Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

gen. Trojánek

Vláda navrhla povýšit do hodnosti generála mimo jiných i ředitele pražských policistů plk. Trojánka. Mimo jiné za personální stabilizaci Prahy.
TRNKALINKA :: Datum založení: 24. 04. 2017 :: celkem 14 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu BAAL 22:44:34 05. 05. 2017
default.png
KKKK [2017-05-03 13:50:58]: a) Langer ať si srovnává, co chce, realita je realita. Kdo srovnává četnictvo a PČR 21. stol. (a kdo z tohoto srovnání vychází) je mimo mísu.
b) To je samozřejmě blbost, neboť nejde o samotnou skutkovou podstatu, ale o způsob spáchání (otázka složitosti TČ není právní, ale skutková)
c), d), e) nejde o to co na to stačí, ale kdo to za ty peníze bude dělat, pochybuju ze někdo bude dělat vedoucího ÚO ve 4 TT
f) To není pravda, vedoucí výjezdu si může věc kdykoliv převzít, a pak tam velí on
g) Bc. ti pomůže tak maximálně k možnosti bočního vstupu, ale ten je podmíněn hodnocením alespoň ve stupni velmi dobré a také výhrou výběrového řízení (to že máš Bc. ti k ničemu konkrétnímu nepomůže)
h) protože staří stáli za hov..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KKKK 13:50:58 03. 05. 2017
default.png
BAAL [2017-05-02 17:57:56]: a) Srovnávání současné PČR a prvorepublikového četnictva začalo MV už za Langra a PP v tom pokračuje dodnes.
b) Nárůst složitosti trestných činů – krádež je pořád krádež, násilí je pořád násilí. Je pravda, že za první republiky četník málo kdy měl možnost vyrazit k aktuálnímu probíhajícímu TČ – holt pokrok v telekomunikační technice je znát.
c) Výskyt vysokého počtu důstojníků u policie začal už před rokem 89, kdy se systém velení policie přiblížil armádě. Ale chybí zde ta úmrtnost v boji.
d) Další extrémní nárůst důstojnictva začal po platnosti nového služebního zákona a náplně práce jednotlivých TT. Obecně od 7 TT samostatné výstupy do 6 TT schvaluje vedoucí.
e) Další nárůst vznikem nových krajských ředitelství. Na ÚO na to stačí 4TT na kraji 6 TT ve vedoucí funkci. O kancelářských poručících a kapitánech ve funkci jakéhosi „referenta pro něco“ na kraji ani nemluvě.
f) Že vyšetřovatele SVS na místě řídí hlídka obvodu jsem zažil nesčetněkrát. Že SKPV chodí na rady na obvod jsem taky už zažit párkrát.
g) A důvod neznalosti – udělat někde Bc. a pak na výběrové řízení aspoň do 7TT.
h) Diskuze byla o něčem jiném – plk. Trojánek ve svých mladistvých letech se najednou zjeví (kdo dříve viděl plukovníka, který neměl šediny a zkušenosti), poté jde šéfovat Praze – kdo z vedoucích Prahy nešel ještě výš? Teď má dostat generála a zdůvodnění je to nejblbější jaké je možné – vyřešení personálního stavu (generála ani zdůvodnění nemohu, ale zcela potvrdit neb jej nemám z ověřených zdrojů).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAAL 17:57:56 02. 05. 2017
default.png
MONOCAJT [2017-05-01 16:59:13]: Na tvoje otazky odpovidam : Ano je. Pro me je navyseni tabulek pro vysetrovatele, operativce nebo spisaky linearni s napadem a skutkovou obtiznosti zpracovavanych trestnich veci zcela v zajmu CR.
Co se tveho argumentu s poctem dustojniku tyka: Podle me u PCR nejsou dustojnici a ostatni, ale jen tazni a chovni. Tazni a chovni jsou i u dustojniku (Skpv), a ti prave resi TC, ktere se deli na skutkove slozite a skutkove lehke. Pokud je nekde vysoky napad nebo vyskoy pocet skutkove slozitych veci, tak se tyto maji naredit poctem prislusniku, kteri je zpracovavaji (pro dodrzeni kvality a rychlosti TR). S dvacetiletym kapitanem jsem se nikdy nesetkal (vyjma Kriminalistickeho ustavu ) tak nemuzu podat objektivni nazor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MONOCAJT 16:59:13 01. 05. 2017
Monocajt.jpg
BAAL [2017-04-29 21:15:23]:
Podle tebe je nárust kriminality a složitost skutků ospravedlniteným důvodem ke zvyšování už tak vysokého počtu důstojnických funkcí? Nebo jsem tě špatně pochopil?

Liší se to kraj od kraje, ale u nás někteří zadarmo drazí důstojníci neustále vymýšlí nový nesmysly, který musíme plnit, jenom pro to, aby byli vytížení a nepostradatelní. Potíž je v tom, že nás to zdržuje a odvádí od normální práce. Ale hlavně že mají 20letí kapitáni na kraji co kontrolovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAAL 21:30:22 29. 04. 2017
default.png
TRNKALINKA [2017-04-25 10:29:37]: A k tomu zduvodneni: Zamysli se, proc to dostal, a co KRP trapi v soucasne dobe nejvic, a jak to tak asi mohlo byt. Neni to tak slozite a uz je to tu myslim uvedeno.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAAL 21:21:51 29. 04. 2017
default.png
TRNKALINKA [2017-04-25 10:29:37]: Podle toho, co pises jsi pro me typicky duvod, proc to u PCR vypada, tak jak vypada. Tvoji povinnosti je slouzit obcanum, jak nejlip to dovedes. A pokud dokazes delat v 9. na PP, a mas schopnosti tu pozici delat, pak bys tam mel ku prospechu Sboru a CR taky byt. To, jestli te ta prace bavi nebo nebavi je naprosto egoisticky pristup, ktery by se mel v PCR vymazat, a navic tam kvuli tobe muze byt jinej, co na to misto nema.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAAL 21:15:23 29. 04. 2017
default.png
KKKK [2017-04-25 09:42:27]: Ty jsi asi u PCR nikdy nedelal a nedelas, jinak bys nenapsal takovou ptakovinu. Srovnavat cetniky prvni republiky se soucasnymi policisty, je jako srovnavat fotbalovou 1.B tridu se soucasnym Realem Madrid. Uz jen narust kriminality, slozitost skutku a pravni opozdenost oproti realnemu stavu tvuj argument hazi do skartovacky...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu COPSR 16:16:32 25. 04. 2017
default.png
Tu za Moravou je situácia presne taká istá, resp. ešte horšia. Krajský riaditeľ v Bratislave dostal generála už pár mesiacov dozadu. A nie len on, aj ďalší 2 krajský a dokonca jeden policajný pridelenec ! :)))
http://www.teraz.sk/slovensko/plukovnici-povysenie-generali/176006-clanok.html

Samozrejme si to zaslúžia. A samozrejme situácia je momentálne v zbore a zvlášť v BA katastrofálna. Rozklad, vyhorenosť, nasratosť kam sa len človek pozrie.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GUSTAV-ZELENY 12:52:53 25. 04. 2017
default.png
Tak v tom případě počítám, že posilování Prahy našimi moravskými silami zřejmě tento měsíc končí...no ani to netrvalo dlouho :-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRNKALINKA 10:29:37 25. 04. 2017
default.png
baal: Asi jsem to nenapsal správně. Jsem typický příklad absolutního nekaréristy. Ač mám známosti, zkušenosti i školy, tak dělám práci předposledního policisty v Praze. Protože mě to baví. Mohl bych sedět na PP třeba v 9. PT, ale to mám dělat, něco, co mě nebude dělat radost? Hrát si na důležitého? Dělat něco, co mě nebaví? Nejsem blázen...

Nikdy nikomu nic nezávidím. A už vůbec ne frčky. Ale to zdůvodnění, tím ho buď někdo evidentně chtěl poškodit, nebo ti nahoře vůbec, ale vůbec neví, co se děje v podpalubí.

Třeba je to jen můj názor, třeba to vidím špatně a nerozumím tomu, ale personální situace v Praze nikdy nebyla tak špatná, jako je dnes.

Ať ho povýší, určitě si to zaslouží, ať má z toho radost, ať se mu daří. Police má oproti armádě pouze několik generálů. Ať jich je tam třeba padesát, proč ne?

Jen prostě nerozumím tomu zdůvodnění.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio