až paraziti vyženou všechny hostitele, začnou hledat, kam zmizeli, aby se za nimi mohli přestěhovat. Ostatně. Velice doporučuji navštívit jižní Švédsko. Důsledně se mlčí o tom, co zbylo ze sociálního ráje a oázy bezpečí. Je ticho, nikde žádná panika, ale neznamená to, že se tam nic neděje.
Naše vlády tradičně blbnou, mlží, kradou, ale tady nikdo neví, jak by se na tom dalo vydělat. Najednou se všichni chovají racionálně. Jsme tolerantní vůdči Židům, ale v cikánských táborech dělali Češi ochotně dozorce. U Arabů to je stejně. Přijelo pár údajně křesťanských rodin z Iráku a jaké to způsobilo pozdvižení. Nikdo je neche. Bylo nám vnuceno, že jich máme vzít jen pár tisíc. Nebudou tu chtít zůstat, ale pokud nezmizí dost rychle, může i malý incident skončit pogromem. Zase pastva pro zahraničí. Půl světa nebude vědět, jak se na nás tvářit. I když se nic nestane a zůstanou tu, bude i to stačit na to, aby sociální demokrati přišli o voliče. Díky Sobotkově Eurohujerství.
Ti muslimové, kterým vyhovuje sekulární společnost, se sem moc nehrnou, protože jejich domovské státy na tom obvykle nejsou tak mizerně. Nejvíc je Arabů a i když jsou rodiče v pohodě, často hrabe dětem.
Ekonomickou stránku věci zmínil Malcom.



Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MALCOM 23:06:15 07. 03. 2016
default.png
Tady se zase sešlo odborníků :) . Samozřejmě , že k nám nikdo nechce a pokud bude nějakých pár set přinucených k nám jít , tak při první příležitosti jdou za bohatším soc. sytémem. Ale co takhle ekonomická stránka věci, Takže ne Chipe, nejde tu o strach vyvolávaný Konvičkou a Okamurou, vždycky mě fascinuje, jak si kolem jdoucí nicky, berou tyhle dva do pusy, ale OK :) . Ale čistě o realistický pohled na situaci, kdy západní země prostě nemůžou uživit takovou masu nic neprodukujících lidí, z toho plyne krize, která se dotkne i nás. A tohle je reálný problém.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio