Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Majáček a sirénka

Zdravím vás všechny..Můj dotaz je takový nevšední..Zajívalo by mě, co vás přitahuje,že si se sirénou hrajete jak malý děcka, jý když to vidim, tak si říkam, co je natom zýbavneho, když vidim dvě policejní octavie jak si to za sebou šinou a hrajou si ze sirénou jak malý a neberu v potaz to, že jezdíte na maják, když nemáte, kde ho za rohem vypnete a děláte jakoby nic.. prosím, neukamenovat
NOVAKJAN123 :: Datum založení: 18. 05. 2009 :: celkem 52 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu BEN 13:13:39 22. 05. 2009
default.png
Dle tvého projevu ti odhaduji max. 15 let, dle tvého pravopisu max. 13 let... Máš komplexi? Nebo snad trpíš averzí vůči policii a policistům? Nebo vůči jiné organizaci a skupině lidí v ČR? Co nejdřív vyhledej psychologa než bude pozdě!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 11:40:22 22. 05. 2009
default.png
Také jsem mluvil se známým, který je u HZS a ten říkal přesně, co je uvedeno níže, k zásahu vždy VRZ, i když nám třeba jedou otevřít byt. ZZS výjezd vždy VRZ a pokud vezou zraněnou osobu, kterou potřebují rychle někam převézt, tak je to snad pochopitelné. A u PCR bych doplnil, že když mě někam operační pošle, sdělím mu použití VRZu, ale zapnu ho třeba jen při předjíždění, poté ho vypnu, protože je docela stresující, když mi řve nad hlavou. Pokud jedu za přestupcem a potřebuji jej dohonit, abych ho mohl zastavit, tak třeba při předjíždění vozidla na plné čáře pustím maják, pokud potřebuji, aby mi kousek uhlo, tak VRZ. Aby to nevypadalo, že si v klidu porušuji zákony a nic se mi nestane. Samozřejmě každé použití VRZu (nikoliv majáku) vždy hlásím operačnímu a musím uvést důvod. Protože nikdy nevíte, kdy si zavolá na kontrolní nějaký rýpal, že jste ho na VRZ skoro smetli a nebyl by o použití VRZu žádný záznam, to by se potom po vás pěkně vozili. A dokonce jsem slyšel, že někde ve městě vyfotili vozidlo PCR, jak jelo bez majáků 80 km/h a služ. funkcionář to chtěl zdůvodnit. A oni to zdůvodnili tak, že jeli na zákrok. Služ. funkcionář jim to uznal, že museli jet opravdu rychle, ale měli problémy s tím, že když věděli, že budou porušovat dopravní předpisy, tak si mají zapnout min. maják, aby bylo jasné, že k tomu zákroku opravdu jedou. Od té doby, když jsem někam vyslán a musím spěchat, tak při porušení dopr. předpisů vždy zapínám majáky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 20:47:41 21. 05. 2009
Out.jpg
Jablonecak: HZS jezdi na VRZ protoze proste musí, i na sebevetsi hovadinu. Proste jakmile je operacni dustojnik nekam vysle, tak je to vyjezd a musi pouzit VRZ. Ptal sem se proc (v Praze) a bylo mi receno ze kdyby cestou bourali a nasledne se zjistilo ze jeli na zasah bez VRZu tak by byl velkej maler. Dale mi bylo receno, ze i kdyz ten zasah neni takovej ze tlaci cas, tak ze nemaj cas se skobrtat po zacpany Praze, proste to musi vyresit co nejdriv aby se mohli vratit na zakladnu a bejt zase pripraveny na vyjezd, proto jedou na VRZ kvuli prednosti. Co se tyce jizdy zpatky na zakladnu tak viz. to posledni co jsem psal asi. Ale je fakt ze ja je vzdycky zazil jet zpatky v klidu, ale to nebyla zadna zacpa nebo tak. Ono treba pres centrum Prahy by se taky mohli vracet na stanici hodinu a to uznas ze je blbost. A co se tyce sanitky tak asi to samy. Dobrovolny hasici by meli jezdit na VRZ jen kdyz je operacni povola k zasahu, zpatky bych rekl ze ne, pokud teda nejsou automaticky zasazený do pohotovosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JABLONECAK 12:30:45 21. 05. 2009
default.png
U nás též... Pokud si na místo volám RZS nebo HZS, tak přijedou na majáky vždy. V jakékoliv denní či noční době, na jakoukoliv věc. Naopak my jezdíme na VRZ málokdy. Někteří kolegové ho raději neužívají vůbec. Např.: byl jsem na vybraných bytech v paneláku a do jednoho se nedalo dostat přes zapadlý zámek. Poprosili jsme hasiče... přijeli na VRZ. Dále jsem byl na propíchlé nádrži u vozidla (krádež benzínu). Benzín udělal trochu skvrnu po parkovišti, tak jsem si zavolal HZS, aby to posypali... přijeli opět na VRZ. Atd. Nevyčítám jim to, ale oni prostě jezdí na VRZ vždy. A z 80% jezdí na VRZ i zpět, ačkoliv to již není potřeba. Např. včera se dobrovolní hasiči vraceli ze zásahu zpět na základnu na VRZ, bezdůvodně. Ale to nikomu nevadí. Ale jen co někdo vidí jet PČR na VRZ, každej má plnou hubu keců, že zase jedeme na oběd, že se nám nechce čekat na křižovatkách, že si hrajeme atd. To, že někdo z ničeho nic vypne VRZ, může mít vícero důvodů: - hlídka byla odvolána, už není potřeba jet na místo - hlídka se blíží k napadenému objektu a nechce houkáním a v noci i blikáním vyplašit pachatele (PCO) - atp.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSTA 11:12:22 21. 05. 2009
default.png
na majáky jezdí imvrvére (ik dyž jsou na silnici sami)jen hasiči a RZS, PČR jen vyjímečně, snad ve velkých městech v hustém provozu je využívá PČR více. To že maják zapnu a posléze vypnu může také znamenat, že přijíždím k cíli a nechci vyplašit pachatele.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRANTA2 22:24:00 20. 05. 2009
default.png
To je zase téma, nevím, jak může někdo na houkajícím autě poznat, zda zrovna má, nebo nemá používat VRZ. Celkově si myslím, že naprostá většina policistů považuje bezdůvodnou jízdu na majáky za kokotinu, protože v případě sebemenší dopravní nehody by z toho byl průser, jako kráva.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLESK 21:29:14 20. 05. 2009
default.png
Sedni si do auta se sirénou a poslouchej co se děje kolem tebe( třeba to, že druhé auto jede na jiný zvuk). Můžu ti zaručit, že pořádně neslyšíš ani kolegu, natož potom vysílačku. To už neberu v úvahu kam a na co vůbec jedeš( věř tomu, že pracuje stres a nemáš čas se zabývat takovýma kravinama, zda houkáš tak, či onak).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 23:10:10 19. 05. 2009
Out.jpg
Vzhledem ke strukture a pravopisu dotazu sem o ty blbosti celkem nepochyboval.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NOVAKJAN123 21:53:17 19. 05. 2009
default.png
tak za prve.. to tema nema smysl, bylo pro pobaveni, za druhe.. vy sem pisete veci, to si snad myslite , ze sem uplne blbej? ze nevim proc by to normalne menili? zrovna na krizovatce nebyli, ale to je uz fuk.. nechame to byt

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHNYJFK 21:30:28 19. 05. 2009
johnyjfk.jpg
Ono to nebude hraní s majáčkem, ale pokud jedou za sebou dvě služební auta, tak to druhé musí nutně změnit zvuk při průjezdu, protože lidi vidí projed jedno auto PČR a druhé už tam nečekají. Proto to měnení zvuků.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio