Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Přeložení na jiné služební místo ve stejné hodnosti

Zdravím všechny. Mám dotaz. Jedná se o to, že jsem čerstvě po zkouškách ZOP. Působím na územním odboru Karlovy Vary- Město a chtěl bych se nechat převelet na služební místo do Moravskoslezkého kraje, konkrétně do Ostravy. V Ostravě mám stále trvalé bydliště, přítelkyni, veškeré známé a celou rodinu. Už mám založenou žádost o převelení, ale jsem smířený, že to bude zamítnuto. Proto se chci zeptat, zda-li někdo neví o nějakém jiném způsobu. Děkuji a přeji hezký zbytek večera.
LIPAN :: Datum založení: 21. 08. 2018 :: celkem 17 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KARBAREK 17:44:02 16. 02. 2019
default.png
BEN [2019-02-16 12:47:48]: Nejsem neřadový Pepík, a Prahu mám rád jako osinu v zadku. Sloužím na OOP uprostřed republiky v okresním městě. Sloužím denní, noční, svátky už více než 12 let. Tím končím v tomto tématu, a doufám, že si to tazatel nějak udělá, je to jeho věc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 13:47:52 16. 02. 2019
default.png
KARBAREK [2019-02-16 10:34:50]: Pochybuju že někdo nastupoval v Karlovarském kraji se slibem že ho přeloží do Ostravy. To je moc velká píčovina i na PČR. Sluzebni zákon by měl znát ze ZOP... tedy alespoň si ho umět najít.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BEN 12:47:48 16. 02. 2019
default.png
NZK: že ty budeš nějaký neřadový Pepík co přišel spasit Prahu?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARBAREK 10:48:19 16. 02. 2019
default.png
AF13 [2019-02-16 10:20:17]: Na to ti odpovím , byl jsem před několika lety v jistém kraji v místnosti ředitelství, kde nás bylo cca 40. Kolega sedící vedle mi ukazoval papír, který mu dali podepsat, kde bylo uvedeno, že se zavazuje sloužit po dobu 3 let v Praze, kdy je poté možnost si dát žádost o přeložení. Tento kolega to podepsal, protože mu prý bylo řečeno, že přeložení do místa bydliště nebude problém. Tak to funguje, dá si žádost a tu mu pak zamítnou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARBAREK 10:36:32 16. 02. 2019
default.png
Stále čekám na kolegu NZK aby vysvětli rozdíl mezi řadovým a neřadovým četníkem, jak nás nazývá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARBAREK 10:34:50 16. 02. 2019
default.png
Jenom škoda, že se zde neobjevil tazatel, ale je třeba si uvědomit, že lidé, kteří se hlásí k PČR nikdy neviděli Zákon o sl. poměru a ani si ho neumí přečíst. Bohužel jen věří tomu, co mu řekne náborář. Tito lidé dostávají odměny za nově příchozí, takže je jim to jedno, a proč říkat nováčkům vše, proč jim trochu nezalhat, vždyť je už neuvidí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 10:20:17 16. 02. 2019
default.png
To je zase dotaz... tak si se asi neměl hlásit v Karlovarském kraji, když chceš sloužit v Ostravě. Už ten název vlákna "ve stejné hodnosti" svědčí o tom, že si toho na ZOP asi moc nepobral. Policie není zaopatřovací ústav, aby se Jelimán přihlasil vychcaně na druhém konci ČR a po ZOP... tradá... já chci do kraje, kde tabulky nejsou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARBAREK 09:51:15 16. 02. 2019
default.png
Ještě bych byl rád, kdybys napsal jaký je rozdíl mezi řadovým četníkem a neařadovým. Všichni jsme policisté, jen s tím rozdílem, že někteří se ve službě špiní s kdejakým ožralou a lumpem , ničí si zdraví při nočních službách a někteří si válejí prdel v kancelářích a dělají chytráky. Domnívám se, že člověk, který chce sloužit u PČR si zaslouží úctu a korektní jednání.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARBAREK 09:47:12 16. 02. 2019
default.png
Ještě další informace, když si dám žádost o ukončení služebního poměru, tak nikde není psáno, že budu někam ustanovan, nevím kde a jaký zákon o služebním poměru jsi četl. V žádosti o přijetí uvádím, kam chci být ustanoven, nebo jinak civilně řečeno, kde chci sloužit. Když mi příjde rozhodnutí o přijetí do služ. poměru, a nebude tam uvedeno místo, které jsem požadoval, tak papír zahodím, nic se nestane a jdu klidně třeba na pivo. Když nevíš jak to funguje, tak si přečti Zákon o služ. poměru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARBAREK 09:40:19 16. 02. 2019
default.png
NZK [2019-02-16 08:58:32]: Když tady píšeš o řadovém četníkovi, tak se domnívám, že jsi funkcionář, který přesně odpovídá těm co jim na řadovém policistovi nezáleží. Znovu to zopakuji, když odejdu stávám se normálním občanem. Když si dám žádost o přijetí v konkrétním kraji, tak záleží jen na nich zda mne osloví s pozváním k výběrovým procedůrám, nebo ne, tak tady nestraš a zkus si dojíždět za rodinou 500km. Možná ti to potom dojde. Domnívám se, že když někdo chce sloužit jako policista, tak s ním žádný funkcionář, kterému je vždy bližší košile než kabát, nemá vyjebávat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio