Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Povyšovaní služebně starších

Jak tak pročítám ty diskuze, tak jsu dost zklamanej z některých názorů. Hlavně když vidím, jak se služebně starší policisté povyšují nad nováčkama. Copak vy jste taky nebyli nováčky, když jste nastupovali??K takovým lidem jako jste vy, bych přiřazen být rozhodně nechtěl. A to že řešíte že nováček váží 60 kg a ne 100kg tak je na obtíž...no to by jste se divili. Já jsem viděl už plno bitek, kde takoví střízlíci zadupali ty velký gorily do země, stačí se jen dobře ohánět. Tak nesuďte člověka podle toho jak vypadá, aby vás pak nepřekvapil. Jinak otázka zní: Myslíte, že většina policistů co jsou služebně starší se povyšují nad nováčky ???
KENYA :: Datum založení: 15. 05. 2009 :: celkem 52 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PIM-BURGER 14:20:10 18. 05. 2009
Pim Burger.jpg
Tak znova? Jak Langer ovlivní, v kolika se kdo hlásí k policii? Pokud vím, věková hranice je pořád stejná. Jak Langer ovlivní něčí vychování? Nebo jak Langer ovlivní, jak kdo vyrostl? Tohle je prostě směšné. Co se týče kontinuality-chápu, že v každé firmě by měl být někdo starší, kdo ti pomůže, ale tady prostě kdo má odslouženo 10 let, tak je borec. Osobně znám policisty, co odešli jen kvůli rentě, protože si spočítali, že i když se v práci moc nenadřeli (seděli vesměs jen na vrátnici), tak prostě se jim vyplatí jít dělat ještě hůř placenou práci, ale s vůbec žádnou zodpovědností. Další po deseti letech přešel na jinou pozici, ale protože na původní nic nedělal, tak je teď na tom znalostně jako nováček a chce také odejít. Pak je tu jeden nováček, co možná udělal psychický a možná i víc než dostatečně fyzický, ale je to takovej trotl, že si hrál v práci, protože se nudil, s pistolí a málem se odstřelil. Nicméně se to neprojevilo na jeho hodnocení, protože jeho nadřízený, starý pardál, co začínal od píky, byl jeho kámoš a tak ještě dostal osobní. To jsou reálné příklady, které znám z policejní praxe-i když ne samozřejmě svojí. Proto se vždy zastávám nováčků, i když vy si o nich myslíte to nejhorší a argumentujete tím, že to znáte z vlastní praxe. Já zase z vyprávění policistů slyším, jak výborní jsou nejen ti noví, Langrovi, ale i ti staří. Ani jedni by se, dle mého, neměli házet do jednoho pytle, jak tu už kolikrát zaznělo-a nejen ode mě (viz příspěvek Franty2 o něco níže) A i jako laik trvám na tom, že radši uvidím menšího policistu s dobrou znalostí zákonů, ochotou a inteligencí, než dvoumetrové hovado, které je dobré leda tak na ty donucováky. A ještě k Langerovi-ano, v lecčems máš zase pravdu a já souhlasím. Třeba s těma informátorama absolutně-je to logické, že se nikdo z nich nebude chtít někam zapsat. Osobně mi vadí, jak si politici dělají z policie svojí armádu-to samý ze soudců. Ale to není problém jen Langera a rozhodně si nemyslím, že policie pracovala o tolik lépe za Bublana. Někdy se sejdeme a já ti budu vyprávět příběhy, co mám od svého známého. Zkušennosti s předlangerovskou policií. To bys koukal. Až se mi z toho dělalo a dělá blivno. Každopádně, abych shrnul, však uvidíte sami, jestli se vaše situace tak extrémně změní, když máte nového ministra.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KENYA 13:23:47 18. 05. 2009
default.png
Tak vám všem děkuji za příspěvky, nečekal jsem, že se to tak rozjede:) Jinak se chci ještě zeptat, zda se dá ze ZOPky třeba odejít, když člověk zjistí, že na to nemá?Nebo po ZOPce se člověk upíše na 3 roky a to ho nepustí?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 13:05:52 18. 05. 2009
Danik.jpg
No, milý Pime, tvůj poslední příspěvek je i na mě trošku silná káva. Na někoho, kdo sem přispívá zcela pravidelně, projevuješ značnej nedostatek pochopení. To který politik krade, nekrade, je šmejd či není šmejd já nebudu řešit, protože mi připadají víceméně stejný, ale že Langer může za všechno, tak to je s malilinkou nadsázkou možno říct. Nebo máš pocit, že za Bublana odešla půlka sboru? Že ty mladý teď nemá kdo zaučit? Že jsme přišli absolutně o kontinualitu? Že ta mládež na SKPV, né vlastní vinou, je téměř neschopná, protože nemá zkušenosti, kontakty ani informátory a udavače? Že se zrušili všechny elitní vyšetřovací útvary? Na ubytovně jsem bydlel s plukovníkem z prezidia - dostal se tam od píky takříkajíc. Za ty léta byl proškolen opravdu důkladně a tak mě vždycky přesvědčil, že vše co se děje u policie, je dobré. Když přišli na svět Langrozměny, tak už nebyl optimista ani on a nadával věčně jak špaček. Prostě já netrpím těmi stihomami, jak někdo chce zničit policii, aby mu neviděla do karet, ale tady to je skutečně jediný vysvětlení proto co se stalo. Pro tebe a ostatní bude policie stále stejná, jako civilista to nepoznáš, pokud nebudeš mít tu smůlu, že by se tě týkalo nějaké složitější vyšetřování - pak bys pochopil, kde jsou ty změny. Na té ulici vždycky přijede auto, které vyfotí co se stalo a sepíše s tebou nějaký výslech. Horší bude, když náhodou přijedou včas a pachatel bude třeba ještě na místě a zbije je na jednu hromadu. Nebo jim uteče před nosem a za běhu se jim bude ještě smát. Pak si drobné změny všimneš i ty. K tomu, že si každá generace myslí, že je poslední skvělá, tak to už projevuješ s odpuštěním běžnou kverulantskou hloupost. Po čtení těch desítek příspěvků tady by si měl vědět, že požadavky na policistu jsou s náskokem nejnižší v historii. Že když začali problémy s utíkáním lidí, tak náboráři obvolali všechny kdo předtím nebyli dost dobří a vzeli je k policii. Je skutečnost, že na ZOPku nastupují lidi, kteří nemají udělané fyzické, nebo psychotesty. To že se bere skutečně co má ruce a nohy je také pravda. Kdysi jsem měl pocit určité výlučnosti - členství v určité skupině, kam jsem se dostal mimo jiné i pro svou fyzickou kondici - všestranou. Tehdá neudělali příjimačky lidé, kteří by dnes byli premianti. Ale jestli dle tebe zůstává kvalita výběru stejná i při snížení limitů na minimum, tak není o čem debatovat. Samozřejmě, že i dnes nastoupí spousta kvalitních mladých, nízké nároky nevyřadí kvalitní zájemce, ale jde spíš o to, že různé figurky nastupují v množství dříve nevídaném. S mojim během nastoupili takové figurky dvě. Kde je jim asi dneska konec - jeden skončil někde v archivu a u druhého nevím (šel k dopravce):) A deset kliků jeko hranice - lepšího policajta udělá! Protože správně máš začit od spodu a na ulici potřebuješ hlavně kondici a zdravej rozum. A máš pravdu, Langer nezměnil psachotesty, jen dotlačil ,silou jebání nadřízených, podřízené např. psychology aby prostě brali i ty co by se jim dříve nezdály - ona to totiž není dvakrát exaktní věda ty psychotesty. A kritizovat zákrok proti opilému či sfetovanému skutečně můžeš teprve až si to zkusíš, protože mohu tě ujistit, to jde daleko za tvou jistě bohatou fantazii. Kdysi jsme na ZOPce zkoušeli jak spoutáš člověka, který se opravdu aktivně brání spoutání - nenapadá tě, jen se nechce nechat spoutat. Mě ve třech téměř neměli možnost spoutat aniž by mě vážně zranili a to jsem po všech stránkách průměr. Takže Brno nech soudu prosím. Honzade, já také často zastávám v debatě i jiný názor než svůj, čistě kvůli tomu aby byl opoziční názor, který dělá debatu zajímavější, ale ty už to přeháníš a nevím jestli je to jen můj pocit, ale tvé provokace už jsou spíš trapné. Dál na to reagovat nebudu. Jinak to co napsal Špunt už je z mého pohledu jen ta leská perlička na dortu. Je opravdu jen smutné, že vy prostě tu silně klesající kvalitu policie nezaznamenáte dokud se vás to osobně nedotkne. Protože policie, v tomhle ohledu bohužel, plní svojí funkci téměř na padesát procent už jen svou existencí. To jsem se zase rozohnil :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 12:50:16 18. 05. 2009
Pim Burger.jpg
Odpusť, máš pravdu, špatně jsem to formuloval. Nekradl jako straka, jen tajemně získával peníze, tituly a pod. Jinak se mi zdá, že mě špatně chápeš. Já tu nehájim Langera a neřikám, že je výborný politik, ministr a člověk. Mě jen fascinuje, jak si tu mnoho tvých kolegů vymýšlí úplně absurdní důvody, proč na něj nadávat. Také jsem slyšel o tom, jak rozprodává zařízení MV, přičemž v dozorčí radě nebo v představenstvu té dané realitky snad dokonce sedí jeho žena, o tom, jak "cenné" jsou recepce a jak báječně fungují-ano, toto všechno (a jistě nejen toto) je možno mu vyčítat a divil by ses, ale dokonce i mně se dělá maličko šoufl, když vidím jeho líbezný úsměv. Ale řekni mi prosím, jaký vliv má Langer na to, jestli někdo umí nebo neumí pozdravit? Nebo kolik vyrostl? Nebo jestli se umí vyjadřovat? Nebo jestli se naučí dostatečně zákony? Vysvětli mi to, protože jestli vy u policie znáte recept na to, jak být vysoký, štíhlý, inteligentní a krásný, tak si ho chci poslechnout a začnu podnikat příslušné kroky-vždycky jsem chtěl být o něco vyšší...:-)) Jo a to, že jsem se vyhnul vojně, neznamená, že mám modrou knížku...:-))Byl jsem řádně odveden, neboj...:-))Jen jsem se prostě rozhodl, že nenastoupím a tak se i stalo a osobně toho nelituji...:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 12:40:26 18. 05. 2009
honzad..jpg
ja jem tusil, ze tohle tema nenechas ladem :-) Jasne, Standa Gross byl slusnej kluk, cisty jak lilium :-) Jeho specialni "vysetrovaci tymy" jako byl Mlyn, Zubr, Majetek .. to vubec nebylo zneuziti policie .. Standova privatizace Telecomu, to jest primo symbolem cistoty a pruzracnosti a to by se dalo jeste pekne pokracovat ... Spunte, ty si bud uzasny sprimar, nebo trpis zavaznou selektivni slepotou !

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 12:19:56 18. 05. 2009
default.png
Já sice socdemáky moc nemusím, neboť v orientaci levice-pravice nejsou často ani včela ani vůl (viz.zrovna Gross, Buzková, Špidla a někteří další kteří si snad spletli partaj!).Psát však že Gross kradl jako straka je poněkud silné kafe. A to nejen z hlediska práva ale i morálky. Osobně mu zazlívám některé ústupky Langrovi-ODS, kvůli prohlasování zák.361...( viz. původně 300 hodin grátis , vyhození ze služ. poměru i pro podezření a některé další restrikce, které však ve sněmovně neprošli, nebo byly omylem v senátu opraveny-viz neúmysl.tr.čin ).Osobně neznám horšího MV než byl Íčko ( a to neřeším jeho ostudné chovaní v parlamentu přenášené TV, a únik utajovaných skutečností těsně před volbami za které byl pokutován). Styky s některými „podnikateli“ by asi diskvalifikovali každou jinou partaj – kromě ODS. Dost možná, že čas ukáže jak to bylo s tím jeho rozprodáváním a pronájmem rekreačních, lázeňských a dalších logistických zařízení MV, a za jakých podmínek. Za jejichž užívání bude následně MV platit soukr.subjektům daleko víc. Vzhledem k povinnosti přísl.zůčastňovat se rehalilitací (rekondicí),tak to bude slušný "busines". Jeho priority o tom, co policie přednostně potřebuje, by také bylo na dlouho. Pime, být neustále proti všemu a všem, to musí být opravdu zvláštní povahový rys (doufám, že nesouvisí s tou „modrou knížkou).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 12:15:49 18. 05. 2009
honzad..jpg
Ja jsem vyjimka, kdyz pises: "Jasně, že si každý myslí, že jeho generace byla poslední slušná".. ja si to nemyslim! :-)) Ja myslim, ze uz peknych par predchozich generaci v teto zemi jsou vesmes svejkove nebo rovnou smejdove..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 10:45:53 18. 05. 2009
Pim Burger.jpg
Tak to bys měl štěstí, že bys byl býval Grossovec-ten sice krad jak straka, ale přímán je na těchto stránkách dobře...:-)) A tady jde hlavně o to, že oni tě tu budou hodnotit, jak jsi špatný, ačkoliv tě tu neznají-a ty jejich odhady, že dřív připadalo na jednoho špatnýho deset dobrých a teď je to pět...:-)) Můžu se jen smát-je to takový, jak by řekl klasik: Ó tempora! Ó mores! Ó časy! Ó mravy!:-)) Jasně, že si každý myslí, že jeho generace byla poslední slušná-koneckonců já to říkám taky, když mi tu v paneláku nějakej mladej ichtyl hraje v sobotu v děvět ráno techno, zatimco já spim do jedenácti, ale rozhodně by mě to nenapadlo svalovat na Langera nebo na jinýho ministra...:-)) A taky dost pochybuju, že Langer změnil psychotesty. Navíc, co já vim, tak u psychotestů se vůbec neřeší schopnost komunikace (možná by to bylo lepší než ty kliky...:-D), takže to vlastně taky není vina Langera, ačkoliv může za všechno zlo na zemi...:-)) No a k těm tvým oblíbeným proporcím 150/50... Podle mě to nemůže být tak hrozný, když v Brně na takovýho Vietnamce museli být tři dvoumetrový chlapy a přesto ho nedokázali zpacifikovat tak, aby nezemřel. Musel být i při své váze 45kg smrtelně nebezpečný...:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 09:49:53 18. 05. 2009
Out.jpg
K policii sem chtel kdyz mi bylo 14 a byl sem este dite. Znas to... Proto sem sel na policejni skolu, ale pote co jsem v Hrdlorezich toho dost zazil jsem z toho do tech 19ti let, nez sem ze skoly vylez, krapet vystrizlivel. Ale ano i tak sem po skole chtel, ale uz ne s takovym nadsenim, stejne se s tim pocitalo, 80% bejvalejch spoluzaku u PČR je. Ale zkusil sem to radsi na tu PA jak jsem psal, s tim ze se pak treba uvidi. To se nepovedlo tak jsem si myslel ze k PČR pujdu, ale nahodou se mi naskytla nabidka prace kterou delam dneska. Bavi me to, je to dost z oboru, mam lepsi penize a hlavne casove je to super. Za praci na MOP nebo OHS bych to urcite nevymenil. Uz mi neni davno 16 abych si potreboval hrat na akcnaka nekde na PMJ apod. Tudiz jsem spokojenej s tim co mam. Ale stejne, kdyz sem ja maturoval, tak byl ministr Gross, takze bych nebyl Ivanovo dite. A kdyz bych nastoupil dneska? Tak bych se starsim kolegum nedivil, ze me tak vidí. I kdyz nastesti nemam 150cm a 50kg. Sam ve volnym case, kteryho mam hodne protoze nejsem u PČR, sportuju apod. Ale verim tomu, ze za 2-3 mesice bych jim dokazal ze takovej nejsem. Hlavne obecne to chovani mladejch o kterym se tady mluví ja nemam, v tomhle me rodice cepovali docela dost... A co se tyce tech kliku tak to s tebou souhlasim ze 10 navic dobryho poldu neudela. Mne spis vadi ze se slo asi dolu s psychotestama. Tzn. ze dneska víc lidi jima projde. A jak tu nekdo psal, ze kolikrat dneska mladej kluk u PČR neumi ani dat dohromady souvislou vetu tak pod to se muzu podepsat vsema deseti, protoze tohle sem uz za posledni rok zazil 2x a mel sem pocit ze mluvim do zdi a nakonec sem si to musel radsi vyridit pres uplne jiny lidi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BEN 04:27:23 18. 05. 2009
default.png
to už ti asi došli pádné argumenty,že musíš řešit takovýhle hlouposti? Když čtu tvé příspěvky, mám také obabu kam to všechno spěje!..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio