Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

fyzicke a psychicke testy

Zdravím mám pár otázek byla bych ráda ,kdyby jste mi odpoveděli děkuji 1)dá se opakovat fyzické testy ,když je napoprvé neudělám? 2)co přesně je v psychologických testech co např. kolik je otázek a jak dlouho se dělají 3)berou ohled na ženy u kliků(jsou schovývavý?) 4)provádí se u fyzických testu sedylehy? pokud ano mužete mít nohy zapřene o zebriny?) 5)jak dlouho a casto jste denne trenovali na fyzicke testy 6)nevíte ,kde bych si mohla zkusit psychotesty díky moc všem
SUSANE :: Datum založení: 04. 07. 2016 :: celkem 133 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MIA 18:47:28 24. 01. 2017
mia.jpg
XXX: To mas pravdu, ale kdyz v tobe nekdo vidi vlka uplne to neukecas :D jak rikas.. Zel me se spis stavaj situace, kdy je taktak cas na sebezachovnou reakci nez na pokec.

Ja vim, ze se v realu nesoustredis na techniky... Ale pokud je mas dostatecne zazite muzes je vyuzit, ne?
A jak uz jsem pred tim psala Hammerovi, jednam instiktivne.. Ale nerada bych se spolehala jen na ne, protoze naposled kdyz jsem je vyuzila jsme davali po treninku sparring a tekla krev.. Kamos mi sel po hlave, sice jsem si to vykryla, ale automaticky mu ji poslala na pusinku, ikdyz se kryl.. Netusim jak se mi to povedlo, je mnohem zkusenejsi nez ja. Tak jsme pokracovali dal, jenze ten vul mi zase zacal machat pred oblicejem, opet naprosto instinktivni reakce a tentokrat jsem mu pomuchlala nosanek. (A to jsme ani jeden nesli plnou silou, jen jsme blbli)
Ta situace by se dala vyresit jinak, lepe technicky. I proto se snazim dostat pod kuzi technicke veci, protoze ty se pak pokud jsou dostatecne zazite projevuji na instinktivnich reakcich. Nehlede na to, ze jako zdrav. si muzu dovolit jeste min nez vy. Ja ty zakerne techniky chapu, ale... Jestli se pletu, tak me oprav- proc kdyz uz jsem u tech oci- nepouzit vagovy manevr (coz je jinak lecebna technika tachykardie), kdyz uz je to boj telo na telo... Trochu ho zpomalit mu neuskodi, navic pokud je to rizecek (hypertenze dost pravdepodobna) omdli ti driv zmenou tlaku nez mu stihnes ublizit tim, ze bys mu zpusobil zastavu... Verim, ze tohle je primitivni vec, kterou vyuziju, kdyz budu muset. Do sluzby riskantni. Ale neriskujes taky, kdyz mu jdes po ocich? A vypnuti jsem zminovala, proto ze jsem parkrat nekoho instinktivne vypla a byl to temer nezny poklep na spravne misto. Ale mas pravdu, v realu kasles na menzovske premysleni...
Tak nastesti tenhle problem nemam, ja chci efektivni techniky, kterymi sundam stovkovyho partaka, takze vznasim namitky dokud trener neprimeje my telo aby ho k ty zemi co nejdokonaleji dostalo :) pak jsem spokojena..
:D tim dobre vypadat asi nemyslis dokonalej uces a roztomilej usmev, co? :D jasny, to je podprahova psychologie...
Re zaver: to mas pravda :) a dekuji za reakci

FOXX: trosku uz se to tady odklonilo od meho puvodniho dotazu...

Zeny by se hl.nemely snazit rovnat muzum, jsme rozdilni a melo by to tak zustat. Ale to neznamena, ze nemuzem delam (ne vzdy to plati) na stejne pozici a delat to po svem, samozrejme nikdy ne na ukor druhych.

Diky i tobe :) Lito? :D to ti byt nemusi, ja mam rada i ty prekvapka a vetsina zdrav. si v praci pestuje specifickej humor, takze vsechno je pak lepsi (ikdyz si obcas zanadavame) :) Kurzy jsou mozna pro nekoho fajn, ale kdyz nemas pohyby dokonale zazite, automaticke-to za nejaky kurz nestihnes proste- je ti to na nic... Nehlede na to, ze se trenuje vetsinou na zinenkach. Tudis si ani nemuzes naucit oklepat po uderu, zvyknout si na bolest a naucit se dobre padove techniky.
Vsechno ma sve pro a proti :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 16:52:01 24. 01. 2017
Foxx.jpg
MIA [2017-01-24 16:43:50]: Pokud jsem tě špatně pochopila, tak se omlouvám.

Ne, nemyslím si, že se vyzivas v tom, že na tebe útočí pacienti. S nožem věřím dost nepříjemná zkušenost. Chtěla jsem tě jen upozornit na to, že domněnky žen o tom, jak se na ulici jako policisté mohou vyrovnat mužským kolegům, jsou z 99% chybné.. to je realita.

Viz co píše xxx..

Hodně zdaru v práci, zdravotníků je mi líto a jsem ráda, že i pro ně existují kurzy sebeobrany ;-) Mnohdy to mají těžší, než my.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 16:44:19 24. 01. 2017
default.png
mia: z mých zkušeností, co se týká rvačky (čili použití DP), jak tu už psal Hammer, nejlepší je, když k žádné nedojde, tzn. nějak to ukecat, klidně i humornou formou, bez formalit :-)... no a když už na tebe pachatel MIRNĚ zaútočí, v první fázi mu dáš šanci, že ho trochu odstrčíš se slovy, ať se na to vyse.e (mám na mysli na první pohled neškodného pachatele) ... když už ani to nepomůže, znamená to, že je to zmrd, a pak už jde dobročinnost stranou :-) ... to samé, pokud jde např. o feťáka s absťákem, psychicky nemocného člověka např schizofrenika, nebo o agresivního opilce. Nebo se z na první pohled normálního člověka vyklube někdo, kdo nemá co ztratit, např. nebezpečný pachatel na útěku
... co tím chci říct, prostě ve fázi, kdy už na tebe někdo fyzicky zaútočí, a většinou nečekaně, jdou vesměs všechny techniky stranou, pak je to už jen o tom, kdo koho dřív umlátí kladivama :-) je to vesměs boj tělo na tělo, kde jsou nejúčinnější zákeřné techniky jako útok na genitálie, krk, ušní bubínky, oči, škrcení atd atd. a mezi tím vším bezhlavě mlátit a mlátit ... samozřejmě jsou na těle body, který když stiskneš, tak člověka můžeš vypnout aniž bys mu způsobila zranění, ale v reálu za pohybu je to těžko proveditelné, pokud nejsi zrovna mistr světa či šaolinský mnich :-) ...
... i v UFC jsou určitý pravidla, na ulici nikoliv, když už na Tebe pachatel vystartuje, musíš počítat s tím, že tě chce zabít, a podle toho jednat. A taky je to o instinktech, já soupeře např. automaticky odstrčím (mám skoro dva metry a dlouhé ruce), jdu po krku (opět výhoda dlouhé ruce), je to automatický a vůbec u toho nepřemýšlím, z úderů jsou automatický pěsti, lokty a kolena, vysoké kopy jsou blbost, pokud opět nejsi šaolinský mnich :-) ... co jsem za ty leta zažil, tak u většiny bojařů je chyba, že učí všechny lidi stejné techniky a neberou v potaz jejich fyzické proporce, každý je individuální, pro každého je vhodný jiný způsob boje ... ale to už se dostáváme oklikou k situaci u PČR, malému objemu výcviku, podstavů, čárkovému systému atd...
Něco jinýho je situace, že jde o plánovaný zákrok, a máte v ruce připravenou zbraň, či taser a podobně (aspoň nekdo z hlídky). Ale bavíme se tu o běžné situaci, kterých zažiješ za službu několik, ale některá se prostě může vyhrotit... Jinak ještě taková drobnost, jak zákroku předejít, je dobře vypadat :-) třeba útok na dvoumetrového svalovce si spousta lidí rozmyslí, byť by ten svalovec byl v oblasti boje a sebeobrany úplnej nýmand ... co si pamatuju, většina útoků na našem oddělení byla právě na menší a fyzicky slabší kolegy.
A závěrem citace zakladatele Seal team 6 Marcinka: i při sebelíp naplánované akci se vždycky něco posere :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 16:43:50 24. 01. 2017
mia.jpg
Koukam, ze jsem to tady pekne ozivila :D
FOXX- narazka na mae geri, byla doplnena s tim, ze jej nepouzivam a myslena tak, ze zasahnout efektivne solar a vyrazit dech se da i jednoduse a nemusi k tomu ovladat nadherne boj.techniky a obejde se bez hollywodskeho efektu.

To jak si verim ted, kdyz se naproti me postavi ma oblibena 100/ v realu psychous pacos me stalo spoustu modrin a narazenin. Kazdopadne jsem psala jestli sis vsimla, ze ja jsem ta posledni tady, kdo by se mel bacit o technikach, taktikach! A moc dobre vim, kde jsou me slabiny a na cem potrebuju trenovat. Ale ja jsem si rada na jista, ze pripravena jsem co nejlepe.. proto jsem se pustila do tehle polemiky. Kdybych si verila az tak jak rikas, uz jsem na tom naboru davno byla.

Mno, nikdy jsem v realu nezacinala.. Ale byla nucena odvracet utok na svou osobu a
rozhodne jsem si doma 2tydny pak nelizala rany. A fakt necekas, ze na tebe pacient vrhne s nozem... Nebo ze nekomu precvakne a naraz do tebe pri aplikaci i.v./i.m. leku zacne busit, vazne si rano neplanuju, ze si necham poslat jednu na bricho, pak teda aspon z boku, protoze porad nemam volny ruce a snazim se to vykryt aspon jinym postojem a pri pacifikaci abych ji mohla poslat i neco na zklidneni si necham dat kousanec jeste pro radost (120kg rozzurena zenska :)))aj. aj. No tohle vazne nejsou me tajne prani/ vize pred sluzbou...Nerekla bych, ze mam zrovna suptilni postavu. Ano jsem mala, ale nevidim to jako uplnou prekazku. Problem je vaha, snadno me muze nekdo odhodit, pri uderech musim davat vetsiho majzla na spravne postoje, abych dokonale vyuzila vahu, na zemi jsem ve vetsine prip. prakticky mrtva s vetsim rozdilem nez je 20kg (a ne jeste tak s 10kg vestou pro trenink na sobe navic).

No, tak bys mi dala na budku no :D A? To neznamena, ze me to zlomi, zastavi a vypracuju se...Kazdopadne netouzim po kleci s tebou, Hammerem anikimkoliv jinym. Ja partaka odzkouzeneho na trenink mam.

Dekuji Foxie :) byla to polemika, rozhodne se Hammerovi nemuzu rovnat v technicke zdatnosti ani takticke zkusenosti... A jak uz jsem psala, prvni z vet, jak jsem reagovala na jeho 1.ot. byla ze jsem ta posledni, kdo by tady mel diskutovat o technice. Opravdu si nemam potrebu zde honit ego, co se tyce mych dovednosti. Mam o nich dost realny obraz.





Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 16:23:58 24. 01. 2017
default.png
CHIP [2017-01-24 13:56:50]: Jj. V pojmech kbx a tbx se jedná o pushkick a punchkick. V botách bych se moc zlomených prstů nebál. Dobrý je taky "dupnutí" na protivníkovo stehno. Tam tě alespoň nerozrotuje příadným krytem a můžeš tak při případném přiblížení použít techniky boje zblízka.

Hammer má asi pravdu v rozdílu výběr/nábor. Však i zde nejmenovaný diskutující jedinec by se v době x let zpátky, kdy navíc ani nebyla uprchlická krize, ke sboru nedostal. A ještě po roce služby v terénu dělá ramena.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 16:13:45 24. 01. 2017
Foxx.jpg
CHIP [2017-01-24 13:56:50]: Žádný spor. Lvic už vůbec ne. Mas pravdu, nespecifikovala jsem Mae geri, za mě myšleno kekomi, ne keage.;-) Ale co vím, tak se na oblast břicha a dolů kope převážně kekomi, takže to je vcelku jedno..:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 13:56:50 24. 01. 2017
Chip.jpg
FOXX [2017-01-24 12:40:57]: Nechci vstupovat do sporu dvou lvic, to se ještě žádnému chlapovi nevyplatilo, ale musím se Mii zastat. Mae geri má, stejně jako většina kopů, více forem provedení. V jednom se přenáší váha dopředu, síla vychází praktický jen z boků a účelem je protivníka spíš odstrčit. V druhé variantě se provádí kop spíš švihově,p řidává se síla kolene a dráha chodidla je částečně zespoda nahoru. Krásně je to vidět pokud se kope na lapu. V prvním případě zasažený odstoupí dozádu a v druhém zůstává sice na místě ale rána je daleko "jedovatejsi" Už jsem v zápasu viděl celkem dost vypnutí na při nečekaném zásahu na solar. Ovšem taky jsem viděl nějaké zlomené prsty na noze, pokud zasahnete kryt protivníka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 13:37:44 24. 01. 2017
default.png
Jo a v tom nejhorším případě nezapomenout po případném použití zbraně na to hlavní: zfouknout kouř od laufu. :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 13:35:37 24. 01. 2017
default.png
FOXX [2017-01-24 12:40:57]: No ona už chyba je, když dopustíš, aby drban útok začal, to snadno pro tebe dopadne blbě, nejsme v Hollywoodských filmech. Tvoje nevýhoda je i pistole na opasku, musíš si uvědomit, že v případě prohry se do ní můžeš snadno podívat nebo v lepším případě skončit bez ní, ale pravděpodobnost průseru v tomto ohledu bude vždycky vysoká.

Mae geri musí být provedený bezvadně technicky a rychle, jakmile ti drban nohu jen vychýlí nebo ty ztratíš rovnováhu, nebo př jeho provádění zjistíš že "suprové" policejní kalhoty máš jaksi trolinku pudlem níž než by jsi chtěla a nohu prostě nezvedneš, dopadneš jako hubkař. V tom munduru s opaskem a v kanadách v noci mi ale nohy nějak zvedat nešly. V kimonu a po rozcvičce je to sranda, v uniformě v půl čtvrté ráno ztuhlý jako veka je to o držku.

Mimo to pokud mea geri předvedeš na veřejnosti, existují jen dvě možnosti: buď ti veřejnost zatleská anebo bude stížnost na policejní brutalitu a ta druhá možnost je v naší společnosti ukrutně pravděpodobnější. Nám tloukli do hlavy, abychom si údery a kopy nechali na místa, kde není veřejnost. Náš instruktor si našel ve spisech o použití DP na svém útvaru, jak reaguje veřejnost na sražení drbana policistou úderem nebo kopem a jak na odvedení v páce. Neskutečný rozdíl ve výpovědích svědků - tzv. slušných lidí co se týkalo stranění jedné straně. Objektivitu od pitomého civilisty čekat nemůžeš.
Když ti to čte, docela tě to vyděsí.
Pravidlo 95% rozkecaných konfliktů četníkem s úsměvem na rtu platí neustále. To jsou všichni spokojení. Ten zbytek je ale nutno prostě utlouct. A ten zbytek bývá někdy dost tvrdý. Respekt se sjednat musí a nezáleží vždy na četníkovi, jak to udělá, ale někdy prostě na výběr nemá a musí bít. V tom případě je nutno bít:
a) jako první
b) nečekaně
c) maximálně razantně
Nejhorší možná varianta, kterou četník může ještě připustit když už to stojí opravdu za starou belu, je tato: raději aby mě tři soudili, než šest neslo. Aneb první poučka, kterou mladý četník na útvaru od mazáků dostal: tvým prvním úkolem je ze služby se vrátit živý, zdravý a netrestaný.
Jsi ve válce a podle toho se chovej.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 12:40:57 24. 01. 2017
Foxx.jpg
HAMMER [2017-01-22 21:10:53]: Na tohle si každý musí přijít sám.:-))

Mio, když už zmiňuješ mae geri, tak by bylo asi fajn si ho někdy reálně vyzkoušet..?:-) Jestli tímto kopem někoho vypnes, tak to bude asi dobrý tukan nebo ty polobůh.:-) Je to zastavovací kop. Báječně se hodí k oddálení protivníka, hlavně ve chvíli, kdy se k tobě blíží zepředu a ty si např. potřebuješ sáhnout pro nějaký donucovací prostředek. Takové mawashi geri na žebra, to už je jiná písnička.
Když už se zmiňuješ o bojových uměních, základem většiny z nich je: pokora. A nikdy nepodceňovat nepřítele. Uvědomovat si své schopnosti. Nevyvolavat konflikt.

Je krásné, že si věříš. Sebedůvěra je důležitá, ale nesmí to přerůst v pýchu. Věř mi, že jako žena na 99,99% nebudeš na hlídkové užitečnější, než průměrný chlap, ani jako nadprůměrná supervysportovana žena. Teď mluvím čisté o zákrocích s DP. Bez donucovácích prostředků je to ok, obkecat to umí žena lépe.:-) Většinou.

Musíš si uvědomit, že ty jako policajt často vůbec nevíš, do čeho jdeš. A věř mi, že pokud jako žena budeš reagovat na mužův útok, tedy nezačneš jako první, můžeš být MMA zápasnice a stejně v lepším případě dostaneš jen na budku a spraví to týden dva doma, kde si budeš lízat rány. To ani nemluvím o tom, že jsi subtilní postavy.

Kdybych neměla uctu k ženám, tak se místo Hammera do té klece s tebou přihlásím já. Pokud bys přežila mě bez úhony, mohla bys teprve začít přemýšlet nad tím, jestli se někdy zkusíš poprat s chlapem. Nebo spíš chlapcem.:-)

Přeji ti mnoho štěstí do života, nepolevuj v úsilí a tvrdé práci, to děláš výborně, ale ještě nabirej životní zkušenosti, než tady začneš na internetu "vyřizovat" drbany "chvaty a hmaty".:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio