Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Demonstrace bobíků

Zde je příklad jednoty a síly,když v jiné zemi sáhnou k nespravedlivému ohodnocení policistů.Och národě český :-( . Zde odkaz na průvod 20000 demonstrujících policistů.Jen důkaz toho,jaké my jsme ovce http://video.news.sky.com/skynews/video/?&videoSourceID=1296816&flashURL=/feeds/skynews/latest/flash/police_p18927.flv Miloš reaguje:24. 1. 2008 (08:10) X Tisíce policistů si pohorší v březnovém platu. Víc než 20,000 policejních úředníků mimo službu jdou do ulic Londýna v sporu o plat. Oni jsou nešťastní kvůli rozhodnutí ministra vnitera neakceptovat jejich poslední žádost o zvýšení. David Bowden oznámuje.. Odpovídáte X 24. 1. 2008 (08:00) X O Miloš-UBS Dec 12,2007 Policajti volají po domácím MV "rezignujte". Starší policejní úředníci volali pro Home tajemníka rezignovat přes policejního placeného řadu a každého důstojníka v zemi nyní bude hlasovací o tom, zda oni mají právo udeřit. Obloha- ovo Mark White oznámuje . Miloš reaguje:24. 1. 2008 (08:18) X Jan 23, 2008 Policie protestní pochod skrz Londýn Policejní úředníci skončí pochod k Westminsterůvovi na znamení protestu k jejich platům. Police Federation apeloval pro soudní revizi rozhodnutí ministra vniter neantedatovat jejich zvýšení platu. Obloha- ovo Ian Woods ohlásil živě ze scény. http://video.news.sky.com/skynews/video/?&videoSourceID=1296816&flashURL=/feeds/skynews/latest/flash/police_p18927.flv Odpovídáte X 24. 1. 2008 (07:56) X O Miloš-UBS Pokus o překlad : Největší policejní pouliční protest od roku 1919 Hlava Police Federation říká Gordon Brown " ukázal celkový nedostatek respektu a víry" pro policii. Policie se chce dohodnout : o 2.5% zvedněte plat Jan Berry řekl tisícům důstojníkům, kdo pochodují na protest proti jejich zvýšení platu, že ministerský předseda rozbil jeho slovo a "přeplavalo cestu pro výběr boj s policií " To je největší protest mužstvem důstojníky od roku 1919, podle Police Federation. Velká část hněvu je cílený v ministru vnitrech kvůli jejím rozhodnutí k tomu, aby antedatovalo dohodnutý 2.5% placené zvýšení prosinec namísto září. Výsledný požadavek je ten, že zvýšení platu ve skutečnosti jen má cenu 1.9% v průběhu let. Uprostřed volá po akci, Police Federation žádal o soudní revizi jejího rozhodnutí. Oni říkají Jacquu Smith by měl ctít 2.5% zvedne se protože to bylo doporučené nezávislý Police Arbitration Tribunal. Oni nemohou protestovat proti její rozhodnutí protože oni nejsou povolení udeřit. Paní Smith argumentuje, že držení placené ceny veřejného sektoru pod 2% je nezbytný k držet inflaci pod kontrolou.. Důstojníci: Nedůvěra v ministrini: Kromě ní pohled byl podkopaný nedávnými oznámením těmi učiteli dostanou 2.45%, a ten civilní personál kdo pracuje v policejních stanicích také se stávat víc než jejich kolegy v uniformě. PC Cath Mullan, 30, kdo pracuje pro Temžskou Valley Polici se připojila k síle šest let dříve a nyní vydělává L28,500 za rok.. Ona potvrzovala, že její plat je víc než mnoho lidí, ale řekl: "neví policejní úředník kdo vydělává na plat, a tak to je princip věci. " rozhodnutí které/ho bylo udělané je co my jsme rozhněvaní , a ne fakt, který my jsme nebyli daní naši zvýšení platu." V další několik týdnů Police Federation plánuje hlasovací lístek jeho členům o tom, zda rádi by agitovat být povolený právo na stávku.
UBS-MILOS :: Datum založení: 24. 01. 2008 :: celkem 22 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 13:52:20 13. 08. 2011
honzad..jpg
cekal jsme ze pokud jde o ty Spanele atd. odpovis neco v tom duchu. jenze ja si clovece myslim, ze tady je opomijena mentalita a kultura dane populace kde(vuci ktere) akce/zakrok probiha. Nemuzu se zbavit pocitu, ze s ohldem na mentalitu, temperament panujici v komunite by dana taktika mohla technicky zfungovat stejne, ale nasledna reakce ze strany verejnosti by mohla byt zcela jina. Srovnavat kulturne vzorce jihoevropanu s cechy/nemci mi pripada dost riskantni.
A myslim, ze ta mentalita ( a vzrusivost) je sakra dulezita, staci srovnat zakrok proti skupine opilcu v hospode majirota vers. nae tmeperamentni minorita

Proste mam pocit, ze takticke/technicke zvladnuti akce je u masovek jen jeden segment z celeho spektra ktere to prinasi. Tim spis, ze s oprvdovou masovkou jako byvaj na jihu tady v CR zdna zkusenost neni. MMF/SB byl precejen takovy lehky odvar proti tomu co se umi dit na jihu..

Druha vec ktera me zajima, jak to maji v techto zemich s poctem muzstva, ktere je trvale (ci rychle) k dispozici pro takove akce... SPJ/PPJ. Jsou (hlavne v ramci mestskych aglomeraci) na takovych poctech jako PCR?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 13:35:24 13. 08. 2011
Andras.jpg
HONZAD [2011-08-12 23:44:43]:

O nepodpoře obyvatelstva jsem hovořil pouze v případě Janova. V případě MMF máš pravdu, ovšem v tomto konkrétním případě se policie ještě řídila starou taktikou a přístupy k zákroku.

Francouzi, Španělé atd. nám závidí profesionalitu našich jednotek, a zejména uplatňování nové taktiky, která je neuvěřitelně účinná. A říkám, ti, instruktoří z těchto zemí se s těmi našimi shodli na tom, že naše policie by takové situace zvládla daleko rychleji a lépe. To je prostě fakt, zatím neodzkoušený.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:55:26 12. 08. 2011
honzad..jpg
jo, jeste jsme zapomel jednu vec co me zaujala: co konkretne nam ti spanele, rekove atd zavidi?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:44:43 12. 08. 2011
honzad..jpg
nehadam se s tebou v tom, ze situace je v anglii a tady uplne jina pocinaje od kulturniho kontextu az po pravo. To je jasne.
Me jen krapet popuzuje ta preziravost vuci anglanum od lidi (v tomto pripade poldu), kteri podebnou situaci nikdy nezazili (a da-li buh nidky nezazijou ) pricemz sami prd vi, jak by podobne plosne rioty (a hlavne ucinnost policie v nich) vypadaly tady...

Myslim, ze si trochu mimo realitu stran vnimani Janova a MMF, pokud tvrdis, ze media a politici byli proti policii. naopak. Media a politici (jak u MMF, tak u Janova) stali za policii tak, jako malo kdy. A tvrdy zasah vyslovene podporovali a chtli hlavy ( tedy hlavy dmonstrantu..) Asi jdiny rozdil byl v tom, ze V janove byl proti policii nazor mistnich obyvatele z rad majority, ale jejich hlas je ten posledni, ktery by byl slyset..

Asi se shodneme na tom, ze srovnavat treba boje ve francouzskejch Zones Urbaines Sensibless s temi jednorazovymi podniky u nas, nebo v nemecku, je michat hrusky s jabkama..



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 22:53:49 12. 08. 2011
Andras.jpg
HONZAD [2011-08-12 22:25:15]:

Inu, honzade, já rozhodně netvrdím, že street party či mmf byl úspěch. Byl to větší masakr, nežli je v anglii. Ale to taktika pořádkových jednotek byla v plenkách. Doba se změnila. V současnosti se pracuje s nejnovějšími trendy a taktikami tak, aby byly účinné, a nedovolily davu převzít iniciativu. V současnosti je úspěch akce zaručen pouze kvalitním velitelem pořádkových jednotek, a zejména kvalitními a pohotovými veliteli družstev.

A honzade, já danou problematiku studuji, a v kontaktu jsem s instruktory pořádkových jednotek jak tuzemských, tak zahraničních. Věř mi, že angličané, řekové, španělé a další nám středoevropanům (myšleno zejména nás a němce) závidí.

A už poněkolikáté ti opakuji, že situaci v anglii je zcela odlišná od našich předchozích. Útoky nejsou vedeny primárně na pořádkové síly, útočníci nejsou připraveni, nejsou jednotní a organizovaní. Anglické pořádkové síly, pokud by nebyly řízeny arciliberálními šílenci, by byly schopny při použití moderní taktiky a podpůrných prostředků tyto nepokoje zvládnout během 1. dne, s daleko menšími ztrátami na zdraví a majetku. A toto již není pouze má hypotéza. To je fakt, podložený tvrzeními instruktorů pořádkových jednotek.

A za další, uvědom si, co je výtržnost na fotbale, a co je situace v anglii. Uvědom si, že policisté využívají tak 20-30% síly nanejvýš. Samozřejmě bez použití zbraní.

Mě by prostě zajímalo, na jakých základech ty stavíš své názory. Samozřejně, já tě neodsuzuji, ani ti nebudu nikterak nadávat. Ale tady je prostě zcela evidentní, že nejsi seznámen se situací tak jak by jsi mohl být.

Prostě ve zkratce, taktika středoevropských pořádkových sil, a pořádkových sil anglickcýh (i když to snad ani tak nelze napsat, neboť britové obecně nemají takové jednostranně zaměřené síly k dispozici) je naprosto totálně odlišná.

A na konec, uvědom si, o co šlo v Janově, a o co v anglii. Janov byla akce, kterou sledovali média, politici, a jak někteří politici tak i většina veřejnosti byla proti policii. V anglii naopak žádají maximálně tvrdý přístup a policii kritizují za nečinnost. Doufám, že už konečně otevřeš oči.

PS:
Většina zákroků, které se v naší kotlině "podělají" má na svědomí nezkušené a nekompetentní vrchní velení. Ne velení nižšího stupně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 22:25:15 12. 08. 2011
honzad..jpg
jamesicu, mozna je to opacne. Treba me poucuji lidi, kteri se takovych udalosti nikdy nezucastnili, jen o ni slyseli od kamaradu, nebo cetli :-)
Obvzlast smutne mi prijde, kdyz odmitate reflektovat to, co se pri tch akcich delo. Mluvite tady o zasazich a akcich, u kterych jste zjevne VY nebyli. Jenze vy si je bohuzel trochu nepribarvujete, vy je skoro obracite naruby. Mluvite tady o MMF jako o uspechu a ukazce povedene akce.. No si jste na vlastni oci nevideli co se delo v Lumirovce, abyste videli jak tam hradecaci potili krev a sahli si az na dno. Asi jste nevideli jak tam, kdyz uz to tam bylo fakt skoro ztraceny, nahnali soudruzi velitele na pomoc vase kolegy vyzbrojene placatymi cepicemi a tonfama napospas dlazebnim kostkam... Doted myslim, ze tam muselo byt uplne sroceni andelu straznych, ze tam nikdo z policistu nezarval... a vy me budete poucovat a vykladat, jak to byla profi akce?? Kluci, bezte do haje s tou vasi sebstrednosti, clovek nemusi mit zrovna vas sluzebak v kapse aby videl, vedel a hodnotil...
Nebo, kdyz teda chcete neco novejsiho, poptejte se (tusim) kluku z ceske lipy, co byli v Janove v ulici Sklarska/Jandeckova jak jim prislo, ze je zasah dobre veden a organizovan a vse je v pohode... Mozna i ten ridic te strikacky, co jim mel krejt zada a pritom s tim kramem neumel couvat a nechal tak tim padem ty kluky pekne dlouhe minuty vycukat... Poptejte se tech, ktre vedeni zasahu posilalo tam a zpatky do mist, kde nidko nebyl, zatimco ve vysilacce bylo slyset, ze prave dole v te Sklarske by sakra potrebovali pomoc...

Sakra, jste schopny uz pochopit, ze nikdo nepochybuje o tom, ze nejaky fotbal a podobne vetsinou ohranicene a identifikovatelne jednorazovky dokazete bezpochyby dns (zejm SPJ) v klidu ukocirovat, za okolnosti kdy je akce ocekavana a mate info primo z davu.. ale v pripade jako je anglie, tedy v pripade paraelene probihajicich riotu na ruznych mistech (a mestech), kdy nasilnosti vznikaji a eskaluji zivelne byste na tom nebyli o nic lepe nez anglani.

Ani oni, ani vy, nemuzete byt vsude zaroven a tedy na tom budete vicemene podobne jako tam. Problem totiz v kriticke dobe nespociva v sile kterou jste schopni nasadit, ale to zasadni riziko spociva v mnozstvi ohnisek



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 11:34:33 12. 08. 2011
default.png
HONZAD [2011-08-11 22:41:54]:

Naprostý souhlas s Andreasem a Daxem,

Honzade ty trpíš takzvanou "českou inteligencí", dnes budeš poučovat lidi, kteří se danou problematikou léta zabývají o tom jak jsou mimo realitu a jak ty to víš nejlíp a zítra budeš poučovat o řešení problémů na středním východě. Ovšem o obojím víš velké kulové!

Myslím, že policie a hlavně zakročující policisté dělají jak nejlépe umí v podmínkách které mají... A to jsou sakra na ho*** podmínky!

Já vidím hlavní problém v následujícím, strach policie razantně zasahovat je díky mediím a politiků, kteří při každé větší akci mají potřebu svolat tiskovku a mluvit o důrazném prošetření zásahu policie. Pamatujete si snad nějakou větší akci bez komentářů politiků? Nebo kdy se dokonce zastali policistů? Já tedy ne, kdyby to ještě zůstalo u toho můžeme se tomu usmát či brečet, jenže ve velké většině bylo plno policistů po zákrocích vyšetřováno, pak propuštěno či odsouzeno.

Pokud jste viděli např. video z Anglie, dával jsem to zde. Pachatel dostal asi 3 raný obuškem a policisté jsou už vyšetřováni, u nás dostal fanoušek fotbalu ránu teleskopem a je vyšetřován, na CzechTeku dostal "tanečník" pár ran obuškem, druhý den byli policisté vyřazeni z pořádkové jednotky a vyšetřováni. To má být motivace pro ostatní policisty se více angažovat? Já osobně bych se raději každému zákroku pak snažil vyhnout, abych se nedostal do průseru a to je špatně! Až se změní toto, pak se může řešit to další...

Samozřejmě by bylo hezké, kdyby vše šlo řešit domluvou, jenže to je utopie! Nic není tak výchovné jako dostat pořádnou ránu!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 01:21:04 12. 08. 2011
dax.jpg
Andrasi vysvětlovat někomu něco o čem dotyčný nemá ani páru a je principiálně názorově na druhé straně břehu je marnost nad marnost.
Je mi naprosto jasné o čem mluvíš. Mám vlastní osobní zkušenosti z MMF a SB a to z těch nejtěžších střetů, tak ,že mě tady žádnej "pouliční riot" se svými bláboly neomráčí.
A pro riota Honzada jenom toliko: Ano hochu obávej se a to velmi hodně a s tebou i většina veřejnosti, nebot před 10lety jsme ty tvoje rioty zvládli i z toho důvodu, že policie nebyla v takových troskách a tak tlačena do kouta jako je dneska a za druhé ještě sloužilo hodně zkušených chlapů, které v následujících letech zločinec Langer nazval generační špunty a ti byli tímto reformátorem-inkvizitorem donuceni odejít. Tak se hochu moc modli, aby tady něco podobného nevypuklo.
Proto,že podobný zásah proti těm zmetkům a pouličním zločincům, našimi dnešními, policejními větry ošlehanými zkušenými 19letými dívenkami a 19letými chlapci (Langerovými dětmí) a všeobecně všemi současnými policisty výborně zaplacenými,se sociálními jistotami a úžasnými výhodami a pohodovou pracovní atmosférou, mající respekt a úctou ke svým zkušeným velitelům (pardon vedoucím) a k vedení PČR a MV a k Vládě, politikům a veřejnosti,která si jejich práce váží stejně jako práce pokladní v Tescu a díky podpoře a zastání všech médiích, lze očekávat od dnešních policistů úžasné pracovní nasazení, sebedůvěru a hlavně motivaci, pro kterou by mohl být takový zásah veden z úsporných důvodů ve 150 neplacených přesčasech .... takový zásah-nezásah, policií-nepolicií, by byl asi už možná o něčem jiném.
A pokud dehonestace a likvidace policie všemi těmi (politickými tajtrdlíky,vyznavačí všech možných a nemožných svobod a všemi těmi pseudohumanisty ohánějícími se všemožnými lidskými a nevím jakými ještě právy těch zmetků), bude pokračovat i nadále, jako ,že bude, tak se připrav "pouliční riote" na nejhorší scénáře.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 23:02:04 11. 08. 2011
Andras.jpg
HONZAD [2011-08-11 22:41:54]:
No vidíš to, a já tvrdím, že se mýlíš, neboť nejsi, a ani nemůžeš být seznámen s úplnými detaily:-) Narozdíl od anglie, účel u nás světí prostředky. Tedy míra ohrožení nezúčastněného obyvatelstva, se projevuje a bude projevovat v intenzitě a razanci zákroku. V případech, které uvádíš, policie postupovala v rámci zákonných možností ještě celkem mírně, s ohledem na případnou reakci politiků a médií. Ale situace v anglii, je opět zcela jiná, než případy zde tebou popsané. Od začátku do konce. A co je hlavní, sami civilisté masově kritizují policii za mírný a impotentní zásah. A berou bezpečnost v mnoha příadech zcela logicky do svých rukou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 22:41:54 11. 08. 2011
honzad..jpg
andrasi: proste myslim, ze trpis selektivni slepotou ve veci realne schopnosti policie (nasi) fungovat v poulicnich riotech vetsiho rozsahu (nedej buh ve vice mestech - a ctvrtich- zaroven).

kdyz rikam, ze trpis "selktivni slepotou" tak to je jen velmi nepresny vyraz treba pro kravinu, jako je (ve veci GSP): "Důvod byl ten, že vedení policie nemělo s takovými zákroky žádné zkušenosti, a v centru byla proti tisícům lidí nasazena dvě družstva ... Ale česká policie se narozdíl od anglické umí poučit."

To je prece uplna blbost. O dva roky pozdeji pri MMF/SB bylo policii zatopeno naprosto stejne, i kdyz na tu akci se zbrojilo rok. No a o tom pouceni do tretice: V janove nebyla schopna policie v poctu cca 1000 lidi ve meste kontrolovat situaci kdyz proti ni stalo cca 500 (aktivne atakujicich) lidi. A opet bylo policiii misty slusne zatapeno. A top bylo dset let potom, co se PCR podle tebe "poucila".

Vis, Andrasi, ja ti to tady nepisu poto, abych z nekoho dlal blbce. Pisu to proto, ze se vazne obavam naledku, kdyz i ti policiste, ktere jinak mam za docela rozumne (treba tebe) prokazuji takove odtrzeni od realu. Jak teprve musi byt odtrzeni od realu vasi sefove? A jake tohle muze mit nasledky?




Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio