Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Psychotesty + pohovor

Zdravím, před pár dny jsem dělal psychotesty v Ústí n. Labem a přišli jsme 4 lidi, 2 lidi poslali domů po IQ testech a mě a kolegu si tam nechali. Pogratulovali nám ke zvládnutí výkonnostní části a začali jsme osobnostní, vyplnili jsme cca 700 otázek a pak následoval pohovor. Na pohovoru kolegovi řekla že to má na hraně třeba o bod ale že to dal, nýbrž ona mu to nedá. Poprosila ho že ty testy potřebuje mít kompletní, tak zda by to mohl dodělat a on že jo. Pak za nim přišla a zeptala se ho jak se cítí a on odpověděl že je zklamaný. Nějak to tam nasázel a šel pryč a ani to nechtěl doplňovat takže to asi odfláknul. Já měl na pohovoru jinou psycholožku a byli jsme o dvě patra výše, měl jsem velmi komplikovaný a těžký život a řekla mi že to co jí říkám zní nedůvěryhodně a že bych možná potřeboval další dva roky, avšak já mluvil v klidu, racionálně a usmíval jsem se a stále jsem byl v pohodě. Řekl jsem že to vše jsem překonal a jsem jiný člověk a to mi tvrdí i má rodina a přátelé, ostatně proto jsem dokázal v pohodě sloužit u městské policie a šlo mi to dobře. Když jsem ty testy dělal před téměř třemi lety tak jsem je dělal v Praze ale hned po pohovoru mě poslala domů že nesplňuju. Myslíte že se nás schválně snažili dostat pod stres jakože jsme to udělali aby viděli jak zareagujeme a zda to dáme nebo ne nebo byli upřímné? Má s tím někdo zkušenost?
TWINKEES :: Datum založení: 11. 06. 2019 :: celkem 10 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOHN158 08:05:44 03. 07. 2019
john158.jpg
for Poldiček : jasně že nemám žádné emperické tvrdé data spíš vlastní zkušenost za více jak 10 let praxe..a troufám si tvrdit že když projde psychotesty jitrnice která kopíruje bloky a pak se ve službě pokusí znásilnit vožralou turistku, a neprojde klučina, který měl trošku drsnější dětství ale je držák co se nebojí tak je holt něco špatně..Já bych byl všemi deseti aby se prováděl pořádný dlouhodobý výběr se zaměřením na praktické aspekty osobnosti pro službu jako je odvaha, vůle, rozum a schopnost se rychle a správně rozhodovat..

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:36:21 01. 07. 2019
default.png
Když jsem nastupoval já, a je to už hodně dávno, asi mělo vyšetření nějakou cenu. Neprošel člověk, který měl sice ten správný původ, ale jinak byl k ničemu. Napodruhé už prošel. Asi dostal psycholog řádné poučení. Sloužit s dotyčným bylo za trest. Fakt idiot. Dnes už sedí vysoko.
Psychotesty konané u příležitosti postupu na vyšší funkci jsou úplně k ničemu. Vím o člověku, který už by dávno neměl ani sloužit a přesto vesele stoupal přes speciální útvary, kde určitě s normálními psychotesty nevystačil. Buď nejsou schopní poznat psychopata nebo to není překážka pro další postup. Jiný případ byla socka, která sloužila také na výběrovém místě.
Ještě otázka k zamyšlení. Kolik znáte lidí s dobrým třídním původem, kteří neudělaly psychotesty? Já nevím o nikom.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 07:27:55 28. 06. 2019
default.png
CLIFF [2019-06-27 20:26:51]:
Psychotesty jsou koncipovany tak, aby se potrebne veci zjistily v ramci psane casti. Pokud tvuj pohovor s psycholozkou trval 10 minut, gratuluj si, byl jsi dobrej a nevahala. Pokud nekoho trapila hodinu, znamena to, ze mu vysly hranicni vysledky a ona vahala, jestli jo nebo ne.
To, ze nekdo projde v jednom kraji a v druhem ne, je mozne. Hraje roli, stres, momentalni nalada, vyspani, jak se mu momentalne dari v osobnim zivote. Neni to tak, ze to udelas jedniu a uz to udelas pokazdy. Pokud nevzali kolegu z jine slozky, muze to byt tim, ze nespadal do okruhu lidi, ktery jsou temito testy selektovani.
I delka sluzby muze hrat roli, delsi sluzbou u policie se ti meni nalada, odolnost vuci stresu, je to slozity a narocny mechanismus a obcas to proste nekdo nezvladne. Proto jsem se ohradil proti tvemu cernobilemu deleni :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CLIFF 20:26:51 27. 06. 2019
default.png
AF13 [2019-06-27 15:53:39]:

Vem si, že já měl u psycholožky cca 10 minutový pohovor, z toho moc nepozná, co? Ale stěžovat bych si neměl, prošel jsem. Za to jeden kolega co jsem si sním psal na tomto fóru, měl pokud si dobře pamatuji hodinový pohovor. Takže se může stát, že někdo projde v jednom kraji, ale v jiném už by to nedal. Teď je otázka, proč to je v každém kraji jinak, proč někde mají kempy a někde ne. Dokáže psycholožka poznat člověka za 10 minut, nebo potřebuje na to hodiny. Na druhou stranu, pokud chcete aby přes psycho prošel opravdu jen "kvalitní" jedinec, psycholožka by na jednoho adepta musel mít x hodin, ani ta hodina není moc a otázky v testu "Slyšíte hlasy, které ostatní neslyší" toho opravdu moc nezjistí.
Věřím, že někteří se skutečně projeví až ve výkonu služby, ale nevěřím, že ti praví a silní jedinci většinou neprojdou přes psycho.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 15:53:39 27. 06. 2019
default.png
POLDICEK [2019-06-27 13:17:55]: Tak dalo by se to podpořit třeba tím, že někdo neprojde v jednom kraji a v jiném ano. Nebo v jednom udělá, pak si to rozmyslí a za rok třeba v jiném kraji neudělá. To samé kdo k PČR dohodil kolegu od jiné složky, kde ho zná ze služby... a přes psycho neprojde. O tom, co vše občas projde, netřeba hovořit. Kapitola sama pro sebe jsou psychotesty na různé útvary. Někdo slouží X let a na jeden útvar neprojde. A na podobnou pozici u jiného útvaru projde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 13:17:55 27. 06. 2019
default.png
JOHN158 [2019-06-27 12:00:44]:

Jako obcas se stane, ze projde nejaka jitrnice ale jen tak do vetru prohlasit, ze ti co neprosli, by to delali kvalitne tak to je hroznej kec, cim podporis sva slova? :o) A takhle presne vznikaji hoaxy mezi lidma.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 12:00:44 27. 06. 2019
john158.jpg
systém psychotestů u PČR je obecně dosti nepřesný a ke švestám se dostanou ti co tu práci nezvládají a neprojdu ti co by ji mohli dělat kvalitně..možná je to osud..já bycho to neřešil a našel si jiný job.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 00:53:28 27. 06. 2019
default.png
Dostat lidí do stresu a být nepříjemná, to ony dělají schválně. Mají asi pocit, že to je to pravé ořechové. Škoda že většina z nich má nulové praktické zkušenosti jak u policie, tak v psychologické praxi. Kolik dobrých psycholožek, by šlo k policii dělat z nějakého přesvědčení... daly by se počítat na prstech... ostatní jsou rády, že jsou v teple, mají pravidelný plat a čekají leda, až je někdo nabpuchá, aby mohly na mateřskou. Čest výjimkám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARBAREK 09:25:24 26. 06. 2019
default.png
Na to ti odpovím jednoduše, sloužím více jak 10 let. V současné době posuzují schopnost uchazečů psycholožky, které do 24 let studovaly, pak 2 roky guglovaly informace, praxi nemají žádnou, a to co jim projde a příjde sloužit, jsou z 50 procent dementi. Takže si z toho nic nedělej, to se nedá změnit. Právo posuzovat psychologicky uchazeče může mít jen odborník s nejméně 20 ti letou praxí,ale ti tam nejsou, takže tyto mladé dámičky, které ví oé životě leda ho----, to jen kazí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TWINKEES 23:48:37 11. 06. 2019
default.png
*neudělali

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio