Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu LANDER 08:42:33 04. 04. 2009
default.png
Jestli se ti libi male auto s vekymi koly, tak si kup traktor... Ten se da tunit taky...:D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOHOUS 23:24:02 03. 04. 2009
default.png
mám fiata punto 1,4gt nejni to raketa ale 110ps je celkem dobré, rozhodující neni jen výkon ale také celková váha automobilu což je také učivo základní školy:-) nejde mi ani o výkon ale jen o efekt stavím auto aby bylo pěkné na pohled proto 16palců - malé auto vélká kola tak se mi to zamlouvá, auto k tuningu se dá pořídit i za 11000kč (10000 je ekodaň) záleží kolik času a peněz chceš investovat pěkně se dá udělat káždé auto jak š120 tak třeba pasát prstě cokoliv, to je ale jiná část diskuze která auta jsou vhodná k tuningu...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAUS 21:49:56 03. 04. 2009
Daus.jpg
nic ve zlym. nerikam ze prumer disku je signifikantnim ukazaletem vykonu. dneska sem dve hodky shodou nahod vybiral obuti na svoje 15ky co mam na Prassatu a odhaduju ze nema mensi vykon nez tvoje karka na 16kach - protoze ma o palec min:-)). Pouze tvrdim ze dle meho nazoru existuje obecny predpoklad ze auto ze serie na 13kach nebude ve vetsine pripadu sportovne ladena raketa vhodna k ladeni. Prvni co me napadne na 13kach je treba filcka nebo favo jestli se nepletu. A treba na takovym aute delat upravy a co nejhur vizualni no nevim. Nejde vubec o cashe ale o vkus a soudnost. I za 40 klacku se da poridit auto vhodny k tunnigu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LANDER 21:40:48 03. 04. 2009
default.png
No tak nejde jen o sirku ale i velikost, ale to je ucivo zakladni skoly... Pro tebe ve zkratce kdyz nebudu brat v uvahu sirku gum: Mensi kola - vetsi zrychleni, mensi maximalka. Vetsi kola - hadej co by tak mohlo byt?:D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LANDER 21:37:35 03. 04. 2009
default.png
Muj kolega, velky fanda do tuningu, ktery ma sam vytunenou Cupru R, to resi nasledovne: Pokud je to nekdo, kdo vykoupil obi a autopotreby v Horni dolni, tak rovnou flastruje. Pokud to je nekdo, kdo si na tom dal zalezet a ma tam i neco jineho nez samolepky a neni zplacanina 10ti aut, tak nejdriv pohovori a polozi nekolik kontrolnich otazek typu: Hm hezky kola, koukam OCZ, copak to je za serii atd... Pokud testovany subjekt projevi alespon zakladni znalosti tuningu a vi, co vubec na aute ma a proc, vyresi to domluvou...:D Jen jednou jsem zazil situaci, kdy nemel slov a tudiz vyresil bezeslovnou domluvou i lepenkovy tuning a to kdyz zastavil 120tku, na ktere byly elektrony znacky NOKIA...:D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOHOUS 20:09:29 03. 04. 2009
default.png
no výkonovně to je celkem jedno jelikož jsou stejně široké

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TEPHLON 12:51:05 03. 04. 2009
default.png
O tuhle problematiku se celkem zajímám a informace o tom, že by obecně měly být zakázání duplexní nebo dvojité výfuky vidím poprvé až tady od tebe, vždyť některé automobilky tyto typy výfuků montují již v sériové výrobě, zřejmě jsi tuhle problematiku špatně pochopil, problém je ten, jak je níže uvedeno, že veškeré neoriginální díly dodatečně montované musí mít homologaci pro silniční provoz, pokud takový díl pořídíš, nemusíš mít obavy z nějakého postihu, homologo vaný díl nepřevyšuje hladinu povolené hlučnosti a nebude ti přesahovat, přes obrys vozidla, samozřejmě takový díl je i dražší, vzhledem k jeho vývoji a potřebným testům v provozu. Co se týče rozměru kol, můžeš mít pouze takové, které jsou uvedeny v technickém průkazu, popřípadě alternativu, která tam musí být též uvedena, je taky možné nechad si dopsat rozměr větší, ale pouze s povolením výrobce konkrétního automobilu. Pokud máš folie na předních bočních oknech, jejich zatemnění nesmí přesáhnout 30% a nesmí být zrcadlové. Pokud se jedná o nárazník, musí to být opět díl s atestem, pokud je to nějaké lamino, počítej s tím, že ho nemá, atest mají převážně díly renomovaných značek z ABS plastu a jsou znatelně dražší, než no name díly. Tak to je opravdu odpověď jen ve zkratce.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAUS 12:43:03 03. 04. 2009
Daus.jpg
Bohousi zamysli se jetli ma cenu tunit auto ktery ma z vyroby 13ky kola??? To asi moc na výkon dimenzovany nebude... Misto slepenin bez vykonu se kterejma budes mit akorat tak problemy si porid naslaply treba i 10-15let stary auto mirne ho votun znackovejma kitama co maj homologaci. Tot moje rada. Obcas co vidim pri DBA je mimo moje chapani. P.S. neplatí zažité dogma: neony=+25%HP, mracitka=+15%HP, koncovka vyfuku z OBI=+45%HP

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ADOS 10:51:06 03. 04. 2009
default.png
no to uvidis jak to bude pekny tak se kazdy jen podiva :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOHOUS 09:45:48 03. 04. 2009
default.png
dále také stavim žigula no a name tam přední světla z golfaIII a zadní budou z golfa2 no a celkově to auto bude přestavěno bez klik atd... to jsi asi moc nezajezdim co? :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio