Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

strach z vody

Zdravím, uvažuji že půjdu zkusit nábor k policii. Bohužel mám ale problém s plaváním, jsem absolutní neplavec a už jsem si i vypracoval strach z vody. Je to problém při fyzických testech popř. někdy později v průběhu výcviku? Díky za odp.
DAVID90 :: Datum založení: 11. 01. 2018 :: celkem 10 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu BAAL 23:39:28 18. 07. 2018
default.png
Hele tohle je docela zajímavé: K PČR plavat nepotřebuješ, ze zákona. Ostatní "povinnosti" ze zákona ti můžou být u zadele. Tak bych chtěl vidět ty trubky ze ZOP Praha, až jim řekneš, že plavat neumíš. Jinak: Dneska se lobuje za to, že k PČR budou moct cizinci a lidi bez maturity, tak si myslím, že jednoho českýho neplavce s maturitou firma uživí. Ale nejdřív se prosím tě informuj, do čeho jdeš. Už kvůli tobě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRNKALINKA 17:21:03 12. 07. 2018
default.png
Podle platných předpisů nemusí umět policista plavat. Stejně tak nemusí umět řídit vozidlo, nemusí umět žádný světový jazyk, ani psát všemi deseti, ani znát základní hasičské dovednosti a tak bych mohl pokračovat dále.

Také jsem mizerný plavec. Dříve bylo uplavání 100m za tuším 2:45 min součástí fyzických testů.

Zcela bez debaty je výhodou, když plavat, řídit, mluvit atd. umíš. U toho plavání Ti to může zachránít život popř. by si mohl zachránit život někomu jinému.

Zcela bez debaty je i to, že zachraňování tonoucích není běžnou praxí policisty. Použití zbraně také drtivá většina policitů zná také pouze ze střeleb. Hasič také nevytahuje lidi z hořícího domu každý den a když se mu to přihodí párkrát za dlouhou kariéru, tak je to hodně.


Štěstí ale přeje připraveným a překážky jsou od toho, aby se překonávaly. Tímto pohledem bych svůj příspěvek ukončil.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 00:35:38 12. 07. 2018
default.png
Policista nemusi umet plavat. Takze se toho netreba bat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KBEDNAR 08:53:39 11. 07. 2018
default.png
JOSE999 [2018-01-13 21:26:15]: Ahoj, tak jak to tedy je? Mám nástup na ZOP Praha tedkom v září, jen nejsem nejlepší plavec. Na vodě se udržím, jen pro mě nějaký čas nemá smysl. Jestli mě teda budou mučit nebo budu mít náhradu.. díky moc za odpovědi

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLEDYY 22:58:48 14. 01. 2018
Bledyy.jpg
ZOP Holesov se plave jednou. 100 m na cas (2 min 2 sec strop), 200 m casove neomezene a 50 m plavani v kymonu. Sva to u nas nezvladli, a ZOPku pak stejne dokoncili ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRNKALINKA 22:18:02 13. 01. 2018
default.png
Učený z nebe nepadají, zato blbce jako by házeli :) O tom, že nejsi blbec nepochybuji. Umíš vypisovat pokutové bloky, pracovat s ETŘ, odváděcí páky, hmaty a chvaty, jezdit s houkačkou, střílet z pistole? Asi ne, že? Naučíš se to? Asi ano, že? Takže žádný řeči, slovo nejde neexistuje! Víš jakou budeš mít radost, až to zvládneš? :))

Souhlasím (+ 3)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOSE999 21:26:15 13. 01. 2018
default.png
Při fyz. testech ne. Na ZOPCE se plave 2-3x za celý výcvik( Holešov), ale pokud neumíš plavat budeš mít nějakou náhradu. Takže se nemusíš bát.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu WASZEKK 20:21:53 13. 01. 2018
default.png
v Praze na ZOP ještě donedávna bylo součástí fyzické přípravy i přezkoušení z plavání na 100m na čas volným stylem (nejhůře za 2:15) a bylo to podmínkou k získání "splnil" z jednoho modulu...

jak píše armyn, ač to možná nerad uslyšíš, co kdybys musel pro někoho do vody skočit... a jak píše ghost-cop nikdy není pozdě se to naučit ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 10:31:48 13. 01. 2018
default.png
Podmínka umět plavat, není. Tzn. že bys neměl ani být popotahován za to, že pro někoho neskočíš do vody. Na druhou stranu, umět plavat se považuje za samozřejmost a asi se tady všichni shodnem, že příslušník na ulici, by umět plavat měl.
Jestli máš strach z vody z toho důvodu, že jsi neplavec a nikol naopak, nauč se plavat - věř mi, že se to stále můžeš naučit ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ARMYN 09:46:26 13. 01. 2018
Armyn.jpg
Ahoj, při fyzických se do vody nejde,při výcviku nevím, ale problém by to mohl být spíš na psycho. vyšetření. A když to vezmu do důsledku, tak jak chceš pomoci třeba topícímu se člověku, až budeš ve službě a nedejbože na tohle dojde?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio