Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Začátek u PČR

Zdravím, chtěl bych se zaptat, jestli je pravda, že v případě vysokoškolsky vzdělaného člověka, musí tento člověk absolvovat dva roky na ulici jako pochůzkář. Nebo jestli se na lepší práci dostane dřív ? Díky.
RADIM :: Datum založení: 14. 06. 2009 :: celkem 29 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu QURATQO 16:27:49 17. 06. 2009
default.png
.) tak jako ja to nebral podle znamosti, to sammozrejme dela taky sve :) ja to bral z ciste profesni stranky bez jinych "kamaradskych" protazeni. :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 15:55:42 17. 06. 2009
default.png
Bez praxe nejsou koláče? Na to pouze :-) . Zajdi se podívat na Správu JmK a uvidíš, že i bez praxe to jde. Záleží pouze na tom s kým si kamarád a koho znáš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu QURATQO 15:02:42 17. 06. 2009
default.png
Jo a mimo to..na urcitou pozici, musis splnovat podminky, a to neni jen o titulu, nybrz o praxi..takze urcite neni mozne, nastoupi na vedouciho MOP/OOP kdyz nemas praxi, vubec nechapu proc se to tu resi, kdyz je to proste logicke, ze to proste tak nejde...bez praxe nejsou kolace...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu QURATQO 15:00:07 17. 06. 2009
default.png
Tak ja ti nevim.. ale nikde sem nepsal, ze bych to tak chtel.. ba naopak pekne od zdola vzhuru... ale ja chte rict to, zes cos psal, si nemel pravdu .)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 12:51:01 17. 06. 2009
default.png
Divím se, že se tady do tebe ještě nikdo pořádně neopřel, protože zde plácáš ptákoviny a o policejní práci nevíš asi vůbec nic. Zajímalo by mě, kde bys chtěl pracovat a s jakými výsledky po nástupu k PČR. To že máš titul z tebe neudělá lepšího policistu ani omylem, to je o úplně něčem jiném. A jak se chceš naučit policejní práci, když nebudeš šmatlat 3 roky chodník? To si myslíš, že když uděláš nějakou VŠ i třeba právnickou, tak máš práci u PČR v malíku? Já naprosto nic nemám proti vysokoškolákům, ať mají lepší místa, plat, protože museli studovat. Ale ať nově nastupující hned nedávají na nějaká lepší místa. Jak chceš začít na SKPV, když jsi nikdy neprováděl výslech? Jak chceš někoho zadržet, když jsi viděl formuláře jen ve škole, jak chceš provádět OMČ, když v tom nemáš praxi? Ono to potom vypadá dobře, když na místo přijede výjezd, za který to musíš stejně zpracovat, protože ti noví VŠ umí leda diskutovat o tom, zda-li to pro ně opravdu je. A toto se mi stává čím dál častěji. Zadržený pachatel při vlupce do obchodu, přijede výjezd, tam jedna kolegyně, která je dobrá na vyžadování posudků, jinak na nic a její kolega, který má VŠ, ale na obvodu vůbec nebyl. Musel jsem věc zaevidovat, svodka, OMČ, zadržení, eskorta, vyšetření u lékaře, umístění do policejní cely, souhlas SZ, protože VŠ kolega neuměl vůbec nic, jen blbě kafrat. A tak dopadneš i ty, když půjdeš hned na SKPV, protože tam už tě nikdo nic učit nebude, tam to máš umět z obvodu. Hodně štěstí ti přeji a doufám, že se s tebou nesetkám, protože bych zase musel dělat všechno a jsem ten blbej SŠ obvoďák, kterej by to mohl zprasit, protože TČ nabírá pouze jenom každou službu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 08:49:12 17. 06. 2009
Out.jpg
Jenže debata je o člověku co chce k PČR nastoupit. Ty by si snad chtěl jako mladík po škole hned z ulice nastoupit na místo zástupce vedoucího MOP/OOP jen proto že máš VŠ? Jen jestli ten titul před jménem někteří nepřeceňujou...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu QURATQO 00:58:38 17. 06. 2009
default.png
Zdravim.. Nejsem u Policie, ale mam ktomu blizko tudiz se oto zajimam.. myslim si, a tvrdim si rict, ze pokud nemas VS, tak nemas moznost se dostat na mista, kde VS je potreba. Mysleno, ze urcite nejde si rict, ze chci jit k vyberovemu rizeni na vedouci pozici, a rict jim, ze si VS dodelas. Na pozici zastupce vedouci napr. pro vykon sluzby bylo doted mozno se dostat bez VS, ale za rok a neco uz bude nutna VS.. tim vse receno, myslim si, ze nemuzes byt ustanoven na fuknci kde je treba VS titul pokud ho nemas..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SKOLAK 16:37:12 16. 06. 2009
default.png
1)Vejška nezaručuje vůbec nic... 2)Přijde mi to trošku jako kdybys chtěl jít ze školky rovnou do 5. třídy. Neumíš číst, psát ani počítat, ale chceš řešit slovní úlohy. Máme na oddělení pár kluků s VŠ, co začínali ve stejné době jako já a další usmrkaní středoškoláci a kupodivu nejsou o nic lepší... Učí se vše stejně s námi, mají stejný nedostatky, prostě nikde nijak nevynikají. Tak proč by měli jít na "lepší místa"? Protože mají VŠ, která stejně nemá většinou nic společnýho s policejní prací?? zajímavé :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GRUBI 16:13:25 15. 06. 2009
default.png
cituji te "ale proste vejska zarucuje nebo by mela,ze to nebude nejakej debil." Myslim a zrejme nebudu sam ze timhle nazorem si ho ze sebe tak trosku udelal,protoze tohle ti zadna skola nezaruci. A pak jeste rozdelujes vysoky skoly na zemedelsky,soukromy,ty taky nejsou dobry a jenom tu co mas ty je nejlepsi.No,sebevedomi ti nechybi tak ti snad popreju hodne stesti Pavle,doufam ze te nikdy nepotkam.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 14:01:39 15. 06. 2009
Peca.jpg
Zajímavý názor o těch usmrkancích...Až budeš jednou v úzkých a přijedou ti nějací usmrkanci na pomoc, nezapomeň se jim o svém názoru zmínit. Doufám, že tě pošlou kamsi. Mezi poldama je řada těch co na tituly kašlou, ne ze závisti, ale protože je práce na ulici prostě baví a nikam se nehrnou, což banda ing. rekultivátorů krajin a novodobí chovatelé prasat, bazírující po jakékoliv židli stejně nepochopí.Slušní a VŠ vzdělaní! poldové, mezi nimiž mám spousty kamarádů, snad můj příspěvek pochopí...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio