Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Hlášky nových znáborovaných policistů

Nazdárek kolegové, všichni a zvláště ti co déle slouží jistě ví, jak se skutečně momentálně vyvíjí personální situace u sboru. Každý má na to svůj názor, tak jako na heslo Pomáhat a chránit. Já jsem z toho docela rozčarován, jak odchází zkušení policisté a ti noví nemají kde čerpat zkušenosti a zcela jsem paf z některých posil a ptám se zda nábor je tak moc důležitý, že se bere co má ruce a nohy. Protože naštvanosti je už moc, zakládám novou kategorii a to TOP HLÁŠKY. Pro začátek uvádím ty, co jsem na vlastní uši slyšel. 1. Já v té uniformě chodit nebudu, stydím se... 2. Nebudu mluvit do vysílačky, ztrapnila bych se... 3. Já nic neviděl, nebudu přeci pak chodit po soudech.. 4. My ale se zbraní cvičit nebudem.... Těším se i na vaše zkušenosti s novými ochránci, ano jsou to těžký kalibry, ale vážně to tak poslední dobou chodí. Některé snad ani nejdou zveřejnit, tedy nemám na to odvahu. Upozornění : Tím nechci nikoho urazit a těch ostatních, co službu vykonávají tak jak mají a s úsilím jim vlastním , si hluboce vážím.
POLDA11 :: Datum založení: 27. 12. 2008 :: celkem 72 komentářů

Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TIN 12:41:38 28. 12. 2008
default.png
Sorry v zadnem pripade jsem te nechtel jakkoli urazit! Jestli jsem se te nejak 'dotkl' tak omluva.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTAS2 12:00:25 28. 12. 2008
default.png
Moc dobře víš, jak jsem to myslel, tak neurážej.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TIN 11:55:59 28. 12. 2008
default.png
Tak ted jsi vyplodil top hlasku..pry starsi kolega slouzi 4roky! Vzdyt to je policejni nedochudce pri dnesnim stylu resortniho vzdelavani a kvality ucitelu teda nducitelu na pol skolach. Ale jinak hlaskam zdar..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUREZ 11:54:19 28. 12. 2008
default.png
bude hůř

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 11:53:15 28. 12. 2008
default.png
Naprostý souhlas s Landerem. Rozhodně nejde házet všechny nováčky do jednoho pytle jenom proto, že jste potkali pár "jiných". Tak tomu bylo vždy a kdo říká, že ne, tak lže ! A vy, někteří starší kolegové, sáhněte si do svědomí, neboť spoustu podobných hlášek, co zde napsal Lander, jsem v obdobném znění zaslechl za ta léta taky. Zameťte si nejdřív před vlastním prahem... Jo a než mě začne někdo nepadat, že hájím své (nováčkovské) barvy, tak sloužím 11 let...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTAS2 11:48:41 28. 12. 2008
default.png
Milí kolegové, jsem u Policie ČR 3měsíce, takže jsem nováček, ale abychom nemluvili jen o těch nových, chtěl bych Vám nabídnout také moji zkušenost. Jel jsem jako nováček se starším kolegou na běznou kontrolu vozidel. Bylo kolem 22.30h když v tom se k nám přiřítilo auto. Ihned jsme jej zastavili, starší kolega vyžádal od řidiče příslušné doklady, poté ať vystoupí a ukáže nám povinnou výbavu. Řidič byl již od začatku kontroly nervózní, pak jak vyšel z auta šlo jasně vidět, že je pod vlivem alkoholu(při chůzi se držel auta, mluvilo se mu těžce, doklady mu padaly z ruky a byl cítit zápach alk.). Když jseme po ukázání povinné výbavy šli dannou osobu vylustrovat, řekl jsem staršímu, že je značně přiopilý a že mu určitě dáme dýchnout ne? Kolega však řekl s klidným hlasem, že serem na to. Dal mu papíry a nechal jej odjet. Z tohoto případu jsem byl celkem špatný, kolegovi šlo o to, udělat klasickou prohlídku do KO a pak mít zase "klid". Jěště bych rád podotkl, že ten dotyčný starší kolega, slouží u Policie 4 roky. Tak to jen jako malá ukázka toho, čeho je i starší kolega schopen a né jen nováček. Jinak Vás tady chápu, to co těd vídím na ŠPS tak nestačím zírat. Jinak všem to NEJ do Nového roku!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu M4RTIJN 11:44:11 28. 12. 2008
default.png
Ahoj, jsem u PČR cca 2 roky i se ZOP, Prahou atd. Není tomu dávno, co jsem zjistil, že u Policie pracuje také jeden "kamarád", kterého znám jako velkého vyhulence, ožralu a průseráře. A trošku mě zamrzelo, když stejnou uniformu obléká společně se mnou i někdo takový... Mimochodem rád bych zna Váš názor na zveřejňování údajů popřípadě fotek v uniformě atd. na internetu..? Myslíte, že je to správně? Někdo se tím třeba jen "chlubí", někdo je na to zase pyšný a chce, aby se to prostě o něm vědělo...Co myslíte? Díky za reakce. Martin.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAIRNESS1984 06:41:34 28. 12. 2008
default.png
Tak nejsem u PČR moc dlouho, ale někdy v září mě taky jeden nováček dostal, když sedl do auta a prvni na co se zeptal bylo: "Jak často se dostavate do akce kdy tasite zbraň? Na to se moc těším." ... jen ještě podotknu, že byl teprve po kurzu na zbraň.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DRAXXUS 05:58:48 28. 12. 2008
default.png
Asi nejvíc mě odrovnala jedna nastupující "kolegyně" která prý prohlásila " Já tu zbraň nosit nebudu, je pro mě moc těžšká " ... Ou, přeju pevný nervy kolegům, kteří s ní budou sloužit

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LANDER 01:09:56 28. 12. 2008
default.png
Nejsem u policie ani tak dlouho abych se povazoval za starsiho kolegu i kdyz tak bohuzel musim obcas fungovat, ale ani tak kratce abych se povazoval za uplneho zelenace. Vim moc dobre, co dnes k policii leze, nektery material je opravdu pro doktora Chocholouska, jen je skoda ze se najde stale dost "zkusenych" policistu, kteri proste novacky nahazeji do jednoho pytle a tim to pro ne konci. Znam spoustu kluku, co nastoupili k PCR s umyslem opravdu tu praci delat a delat ji poradne, stejne jako ja. Nerikam, ze jsem vzdy udelal vse 100% spravne, spoustu veci jsem musel resit aniz bych je z praxe znal. Nicmene vzdy jsem mel minimalne tu vuli problem vyresit a ne se otocit a delat ze nic nevidim. Tech s prominutim opravdovych volu je tak mozna 20% v naboru co k PCR opravdu projdou prijimacem. Nicmene to nikomu nedava pravo je hazet do jednoho pytle s ostatnimi co se snazi a chteji byt opravdovymi policisty! Zazil jsem cloveka, co po nekolika dnech vycviku na zbran teprve zjistil, ze neni u mestaku ale u statni, neustale u sebe nosil pouta /i v teplakach/, ale rozhodne kvuli tomu neodsuzuju dalsich 2O lidi, co tam bylo take. Proto pripojim bez dalsich udaju nektere hlasky starsich kolegu: Do niceho se nevrtej, jde predevsim o vysluhu. - Kdyz neco neudelas, nic se nestane, ale kdyz neco udelas a poseres to, je problem. - Nebudeme na kombinezach nosit cisla na suchaci, ale kovovy placky, je na nich maly cislo a kdyz odnekud potrebujes rychle zmizet, nikdo ho neprecte. - Delej, objed ho a mizime nez nas nekdo upozorni, pejaci si ho seberou /lezici bezdomovec na 4proudouvce v centru Prahy/ - budu nosit ke kombineze rozdrbany polobotky s dirou na spicce protoze nejsem zadna zasahovka abych nosil kanady. No a ze vypadam jak vandrak... - No a ze rom tahne 3 skoro novy kufry z kuze od Samsonite, asi jede na dovolenou, nech ho radsi bejt... A muzu pokracovat donekonecna. Ja take nejsem zadne pretrhdilo, ale snazim se jit mladsim kolegum spise prikladem, at uz nejakou upravou zevnejsku (nerikam do pismene, take nosim nilon pasek, kapsu, pouzdro na pouta atd, ale oholit si 3denni strniste nikoho nezabije, stejne jako oklepat si pul kila bahna z bot), tak i chovanim, jednanim a pristupem k praci. Permanentni kritikou jsem to neresil nikdy a ani nikdy nebudu. A z praxe muzu potvrdit, ze vetsina novacku se spise snazi napodobovat bohudiky me, nez nektere moje kolegy. Ja bez vyhrad rozumim tomu ze, kolega co ma odslouzeno 20let ma vysluhu az na prvnim miste a nemuzu mu to mit v zadnem pripade za zle, mozna by ale mel zapremyslet, jestli opravdu neni na case si ji vzit a jit, nebo se nechat preradit nekam, kde uz se o ni nebude muset tolik bat... Protoze nechat si partaka zkontrolovat PMJckem na udani, jelikoz ho meli za falesneho policistu /neupraveny, bez cisla, pistole pod bundou atd/, je opravdu na uvazeni a bylo to trapne i pro me. Nicmene doplnim to obligatnim heslem, co bylo i v uplne puvodnim prispevku: Vim z praxe ze vsichni kolegove co presluhuji vysluhu nejsou takovi a za to jim diky, nebot jak mi, co mame odslouzeno mene tak i novacci si maji z koho brat jeste ten dobry priklad...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio