Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

mladý řidič toyoty yaris versus 2x vw passat

Názorný příklad toho, že blbost některých jedinců za volantem nezná mezí, komentovat diskuzi na novinkách.cz snad ani nemá cenu, někteří by si skutečně měli přečíst 361čku. http://tinyurl.com/p82r2x
J-WAYNE :: Datum založení: 11. 05. 2009 :: celkem 18 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KAMILO311 02:09:42 23. 05. 2009
default.png
to Franta2,jj, to máš pravdu, Kolikrát v Praze nezastaví a pak, když nabouraj nebo je chytíme, tak se diví, že po nich můžeme i střílet...Idioti

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRANTA2 00:58:30 19. 05. 2009
default.png
A co hlavně, neuposlechnutí výzvy (nejen v dopravě) v.č. by mělo být už dávno t.č. a ne jen debilní přestupek... to pak můžete dávát jednu výzvu za druhou a současně vypisovat oznámení o přestupku... to je tak všechno.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRANTA2 00:55:48 19. 05. 2009
default.png
Možná by pomohlo, kdyby někdo při tom všem chlubení a focení se u nových aut, dal ve známost informaci, že se změnila vyhláška, která dříve stanovila, že musí být na civilním autě nápis Policie, je trochu tristní, pokud výklad k této otázce člověk najde na soukromé webu, zatím co policista, který jezdí s neoznačeným autem, patrně sám přesně neví, proč a na základě čeho, mu musí řidič zastavit. Jinak si myslím, že řidiči se nestane nic extra, stejně jako všem, kteří se pokoušejí ujíždět... za obecné ohrožení ho nikdo neudělá, takže je to maximálně další přestupek... a přestupkové řízení z toho si hlavu moc lidí nedělá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 22:29:21 18. 05. 2009
default.png
Na to není metodika. Každý případ je naprosto jiný a policista se musí hned na místě rozhodnout, jak zákrok provede. A někoho nechat ujet? To nepřipadá v úvahu. Spíš změnit trošku zákon a tvrdě tady ty ujížděče trestat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZE 22:25:24 16. 05. 2009
martin.cze.jpg
Chlapi a tohle je ten velkej průser, že každej z nás si to vykládá jinak. Každej z nás by to udělal jinak, protože každý tu citaci zákona pochopí a posoudí jinak. To je ten legislativní průser, na kterej doplácíme. To je jeden z hlavních problémů fungování Policie. Nikdo si není v ničem jistej, vidí za každým svým rozhodnutí inspekci MV...:-(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZE 22:21:06 16. 05. 2009
martin.cze.jpg
Dostala mě Vaše věta "zákon neznám a ani nechci". Pokud je to tak, tak se vůbec nevyjadřujte k tomu, jak by co kdo měl dělat. Sbohem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MEDIC 20:42:57 16. 05. 2009
default.png
Zrovna se o tom ucim, taky jsi to vykladam jako Tomik923. Kdyby to bylo nekde ve meste (chodci) a nebo do neceho napalil a jel dal tak by to bylo neco jineho.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMIK923 20:39:14 16. 05. 2009
default.png
"Pokud budeme vycházet z videa a článku, tak by policisté mohli užít služ. zbraně k zastavení vozidla, zákonné důvody k tomu měli. " já Ti nevím, neříká Ti něco §56 odst. 1 písm. f) z.č. 273/2008 Sb.? pokud vím, tak je tam jednoznačně napsáno: ...jehož řidič bezohlednou jízdou vážně ohrožuje život nebo zdraví osob... tahle podmínka, dle mého názoru splněná nebyla. Je to můj osobní názor, ale vážně nikoho neohrozil a dokonce dával i znamení o změně směru jízdy :-)) (tím ho nechci nijak obhajovat). Myslím že to kluci udělali výborně. Za této konkrétní situace bych pistoli rozhodně nevytáhl.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOUDA 20:31:06 16. 05. 2009
Jouda.jpg
nechcel bych být v kůži policisty, kterej vytlačil auto ze silnice a při tom poškodil policejní vůz, myslím že by ho pěkně sjeli nadřízení místo toho aby dostal pochvalu

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 20:04:23 16. 05. 2009
Out.jpg
Nejde o to, jestli v Toyote Yaris pojede nejakej mafian nebo ne. A rozhodne nejde nekoho natocit a nechat o ujet! Pokud hlidka da nekomu pokyn k zastaveni a on nereaguje a naopak se snazi ujet tak uz neni cesty zpet a nechat ho jen tak nemuzou i kdyby ho meli stokrat natocenyho. Protoze nevi kdo v tom aute sedi a proc ujizdi. Muze to vypadat banalne, ze nekoho treba honi protoze prejel plnou caru a kdyz ho capnou tak se finale ukaze ze v aute sedi celostatne hledanej vrah, typek co prepadava banky nebo kdokoliv podobnej. A navic riziko ohrozeni je vzdycky na triku toho co ujizdi a ne ty policejni hlidky. Ja myslim ze to tady udelali vcelku spravne (tzn. ze i nestrileli) Dave007: Pokud bys do nej radsi "strcil" sluzebnim vozidlem misto pouziti zbrane tak ses clovek na svym miste. Lec se bojim ze vetsina kolegu by to udelala presne naopak:(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio