Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Čárkový systém je nesmrtelný

Tak nám dnes byly nastíněny některé vize krajského ředitelství, mimo jiné co se peněz pro obvody týče. Prostředky na odměny nebudou prý dříve než v květnu - tedy později než v předchozích letech. Taky jich nebude tolik (což to se dalo čekat, to mne až tak nepřekvapuje). Rozdělovat se pak budou na bývalé okresy podle výsledků - rozhodujícími faktory prý bude procentuální objasněnost, počet ZPŘ a záchyt alkoholů. Přeloženo do lidštiny - kdo má vysoký nápad neznámých TČ, má jaksi smůlu, protože stráví hromadu času nabíráním a zpracováním, nedejbože aby se pak pokoušel ještě provádět šetření. Kde to není pro zloděje tak atraktivní, tam budou mít čas hrát si na dopravku, honit 180d a chlasty a díky nižší zatíženosti neznámáky budou mít vyšší procento objasněnosti a tedy vyšší odměny. Zjednodušeně řečeno - nižší zatíženost policistů = víc peněz na odměny. A tam, kde se nemají čas ani nažrat, utřou nos. Tomu říkám motivace. Jak je to jinde?
PAVEL-J-BILY :: Datum založení: 10. 04. 2009 :: celkem 125 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VETERAN2 23:20:13 22. 03. 2015
default.png
HAMMER [2015-03-22 18:13:59]: Tak ty jsi bojoval a nakonec jsi navštívil psychologa. Já jsem jen pracoval podle předpisů a minimálně jednou to někoho nahoře stálo odměny. Neměl objasněnost.
Zacházeli s tebou tak, jak s tebou zacházeli a ty jsi se ještě snažil, abys objasnil nebo někoho léčil, aby nemusel do báně. Já jsem nikdy nikoho nevyslýchal za pomoci nějaké havěti. Když nebyly důkazy, prostě jsem například děvče pustil. To kradlo samozřejmě dál, nakonec skončilo v ústavu a pak začalo někde šlapat. Byla z revíru a byl pokoj. Často stačilo u soudu říct, že byl dotyčný vyšetřován několikrát, ale pro nedostatek důkazů z toho nic nebylo a on už k tomu soudce přihlédl. Ve výsledku se to moc nelišilo od toho, kdy by se z něj přiznání nějak dostalo. Nikdo by ho stejně nezavřel a skutků by bylo skoro stejně. Jen takhle vedoucí neměl ty čárky. V obojím případě by bylo pro dotyčné lepší, kdybych byl iniciativní, ale považoval jsem se za žoldáka, který dělá to, za co je placený a každý svého štěstí strůjcem.
Ten, kdo úplně propadne čárkování, většinou nemá náturu na to, aby se někde ozval. Svědomí taky nic. To takovým nebývá vrozené.
On třeba nemá každý tak hrozného vedoucího, jako jsi měl ty. Pak se dá služba snášet i navzdory těm nahoře. Vojnu dělá desátník. V tomhle případě vedoucí. Třeba proto Joe nepropadá beznaději jako ty.
Jestli jsi prošel přezkumem před rokem 2008, neznamená to, že bys jím prošel znovu. Podívej se do zákona, kolik je možností, jak se tě zbavit. Catani ještě slouží, Lukáš píše velmi zdvořile a jen k rozumným tématům. Mají rozum, že nekomentují všechno.
Třeba když jsme si tady psali s Denverem o evropských hodnotách, je jasné, že nikdo z nich se tu nemůže pouštět do věcí, které my si dovolit můžeme. Tedy aspoň zatím.
Ano všechno zraje. A podívej se, kam to od revoluce uzrálo. Ti darebáci spí o poznání klidněji, než spali ještě třeba před 10 lety. Líp už bylo.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 19:58:07 22. 03. 2015
default.png
VETERAN 2, to podal naprosto správně. Jsou chvíle, kdy člověk má chuť se tomu postavit a jít proti blbům žalobou. Ale proboha, kdo dá v šanc rodinu a riskovat svůj doposovadní celý život, když ví jak to chodí a co to je za lidi.O tom to je, ža takoví lidé alias aktivní blbové, jsou dnes u policie a podílí se na tom jak policie funguje. Dokud si nemusím před sebou odplivovat a jen odplivovat pře tzv. kolegy, je to pořád dobré.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XYKAN 19:42:14 22. 03. 2015
default.png
Stando, Hammere! Ty jsi zralý na zdravotní přezkum nepřetržitě! Tebe ta elektrika musí kopat čtyřikrát denně.. A ne a ne se trefit do Tvé makovice.... Záplat pán Bůh, že jsi od PČR odešel! Kolektiv ze Strážnice.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:13:59 22. 03. 2015
default.png
VETERAN2 [2015-03-22 09:36:22]: Píšeš: "Tím, že sem někdo napíše, ničemu nepomůže..."

Nesouhlas, někdo se ozvat musí, darebáci nesmějí spát zase tak klidně. Nic v myšlení lidí není tak, že někdo sem něco napíše a rázem se něco změní. Všecko zraje, má svůj čas.

K psychologovi mě poslal jeden ředitel, když jsem v rámci zákona bez ohledu na odvolávání se na jeho osobu potrestal jeho kamarádíčka. V céčku čtrnáct dní nato skončil ředitel a ne já. Ne sice mojí zásluhou, ale mě to uniformu nestálo.

Že existují lidi, kterým na platě tak moc nevisí vím, znám pár takových, ale ti nejsou problém. Problém jsou ti, co drží hubu a krok a čárkují a čárkují.


To Joe: Ještě jsi furt nenapsal, jaký smysl vidíš v tom, co děláš. Konkrétně třeba ve stíhání pachatelů atd atd. Díky.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 13:23:28 22. 03. 2015
Joe.jpg
HAMMER [2015-03-22 06:41:50]:

Ano, ve své práci vidím smysl. Když se dějou někde nepravosti a někdo se ozve, tak buď "je odejit" nebo odejde sám. Možnost, že odejdou ti co ty nepravosti dělají je sice také, ale je většinou o dost menší než ty dvě předcházející (Asi o těchto věcech víš sám dost).
Asi bychom si ještě měli ujasnit pojem "nepravost". Když jsem byl na obvodě, tak jsem se ze strany vedoucích nesetkal nikdy s tím cos popisoval ty v jiných diskusních vláknech. Kromě toho už naštěstí nedělám na obvodě.



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 09:36:22 22. 03. 2015
default.png
HAMMER [2015-03-20 17:34:12]:
Tím, že sem někdo napíše, ničemu nepomůže a to že sem nepíše, neznamená, že je mu jedno, co se děje.
Kdo sem píše, asi nedoufá, že s tím bude někdo něco dělat. Aspoň já ne. Jediné, k čemu se tady dá pomoci je, že tě nějaký analytik přidá někam na seznam extrémistů. I oni potřebují čárky a inciativními blbci se to všude jen hemží.
Kdybych sloužil, hodně bych si rozmýšlel někam psát. IP adresu umí schovat málokdo a když na sebe blbě upozorníš jako příslušník, taky se ti může stát, že navštívíš psychologa, kam ani nemusíš chodit, protože výsledek je dopředu jasný a jsi v civilu.
Jsou i lidé, kteří to nemusí dělat kvůli penězům. Někoho živí manželka, někdo má tolik, že je mu vcelku jedno, kolik vydělává. Je to podobné, jako když dělaly manželky podnikatelů učitelky. Bylo jim jedno, že je to za almužnu.
Dneska už je situace tak daleko, že snad jediné, co by pomohlo je, začít někde vedle té současné budovat jinou policii a postupně do ní přesouvat lidi, kteří projdou daleko přísnějším sítem, než je to současné. Prostě postavit jí strukturou i kádrem aspoň na předlistopadové úrovni.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:41:50 22. 03. 2015
default.png
JOE [2015-03-21 19:53:39]: Ty ve své práci vidíš smysl? A nedržet hubu k nepravostem ve své práci vidíš jako cestu do civilu?

A neprotiřečíš si tak velmi silně? Nebo tam čekáš, aby jsi mohl na někoho spáchat atentát nebo získáváš tajné informace?

Pro začátek začni s tím, v čem spatřuješ smysl své vlastní práce. To by mě velmi tedy zajímalo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 19:53:39 21. 03. 2015
Joe.jpg
HAMMER [2015-03-21 17:38:38]:

Já pořád ještě vidím ve svojí práci smysl, kdyby ne, tak už jsem odešel podobně jako ty.
Držet nebo nedržet hubu na webovém fóru...výsledek je stejný.
A nedržet hubu jinde?....cesta do civilu.
V první větě jsem napsal proč v tom civilu ještě nejsem.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:38:38 21. 03. 2015
default.png
Poněkud jsi odbočil od toho, na co jsi se původně ptal a já ti napsal pár důvodů.

Můžu pokračovat, ale držet hubu a zpronevěřovat se soustavně tomu co dělám a čím jsem, no to je už "v hajzlu". Tak jestli se dospělo do stadia, kdy se už ptáme, proč bysme neměli držet huby a proč bysme se měli bát kdekoho a kdečeho mimo vlastního svědomí, jsme v hajzlu opět.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 21:47:04 20. 03. 2015
Joe.jpg
HAMMER [2015-03-20 20:58:22]:

Není jednoduché vystihnout všechno na pár řádcích.
Motivy každé poldy tady asi nemá cenu rozebírat. Někdo má rád uniformu, někdo to jde dělat protože mu to poradily rodiče, někdo chce pomáhat lidem a myslí si, že tohle je jedna z těch profesí, kde to jde realizovat. Někdo ví, že rukama se neuživí, tak to zkusí jinak. Někdo by chtěl být novým Sherlockem Holmesem. Někdo si chce zastřelit nebo aspoň zmlátit svého drbana.
Ale je to možná i trochu jinak - slouží lidem proti jejich vůli :-)...kdo je slušný a kdo ne, nejde na první pohled kolikrát poznat :-)
Díváš se na všechno svým pohledem...ale pohledů na věc je X, motivací je Y, lidských povah je Z...a možná by se ještě nějaké neznámé do téhle nerovnice našly..:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio