Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Začátek u PČR

Zdravím, chtěl bych se zaptat, jestli je pravda, že v případě vysokoškolsky vzdělaného člověka, musí tento člověk absolvovat dva roky na ulici jako pochůzkář. Nebo jestli se na lepší práci dostane dřív ? Díky.
RADIM :: Datum založení: 14. 06. 2009 :: celkem 29 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu CATANI 15:22:13 04. 01. 2012
default.png
Nevím, nevím. Je hodně ošemetné dnes rozlišovat při úrovni vysokých škol na ty, co mají a co nemají VŠ a tím myslím i policejní akademii zejména pro studenty policisty denního studia.

Myslím, že právě na úrovni některých vysokoškoláků a výsledcích jejich práce v praxi je velice patrné, že toto zaměstnání a to zejména na úrovni pořádkové a kriminální služby, je závislé na zcela jiných aspektech než absolvování VŠ.

Ano, pokud někdo chce dělat managera, tam o tom není diskuze. VŠ je jeden ze základních předpokladů. Další základní předpoklad(který bez prvního nejde) by měl být, že onen manager se osvědčí i jako řádně sloužící policista či kriminalista(alespoň 5 letá praxe, což je běžná doba po které se člověk s nadáním může stát policistou, bez nadání se nestane nikdy) což dneska v 90 procentech jaksi zjevně nefunguje. To je potom výsledek, úžasných některých názorů, rozhodnutí či myšlenek "managmentu" na práci policistů, jejich vybavení či sociální postavení.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VITECZEK 10:33:32 04. 01. 2012
default.png
co to jako ma bejt? usmrkanej stredoskolak? ne VS opravdu nikoho nezavidim, a pocitam s tim ze az ji budu potrebovat tak si nejakou udelam, ale ted me bavi byt na ulici... az ti bude nekdo vykradat byt a znasilnovat zenu nevolej 158... vytahni svuj VS titul, treba ti pomuze;)

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 20:30:59 27. 07. 2009
default.png
Je to jeden a ten samej vocas...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIN 20:13:38 27. 07. 2009
default.png
Nemusis se tady hned na tazatele certit..apropo uplne nahodou zde vyverala jedna starsi diskuse, ve ktere se nekdo se stejnym nickem (Pomahat_a_Chranit) take tak certil, ale nad tim, ze jej diky nezvladnutym psychotestum nevzali k PCR..tak nevim, shoda nicku?..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POMAHAT 19:04:32 27. 07. 2009
default.png
Co je to lepsi prace ty jeden vysokoskolaku??trosku blbe nemyslis? Co jsi napsal....Nechod v ZADNEM pripade k PCR, bude zklamany....!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BEN 10:18:26 27. 07. 2009
default.png
V Tvém případě bych o policii ani neuvažoval..samozřejmě jestli si tuhle práci nechtěl dělat o malička.. Já mladý,hloupý a nezkušený šel k policii s přesvědčení, ale bohužel po pár letech jsem byl tak znechucen, že dodělám VŠ a odcházím..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PROKY 09:50:15 27. 07. 2009
default.png
Dobrý den, velmi uvažuji o práci u policie. Mám dvě vysoké školy a umím plynule anglicky. Možná je můj názor naivní a pramení z toho, že nemám ty zkušenosti co vy, ale opravdu si nedovedu představit, že člověk s titulem přijde k policii a po krátké "směšné" přípravě s minimem zkušeností nastoupí na pozici, kde bude nadřízený lidem, kteří mají hluboké a dlouholeté zkušenosti. To je přece nesmysl!!!! To přece dá selský rozum, že ani deset vysokých škol nenahradí praxi. Pokud vztoupím do řad policii, chci začít od píky. Podle mého názoru člověk, který uvažuje tak, že VŠ vzdělání je vztupenka do "vyšší společnosti" je neobyčejně krátkozraký. Podle mého názoru je to jeden z předpokladů. Myslím tím vedle zkušeností, schopností, dovedností a prokazatelných výsledků.... Jsem laik a tak rád podrobím svůj názor kritice od Vás. Možná i mě to pomůže rozhodout se jstli k policii jít, nebo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NICKNICK 13:04:06 28. 06. 2009
default.png
ono každý člověk se v nové práci učí od znova. Takže nevidím důvod, proč by měl člověk po 5 letech na VŠ jít na ulici (a strávit tam 5 let!!!).. A to, že nejsou schopní ho dejme tomu 3 měsíce zaučovat na to vyšší místo, tak to není chyba nováčka, že to pak neumí. Jestli chtějí někomu dát místo a aby hned všechno uměl, tak jsou dost out, takhle to nikde nefunguje. I ten z ulice se to musí naučit. A člověk, který chodil na VŠ, tak tomu taky dost obětoval, nemohl si tolik vydělávat jako ostatní, je to taková investice dobudoucna, a věřte že to taky není žádná sranda. Takže nechat ten půlrok na zaběhnutí není zas tak moc.. A za to co platí, mohou být vůbec rádi, že se jim tam někdo s tou vysokou hlásí (nemyslím soukromé VŠ apod....)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu QURATQO 19:09:29 17. 06. 2009
default.png
Hehe.. vtipalku.. takze pokud pisu obecna pravidla viz "okud nemas VS, tak nemas moznost se dostat na mista, kde VS je potreba". Takze nechapu, jak sis ztoho mohl vzit to co sis vzal.. O te praxi jsem to rikal taky obecne tak se hned necil.. neni ti 20 ne?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 16:56:15 17. 06. 2009
Out.jpg
Ja to psal protože to tak z tvýho příspěvku vyznívalo, tak se mi nesnaž podstrčit že tu plácám kraviny a v tamtom sem pravdu měl, to si opravdu myslim. A jaky musis splňovat podmínky i co se praxe týče mi taky říkat nemusíš:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio