Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Neprojití u psycho testů, jak pokračovat dál.

Zdravím. Jsem chvilku po psycho testech,nebyl jsem připraven na matiku.Tak rači počítám, že jsem neprošel. Jak dále postupovat ohledně práce u policie. Nebo se dají zkoušky v nějakém termínu opakovat.Asi jsem nebyl dost pozorný při výkladu zkoušejícího, jak postupovat dál. Děkuji Jirka
HLAVA :: Datum založení: 21. 05. 2009 :: celkem 102 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOSE 20:23:12 22. 05. 2009
Jose.jpg
Děkuju za obrázek. Kde jsi dělala psychotesty? Do kterého města se hlásíš a k čemu? Za jak dlouho jsi byla pozvaná k fyzickým a psycho? Teď už čekáš jen na zdravotní nebo už je máš za sebou?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZIMIC 19:33:43 22. 05. 2009
default.png
mno já když se hlásil k pčr asi před cca před pěti lety a něco, tak sem internet doma ještě neměl a myslím, že všeobecně nebyl ještě tak rozšířenej a kdoví, jestli nějaký podobný server jako tady tenhle v tý době byl. Žádnýho policajta sem neznal o nikom, kdo by nastupoval se mnou sem nevěděl a tak sem na ty testy prostě šel a nevěděl co mě čeká...akorát fyzických sem se nebál...u psycha sem odpovídal tak nějak normálně žádný extrem a hlavně dával pozor na opakující se otázky...Teď nám co sloužíme připadaj podobný diskuze jako přiblblý a my sme to bez nich taky zvládli, tak nevim co tu nováčci řeší, ale asi jim jen závidíme, že to maj s kým probrat a částečně věděj co je bude čekat ne?? Kdybych nastupoval dneska taky bych když mám net zjišťoval co se dá a ptal se i na úplný kraviny páč bych to asi chtěl udělat ne. Oni tu možnost maj tak proč to neprobrat a komu to vadí tak ať se do toho nes..., číst to přece nemusí když je to diskuze nováčků.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 19:32:23 22. 05. 2009
default.png
....za tu hrubku v poslední větě se omlouvám....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 19:27:56 22. 05. 2009
default.png
opět hodnotíš něco o čem nic nevíš. O Tobě jsem věděla, že jsi v zaměstnání a "sedíš" na této stránce, tedy jsi v zaměstnání za korunu drahá. Nezávidím, Ti to, jen jsem konstatovala, že pokud budeš jednou u policie tak pracovitá, jako u současného zaměstnavatele tak to lituji nejen Tvé budoucí kolegy. A proč jsem napsala Drexovi : "neznáš mě, stejně jako já Tebe, tak kroť svou bujnou fantazii a drž se radši reality.", protože o mě píše věci o kterých nic neví. To, že mám odslouženo u policie víc jak 30 let neznamená, že jsem důchodkyně, odtud ta fantazie s kterou si toto spojení dovodil. Jinak chytrolína nejsem, ale určitě mám znalostí víc jak Ty, případně Drexa (ano zkušenostmi).A chytrolína dělal Drexa na stránkách UBS, kdy jsem mu kvalifikovaně odpověděla na jeho dotaz, který se snažil neslušným způsobem zpochybnit, správnost mé odpovědi podpořil sám předseda UBS. Takže asi tak, abys věděla proč si Drexa léčí mindrák na mé osobě. A tím tuto debatu končím, nebudu obhajobou před vašimi hloupostmi a výmysli dál zdejší stránku a ostatní zatěžovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 18:57:20 22. 05. 2009
default.png
…. nikdy jsem nenapsal, že ten kdo neudělá psychotesty k policajtům že je blb, a neschopen vlastního života. Klidně ten člověk udělá psychotesty potřebné pro řízení Pendolína, nebo na průkaz obchodního pilota. Test na osobnostní vlastnosti člověka, který pracuje v určitém prostředí, psychické zátěži a se zbraní na řiti, je prostě strukturován ta jak je, a pro potřeby této profese!! Proto jsem psal, že nezáleží ani na vzdělání. Jeden můj známý udělal psychotesty na VŠ, k PČR, a teď neudělal psychotesty k jednomu útvaru s celorepublikovou působností ( a má titul Ing.a Mgr). Tak co chceš slyšet??! Jinak psychotesty se mohou opakovat po 2. letech ( když psycholog nerozhodne jinak).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 18:47:51 22. 05. 2009
default.png
Tak jdu dávat obrázek do compu a posílám :-) tak ještě vydrž

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 18:46:05 22. 05. 2009
default.png
PAIKI, pokud budeš jednou u policie tak pracovitá, jako u současného zaměstnavatele (píšeš,že jsi v zaměstnání, ale co hodinu zde odepisuješ), tak to lituji nejen Tvé budoucí kolegy. ---------zkopírováno viz níže MILÁ VLASTO TOTO SI MI NAPSALA TY MĚ A TO DOLE SI NAPSALA DREXOVI, KDYŽ SE OPOVÁŽIL TI NĚCO NAPSAT. KDYŽ NECO CHCEŠ AT NEDĚLAJÍ DRUZÍ, TAK PROČ TY TO DĚLÁŠ TAKY?MŮŽEŠ PROTOŽE SI DŮCHOTKYNĚ!NIKDY TĚ NEMUSÍM VIDĚT A UŽ SI MI NESYMPATICKÁ A Z TVÉHO PSANÍ TO VYPADÁ, ŽE SI NAMYŠLENÁ CHYTROLÍNA, KTERÁ VŠUDE BYLA A VŠECHNO ZNÁ...JO A JAK ŘEKL OUT, ASI FAKT ZÁVIDÍŠ, ŽE MŮŽU V PRÁCI NA NET .-) neznáš mě, stejně jako já Tebe, tak kroť svou bujnou fantazii a drž se radši reality. A než dospěješ (duševně), tak zpytuj sám sebe a nesnaž se tady "rádobyvtipně" prezentovat něco (někoho) o čem (o kom) nic nevíš, aby Ti to jednou nemuselo být trapné. --------zkopírováno viz níže.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 17:41:45 22. 05. 2009
Out.jpg
To jak si napsal, ze jsi vzdycky prosel chapu... Jde mi spis o jednu vec. To ze Ty to udelas a jiny kolega ne znamena, ze on je looser, ze je horsi nez Ty? Ja nevim, obecne mam tady z debaty pocit, ze kdo to neda je horsi, jako kdyby se tu hodnotila pisemka z matiky a kdo dostane jednicku je borec a kdo petku tak neschopnej blb. Jinak mam dojem, ze tady nekdo nekomu zavidi, ze v praci muze na internet:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 17:05:38 22. 05. 2009
default.png
Drexo máš pravdu. V globálu jsou dnešní mladí vyzrálí mnohem více než svého času důchodkyně Vlasta (teda chtěl jsem uvést jak na co)! Sice neznám statistiku úspěšnosti, ale i před r.1989 byli testováni zájemci o službu u SNB cca ve věku 18-19 let, kdy vykonali náhradní voj.službu, a poté sloužili „pod jednotným velením“ u pohotovostního pluku (tedy ve věku dnešních uchazečů o službu u PČR). Pracovní psychologie je již za desetiletí vymakaný obor, a v USA už ve třicátých letech byli testováni piloti a další specialisté v armádě. Připravit se na psychotesty lze asi jen do určité míry, a souhlasím také s Honzadem , že je těžké znát, co všechno mají na tebe zjistit. A ani tolik nezáleží jaké máte vzdělání, jestli střední nebo vysokou školu. Rovnice jako v matfyzu se zde neřeší. Nehladě na to, že existuje několik souborů testů (byť strukturovaných podobně). Jste li na hraně, a umožní vám ještě ústní pohovor, tak vám moc nepomůže budete li mít při pohovoru nehty okousané do krve, a nebo naopak nasadíte li masku suverénního ranaře (když výsledek záludných otázek vás pasoval do role nerozhodného bojínka, špatně reagujícího na zátěžové situace). Musíte si také uvědomit, že tento Damoklův meč nad vámi bude vyset celou vaší profesní kariéru. Je součástí výběrového řízení na vyšší post, (některých specialistů – např. pyrotechniků apod.) a nebo na určitý stupeň „určení“ pro seznamování se s utajovanými skutečnosti ( a opět se v každém testu žádá něco jiného). Jak daleko je doba, kdy budou dělat psychotesty řidiči vozidel s právem přednosti v jízdě. Za svou profesní kariéru jsem dělal psychotesty několikrát, a jednou mě jeden učenec docela rozhodil, když mě nechal před sebe posadit (výběr byl křesla a židle) a pak zjišťoval proč jsem si sedl na židli! Např. psychotesty které jsem dělal v Ústavu leteckého zdravotnictví, (věkový rozptyl byl od cca 23 do 45 let, - viz ta „důchodkyně“ je samozřejmě sestaven tak aby tento rozdíl bral v úvahu, a zjišťoval některé osobnostní vlastnosti potřebné pro přechod na vyšší typ stroje (počítal již s určitou praxí), a naopak se lišil od vstupních prohlídek před zahájením elementárního pilot. výcviku. Pro mé permanentní rivaly – u všech testů jsem prošel!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POOKY 16:40:40 22. 05. 2009
Pooky.jpg
Nevím proč se tu řeší zbytečné věci, Jirka se slušně zeptal a normální lidé mu slušně odpověděli. A vysíráci? Jako vždy sem zbytečně cpou názory, o které tu nikdo nestojí :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio