Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Lukáš Heinz: Policii chybí zkušenosti, mazáky vyhnalo papírování a nováčci se nemají od koho učit (REDAKCE)

Lukáš Heinz: Policii chybí zkušenosti, mazáky vyhnalo papírování a nováčci se nemají od koho učit
Náš šéfredaktor je fešák!
Foto: Otevřená společnost,o.p.s.

Rozhovor našeho šéfredaktora Lukáše Heinze s Aktuálně.cz o situaci v policii, excesech a personálních poměrech.Podle něj policii paralyzuje bobtnající administrativa a nedostatek zkušených policistů, kteří by byli ochotni svoje vědomosti a zkušenosti předávat mladším kolegům.

Autor: redakce
Publikováno: 09. 04. 2016
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOE 19:01:11 29. 04. 2016
Joe.jpg
HAMMER [2016-04-15 07:04:37]:

Kadlec je propuštěn od Policie.
Stejně jako ty jsem mluvil a mluvím s kolegy z celé ČR. Vůbec netvrdím, že jsou všichni fajn. Ale rozhodně taky nejsou všichni špatní.:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:04:37 15. 04. 2016
default.png
Joe: Kadlec ti nestačí? Dokonce se nahlas mluví o tom, jak se k policii na vysoké místo vůbec dostal. Chyběla tam už jen jediná věc včera v TN Nova, aby někdo řekl, že toto je běžná věc. Že nahoru se neleze přes to, co kdo umí a jak maká, ale s kým se zná.

Jak s ním doteďka nikdo neudělal pořádky? To je ten tvůj jediný vedoucí, s kterým mám já špatné zkušenosti? To je systém a ty máš něco s všímavostí, Joe.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:25:13 14. 04. 2016
default.png
JOE [2016-04-14 19:35:59]: Nějak ti ovšem velmi silně ušlo, že jsem psal, že jsem asi na postup svého vedoucího stěžoval, jak bezprostřednímu nadřízenému a jednak, když jsem po tom spadl na samé dno služebního hodnocení (hehehe) na PP. Přes jasné důkazy nikdo neudělal ani Ň.

Dále: Máš pocit, že jsem seděl na svém oddělení, jediném, a nikam jsem se mimo chrápání doma nehnul, nebo co? Já se bavil o tom s kolegy z celé republiky při spoustě různých příležitostí, všude to bylo stejné, ne-li ještě horší.

Dále: nemohu sloužit ničím jiným než negativníma zkušenostma s vedením. Co hůř, zprávy kolegů, co ještě slouží jsou jen a jen horší. Tak kde máš to pozitivum?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 19:35:59 14. 04. 2016
Joe.jpg
Pěkný rozhovor.

HAMMER [2016-04-10 21:03:08]:

Hammere, co tady čtu tvoje příspěvky, tak pořád ventiluješ svoji špatnou zkušenost s vedoucím OOP a vyvozuješ z toho obecné závěry.
Znám opravdu hodně vedoucích obvodů a na rozdíl od tebe si myslím, že nebýt na těch místech většinou rozumní chlapi, tak to leckde už dávno padlo na hubu nebo se rozutekl mančaft. Samozřejmě, že to není u policie ideální a hafo věcí stojí za houby (nechci používat tak silné výrazy jako kolega pan-ruzovy), ale slovy klasika - mohlo by být hůř.
O zvěrstvu jménem ETŘ nemá cenu se zmiňovat - to v jakém stavu teď ETŘ je, jsem předpovídal hned na jeho začátku (formulář pro formulář). Zlatej ZIS nebo jak se jmenoval ten systém před tím.
No a jenom pro ilustraci jak zatím funguje náborová kampaň k PČR - za poslední dva měsíce (únor, březen) víc lidí odešlo než přišlo - tož asi tak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:56:24 12. 04. 2016
default.png
XXX [2016-04-11 17:20:10]: Ne neříkej někdo, to co tam leze jsou tupouni neschopní si zjistit, co tam spíše nebudou než budou dělat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 17:20:10 11. 04. 2016
default.png
Tohle téma už nemá ani cenu komentovat, člověk by musel být sprostej.
Nechápu, že v dnešní době může k PČR ještě vůbec někdo lézt...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 22:00:21 10. 04. 2016
default.png
RV a Růžový - naprostá trefa do černého, zbývá jen podepsat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:06:04 10. 04. 2016
default.png
PAN-RUZOVY [2016-04-10 19:30:47]: No, policie nemá pomáhat a chránit, to vymyslel kretén Íčko, ona má sloužit a chránit. Pomáhat by jsi taky mohl bábě složit uhlí do sklepa.

Ty čárky nejsou debilitou vedení, to by jsi ty svině podcenil. Ti dobře vědí CO dělají a PRO KOHO to dělají. Dělají čárky pro svoje odměny. Na nějaké práci policie jim nefičí ani náhodou. Za ty prachy, co jim Íčko přihrál, proč by se měli snažit, ještě je vyhodí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:03:08 10. 04. 2016
default.png
CATANI [2016-04-09 20:36:05]: No dal jsem tam sice dva smaljíky, ale abych Lukáše neurazil, jinak je to dost hořký povzdech.

Pan-ruzovy: no tak jsi napsal asi tak jednu tisícinu toho, co policii tíží... ale kuš, chtěl jsem napsat, co tíží ty, kteří chtějí, což je dneska jaké procento? Za mě tak do deseti, víc ne.

RV: soráč, ale tuším, že jsi zapomněl na jednu podstatnou věc u svého popisu: jezdíš podle rozpisu ukurva, co venku nebyl ani nepamatuje, absolutně ho nezajímá co se v rajónu děje, kašle na připomínky a řev mančaftu že drbani nás vidí zaujímat DBA přmo před jejich hospodou a vědí, že mají hodinu volný rajón, my zase víme že pokud se odtud hned nehneme, jak začnou ty "včelky" vyletovat, tak máme do rána ranu...Furt to ten ichtyl nadřízený plánuje stejně, furt nejsou výsledky a ten debil není schopen pochopit, že o nás dávno všichni vědí kde a kdy budeme a co tam budeme dělat.
Věříe tomu? Samozřejmě že ne, to je totiž úmyslně, aby jeho kamarádíčci mohli udělat někde ranu, když on svoje podřízené stáhne tak, aby na ně drbani viděli. Proč by měl drbanovi přímo říkat, kdy a kde bude hlídka? Stačí to psát furt stejně. On má čisté ruky přece...
Tak co teď? Dodržovat rozpisy líné a tupé svině říkající si nadřízený nebo chránit ovečky? No já jsem se z DBA pravidelně odhlásil a ještě pracvidelně ani nedostavil, (po jistou dobu své služby) výmluv bylo vždycky hafo.

Ráno spousta KO z hospod, kde kdo s kým seděl, kdo byl obsluha )pak se dalo snadno doptat kdo s kým a kdy odcházel atd.) do rána bez nápadu, čistý stůl a jak píšeš: ukurva zajímaly čárečky. Jediného PANA vedoucího zajímal ráno čistý stůl, toho mého posledního. Jinak to byla sběř, se kterou slušný člověk nechtěl dýchat ani stejný luft.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 19:30:47 10. 04. 2016
pan Růžový.jpg
RV [2016-04-10 11:04:08]:

Přesně. Když je slabá objasněnost, je to špatně. Když je malý nápad a hovno výslednost, je to špatně. Jen to ukazuje na debilitu policejního managementu. Samý kretén se švindlškolou, samá dementní statistika, communitypolicing - plno keců o hovně. Prostě když není nápad a je na ulicích bezpečno a klid, tak jsme tu od toho pomáhání, a ne od zkurvené buzerace, protože nějaký zmrd v kanclu potřebuje vykázat čárečky. Protože neumí ohodnotit práci policisty, nezná základy personalistiky ani základy vedení lidí či práce se skupinou a kolektivem. Debilita a omezenost skoro všude, kam se podíváš. Z toho všeho plyne posranost managementu a neschopnost si cokoliv obhájit. Obhájit, znamená argumentovat. Opět vše špatně a opět neschopnost.
Máš jednu VELKOU pravdu:

Policie je přesným obrazem stavu společnosti a státu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio