Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Oci

Zdravim, chtěl bych se zeptat jestli jsou brýle u PCR problem mám na jednom oku 2 dioptrie a na druhém 3 dioptrie. Ptám se proto, že mám ještě před sebou záverečné vyšetření. Můj kamarád byl podle jeho slov "barvoslepý" a měl s tím různé problémy, ale nakonec ho přijali. Všem děkuji za odpověď. S pozdravem
ATTILA :: Datum založení: 08. 12. 2008 :: celkem 10 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MORAVEK 21:11:04 09. 12. 2008
default.png
Hele, není problém... co jsem zaslechl, tak prej už se cvičí služební psi-specialisté (slepečtí) a v rámci projektu P1000 snad budou do budoucna všechna obvodní oddělení s bezbariérovým přístupem. Jo jo...slyšel jsem asi dobře: "Né výběr ale sběr..."

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ATTILA 19:04:32 09. 12. 2008
default.png
Já sem si četl všechno co obsahuje ta operace a nevidím v tom problém operace trvá přibližně 30 minut a ještě ten stejný den vidíš. Jediný problém jsou podle mě peníze co ta operace stojí pohybuje se to okolo 23-30 tisícema.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GOOR00 16:56:48 09. 12. 2008
default.png
Co se týká barvosleposti, tak takový člověk by měl jít spíše na vrátnici. Ale pokud jde jen o korekci zraku nevidím důvod, proč by nemohl člověk nastoupit k PČR. Já osobně brýle mám a nikdy mi nepřekážely. Navíc korekci zraku má dnes čím dále více lidí a nemyslím si, že je to tak velký hendikep. Jinak osobně bych si oči operovat nenechal raději je budu nosit do smrti než-li si nechat sáhnout do oka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X-SAT 10:02:47 09. 12. 2008
X-sat.jpg
Mám 3,5 dioptrie na obou očích a sloužím 10 rok. Přes OOP až na SKPV bez problémů. Když se něco chystá, vezmu si čočky - ale nemusím, je to jen pro moji jistotu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAIRNESS1984 07:17:21 09. 12. 2008
default.png
No myslím, že ty auta se nesrazily kvůli tomu, že je řídil někdo s brýlema. A jestli je to tvůj názor tak je dost primitivní. Možná žiješ v jiné době, ale existují kontaktní čočky a aspoň u nás je používá téměř každý, kdo potřebuje brýle. Já sám je používám a většina mých kolegů ani neví, že mám 0,75 dioptrie. Tak si první v době internetu zkus o tom něco zjistit a potom tady házej moudra.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ATTILA 16:14:53 08. 12. 2008
default.png
No tak promiň, že se ptám, ale stejně nechápu si myslíš že člověk s brýlema nevidí? :) Toto téma jsem založil pač sem se chtěl zeptat zda-li projdu zdravotní. Vím, že brýle omezují, ale jsou i jiná řešení čočky a v poslední době uvažuju i o operaci očí (nejen kvůli práci) bohužel mám zatím jenom 12000 Kč a operace stojí podstatně víc. Všem co odpověděli děkuji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PODPURNIK 15:26:41 08. 12. 2008
default.png
To je míněno ve srandě? Fakt jsem z toho dostal záchvat smíchu. Když jsem kdysi nastupoval tak byl problém, když vůbec někdo brýle nosil a byl to často uplatňovaný důvod k odmítnutí přijetí. Při zákroku jsou brýle obrovský handicap. O poruše barvocitu, nebo dokonce o diagnostikované barvosleposti a slučitelnosti služby u PČR nemá cenu ani psát. Dnes se v Praze srazila tři policejní auta, po přečtení úvodního článku tohoto tématu se tomu už ani nedivím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BINKYS 13:27:45 08. 12. 2008
default.png
toto téma už tady bylo probíráno nesčetněkrát. Proto doporučuji přečíst předchozí diskuze a nezakládat stále nové.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ATTILA 09:06:08 08. 12. 2008
default.png
Díky za odpověď. No já myslel barvoslepý že třeba nerozezná třeba tmavě modrou od černý a tak. Jinak dneska jak sem byl u doktorky tak řikala, že kdybych trpěl sennou rýmou (alergií sem dřívě trpěl) tak, že bych neprošel zdravotníma.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAIRNESS1984 08:47:34 08. 12. 2008
default.png
Myslím, že v dnešní době to zase tak velky problem nebude, mozna ti budou delat nejake dukladnejsi testy, ale nakonec te stejne prijmou. Jinak myslim, ze tvuj kamarad nebyl "barvoslepy", ale mel poruchu barvocitu, coz je dost velky rozdil. Pri poruse barvocitu neni clovek s touto vadou doporucovan jako ridic vozidel s pravem prednosti v jizde. Ale zalezi na doktorovi jak rozhodne.To jen pro upresneni, aby si nekteri lide, kteri sem nakouknou nemysleli, ze u PČR pracuji lide, kteri nerozeznaji cervenou od zelene. Jinak preji hodne stesti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio