Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

pravnik na kriminalce

Dobry den! Dokoncila js pravnickou fakultu a zajimala by mne moznost uplatneni na kriminalce.Poradi mi nekdo:)?
COT :: Datum založení: 11. 06. 2009 :: celkem 37 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu STRANIX 22:50:28 20. 02. 2014
default.png
Kdyby si Davsna sjel o pár příspěvků níže, mohl si to kazatelství odpustit. To o těch školách je samozřejmě pravda, jsou to samé hnojárny, sociální pedagogiky, majstři odborného výcviku atd. atd. Samozřejmě se na SKPV i jinde najdou též právníci, ale kolik % jich je oproti ostatním VŠ? Tím nechci říkat, že právník je něco víc, jen reaguji na "V dnešní době má již VŠ u policie kde kdo". Jak už jsem psal níže, se základním útvarem musíš od začátku rozhodně počítat. Můj odhad je 3-5 let na základním. Může to být víc, může to být míň.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MODIN 22:13:36 20. 02. 2014
default.png
DAVSNA [2014-02-20 21:20:40]:

Zřejmě si nepochopil o co mi jde. Jak jsem psal níže, nechci vyšetřovat vraždy, chytat teroristy, jezdi na majákách ani žádné jiné akční disciplíny. Chci se věnovat trestnímu právu a to konkrétně celkem úzké výseči kriminality - zajímají mě daňové a finanční TČ. Sice jako laik, ale troufám si tvrdit, že k tomu člověk nepotřebuje umět jednat s drbanama nebo vědět, kde se v jeho okolí vaří perník.
Taky samozřejmě nečekám, že ihned po nástupu člověk dostane milionový podvůdek. Taky jsem nikde nepsal, že si ze mě někdo sedne na prdel protože mám VŠ...

Nikdy jsem se nad nikoho nepovyšoval kvůli toho že mám VŠ a nechci aby to tak vyznělo i teď, ale narychlo dodělávané bc. na pajdáku, fildě, sportovkách a podobných institucích a oborech snad nepovažuješ za užitečné pro zkvalitnění jejich práce... Promiň ale chci využít znalosti, které jsem na VŠ získal v praxi, ne prostřednictvím tří písmenek před jménem budovat kariéru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVSNA 21:20:40 20. 02. 2014
default.png
Upřímně vážení, pokud máte pocit, že když se přihasíte s VŠ k policii tak si tam z Vás všichni sednou "na prdel" a za 14 dní už vyšetřujete vraždy, tak Vám dopuručuji se vrátit nohama na zem. V dnešní době má již VŠ u policie kde kdo, i řadoví kolegové např. i v hlídkové službě, spousta kolegů na základních útvarech, kteří mají již něco odslouženo a spoustu let praxe. O SKPV ani nemluvím, zde je VŠ již běžný standard. Takže s tím, že budete budovat svoji kariéru u PČR od píky rozhodně počítejte, stejně tak, že Váš případný profesní rozlet bude určitě i nějakou dobu trvat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MODIN 20:27:47 20. 02. 2014
default.png
GUDUR [2014-02-16 23:36:44]:

Tak to jste mě moc nepotěšila, přesně z toho mám strach. Narážky kvůli vysoké školy jsem si užil během studentských brigád až až, ale nějak jsem to neřešil. Taky mám strach, že mi na personálním vymalují budoucnoust do růžova a realita bude jiná. Asi před půl rokem jsem měl rozhovor s jedním pánem od kriminálky a ten mi řekl, že ať počítám 4 - 6 let na základním útvaru. Což je v porovnání s tím, kde bych za 6 let mohl být profesně v jiném oboru, docela hodně :/


STRANIX [2014-02-17 10:45:09]: Aha, takže taky bývalý student Prf MUNI? :)Jinak jeden vyučují trestního práva byl bývalý příslušník PČR, zrovna na OHK, ale vzhledem k tomu jak u něj dopadlo moje zkoušení jsem se ho nechtěl ptát. :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 13:05:05 20. 02. 2014
default.png
GUDUR [2014-02-17 14:04:11]: Takže sloužíte 6 let v kuse, máte Mgr. z polacu, hodnocení aspoň velmi dobré a jste naprosto bezproblémová? Pokud je tomu vskutku tak, asi tam budou důvody, které uvádíte..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GUDUR 14:04:11 17. 02. 2014
default.png
STRANIX [2014-02-17 10:45:09]: pol.akademie - krom jineho, pokud nejsou znami, neni sance.. :(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 10:45:09 17. 02. 2014
default.png
GUDUR [2014-02-16 23:36:44]: Neberte si to osobně, ale pokud máte nějakou hnojárnu, sociální pedagogiku, filozofickou fakultu apod., rozhodně to v tomto oboru neznamená tolik jako práva. Co se ostatního napsaného týče, tak ano, to je asi někde opravdu realita PČR.

MODIN [2014-02-16 15:25:19]: To o tom Němci mám od jiného vyučujícího, který to prezentoval jako holý fakt. O restitucích nic nevím =)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GUDUR 23:36:44 16. 02. 2014
default.png
Nechci Ti brát iluze, nastoupila jsem jako VŠ, ale ne práva, bylo mi slibováno, jak na základním útvaru budu jen po dobu týdnů, max. měsíců, obejdu si "kolečko", abych znala a věděla a pak šup se mnou dál, na SKPV nebo na kraj... No, už sloužím 6 let na základním útvaru s vedením, které má IQ retardéru, závistiví kolegové si na mě chladí žáhu a otírají hubu kvůli vysoké a mým abimbicím něco dokázat, jsem vyhořelá, tuhle práci nenávidím a výběrová řízení obcházím s blbci, kteří je vyhrávají díky známým a tlačenkám. Policii nedoporučuji, kdybych neměla nabrané půjčky a neživila rodinu, tak jsem už dávno někde jinde...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MODIN 15:25:19 16. 02. 2014
default.png
STRANIX [2014-02-13 10:19:04]: Taky jsem nšco takového zaslechl a pak, že něco zrestituovala, ale jestli je to pravda. Učila právní dějiny a jeji oblíbené téma byly zemské desky.

Přesně tak, jak říkáš. SZ je strašně málo. U soudců to taky není lepší. Advokacie je fajn tak před důchodem. Tak jediná možnost jak si užít trestní právo v praxi je PČR a nebo v omezené míře policejní orgán Celní správy. Jinak až se mi podaří odejít z práce dřív, skočím na to KŘ a poptám se.

Jinak co se týče obnovení FIPO, tak to si myslím, že se nejspíš realizuje, ale budou spíš brát už hotové příslušníky. Podle mě se vydělí z UOKFK, tak jako se do ní před lety vtělila
.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 10:19:04 13. 02. 2014
default.png
MODIN [2014-02-12 06:53:06]: Tak tak.. vdala se za německého státního příslušníka a pokud nezemřela, žije si spokojeně v říši dodnes.

Jako vystudovaný právník s praxí z FÚ máš šanci téměř hraničící s jistotou, že časem se na tu hospodářskou kriminálku dostaneš. V Brně by ta doba ani nemusela být nějak extra dlouhá. Co se reorganizace týče, tak toho bych se u "obyčejné" kriminálky neobával. Byl to tuším Babiš, který se v OVM vyjádřil v tom smyslu, že by byl pro obnovení finanční policie. Takže možná nějaké specializované útvary spíše vzniknou.

Ono se zase není tolik co divit, když právnické fakulty vychrlí každým rokem stovky vystudovaných právníků. Šance dostat se na soud, potažmo SZ jsou rok od roku nižší. A advokacie také není pro každého. Pro mě tedy rozhodně ne .)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio