Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Rozhodovani soukromy sektor vs PCR

Hezky den vsem, resim takové vnitrni dilema. Je mi 25 let,mam Bc a dodelavam dalkove Ing. , mam 2,5 roku pracovni praxe v marketingu a obchodu, kde jsem delal referenta a momentalne delam obchoniho zastupce. Tyto prace jsem vykonaval pomerne obstojne,ale hluboce me ted nebavi obchodniceni,kteremu venuji veskery volny cas a soukropy zivot jde do kopru. Mam komunikativni AJ a tak v prumeru jsem pobiral 17-18 tis cistyho plus sluzebni auto. K veci: Vzdy jsem touzil jit k policii, idealne smozrejme ke "kriminalce" :-) , na PACR jsem se nedostal tak jsem udelal na VŠ humanitni a ekon. smer., ve kterem pokracuji. Ted mam moznost nastoupit,mam testy za sebou,ale zacalo se mi to nejak rozkladat v hlave. Sel bych na obvod za cca 19ti hrubeho, s vidinou postupu,ale ten neni zarucen. Proste spadnu dolu, jak financne tak bych si trosku "docasne" i prestizne pohorsil. Ale je ted blba doba a prace me nebavi a 6 tyd. dovolene je taky ok. Otazka do pléna, myslíte, že zahazuju šanci nekam se dopracovat v soukr. sektoru? Nebo je prace u PCR smysluplnejsi? Vidim uplatneni u policie jako slusne zajisteni na malem okresnim meste, do Prahy bych nesel, vzhledem k zivotnim nakladum a rodine.... P.S. Nevim co chci a vim to, tak me za to nekteri nekamenujte.
PAOLO66 :: Datum založení: 21. 05. 2009 :: celkem 9 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu LUDA 17:05:14 08. 06. 2009
default.png
Diky vsem za reakce, bohuzel jsem neme drive cas odepsat.To OUT: mimojine jsem to resil na Krajskem reditelstvi - tak zadne bocni vstupy nemaji uz asi rok / Vychodoceska sprava/ nemaji ani nastupni místa pro SS na obvod /vrchni referent/. Takze jedine jinde ve statni sprave... OUTE, muzes trosku priblizit kamsmerovat svoje usili ve statni sprave jako civil? U nas shanej na kraji samy referenty kulturnich a stavebnich odboru :-/

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PINDIAN 13:01:26 03. 06. 2009
default.png
Souhlasím s Out. Pro jardu - dneska si školu můžeš zaplatit celou sám (studium), takže nikomu potom nic nedlužíš!!! Viděl jsi někdy politika, že by ti něco splatil, že ty (pokavad jsi volil) a ostatní jste ho dotlačili ke korytu??!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 09:54:14 23. 05. 2009
Out.jpg
Co vidim spatneho ja je to, ze kdyz ma nekdo produktivni vek za sebou (dotycnemu je tusim 56 let) tak je chyba spolecnosti ze sme se dostali do doby kdy preferujeme jako noveho zamestnance jen "mladeho a perspektivniho" cloveka. Ten clovek se celej zivot zivil praci na projektovani silnic a dalnic. Nakonec to slo s posledni firmou kde pracoval nejak z kopce a byl odejit. A novou praci najit nemohl tak sel k MP, hlavne z platovych duvodu. Takze za a) si myslim ze on spolecnosti svoji dan za skolu davno splatil b) nastesti zijeme v dobe kdy si kazdy muze rozhodnout co bude delat a ne za minuleho rezimu, tudiz kdyz si ja pujdu vystudovat treba PA tak kazdymu je hovno do toho jestli pujdu delat popelare atd. A tak je to dobre.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 09:22:37 22. 05. 2009
default.png
jediné, co vidím špatného na tom, že ing. hlídá přechod jako mp někde u školy je to, že společnost investovala prostředky do technického vzdělání tohoto člověka, ale ten svého vzdělání ani trochu nevyužívá, aby jí tyto prostředky vrátil... jinými slovy peníze na jeho vzdělaní byly vyhozeny naprosto neúčelně, protože mít ing. na hlídání přechodu podle mě netřeba

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 09:02:45 22. 05. 2009
Peca.jpg
Hlavní rozdíl vidím v tom, že já jsem se nikoho neptal a šel to zkusit. Názor jsem si udělal sám. Tzn.,že zde na diskuzním fóru to může být 50:50 a stejně to vše nevypoví o čem to vlastně je. Jiný názor bude mít kolega z "vesnice"(bez urážky), kde není jiná práce, zcela odlišný pak kolega v Praze a další podle toho na jakém místě je zařazen...Na začátek stačí pročíst archív DF, jelikož se to zde řešilo vícekrát a dále např. v odkazech DF na stránkách UBS. ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 08:15:09 22. 05. 2009
default.png
Jestli taky můžu něco přidat. Asi budu souhlasit s ostatníma, aby si to šel zkusit .-)Když Tě to nebude bavit, když se tam zasekáš, tak prostě odejdeš a tím, že máš vysokou, krásnou praxi, tak si zajištěný, že tu práci budeš mít :-) Kdyby si měl střední, tak bych Ti řekla, at si doděláš školu, když nevíš co chceš, ale takhle je to jasný :-) Pokud Tě ta práce nebaví, tak jdi fakt do toho, ale pokud Tě to baví, tak neodcházej. Taky pracuju v jedné firmě, podle maminky bych měla jít na výšku(nejlépe na VSE), ale mě ta práce prostě nebaví,nudím se atd...jsem člověk co potřebuje hlavně práci mít a nenudit se a hlavně potřebuju kolektiv, který pracujou společně a ne,ž e si na počítači jede každý to své .-) Takže u mě je to jasné, jdu to zkusit a uvidí se a to bych radila i Tobě :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 20:59:41 21. 05. 2009
Out.jpg
Nezapomen, ze u PČR je to samá paráda, přehlídka a hlavně peníze:D Ne, vazne. Ja sem chodil na policejni skolu, vzdycky me to tahlo a ve finale sem zjistil, ze na svete sou i jiny veci nez PČR. Nakonec sem tam nesel. Pracuju sice ve statnim i v oblasti bezpecnosti apod. a nestezuju si. Dovolena 5 tejdnu, stravenky za 80Kč, plat rozhodne vetsi nez bych mel nekde na obvode na hlidkovy a hlavne... mam cas. Vikendy volny, svatky volny, v patek hezky ve dve domu a hlavne, i v pracovni dobe si klidne zaridim soukromy veci. Prace me i baví, ale kazdyho baví neco jinyho, to je jasny. Jasny, mozna to jednou taky zabalim a zkusim to u PČR nebo i MP, ale to jen v jedno jedinym pripade. Ale docela me to pobavilo s tim pohorsem "prestize":D Nevidim na tom nic spatny, delat policistu na obvode i s vysokou skolou. Znam jednoho inzenyra u MP a ten kazdy rano chodi ke skole na prechod a dava pozor na deti a taky to nebere nejak spatne. I kdyz chapu, ze jsou taci co na nej muzou koukat skrz prsty a rikat si ze to je "blbej měšťák" a to i nekteri kolegove od PČR, ale tak co. To zkus anebo proste hledej misto jinde ve statnim. Navic se divim, ze ti nenabídli boční vstup...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIN 20:12:36 21. 05. 2009
default.png
Ono je to chlape ale jen a jen na Tobe. Za sebe muzu rict kasli na reci, vymlouvani, prebirani a jdi to zkusit. Chytnes se? Ok. Bude Te to bavit? Jeste lip. Mas vysokou? Parada, jestli vydrzis a budes makat i ten postup mas mozny. Delal jsem skoro 5 let v soukromem sektoru (cca 22 tis.cisteho). Nyni jsem s platem niz i kdyz mam VS. No a? Konkretne ja delam co me bavi. Proste se nadechni a naskoc. Uvidis sam.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JEN_OBCAN 19:56:56 21. 05. 2009
default.png
Pokud muzu hodnotit, jako clovek, ktery pracuje v soukromem sektoru - pokud jste mel 17-18 cisteho, tak si nemyslim, ze 19 hrubeho je nejaky velky propad.. Navic sam pisete, ze je moznost dalsiho postupu.. Spis bych se ptal, jestli se vyplatily ty roky studia, kdyz potom clovek pracuje za +/- 20 cisteho... Podobne platy maji myslim v Praze napr. ridici MHD, pokud se nepletu (vim to z dob, kdy tady probihaly naborove akce..). Navic, myslim si, ze prace u policie je jistejsi, precejen je to statni instituce a clovek si na sebe nemusi vydelat. A policie asi taky nezkrachuje...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio