Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

výběr

Ahoj všem. Byl jsem u náboráře a ten mi řekl, že díky tomu, že mám VŠ, mi dá na výběr buď jít rovnou bočním vstupem na skpv nebo do 5. tarif. třídy na nehody. Můžete mi poradit, co si mám vybrat, jaké jsou výhody i nevýhody v těchto odděleních. Děkuju moc
FRY :: Datum založení: 17. 04. 2009 :: celkem 19 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TAHAC 20:24:20 21. 04. 2009
default.png
Je mi jasný, že málokterý délesloužící policista je ochoten dobrovolně přicházet o peníze a být každý týden mimo domov, navíc když mají rodiny, děti, hypotéky... Nicméně mě to po 12ti letech služby přišlo jako příjemná změna, navíc když se s titulem budu moci dostat na místo, které jsem měl skoro jisté a nový zákon o sl. poměru mi ho znemožnil. A ty 4 měsíce letních prázdnin taky nejsou k zahození..:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X-SAT 20:30:10 20. 04. 2009
X-sat.jpg
Ale vím, vím. Ovšem rozhodující (nejpozdější) byl imatrikulační rok 2007/2008. 2008/2009 již problémy s nedostatečným vzděláním "neřeší". V uvedeném roce jsem se také zajímal o nabídku studia, ovšem forma prezenčního studia je hloupost. Na kombinované nebyl nárok... Netuším, jak dlouho sloužíš, ale po několika letech praxe a při té nejlepší energii "do práce" si mám jít sednout na prdel a 3 roky být studentem..? Ne, ne, ne. Ale chápu, že některým to naprosto vyhovuje. Ne jednoho podobného znám. Nejkrásnější příklad - kolega, kterého si na útvary předávali "za trest" pravidelně a když už nevěděli co s ním, řekli mu "běž do civilu nebo jinam". Šel na MOP v Praze, pustil se do denního studia (tam nebyl nebezpečný sobě ani kolegům) a dnes je v hodnosti mjr. kdesi na Pol. prezídiu... Ano, ten, co nevěděli co s ním, co byl bordelář nejvyššího kalibru. A tak to chodí. Ano, blil bych.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 18:47:05 20. 04. 2009
default.png
Než začneš tvrdit, že policie nedává prostor ke vzdělání na PA, tak se nejdřív podívej na stránky PA. Zjistil bys, že letos se na obor bezpečnostně právní studia přihlásilo 8 policistů ( je pro ně 50 míst), na obor policejní činnosti 6 policistů ( 50 míst ), atd. Problém je spíše opačného rázu, je zatěžko sehnat policisty, kteří jsou ochotni nastoupit prezenčně na PA a trvá to již delší dobu. Pak se nemůžeme divit, že tu studuje spousta policistů, kteří slouží týden i s cestou, hned si dají přihlášku na PA a je jim to umožněno...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X-SAT 18:46:26 20. 04. 2009
X-sat.jpg
Nevím, jaká je situace po republice, ale náš pracovník personalistiky je spíše postrachem. A vůbec si nedokážu představit, že by dokonce "vyhledával" talenty v řadách policie. A myslím si, že to tak bude nejen u nás... Nechci to nijak kategorizovat, VŠ je především rozšířením obzorů s logickou odborností. Z nastaveného systému je mi naprosto k blití. Nemáš VŠ, jsi k ničemu...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOUDA 15:14:34 20. 04. 2009
Jouda.jpg
No to doufám :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 08:58:07 20. 04. 2009
default.png
Ja nenadavam, jen se mi zda, ze by se personaliste meli zamerit na obory, ktere muze policie vyuzit. Dobre, ucitel muze mit psychologickou prupravu na jednani s lidmi. Ale cim jsou jeho znalosti z pedagogicke fakulty pro PCR tak cenne, ze jde bocnim vstupem primona kriminalku do vyssi PT. Zakladatel tohoto tematu sice rekl, co nabizi PCR jemu, ale uz nedodal, co nabizi on. Nerikejte, ze Vam neni spatne z toho, ze system je nastaveny tak, abychom si vsichni sedli na prdel z kdejakyho joudy, co prijde na personalni s titulem pred jmenem (nemyslim ted nikoho konkretniho).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X-SAT 20:09:04 19. 04. 2009
X-sat.jpg
Než budete více nadávat na zemědělce, zahradníky a učitele, uvědomte si, kolik prostoru nám pro náš rezort dává (a dávala) právě na PA. O příšerném pseudo studiu policejní DISe ani nemluvím. Prostě naše rezortní školství nemělo šanci obsáhnout požadavky platného zákona a tak se studie tak, jak studuje. Opět tu někdo může moralizovat "vždyť se to vědělo již několik let dopředu", ale to nebylo řešení, jen konstatování. A to úplně nejdůležitější - titul nikdy neudělal a neudělá z člověka policajta. PS: Také studuji Bc. pedagogického směru, ze svého volna, ze svých peněz a to na Slovensku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 17:10:36 19. 04. 2009
default.png
Taky jsem rozcarovany z toho, kolik je u PCR zemedelcu, zahradniku a ucitelu, kteri se mesic po nastupu vidi v teple kancelari na kriminalce, kde budou jen v kresle houpat nohama. To je proste dobra prace personalistu a spatne nastaveny system, ktery uprednostni novacka zahradnika pred nekolikaletym praktikem. S tim ale my "pesaci" nic neudelame, protoze pan ministr ma z titulovanych lidi v radach pcr radost... Takze podporujme bocni vstupy. Treba az se system rozlozi zevnitr nastane zmena (jestli uz nebude pozde).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RETON 14:07:04 19. 04. 2009
default.png
V Praze je situace taková že každý kdo nastupuje s VŠ jde automaticky na stáž na SKPV a je jedno jestli má akádu, práva nebo cokoliv na zemědělce. Je to prostě tak a nic s tím neudelame.... Osobně jsem na akádě při výkonu služby. Brzy budu mít Bc. a než v kariérním postupu doženu Bc. civila, který by teď nastoupil a má třebu hnojárnu tak to bude nějakou dobu trvat a to ještě při notné dávce štěstí.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 09:51:41 19. 04. 2009
Out.jpg
Ja ti rozumim, to je pech. To je pak snazsi hledat nekoho v radach PČR, ne? I kdyz chapu ze to se asi vetsinou na takovy mista nepodari a clovek holt musi verbovat civily.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio