O tuhle problematiku se celkem zajímám a informace o tom, že by obecně měly být zakázání duplexní nebo dvojité výfuky vidím poprvé až tady od tebe, vždyť některé automobilky tyto typy výfuků montují již v sériové výrobě, zřejmě jsi tuhle problematiku špatně pochopil, problém je ten, jak je níže uvedeno, že veškeré neoriginální díly dodatečně montované musí mít homologaci pro silniční provoz, pokud takový díl pořídíš, nemusíš mít obavy z nějakého postihu, homologo vaný díl nepřevyšuje hladinu povolené hlučnosti a nebude ti přesahovat, přes obrys vozidla, samozřejmě takový díl je i dražší, vzhledem k jeho vývoji a potřebným testům v provozu. Co se týče rozměru kol, můžeš mít pouze takové, které jsou uvedeny v technickém průkazu, popřípadě alternativu, která tam musí být též uvedena, je taky možné nechad si dopsat rozměr větší, ale pouze s povolením výrobce konkrétního automobilu. Pokud máš folie na předních bočních oknech, jejich zatemnění nesmí přesáhnout 30% a nesmí být zrcadlové. Pokud se jedná o nárazník, musí to být opět díl s atestem, pokud je to nějaké lamino, počítej s tím, že ho nemá, atest mají převážně díly renomovaných značek z ABS plastu a jsou znatelně dražší, než no name díly. Tak to je opravdu odpověď jen ve zkratce.