Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Kontroly v příhraničí SRN

Viz: http://www.novinky.cz/domaci/171069-za-kontroly-ceskych-ridicu-v-nemeckem-pohranici-chysta-ministerstvo-odvetu.html Nikdo mě nedonutí, abych klesl tak hluboko a oplácel západoněmeckým soudruhům šikanu za jejich četníky.
WILLY79 :: Datum založení: 14. 06. 2009 :: celkem 21 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu OUT 06:34:15 18. 06. 2009
Out.jpg
Máš pravdu, proto sem to taky psal. Taky si nedovedu představit že by tady takhle někdo jen tak "svlíkal" německýho turistu jen tak v ramci "bězné kontroly"

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 16:37:01 17. 06. 2009
Pim Burger.jpg
Já tě nechci nijak soudit, abychom si rozuměli. Chápu, že prostě bezdomovec s rolexkama vždycky bude budit pozornost atd., ale zase iluze o Češích nebo Polácích v zahraničí bych si taky nedělal - popravdě co se týče Poláků, tak je to spíš naopak a v Německu panuje názor, že ti ukradnou i to, co je přibitý. A tak si myslim, že oni to cítí úplně stejně a myslim, že mají i stejný pocity, co se týče toho křičení o rasismu. Trošku jsem se o to pozajímal, když už je tu tahle diskuze a ono to je s tim rasismem všude stejný. Tzn. že německý policisty taky klidně černoch obviní z rasismu, když si ho někdo dovolí zastavit a dokonce jsem četl úplně stejnej příklad s nějakym Afričanem s německýma papírama, jako ty tu píšeš s těma Rumunama s českejma papírama. Co se týče svlékání na ulici, tak je to samozřejmě blbost, ale neřekl bych, že je to běžná praxe. Bydlím u hranic a občas si vyjedeme do Dresdnu a samozřejmě nás párkrát zastavili, ukázali jsme kufr a zase nás pustili. Musim i uznat, že na Sasíky byli vždycky dost slušní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 15:34:23 17. 06. 2009
default.png
Nejsem rasista ani nic nemám proti romům, ale poznám slušného od podvodníka. Rumunům nedělám peklo, abych je šikanoval, ale protože vím, že něco udělali nebo hodlají udělat, myslím hlavně krádeže na seniorech. Setkávám se s tím denně a jejich drzost nezná mezí a je to čím dál horší. Nejvíce se mi líbí, když mě začnou nazývat rasistou, protože jim chci udělit pokutu za to, že jich jede v autě 6 a z toho dvě děti bez autosedačky. Ještě lepší je to, že mají rumunské občanky, auto na německých RZ a mluví česky. Tito lidé ze všeho vycházejí beztrestně, protože jsem si jist, že se jedná o přistěhovalce, kteří mají rumunské i české doklady, ale ukazují rumunské, protože třema již nemají povolen pobyt, ale to těžko z jejich dokladů zjistím. Více usměvné je, že jim musím dávat BPN, který nikdy nezaplatí. A když chci provést kauci, tak je mi vždy sděleno, že dopravka ani cizina nemá čas. Ale pochybuji, že to co u nás provádí rumuni, dělají češi v Německu. Myslím, že by si Němci s rumunama poradili naprosto hravě. Bohužel mi nemáme takovou legislativu jako a vše co proti nim podnikneme je bráno jako rasimus a vždy je mi připomínáno, že se jedná o členy EU, tak že mají volný pohyb. Ale nezapomínej, že já jdu tvrdě po těch, kteří něco spáchali. Při běžné kontrole Německé občany nevyslíkám. Pouze se mrknu na doklady a občas chci vidět zavazadlový prostor, ale to je vše. Co se týče přestupků, tak si říkám, že jsou v mé zemi a zde se budou chovat slušně, když ne, tak jim to cestování zpestřím ceninou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 12:38:22 17. 06. 2009
Pim Burger.jpg
No, ale tím, co jsi napsal, vlastně ukazuješ, že děláš to samé, co dělají Němci nám. Pro ně jsme jako pro tebe Rumuni a Poláci ještě víc. A pokud např. osobní prohlídka na ulici neodporuje jejich zákonům a předpisům, tak jí prostě u Čecha rádi udělají, stejně jako ty rád uděláš prohlídku Rumunům. Předpokládám, že je to u tebe víc než z nějaké xenofobie z vlastní zkušenosti s danou národností a totéž dělají Němci, jenže se to týká nás a tak nám to vadí...:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 12:31:39 17. 06. 2009
default.png
Já jako pořádkový policista si nedokážu představit, že bych prováděl u cizince nějakou osobní prohlídku někde na ulici. Osobně si myslím, že je to šikana jako hrom. Kdyby už člověka odvedli na služebnu a zde přistoupili k prohlídce, tak bych to bral. Ale v nedokáži si představit dělat nějakou osobní prohlídku jen tak bez důvodně. Toto udělat cizinci u nás, tak mě potrestají. Stačí, když si cizinec stěžuje na blokovou pokutu a hned dostanou vyjímku, a jsou tím znevýhodněni čeští řidiči, jak je tomu třeba u tech. stavu vozidla, kde český řidič jedoucí po českých silnicích musí mít na nápravě gumy stejného výrobce, typu, rozměru. Cizince za toto pokutovat nemůžeme, protože u nich je to trošku jinak. Přitom když přijedu kamkoliv do ciziny, tak musím dodržovat jejich zákony a žádná vyjímka zde není. U nás nemusí být reflexní vesta ve vozidle, v Rakousku ano. Pokud nemáte, platíte. Já osobně řeším cizince vyššími pokutami než naše řidiče a je to hlavně z toho důvodu, že zde jezdí jako hovada a myslí si, že jim to projde. Dělám hodně pokut za předjíždění na plné čáře a mám i svůj vlastní sazebník: český řidič 1.000,- Kč, cizinec 2.000,- Kč a rumuni mají bonus komplet prohlídku vozidla + lustraci všech osob.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 13:37:05 16. 06. 2009
Out.jpg
Neznalost našeho OP je to nejmenší co bych vyčítal a lidsky to taky chápu, nějakou občanku z Litvy bych asi taky tězko poznal když jsem jí nikdy neviděl. Leč znalost těchto národních dokladů by se měla vyučovat na policejních školách. Protože upřímně, policista kdekoliv na světě mi bude s usměvem tvrdit, že "neznalost neomlouvá", takže mě jako občana zase nezajímá, že on nezná nějaký platný doklad. Já se spíš divil tý "běžný osobní prohlídce", ale to se dalo z toho příspěvku pochopit...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LEEUWERIK 10:07:46 16. 06. 2009
default.png
bob52: Co pašují ? Třeba zboží podléhající spotřební dani jako alkohol, cigarety v množství větším než je „osobní spotřeba“ atd... Out: Ty se jim divíš ? Při počtu členských států EU, kdy kromě Cestovního pasu lze cestovat i na národní identifikační průkaz... Policista na letišti má v rozpoznávání dokladů má praxi. "Obyčejný" policista v terénu nemusí všechny doklady znát. A co nezná je pochopitelně podezřelé. Naštěstí díky unifikaci EU je to otázka času, pak budeme mít všichni stejný průkaz.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 07:28:04 16. 06. 2009
Out.jpg
Ne, nejsem. Jen vim, že takhle to u nás na ulici ve vztahu k obyčejnýmu turistovi z Německa rozhodně nechodí. Takovýhle prohlídky dělají kolegové z ciziny leda tak při kontrole nějaký ubytovny plný dělníků z východu. A to stejně spíš kontrolujou akorát pobyt, takže doklady atd. Nic proti. Ale obyčejný pořádkový policista ti takovouhle kontrolu na ulici udělá jen když má důvod a né že to je běžný.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SCP 22:48:25 15. 06. 2009
default.png
Jsi moc zvědavej:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 22:18:41 15. 06. 2009
Out.jpg
Německejm turistům u Staroměstskýho orloje?!!?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio