Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Plat- Hudba hradní stráže a PČR

Zdravím vás. Ve středu mám zdravotní testy k PČR, psycho a fyz. mám za sebou. Pokud vše klapne( zdravotními testy to bohužel ještě nekončí), nastoupil bych do útvaru Hudba Hradní Stráže a Policie ČR. Na papíře,co jsem dostal od pani personalistky, ja uvedeno, že bych měl být nadpraporčík( vrchní inspektor) . Díval jsem se do tabulek a ten plat mě příliš nenadchl, zvláště při pražských nájmech a finančních nárocích na žití tam. Nicméně ještě, než jsem psal psychotesty, mi paní personalistka řekla, že " u těch muzikantů to je s těma penězma stejně úplně jinak" ,tak jsem zvědavý, jak :D. Nemáte někdo tušení? Diky mnohokrát. Jan
MUSICIANFIT :: Datum založení: 22. 04. 2019 :: celkem 34 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MUSICIANFIT 21:34:57 26. 01. 2020
MusicianFit.jpg
FIZIRN [2020-01-24 19:46:22]:
Ano, potřebné minimum je absolutorium konzervatoře. Většina má ale i akademii.
Není sranda se tam dostat. Člověk musí vyhrát konkurz( se mnou tam bylo dalších 17 lidí) a projít testy. Zopka mi začíná v únoru a bohužel jen teorie.. Střelby a cokoliv akčního bych vřele uvítal, mám to rád, i přesto že bych to nevyužil. :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu MUSICIANFIT 21:30:52 26. 01. 2020
MusicianFit.jpg
No teda koukám, že se to tu pěkně rozohnilo :D. Rád bych se vyjádřil k několika věcem.

Pokud někdo není ve služebním poměru, pak nemůže nosit uniformu , že? To bychom tedy měli hrát ve tvaru např. na předávání medailí PČR v civilu, mezi těmi všemi policajty ve slavnostních uniformách?:D To by muselo vypadat přinejmenším zvláštně.

Dále proč všechno nehraje ústřední hudba armády.. Protože by se to nedalo všechno stíhat!:) Pod armádu patří tři orchestry, Ústřední hudba, vojenská hudba Olomouc a fanfárová skupina hradní stráže. Může se stát, že i tyto orchestry se musí rozpůlit a každá půlka hraje ve stejnou chvíli někde jinde. A co když by do toho bylo ještě státní uvítání nebo předávání medailí PČR? Tam už na řadu přicházíme my..
Zkrátka je nemožné, aby všechny tyto akce měl na starosti jediný orchestr. A to ještě nepočítám koncerty, plesy...


Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOBRAS 21:46:18 25. 01. 2020
default.png
POLDICEK [2020-01-25 20:36:38]: Hehe, OIKT, to ze je šéf v poměru ještě neznamená, ze jsou všichni ostatní helpdesk jsou OZ. Statistika? Copak ti udělali? Když už si tak chytrý tak bys mohl vědět ze dřív se statak vyplňoval se spisem a zadávalo se to jinde akorát. Jinak ja před sloučením dělal vyšetřovatele. Takže taky na hovno co.... tvoji zop jsem neměl. Za mne neexistovala. Fyzicka? Úměrná místu. No a zbraň? Můj dobry přítel z ekonomického. Než se zcivilnilo, tak vyhrál mnoho závodu nad vykonakama. Vzhledem k tomu, ze jsem to relativně někam dotáhl než jsem šel do civilu. Nikdy jsem nikomu nezávidel hodnost ikdyz byl za stolem a boční vstupy mi taky nevadili. Přišli i dobří kluci. Howg

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 21:32:00 25. 01. 2020
Pim Burger.jpg
AF13 [2020-01-25 20:00:36]: No, právě propojení s hudbou Hradní stráže vidím jako snahu šetřit. Předpokládám, že když nosí jejich uniformy, tak Hrad na jejich provoz i něčím přispívá, ušetří se za vlastní hudbu Hradu a hudba je tím také vytížená, takže se zase nenajdou rejpalové, kteří řeknou, že jsou ve služebním poměru a přitom dělají dvě akce za půl roku.

Jedinou nevýhodou oproti služebnímu poměru je výsluha a částečně ty lázně, i když i OZ můžou využívat rekreační zařízení MV. S dovolenou jsou na tom, co jsem koukal, taky stejně, protože v inzerátech nabízí 25 dní + 4 sickdays, nedělají žádný noční a jediný, co je tam fakt na ho... jsou tabulky. Jsou to všechno místa pro lidi s rentou, protože jinak z toho normální člověk nemůže vyžít. A o tom je.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 20:36:38 25. 01. 2020
default.png
BOBRAS [2020-01-25 19:21:29]:

Kompy opravuji OIKT - a to jsou policajti, to zaprve. Za druhe mi prijde naprosty plivnuti do tvare policajtum, aby sekterarka byla v 6. platovy a na obvode kluci bouchali spisy ve 3. a 4. tride. Cim chteji obhajit praci ty sektetarky? Ze zpracovava veci podle trestniho radu? Za tohle vysluhu? Fuj...a s nekym kdo dela statistiku sem vubec nelez, kdyz vsichni vime, jak se policejni statistiky delaji. To jsou veci, bez ktery policie byt muze. Presne tohle delani policajtu z civilu, je krouceni statistiky - co se stane? Statisticky se navysi pocet policajtu a delat skutecnou policejni praci stejne nebude mit kdo...kdyz pak tyhle potrebny napr. personalistce zrusi tabulku v sestce, tak pujde delat spisy na kriminalku nebo na obvod? Ha ha ha...nemaji fyzicky, zbrane ani ZOP. Policajti jak noha.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 20:00:36 25. 01. 2020
default.png
PIM-BURGER [2020-01-25 17:21:14]: Nějaká hudba na parády je třeba, ale pořad nechápu, proč policie hraje v převleku hradní stráže na akcích prezidenta? Proč to nedělá ústřední hudba armády?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 19:57:38 25. 01. 2020
default.png
PIM-BURGER [2020-01-25 17:21:14]: Jasně jsem psal, že by OZtka museli mít normální platy, aby to fungovalo.

Výhodou služebního poměru je třeba výsluha, lázně, 6 týdnu dovolené...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 19:54:32 25. 01. 2020
default.png
FIZIRN [2020-01-25 16:30:06]: Ja to chápu, že k tomu ve vedení nebude nikdy moc vůle. O tom, že by někdo, kdo šel bočním vstupem, rovnou dělal fyzické testy dle 3 či 4 skupiny, a pak dělal unizopku nějak vytrhnul policii trn z paty, při nějakém krizového stavu, dost pochybuju.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOBRAS 19:21:29 25. 01. 2020
default.png
Chlapci Vy co považujete za nadřazenou policejní rasu. Doporučuji se zamyslet kdo Vám děla vejplaty, statistiku, opravuje kompy atd. Jsou to OZtka který dělají starší vysloužili a ubejvaji. Nikdo tam totiž delat za ty prachy nepůjde. Takže to logici dopadne jako u armymady. A tak jak to bylo dříve. Krom uklízečky budou všichni policajti....

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 17:21:14 25. 01. 2020
Pim Burger.jpg
AF13 [2020-01-25 13:29:46]: Nechápu, jakou výhodu má služební poměr a přestože jsem tuto diskuzi pod tímto dotazem rozpoutal trošku ironicky, tak každá policie i v chudších zemích, než je ČR, má své hudební těleso. Je to tradice a podle akcí, na nichž vystupují, si myslím, že se za a) taky pěkně nadřou a za b) fakt umí a jsem rád, že je PČR má. Zvlášť za ten plat, co tu byl zveřejněn.

A lidí za mikroskopem, o nichž se vyjadřuješ s takovým despektem, si vážím ještě víc. Hlídkař na OHS je sice důležitý, ale bez těhle lidí by to fakt nešlo a důvod, proč jsou ve služebním poměru tady byl několikrát zmíněn - s tabulkami občanských pracovníků by to nikdo nedělal a vzhledem k tomu, co musíš znát a umět, aby ses mohl zabývat činnostmi na kriminalistickém ústavu, se vůbec divím, že jim tam někdo dělá i za peníze ve služebním poměru. Myslím, že úspory by se měly hledat úplně někde jinde než u hudby nebo na ústavu, ale to je úplně jiná diskuze...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio