Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

fyzicke a psychicke testy

Zdravím mám pár otázek byla bych ráda ,kdyby jste mi odpoveděli děkuji 1)dá se opakovat fyzické testy ,když je napoprvé neudělám? 2)co přesně je v psychologických testech co např. kolik je otázek a jak dlouho se dělají 3)berou ohled na ženy u kliků(jsou schovývavý?) 4)provádí se u fyzických testu sedylehy? pokud ano mužete mít nohy zapřene o zebriny?) 5)jak dlouho a casto jste denne trenovali na fyzicke testy 6)nevíte ,kde bych si mohla zkusit psychotesty díky moc všem
SUSANE :: Datum založení: 04. 07. 2016 :: celkem 133 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MIA 22:05:28 24. 01. 2017
mia.jpg
Ano, a v tom to prave je! Musis se o tu dokonalost porad snazit.

On sice slusne vychovany je, ale co se treninku tyce mame sve pravidla... ja se nebojim prastit do nej, ze mu ublizim a on se nedrzi uplne zpatky. Naopak, kdyz trenujem techniku a delam neco spatne naschval me jednu posle/ me ceka prulet k zemi... Kdyby byl jedny byl by to trenink na nic, takhle sice mam sem tam narazeny zebra, modriny jak po domacim nasili. Ale aspon je to realnejsi a lepe se to uci.

No ja sebeobranu trenuju, takze nekolika h kurz navic univerzalni a neprizpusobeny na mou vysku a zdatnost vnimam jako pitomost...Protoze i nas trenink jsem si zdvojnasobila s pozehnanim trenera ;)

No vidis, mi trenovali od zacatku na podlaze a nemenila bych, to co te pak boli je odraz toho, jestlis to provedla dobre :)Nehlede na to, ze ta bolest te motivuje at to delas, co nejlip, nejbezpecneji a neni spatne si na to zvyknout :) Doma trenuju i ted, ale nemuzes trenovat v paru... Trenovat s nekym koho mas rada je trosky blby, vzdycky to bude vetsi blok v provedeni technik nez kdyz trenujes s partakem (ikdyz ani tak se to nevyrovna realu)

Trosku si odporujes rikas, ze nejlepsi je uhyb, ale zaroven jsi proti padovce... I kontrolovanym padem muzes uhnout. Navic strkat a flakat s tebou muzou i tak, kdyz se budes bat spadnout (ty bolesti, nasledku) muze te to zmrazit a ukrast ti drahocenej cas nebo stejne spadnes, ale bude to horsi, kdyz nad tim nebudes mit kontrolu. (Navic do zivota sex. obtezovani-myslis, ze bude chtit dostat na zem jemne?) Cokoliv co mi muze umozni lepsi kontrolu nad situaci mi nepripada zvytecny.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:38:07 24. 01. 2017
default.png
Jak to píše MIA, v boji musíš jednat instinktivně, tam už není čas plánovat, spíše rychle využívat situace. Čím víc toho máš nadrilovaného a to spolehlivě (naši bojaři až do chvíle, kdy jsme jim řekli aby brzdili, nám předváděli spoustu technik, ale nám to při těch málo hodinách bylo k prdu, potřebovali sjem málo ale dobře procvičených věcí) tím více se můžeš v takové adrenalinové situaci soustředit na řešení a tím více jsi klidnější.
Jak to píše MIA, ano, i děcko složí stokilového chlapa, když ho dobře trefí, klasika Uraken je nechutný a pro civila odrazující prskanec prsty do očí... jen nesmí být borec navalený atd.
Lištičko, já jsem zažil baby, který byly jak generál a které s těma chlapama cvičily jako prase. Tak jak to s nima zvládala jedna dpravačka, to jsme žasli a smáli se každou další pokutou, co jim střílela a oni platili s nadšením. Přitom kdybychom to dělali my, dočkali bysme se nadávek atd.
Baba za chlapem umí šikovně kopnout, strčit, rýpnout na volné žebra... To jsem taky zažil.
Obecně rozhoduje zájem jedince o službu, vše ostatní zájem za chvíli smaže. Nezájem pak znamená, že můžou být tři chlapi a skončí to blbě. Velit ovšem dvě holky do hlídky bych viděl na okamžitý vyhazov vedoucího. Magor odhodlaný získat zbraň nebo podobný případ a dvě holky, to je naprosto zbytečný konflikt. Jedno že dostane nakonec od bab přes tlamu, ale "hrdina" po nich půjde. Může se stát cokoliv. To bych si nedovolil takto postavit hlídku. Nikam a nikdy.
Hlídková by měl být naprostý základ práce četnictva, ale díky idiotům v managementu se to změnilo na tupé popocházení od jednoho KB k druhému. Debilovi vysvětlit nejde, co všechno hlídková dělá a že prostě nějaké KB v době MT a vysílaček jsou jejich prasečinou pro zjednodušení si jakože kontroly výkonu služby, aby se jim mančaft neflákal. Tohle mě některý z těch parazitů říct, jde šlapat chodník. Pokud neumí mančaft motivovat k práci nebo nemotivovatelné zlikvidovat, nemá tam co dělat.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 19:28:17 24. 01. 2017
Foxx.jpg
MIA [2017-01-24 18:47:28]:
Asi jsme se nepochopily.. já neříkám, že žena nemůže dělat dobře práci hlídkare. Může. Do té doby, nez dojde na DP. Tam i průměrný muž, bude z 99% užitečnější, než trénovaná žena. Krom toho jsi jako žena na ulici terč. Tak to prostě je. Ženy by měly být na hlídkové např. v trojici. Dva policisté plus policistka. Pak to je naprosto ideální kombinace, které moc fandím.

Asi bych tvého kamaráda, sparringa, nenazývala volem. Možná jen patří mezi ty slušně vychované, co ti prostě nenatankuji, protože jsi slečna.:-) U některých takové štěstí při tréninku mít nemusíš, ale z vlastní zkušenosti říkám, je to nejlepší škola.:-))):-)

Není mi zdravotníků líto v negativním slova smyslu. Jen jak jsi sama zmínila, nemohou si dovolit to, co my. Ani se to od nich neočekává, jejich náplň práce je jiná. Proto je mi jich líto. Hlavně co se záchranářů a sester týče.
Humr máme dost specifický asi všichni, co pracujeme s lidmi.:-)

Neznám pojem dokonale zažité.. to asi nemá ani zasahovka, proto to trénují co šichtu i mimo ni, a to jsou tomu nejblíž.
Asi si na to jednou budeš muset přijít sama, ale nejlepší obrana/kryt je prostý uhyb :-)) Je tam nejmenší šance na nějaké následky. Takže bych nepodceňovala užitečnost těchto kurzů. Je pár základních věcí, které se během kurzu naučit můžeš a zda budeš trénovat doma, to už je na tobě..:-)

Já teda nevím, kam chodíš trénovat, ale padova technika se vždy učí na tatami. Vždy. Až umíš padat, zkoušíš to na podlaze. Krom toho, se záchranářem asi těžko někdo bude házet morote gari, iponn seoi nage, apod.:-)) Takže pádová technika pro ně stěžejní nebude..:-)

Každopádně děkuji za pokec. Oss!:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 18:47:28 24. 01. 2017
mia.jpg
XXX: To mas pravdu, ale kdyz v tobe nekdo vidi vlka uplne to neukecas :D jak rikas.. Zel me se spis stavaj situace, kdy je taktak cas na sebezachovnou reakci nez na pokec.

Ja vim, ze se v realu nesoustredis na techniky... Ale pokud je mas dostatecne zazite muzes je vyuzit, ne?
A jak uz jsem pred tim psala Hammerovi, jednam instiktivne.. Ale nerada bych se spolehala jen na ne, protoze naposled kdyz jsem je vyuzila jsme davali po treninku sparring a tekla krev.. Kamos mi sel po hlave, sice jsem si to vykryla, ale automaticky mu ji poslala na pusinku, ikdyz se kryl.. Netusim jak se mi to povedlo, je mnohem zkusenejsi nez ja. Tak jsme pokracovali dal, jenze ten vul mi zase zacal machat pred oblicejem, opet naprosto instinktivni reakce a tentokrat jsem mu pomuchlala nosanek. (A to jsme ani jeden nesli plnou silou, jen jsme blbli)
Ta situace by se dala vyresit jinak, lepe technicky. I proto se snazim dostat pod kuzi technicke veci, protoze ty se pak pokud jsou dostatecne zazite projevuji na instinktivnich reakcich. Nehlede na to, ze jako zdrav. si muzu dovolit jeste min nez vy. Ja ty zakerne techniky chapu, ale... Jestli se pletu, tak me oprav- proc kdyz uz jsem u tech oci- nepouzit vagovy manevr (coz je jinak lecebna technika tachykardie), kdyz uz je to boj telo na telo... Trochu ho zpomalit mu neuskodi, navic pokud je to rizecek (hypertenze dost pravdepodobna) omdli ti driv zmenou tlaku nez mu stihnes ublizit tim, ze bys mu zpusobil zastavu... Verim, ze tohle je primitivni vec, kterou vyuziju, kdyz budu muset. Do sluzby riskantni. Ale neriskujes taky, kdyz mu jdes po ocich? A vypnuti jsem zminovala, proto ze jsem parkrat nekoho instinktivne vypla a byl to temer nezny poklep na spravne misto. Ale mas pravdu, v realu kasles na menzovske premysleni...
Tak nastesti tenhle problem nemam, ja chci efektivni techniky, kterymi sundam stovkovyho partaka, takze vznasim namitky dokud trener neprimeje my telo aby ho k ty zemi co nejdokonaleji dostalo :) pak jsem spokojena..
:D tim dobre vypadat asi nemyslis dokonalej uces a roztomilej usmev, co? :D jasny, to je podprahova psychologie...
Re zaver: to mas pravda :) a dekuji za reakci

FOXX: trosku uz se to tady odklonilo od meho puvodniho dotazu...

Zeny by se hl.nemely snazit rovnat muzum, jsme rozdilni a melo by to tak zustat. Ale to neznamena, ze nemuzem delam (ne vzdy to plati) na stejne pozici a delat to po svem, samozrejme nikdy ne na ukor druhych.

Diky i tobe :) Lito? :D to ti byt nemusi, ja mam rada i ty prekvapka a vetsina zdrav. si v praci pestuje specifickej humor, takze vsechno je pak lepsi (ikdyz si obcas zanadavame) :) Kurzy jsou mozna pro nekoho fajn, ale kdyz nemas pohyby dokonale zazite, automaticke-to za nejaky kurz nestihnes proste- je ti to na nic... Nehlede na to, ze se trenuje vetsinou na zinenkach. Tudis si ani nemuzes naucit oklepat po uderu, zvyknout si na bolest a naucit se dobre padove techniky.
Vsechno ma sve pro a proti :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 16:52:01 24. 01. 2017
Foxx.jpg
MIA [2017-01-24 16:43:50]: Pokud jsem tě špatně pochopila, tak se omlouvám.

Ne, nemyslím si, že se vyzivas v tom, že na tebe útočí pacienti. S nožem věřím dost nepříjemná zkušenost. Chtěla jsem tě jen upozornit na to, že domněnky žen o tom, jak se na ulici jako policisté mohou vyrovnat mužským kolegům, jsou z 99% chybné.. to je realita.

Viz co píše xxx..

Hodně zdaru v práci, zdravotníků je mi líto a jsem ráda, že i pro ně existují kurzy sebeobrany ;-) Mnohdy to mají těžší, než my.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 16:44:19 24. 01. 2017
default.png
mia: z mých zkušeností, co se týká rvačky (čili použití DP), jak tu už psal Hammer, nejlepší je, když k žádné nedojde, tzn. nějak to ukecat, klidně i humornou formou, bez formalit :-)... no a když už na tebe pachatel MIRNĚ zaútočí, v první fázi mu dáš šanci, že ho trochu odstrčíš se slovy, ať se na to vyse.e (mám na mysli na první pohled neškodného pachatele) ... když už ani to nepomůže, znamená to, že je to zmrd, a pak už jde dobročinnost stranou :-) ... to samé, pokud jde např. o feťáka s absťákem, psychicky nemocného člověka např schizofrenika, nebo o agresivního opilce. Nebo se z na první pohled normálního člověka vyklube někdo, kdo nemá co ztratit, např. nebezpečný pachatel na útěku
... co tím chci říct, prostě ve fázi, kdy už na tebe někdo fyzicky zaútočí, a většinou nečekaně, jdou vesměs všechny techniky stranou, pak je to už jen o tom, kdo koho dřív umlátí kladivama :-) je to vesměs boj tělo na tělo, kde jsou nejúčinnější zákeřné techniky jako útok na genitálie, krk, ušní bubínky, oči, škrcení atd atd. a mezi tím vším bezhlavě mlátit a mlátit ... samozřejmě jsou na těle body, který když stiskneš, tak člověka můžeš vypnout aniž bys mu způsobila zranění, ale v reálu za pohybu je to těžko proveditelné, pokud nejsi zrovna mistr světa či šaolinský mnich :-) ...
... i v UFC jsou určitý pravidla, na ulici nikoliv, když už na Tebe pachatel vystartuje, musíš počítat s tím, že tě chce zabít, a podle toho jednat. A taky je to o instinktech, já soupeře např. automaticky odstrčím (mám skoro dva metry a dlouhé ruce), jdu po krku (opět výhoda dlouhé ruce), je to automatický a vůbec u toho nepřemýšlím, z úderů jsou automatický pěsti, lokty a kolena, vysoké kopy jsou blbost, pokud opět nejsi šaolinský mnich :-) ... co jsem za ty leta zažil, tak u většiny bojařů je chyba, že učí všechny lidi stejné techniky a neberou v potaz jejich fyzické proporce, každý je individuální, pro každého je vhodný jiný způsob boje ... ale to už se dostáváme oklikou k situaci u PČR, malému objemu výcviku, podstavů, čárkovému systému atd...
Něco jinýho je situace, že jde o plánovaný zákrok, a máte v ruce připravenou zbraň, či taser a podobně (aspoň nekdo z hlídky). Ale bavíme se tu o běžné situaci, kterých zažiješ za službu několik, ale některá se prostě může vyhrotit... Jinak ještě taková drobnost, jak zákroku předejít, je dobře vypadat :-) třeba útok na dvoumetrového svalovce si spousta lidí rozmyslí, byť by ten svalovec byl v oblasti boje a sebeobrany úplnej nýmand ... co si pamatuju, většina útoků na našem oddělení byla právě na menší a fyzicky slabší kolegy.
A závěrem citace zakladatele Seal team 6 Marcinka: i při sebelíp naplánované akci se vždycky něco posere :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 16:43:50 24. 01. 2017
mia.jpg
Koukam, ze jsem to tady pekne ozivila :D
FOXX- narazka na mae geri, byla doplnena s tim, ze jej nepouzivam a myslena tak, ze zasahnout efektivne solar a vyrazit dech se da i jednoduse a nemusi k tomu ovladat nadherne boj.techniky a obejde se bez hollywodskeho efektu.

To jak si verim ted, kdyz se naproti me postavi ma oblibena 100/ v realu psychous pacos me stalo spoustu modrin a narazenin. Kazdopadne jsem psala jestli sis vsimla, ze ja jsem ta posledni tady, kdo by se mel bacit o technikach, taktikach! A moc dobre vim, kde jsou me slabiny a na cem potrebuju trenovat. Ale ja jsem si rada na jista, ze pripravena jsem co nejlepe.. proto jsem se pustila do tehle polemiky. Kdybych si verila az tak jak rikas, uz jsem na tom naboru davno byla.

Mno, nikdy jsem v realu nezacinala.. Ale byla nucena odvracet utok na svou osobu a
rozhodne jsem si doma 2tydny pak nelizala rany. A fakt necekas, ze na tebe pacient vrhne s nozem... Nebo ze nekomu precvakne a naraz do tebe pri aplikaci i.v./i.m. leku zacne busit, vazne si rano neplanuju, ze si necham poslat jednu na bricho, pak teda aspon z boku, protoze porad nemam volny ruce a snazim se to vykryt aspon jinym postojem a pri pacifikaci abych ji mohla poslat i neco na zklidneni si necham dat kousanec jeste pro radost (120kg rozzurena zenska :)))aj. aj. No tohle vazne nejsou me tajne prani/ vize pred sluzbou...Nerekla bych, ze mam zrovna suptilni postavu. Ano jsem mala, ale nevidim to jako uplnou prekazku. Problem je vaha, snadno me muze nekdo odhodit, pri uderech musim davat vetsiho majzla na spravne postoje, abych dokonale vyuzila vahu, na zemi jsem ve vetsine prip. prakticky mrtva s vetsim rozdilem nez je 20kg (a ne jeste tak s 10kg vestou pro trenink na sobe navic).

No, tak bys mi dala na budku no :D A? To neznamena, ze me to zlomi, zastavi a vypracuju se...Kazdopadne netouzim po kleci s tebou, Hammerem anikimkoliv jinym. Ja partaka odzkouzeneho na trenink mam.

Dekuji Foxie :) byla to polemika, rozhodne se Hammerovi nemuzu rovnat v technicke zdatnosti ani takticke zkusenosti... A jak uz jsem psala, prvni z vet, jak jsem reagovala na jeho 1.ot. byla ze jsem ta posledni, kdo by tady mel diskutovat o technice. Opravdu si nemam potrebu zde honit ego, co se tyce mych dovednosti. Mam o nich dost realny obraz.





Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 16:23:58 24. 01. 2017
default.png
CHIP [2017-01-24 13:56:50]: Jj. V pojmech kbx a tbx se jedná o pushkick a punchkick. V botách bych se moc zlomených prstů nebál. Dobrý je taky "dupnutí" na protivníkovo stehno. Tam tě alespoň nerozrotuje příadným krytem a můžeš tak při případném přiblížení použít techniky boje zblízka.

Hammer má asi pravdu v rozdílu výběr/nábor. Však i zde nejmenovaný diskutující jedinec by se v době x let zpátky, kdy navíc ani nebyla uprchlická krize, ke sboru nedostal. A ještě po roce služby v terénu dělá ramena.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 16:13:45 24. 01. 2017
Foxx.jpg
CHIP [2017-01-24 13:56:50]: Žádný spor. Lvic už vůbec ne. Mas pravdu, nespecifikovala jsem Mae geri, za mě myšleno kekomi, ne keage.;-) Ale co vím, tak se na oblast břicha a dolů kope převážně kekomi, takže to je vcelku jedno..:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 13:56:50 24. 01. 2017
Chip.jpg
FOXX [2017-01-24 12:40:57]: Nechci vstupovat do sporu dvou lvic, to se ještě žádnému chlapovi nevyplatilo, ale musím se Mii zastat. Mae geri má, stejně jako většina kopů, více forem provedení. V jednom se přenáší váha dopředu, síla vychází praktický jen z boků a účelem je protivníka spíš odstrčit. V druhé variantě se provádí kop spíš švihově,p řidává se síla kolene a dráha chodidla je částečně zespoda nahoru. Krásně je to vidět pokud se kope na lapu. V prvním případě zasažený odstoupí dozádu a v druhém zůstává sice na místě ale rána je daleko "jedovatejsi" Už jsem v zápasu viděl celkem dost vypnutí na při nečekaném zásahu na solar. Ovšem taky jsem viděl nějaké zlomené prsty na noze, pokud zasahnete kryt protivníka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio