Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Mezilidské vztahy

Zdravím přátelé. Zajímalo by mě, jaké jsou vaše zkušenosti s mezilidskými vztahy u sboru. Zda-li jste zde poznali dobré kamarády a přátele se kterými udržujete třeba kontakt i když již nejste u sboru. Taky jaké jsou vaše zkušenosti se vztahy mezi muži a ženami. Našli jste u sboru partnera/partnerku ? Víte o někom ve svém okolí kdo si krátí noční směny s kolegyní ? Vyjádřete se prosím. Věřím, že tyto otázky a zejména odpovědi na ně, mohou být velmi zajímavé. Díky Zeur.
ZEUR :: Datum založení: 02. 12. 2008 :: celkem 26 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VETERAN2 22:58:32 13. 03. 2013
default.png
Vztahy jsou dnes katastrofa na valné většině oddělení. Slouží už jen ti, kteří by se v civilu nechytli nebo ti kdo mají dluhy, těsně před důchodem a podobně. Nadšenců rychle ubývá.
Které je vlastně jedno z nejhorších oddělení v Praze, je dost o úhlu pohledu. Mezilidské vztahy jsou důležité, ale svého času bylo i několik málo oddělení, kde to bylo jako vystřižené z filmu Prohnilí. Kapsáři a drobní zlodějíčci odevzdávali desátek za to, že si jich nikdo nevšímal. Jen jim byla stanovena pravidla, co a kde můžou, aby se moc nezhoršovala objasněnost a nebudili pozornost. Stejně si toho lidé všimnou. Kdysi mi vyprávěli Pražáci, jak si přímo před nimi rozbalil daeler tašku s fetem a za přítomnosti pěší hlídky, která se, jistě náhodou, dívala jinam, směnil zboží za peníze. Jestli na takovém oddělení nesloužíte, jste vlastně šťastní.
U nás bylo práskání dotažené k dokonalosti. Chytali se tam i takoví, kteří vlastně uměli jen donášet a proto se jich všude zbavili. Nevadilo. Práci za ně vždy někdo udělal. Informace byly přednější. Něco jako v Izerovi. Podporučík Sobota, podplukovník Maňas. I blbá práce se dá dělat celkem v pohodě s dobrou partou. Snad se taková místa ještě najdou i dnes.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VSCRVSCR 23:07:45 22. 02. 2013
default.png
něco podobného jsem zažil u MP, 3roky odkrucený a šel jsem..vztahy katastrofa,každej bonzuje na každýho,hádky,udávání,faleš,řitolezectví no škoda mluvit,pak má člověk vytvářet hodnoty..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 01:50:38 05. 01. 2013
dax.jpg
BEZVYMYSLU [2013-01-03 20:03:37]:
Děvče nebud zklamaná, asi se ti nebude líbit můj názor, ale vlezla si do jámy lvové, tak se nediv, zřejmě ovlivněná ,jako mnohé dnešní slečny a chlapci, americkou filmovou škvárou " Kriminalka NY" a pod. úžasnými seriály, kde vesměs pohledné a sličné dívky a dámy velí Policejním oddělením, zásahovkám a pod. což je daleko od přirozené reality v normálním životě. Je to prostě proti přírodě. Kriminálka,vyšetřovačka,logistika,admninistrativa,dopravka a pod tam bych asi směroval své kroky pokud bych měl jako ženská ambice pomáhat a chránit, ale v mundůru v přímém výkonu na ulici je ženský element katastrofa policie. Není nic úsměvnějšího, než pohled na hlídku strážců zákona ve složení dvou 20letých zmalovaných krásek, kterým se u boku proklatě nízko houpou policejní zbraně a tonfa. Příroda se prostě znásilnit nedá. Ona na to časem asi většina policejních slečen přijde sama o čemž svědčí i ten někým tady zminovaný úprk policejních bojovnic na pozice tiskových mluvčí. Můj názor prosím neber ve zlém, ale jako letitou zkušenost starého zbrojnoše. A to,že se při akci nějaký chlap schovává za tebe, jak popisuješ, tak to jenom potvrzuje to že k policii se dnes sbírá kdejaká srágora a takový "borec" tam už s pohledu mužského pokolení nemá co pohledávat. Držím ti palce aby si našla u PČR místo kde svoji ženskost a schopnost uplatníš.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:44:29 04. 01. 2013
default.png
BEZVYMYSLU [2013-01-03 20:03:37]: To mi řekni, jak vás mladé na té škole připravují jako do čeho vlastně lezete?
Já si zřetelně a jasně pamatuju, že hned po nástupu nám na škole nastoupil nějaký vyučující a vysvětlil nám o co půjde, nato se dva slabší kusy hnedka zvedly a skončily!!!! Pak jsem se té jeho řeči jen smál, jak podle něho byly poměru u policie hrozné. On mluvil jen o ohrožení života a zdraví policistů, v podstatě my, co jsme měli za sebou vojnu, jsme se tomu jen usmívali. Kdyby ještě řekl, čemu a komu jdeme sloužit, že se naše služba bude skládat z přebíhání z jednoho KB na druhý, zvednul jsem se taky.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LARRYFLINT 13:42:30 04. 01. 2013
default.png
Vztahy (tím myslím vztah partner-partnerka) do práce v bezpečnostním sboru dle mého názoru rozhodně nepatří. Je to neprofesionální a ovlivňuje to nestranný výkon služby. Několikrát jsem to zažil ve svém okolí. Když už si kolega s kolegyní padnou do oka, tak by spolu rozhodně neměli sloužit na jednom oddělení, být v hlídce anebo mít možnost se potkávat při výkonu služby nebo při zákrocích. Jinak je to asi jako všude jinde, člověk si zde najde jak dobré kamarády, tak i nepřátele... Toť můj názor...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EM488 13:04:45 04. 01. 2013
default.png
Hele, kolegyňko, když to tak čtu, máš v podstatě jednu variantu: z oddělení co nejdřív vypadnout, jinak "vyhoříš" úplně. S dvěma podvariantami: buď do civilu (což u tebe asi nepřipadá v úvahu, protože, jak jsem tak pochopil, práce tě stále baví a chceš ji dělat svědomitě) anebo prostě na jiné "uniformované" oddělení v rámci Prahy, kde to je o něco lepší. Všude je chleba o dvou kůrkách, ale je pravdou (slyšel jsem to taky), že na některých odděleních je to hotový extrém. Lidi - vrchnost i řaďáci - jsou všude (i u nás) schopní a neschopní, hajzlíci i jakžtakž rovní. Jak říkám, "vypadni", dokud je čas. Zapřádej hovory s četníky odjinud a zjišťuj, poměřuj, přemýšlej, neukvapuj se... :-) Ideální na to jsou střelby, kde se slézá téměř celá Praha a máš zde "vzorky" v podstatě odevšad. P.S. Nápadně mi připomínáš jednu četnici z Prahy III, která si to chce ze stejných důvodů (= znechucení) "napsat" k nám, kde jsme povětšinou znechuceni taky, ale v daleko menší míře. :-)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BEZVYMYSLU 20:03:37 03. 01. 2013
default.png
Upřímně, vztahy na pracovišti a u policie jako takové. Mé zkušenosti jsou, že když jsem nastoupila k policii, už ta část na škole byla zajímavá, všichni jsme se těšili, poznávali částečně systém a dostávali se do myšlenky, že budeme takoví hrdinové novodobého světa. Možná spousta z nás si to tak představovala, všichni jsme měli společný cíl, a tudíž jsme všichni společně táhli za stejný provaz, nepamatuji se, že bych za dobu svého života v kolektivu měla tak rychle ,, přátele,,. No jo, jenže výjdete ze školy, každý na jiné oddělení a rozkoukáváte se, poznáváte pravou tvář tohoto systému. Já šla po škole na oddělení, které je vyhlášené v Praze jako jedno z nejhorších, všichni z něj,jak můžou hned odchází, nikdo tam není spokojený s vedením, ani kolegialita zrovna není moc valná, ale dobrá, řekla jsem si, že na plky a drby jsem nikdy moc nedávala, tak proč to nezkusit. Ze začátku se člověk rozkoukává, vnímá tu intenzitu a chuť být tím pravým a čestným policistou jako prvotní, ale ono jako u všeho jiného, spadnou Vám růžové brýle a je tady ta pravá realita. Já z vlastní zkušenosti, kdy mi vedoucí po dvou měsících služby na hlídkové řekl, že půjdu na spisy, jsem mu vysvětlila, že ani náhodou, moje vize u policie byla a je taková, že chci ,,pomáhat a chránit,, v terénu. Vedoucí s nelibostí nakonec souhlasil. Co se týče kolegů a vztahů na mém pracovišti, jsem velice zklamaná. Říkala jsem, že když je na prd vedení, měli by aspoň ty podřízení držet spolu, u nás je to úplně naopak. Všichni proti všem, jsem znechucená. Na ulici jsem buď s chlapem, který, když jde do tuhého, schová se za mě nebo zase takový, který mi nedovolí ani vystoupit z auta, protože si myslí, že ženská u policie stojí za... Když se konečně jde na pivo, končí to tím, že se všichni rvou, pak civilové volají kolegy, že se jím rvou kolegové v hospodě, hrůza. Jeden na druhého práší i to co neví, myslela jsem si, že největší drbny jsou ženy, ani náhodou! To je má 4létá zkušenost na tomto oddělení, bohužel zatím jediná. Chuť tuto práci dělat pořádně a svědomitě Vám deno-denně někdo kazí, jsem z toho zklamaná, samozřejmě v hlavě se mi rodí myšlenka odejít, ale furt si říkám, že mi jedna zkušenost s oddělením nemůže takhle zkazit můj náhled a potřebu dělat tuto práci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu ZEUR 18:53:21 04. 12. 2008
default.png
Covece, tak to jsem se pobavil :-) To mi pak nekdy musis napsat kde presne slouzis. Sestrenka je na PAČR, tak ji kdyztak dam kontakt na to spravne misto kdyby se nahodou chtela stat tiskovou mluvci :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 18:47:12 04. 12. 2008
Peca.jpg
Pokud Tě zajímá čistě téma polda vrs."poldice",tak u nás první žena prošla krátkou stáží, poté tisková ml.,další holčina k nám měla jít, šla rovnou na tiskovou ml.,další holčina u nás sloužila pár let, šla na tiskovou ml.,současné holčina prohlásila, že by se jí práce tiskové ml.zamlouvala. Pomineme-li skutečnost, že jakmile se některá z nich stala tiskovou ml.,otěhotněla, u nás mi to přijde jako malá líheň pro tohle místo :-) Nevěděl jsem, že to má až taková plodná afrodiziaka být tiskovou ml.:-D Jinak s tou předchízející i tou současnou, zdá se, je a byla práce v pohodě. Co se týká administrativy, jsou daleko svědomitější a pečlivejší, než kterýkoliv jiný polda.No a to ostatní, nemyslím si, že ať já nebo někdo z mých kolegů by si krátil s nimi noční sexuálním způsobem :-) To neznamená, že nepodnikáme společné akce atd. Na druhou stranu si myslím, že by měl být příliv mladých děvčat k PČR vyvážený spíše ve směru k většímu počtu přijatých mladých "kluků".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZEUR 08:09:25 04. 12. 2008
default.png
Pánové, jsem rád, že jste se tématu chopili. Trochu mne mrzí, že se vás některých moje otázky dotkly a nebo vás urazily dokonce. To jsem nechtěl, ale berte jako fakt, že jsme na diskuzním fóru a otázky taktní i netaktní tady prostě mají svoje místo. Když mi někdo z vás napíše, že jsem se asi zbláznil, tak to beru jako plnohodnou odpověď taky. Důvod proč vznáším dotazy tady je hlavně anonymita. Automaticky předpokládám, že se tady tím pádem objeví odpovědi reflektující realitu - protože vás nemůže nikdo za ně pronásledovat :-) Téma "nováčci" s otázkou mezilidských vztahů jistě částečně souvisí, přesto by možná bylo lepší se mu věnovat v jiném vláknu - na toto téma jich tu je povícero. Důvod proč se ptám na ženský je ten, že u nás prostě žádné nejsou - pouze - 3 na pozicích v podstatě sexretářek. No a tak mě zajímá jak je to jinde. Před časem jsem totiž četl článek od policistky, kde pojednávala o zodpovědnosti a psala:"je na každém člověku jestli bude zodpovědně dělat svoji práci a nebo si bude krátit noční šichty s kolegou".....s tím že to myslela v kontextu žena - muž. Prostě mě to jen zaujalo, to je celé. Prosím neukazujte si na pravopisné chyby. Chápu, že to je trochu profesní deformace, ale naším hlavním úkolem přece není šlechtit jazyk český, ale dělat policejní práci. Mluvnické chyby v textu přece ještě žádný život nezachránily :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio