Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

důležité paragrafy

Dobrý den kolegové, jsem zelenáč ještě před zopkou, a tak bych vás chtěl poprosit jestli by jste mi neporadili nejdůležitější paragrafy co je potřeba umět v podstatě z paměti...vím že donucováky, krajní nouzy, nutnou obranu, omezení svobody atd..byl bych rád kdyby jste mi poradili do praxe co je nejdůležitější a nejčastěji užívané na OHS jak ze zákona o přestupcích tak o silniční dopravě..děkuji
VENCA32 :: Datum založení: 06. 09. 2019 :: celkem 27 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu FOXX 19:03:57 02. 10. 2019
Foxx.jpg
AF13 [2019-10-02 17:57:11]: nepleť jablka s hruškama.......... delat nekomu taxík nepovazuji za “potřebuje ode me pomoc”..... Pokud s tim má problem, má se dostavit na obvodní oddělení sam. Nazdar. Navic ti tady bylo několikrát vysvětleno, ze u osob, které jsou zřejmě oběti, se po nich nic takoveho nechce.
Takze se tady prestan, prosim, navázet do vlastních rad, protoze ani ty jsi me nepřesvědčil o tom, ze jsi takovy expert na právo, abys tady mohl sve vlastní kolegy nazývat “umělci”... pokud k tomu mas neco konstruktivního, tak sem napis paragrafy, judikaty, interní akty...

Hezkou sluzbu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 17:57:11 02. 10. 2019
default.png
To asi stejný, jako když pachatel hlídku dobrovolně následuje na služebnu, nebo setrvá na místě... totální hovna, stejně jako někomu prohledávat kapsy s jeho souhlasem, který je získaný jen na základě toho, že od vás potřebuje nějakou pomoc. Ale ono na každého takového umělce jednou dojde, lidí co mají lepší znalost práva, než někteří příslušníci je čím dál víc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 18:16:42 01. 10. 2019
Foxx.jpg
POLDICEK [2019-10-01 14:07:48]: Kolego, i když tady se všemi praktikami nesouhlasím, tak mě docela překvapuje, že se tady oháníš principem ústavnosti... okolnost vylučující protiprávnost - svolení poškozeného, ti nic neříká? Samozřejmě nemusí s touto mou žádostí o ukázání kapes souhlasit, ale pak, pokud je mi dobře známo, neexistuje žádný paragraf na to, který by mě "nutil" k tomu, abych oznamovatele někam vozila. Samozřejmě, pokud je to očividně znásilněná žena, nebude ji nikdo žádat o prohlídku kapes, kabelky, apod., prostě se naloží a veze, kam je potřeba, ale o tom se tady nebavíme.
Dokonce jsem přesvědčena o tom, že oznamovatelé zpravidla nemají ve služebním vozidle co dělat... nicméně pokud mi sem někdo hodí interní akt, ve kterém se píše, že můžeš vozit oznamovatele či jinou osobu, než osobu omezenou na osobní svobodě, případně kolegu (kterého ještě zapisuješ jako spolujezdce), tak budu jedině ráda.. ráda se přiučím..

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 14:07:48 01. 10. 2019
default.png
JOHN158 [2019-09-27 10:30:07]:
To uz ty paragrafy ale hodne koutis. Vysvetlil ti nekdy nekdo, co je to princip ustavnosti? Ty jako polda muzes delat jen to zakon vyslovne umoznuje. Tady ta tva "spoluprace" je jen vyuzivani toho, ze je obcan pravne neznaly. Jasne, ze v 99% pripadu ti to vyjde, ale vezmi si, kdyz to bude (ciste hypoteticky) vyslouzily advokat, soudce, polda, ktereho neznas, a ktery si te bude skryte natacet? On chtel neco nahlasit jako oznamovatel (svedek) a policie po nem chce ukazat kapsy ale on tu vec bude chtit presto nahlasit, protoze se jedna o zavaznou vec a ty ho tam prece nenechas jit pesky a ty u presto reknes, ze ho nevezmes do auta? Anebo kdyz to bude zenska a ty zadnou po ruce nemas:)
Nebo pripad z praxe. Operacni ti nic jako hlidkari nerekne a rekne, ze mas v miste A nalozit chlapka, odvezt do mista B, protoze to je pozustaly po pribuznem (to on jeste nevi) intervent na miste neni a nebude a musis ho odvezt do mista 10 km za mestem (to se mi stalo). Jak tohohle prohlidnes, kdyz u tohohle uz tuplem nevis? Ne na vsechno zakon pamatuje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 20:14:46 27. 09. 2019
default.png
JOHN158 [2019-09-27 10:30:07]: Pokud je to při plnění služebních povinností, tak s tím není problém, ne?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu JOHN158 10:30:07 27. 09. 2019
john158.jpg
asik si nerozumíme : oznamovatel kterého mám dovézt služebním autem na barák je situace kterou jsem popsal dole..Oznamovatel co přijde z ulice tak na baráku se to řeší rámem a pokud mi dozorčí řekne převez oznamovatele na barák, je to především moje odpovědnost ho neprohlédnutého do auta nechat nastoupit..
ve služebním autě se to řeší spoluprací..je to easy, jestli chcete abychom Vás odvezli na OOP tak mi ukážete že nemáte u sebe zbraň..jinak žádný odvoz nebude..Poslední story z praxe : zlodějka z Lídlu a měla u sebe dítě ve věku 5 let.. jak chcete legálně převézt to dítě když nemáte autosedačku ??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VALAR-MORGHULIS 17:08:26 15. 09. 2019
default.png
Na OHS ti stačí 26/1f a 76/1 :D protože pak následuje: zavolej mi na misto mistni :D

Snad se kolegove z OHS neurazi :D

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 18:49:21 12. 09. 2019
default.png
To jste teda střelci, jestli děláte prohlídku na zbraň jen tak, s myšlenkou, co kdyby to byl oznamovatel terorista. Až narazíte na nějakého oznamovatele, co má větší znalost zákona, než vy... což asi nebude moc těžký... tak se budete divit, až na vás napíše stížnost, že jste mu sahali na vejce a bude chtít nahradit nemajetkovou újmu. Mimo jiné je to taky t.č. :-)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 14:19:58 12. 09. 2019
default.png
JOHN158 [2019-09-11 09:39:18]:
Ja se te neptam jak to delas, ale jak to je spravne. Kdyz budu oznamovatel ja a budu vysirak, tak by me to moc zajimalo. A nebavime se jen o kare, bavime se o prijeti oznameni na utvaru, pri beznem oznameni na ulici od obcana. Jak me treba pri prijeti oznameni na baraku prohlidnes, kdyz budu uplne v klidu. Ber v potaz, ze bych si vsecko nahraval. Velice snadno se da pri nasi praci sklouznout ke zneuziti pravomoci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 09:39:18 11. 09. 2019
john158.jpg
Jak víš že ten ,,oznamovatel" není ozbrojen, není psycho, není terrorista ? tvůj život a život parťáka je důležitější než paregraf..Kdo chce hledá způsoby a kdo nechce hledá důvody..stejně jak jako velitel hlídky máš odpovědnost za každou osobu ve služební káře..ať už je to svědek, nebo je to pachatel nebo je to xy..

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio