Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Čárkový systém je nesmrtelný

Tak nám dnes byly nastíněny některé vize krajského ředitelství, mimo jiné co se peněz pro obvody týče. Prostředky na odměny nebudou prý dříve než v květnu - tedy později než v předchozích letech. Taky jich nebude tolik (což to se dalo čekat, to mne až tak nepřekvapuje). Rozdělovat se pak budou na bývalé okresy podle výsledků - rozhodujícími faktory prý bude procentuální objasněnost, počet ZPŘ a záchyt alkoholů. Přeloženo do lidštiny - kdo má vysoký nápad neznámých TČ, má jaksi smůlu, protože stráví hromadu času nabíráním a zpracováním, nedejbože aby se pak pokoušel ještě provádět šetření. Kde to není pro zloděje tak atraktivní, tam budou mít čas hrát si na dopravku, honit 180d a chlasty a díky nižší zatíženosti neznámáky budou mít vyšší procento objasněnosti a tedy vyšší odměny. Zjednodušeně řečeno - nižší zatíženost policistů = víc peněz na odměny. A tam, kde se nemají čas ani nažrat, utřou nos. Tomu říkám motivace. Jak je to jinde?
PAVEL-J-BILY :: Datum založení: 10. 04. 2009 :: celkem 125 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 07:32:53 31. 01. 2016
default.png
ST693 [2016-01-30 23:49:03]: Zkus si přečíst svědectví agenta StB Žifčáka k událostem 17. 11. 1989 (domluvené divadlo režírované StB) a pak to, co se dělo s přebíráním moci - jak nás Havel prodal, obelhal a sám si nagabal.
Novináři by to zveřejnili? Stejná nápověda: rozhovor se Žifčákem na Radiožurnálu tuším z minulého roku, jaký imbecil ten redaktůrek je.
Novinář, ten nechápe ale lautr vůbec nic. On není ve skutečnosti placený za objektivní informovanost stejně, jako policista není ve skutečnosti placený za zjišťování objektivní pravdy a snižování kriminality.
Novinář pobírá peníze za jedinou věc: prodejnost své práce. A to jaksi nemá co společného s objektivním zpravodajstvím.
Jen se podívej jak mají na TV Znova vyvalené všichni redaktoři oči, když tlápou ty srance z kterých teče krev z televize až do obýváku, (Borhyová měla ještě donedávna vyvalené i kozy), jaký druh zpráv je na TV Znova a obecně... Senzace, senzace, senzace.
Tihle novináři že by měli říkat, jaká historie byla? Ty vado, podívej se na historii vzniku ČSR, jak je stále falšovaná a přikrašlovaná. Co udělal Masaryk s Benešem z českých Rakousko - Uherských vojáků - přesně totéž, co pak komunisti s ním.
Tady jsi v Česku, my si nepřiznáme, že jsme tuponi.

A GIBS: to jsou jak píšeš, bývalí policajti. Kolegialita u policie byla, aspoň za mne, tou nejsilnější stránkou celé věci. Policista totiž, což veřejnost pranic nechápe, deno denně někam přijede, neví kdo je kdo, co se tam děje a nemá ani čas si to zjistit a musí sjednat pořádek. Na jednání a rozhodnutí má zlomky vteřin, co myslíš? Dělá na místě všechno správně?

To nejde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ST693 23:52:31 30. 01. 2016
st693.jpg
HAMMER [2016-01-30 07:09:31]: A co GIBS? Po vzniku byla naplněna hlavně příslušníky bývalé Inspekce PČR. - http://www.gibs.cz/zpravodajsky-servis/tiskove-zpravy/stav-naplnenosti-gibs

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ST693 23:49:03 30. 01. 2016
st693.jpg
DAX [2016-01-30 01:30:43]:
HAMMER [2016-01-30 07:09:31]:

Dělá mi potíž se v tom článku vyznat, nějak nechápu souvislosti, revoluci nepamatuji. Kdyby to ale všechno bylo domluvené a ti lidi by stále ovládali stát, tak nevyřádili by se na tom novináři? To by se muselo řešit v soukromých TV denně. Nevěřím, že by tu mohla být silná cenzura. V žádném hojně navštěvovaném internetovém zpravodajství jsem toto nečetl, ani na žádné TV stanici neviděl. Jenom asi před půl rokem sem dostal odkaz na podobný článek na nějakém jiném webu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:09:31 30. 01. 2016
default.png
ST693 [2016-01-30 00:59:15]: Policie v demokratickém státě skutečně má být pilíř morálky, ale ve státě furt ovládaném bolševikem a jeho pohrobky viz článek z Daxova odkazu mimo jiné, by to byl zázrak, nemyslíš?

Víš co znamená myslet, že?

Po měsíci by jsi jako bystrozor zjistil jako my všichni první to, že jsi namočený ve svinstvu až po lokty a můžeš už leda tak držet pec. Jako mladý ušák nechápeš 90% toho, co děláš, jak to děláš a proč to tak děláš. Jakmile se něco naučíš a budeš používat rozum, začne na tebe vylézat to, kam jsi to vlezl a co vlastně děláš.

Proč si myslíš, že Němci nechávali kriminalitu běženců bez povšimnutí. Novináři u toho hýkají jakou objevili senzaci, ale jedna ze zásad každého řízení je zásada ekonomické rentability. Prostě jestliže pachatel šlohne někomu mobil za tři stovky, nemůže řízení a celé šetření proti němu stát dvě stě tisíc. Ledaže by se upravily zákony a pachatel měl povinnost toto celé zaplatit.

V Německu není ani známa totožnost těch negrů. Waterboarding ti změkčilci neumějí nebo nechtějí použít, takže ani nevědí, koho před sebou mají. Zjišťovat totožnost v pouštních rájích, kde již včera snědli to, co měli sníst až včera, jaksi nelze. Co s ním? Podle zákonů této přiblblé části civilizace prostě nic. Ve skutečnosti nemá identitu, nikomu nebude chybět, šup, řada 12, hrob číslo 32. Neštěkne ani pes.

U nás je tato zásada pokřivena tak dokonale, že i (zdaleka nejen) na základě jí dochází k tomuto:
- policie mravenčí práce na ulicích má za úkol sbírat střípky událostí, snášet je na hromadu a sestavovat z nich obrázek. Spousta událostí (obrázků) se tak sestaví celá, ale spoustě chybí celé části mozaiky, spousta kamínků. No a činností čárkomanů z řad vedení a jim přisluhujícím hajzlům z řad řadových dochází k tomu, že se tyto střípky v rámci křivení statistik ani nechtějí sbírat, když se seberou tak se zahazují a když už je ti největší tvrďáci procpou do skladiště, vedení je zaskládá a když ti největší tvrďáci najdou k těmto zaskládaným částem další kamínky a dostanou celý obraz, vedení jim zakáže celý případ "realizovat". Proč? No protože by se z toho mohlo zjistit, že se nekonalo, nebo prostě proto, že už je nový kalendářní rok a statistiky za rok minulý, kam skutek spadá, už jsou uzavřeny, odměny rozdány a prachsprosté lidské kurvě ve stejné a tobě drahé modré uniformě, co ti velí, z toho osobně nic nekyne.

Ale tobě kyne. Odejdeš do Prahy k nějakému útvaru, kde čárky nejsou, bo se tam jen něco hlídá. Po čase ale usoudíš, že by jsi se mohl vrátit někam blíže k domovu, tak si na vedlejším ředitelství požádáš, jestli by tě vzali. Ten jejich velitel, kam chceš jít a který by tě hned bral, zavolá tomu tvému kdysi bývalému, co jsi mu chtěl dělat jen svoji policejní práci do jeho vykřivených statistik a soustavného páchání trestné činnosti a co? No domysli si sám jak to dopadlo, když se kluk sebral a šel do céčka.

Tady máš odpověď, jestli je to všude. Není, u všelijakých eskort a hlídačů všeho se čárky nedělají.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 01:30:43 30. 01. 2016
dax.jpg
ST693 [2016-01-30 00:59:15]:
Příteli v tom systému je špatně všechno už od začátku a nejen v PČR...

http://www.bezpolitickekorektnosti.cz/?p=26605


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ST693 00:59:15 30. 01. 2016
st693.jpg
Po přečtení některých příspěvků na tomto webu se nestačím divit a přestávám přikládat takovou důležitost mým velkým obavám z nepřijetí ke sboru a značně se mi zlepšuje mínění o sobě samém, když se tady dočítám o tom, jak to všechno údajně funguje.

Já jsem si vždycky myslel, že policie v demokratickém státě je pilíř morálky, čestnosti, toho správného chování a tak nějak...
Já to nejsem schopný pochopit, že nadřízení dělají to, co se tu na fóru píše. Podle mě, by měli být policejní důstojníci ti, kteří fungují jako stroje na spravedlnost, nestrannost atd., kteří ten stát drží pohromadě. Kdo, když ne oni?

Já nevím co bych dělal na Vašem místě, přišel bych na útvar, po měsíci bych zjistil, že je něco špatně a protože jsem alergický na zlovůli všeho druhu, tak bych se to asi snažil řešit a vyhodili by mě nebo já nevím...

A je to opravdu tak všude? Třeba tu píšou hlavně ti, kteří měli nebo mají špatného nadřízeného.
Zajímá mě, co je v tom systému vedení špatně, že ti špatní nějak automatiky "neodpadávají".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:12:46 26. 03. 2015
default.png
CATANI [2015-03-25 10:29:31]: Tak ty už myslíš na revoluci, já jen na to, aby se dělalo co má. Samozřejmě si nedělám žádné iluze, tento nárůdek plný ohýbačů zad a poserů si nechává kálet na hlavy úplně všude. Samozřejmě vím o čem píšeš a jsem si vědom toho, že popisuješ realitu dneška.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 10:29:31 25. 03. 2015
default.png
HAMMER [2015-03-25 06:00:11]:

Ja ti ručím za to, že Ty i když cítíš, možná méně či více opravněnou újmu či nedoceněnost, tento systém nerozvrátíš. Nevyprovokuješ jedince k zvednutí vášní a odporu. Pouze nasereš některé policisty a traumatizuješ je ještě více než ty, co to tak skvostně řídí a pasou ovce, kdy je hlídají né ovčackým psem ale vychovanými vlky. Ty kdokoliv, já ve skutečnosti jsi pro ně jenom hloupý póvl. Když si umane, kdy skutečně začneš zasahovat do jeho teretoria vlivu, což já, ty, nebo někdo na této diskuzi těžko, zlikviduje tě, ekonomicky, lidsky či připomenu Toflův gang, tak fyzicky.

Ty ze své pozice do písečku u policie dnes už těžko zasáhneš a neblbni, že ti budou pomáhat ti, co denodenně lidsky bojují o přežití jak na ulici tak uvnitř policie.Tu a tam tak může někdo zvednout prapor, ale to tak jedině, aby ho zapíchl nechtěně kolegovi do zad.To je realita, to je dnešní společnost, to je policie,to jsme chtěli a máme to.

Za každého společností, tiskem dehonostovaného zraněného, zabitého či z nedbalosti usmrceného, nedej bože v posledních letech narustajicího trendu sebepoškozeného policistu, mají zářez na pažbě Dělá to s někým něco, né. Soutěží v počtu zářezů, čárek a falšovaných statistik a úsměvných grafů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:00:11 25. 03. 2015
default.png
To byl hnus tehdy, naše dobrá práce rovnala se dalšímu poškození okradeného. Každému jsme rovnou říkali, aby se začal modlit, aby se na pašíka nepřišlo, než mu pojišťovna zaplatí škodu.

S tou náhradou škody tuším že to byl § 43 tr. řádu, už si to přesně nepamatuju, poučoval se vždycky poškozený: já jsem nezaznamenal jediný případ, kdy by soudce trestního soudu tady u nás nebo kdekoliv jsem měl možnost s pokšozeným mluvit, dal pachateli povinnost škodu uhradit - vždycky, ve 100% případech, odkaz na pořad práva civilního. Aneb zaplatit si advokáta, ten sestaví žalobu a pět let sopudů a na konci drban nic nemá. Výsměch.

No ale když jsme u toho co se u drbana našlo: když se udělala sem tam někdy domovní prohlídka, všecko co tam bylo se přišilo na nějaký případ. Když se takto našel mrtvý drban: to se sjeli čárkomani i z vedlejších okresů a co položka (paštika, chlast, věci atd), to jeden obchod, kde to chybělo nebo případ, kde to chybělo. Drban nemohl klást odpor...

Ale v Brně to šili ještě na živé, tam to přeháněli už na kvadrát.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:59:46 23. 03. 2015
default.png
HAMMER [2015-03-23 06:10:35]: Ale bojoval. Stěžoval jsi si, psal dotazy, hádal se s vrchností a tak dále.
Víš sám, jak to s majetkovou trestnou činností bylo. DNA se tehdy ještě používala jen na zvlášť závažnou a jinak se stopa našla zřídka. Neznamená to, že se nenašla nikdy. Někdy přeci jen. Majetková se páchá skoro vždycky sériově a tak se pachatel téměř vždycky našel, ale trvalo to déle a ne všechno ze série se mu prokázalo. Málokdy se našlo něco z ukradeného u pachatele. Většinou to zpeněžil a prachy prohýřil. Vzít mu nebylo co. Oficiálně nic neměl. Pokud byl poškozený pojištěný, zjištěny nemajetný pachatel a nezajištěná věc pro něj byla téměř ta nejhorší varianta. Pojišťovny nechtěly platit. Když pojištěný nebyl a skutek se pachateli prokázal, soud sice rozhodl o náhradě škody, ale majitel stejně nic nedostal. Výsledek pro okradeného byl skoro ten samý, ať pachatel byl nebo ne. A to vůbec nemluvím o tom, co pašík poškodil při vloupání. Taky se stalo, že kvůli pár konzervám udělal škodu za pár desítek tisíc.
Nemá cenu tady rozepisovat všechny varianty. Znáš je sám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio