Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Vyklízení squatu Milada

Tady Vám zasílám kolegové stream ze zásahu v okolí squatu Milada. Kdo tam ještě nebyl, mohu vřele doporučit jako skvělou lokalitu na nedělní výlet s rodinou:o) http://88.86.114.137/borovec Kapesnick
KAPESNICK :: Datum založení: 30. 06. 2009 :: celkem 21 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu R489 15:18:55 02. 07. 2009
default.png
Není skvot jako skvot.Byl jsem v jednom v zahraničí.A normální barák,s teplou vodou a elektrikou.Ale tam to funguje trošku jinak než u nás...jak už tu bylo psáno je to legální s posvědcením úřadů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLKISEK 15:10:22 02. 07. 2009
default.png
Kapesnick:plně stebou souhlasím a ztotožňuju se stvým názorem...Kdo byl někdy ve skvotu, je jedno kde a v jakém , tak ví o čem je řeč....a to že pan ministr K(v)ocáb přislíbí této chamnradi novou nemovitost, to je vrchol všeho.Chodím do práce, platím daně, nekradu, chovám se slušně, nikoho neobtěžuju smradem a hlukem a nikdo mi žádnou nemovitost nedá, jak je to možný???co se to tady děje????ti co příjdou o domy z důvodů povodní si budou muset domy opravit za své a tady ty individua dostanou "nemovitost"jen tak zadarmo???

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 11:08:59 02. 07. 2009
default.png
A ještě ses zapomněl stydět za "auta nám nadskakovali"...:-)))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAPESNICK 09:55:17 02. 07. 2009
default.png
A omlouvám se a stydím za to tvrdé y ve slově mi, zhruba v polovině předchozího příspěvku:o))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAPESNICK 09:53:28 02. 07. 2009
default.png
Vážení kolegové a ostatní diskutující. Nevím kdo z Vás kdy v Miladě byl nebo nebyl, ale já jsem měl tu "čest" ji v rámci zákroku navštívit. To že nikoho neobtěžovali a bla bla bla, to jsou prostě lži. Auta jsem parkovali asi 100m od objektu a stejně nám nadskakovali v rytmu tuc tuc. Co se smradu týče, bylo ho horší, než když se odkope selka (a to nebylo zrovna žádné parno). Interiér prostě paráda, šlapat ve vlastních exkrementech a zbytcích jídla, rozmístěných nahodile po domě, tomu říkám vskutku ALTERNATIVNÍ kultura. A co se rekonstrukcí a údržby týče, to je vůbec škoda mluvit. Kde šly fošny z podlahy vyrvat, tam vyrvané byly (něčím topit se přeci musí, že), omítky byly okopané snad ve všech patrech (opět asi alternativa nějakého stavebního slohu). A to my ty šupáci dredatý tvrdili, že se o tu nemovistost starají každou volnou chvilku a zachraňují ji před chátráním. No, ani bych snad radši nechtěl bych vidět nemovitost, o kterou by se nestarali. A zlatý hřeb zákroku byly ty jejich teze typu: "když se k nemovitosti nikdo nehlásí, tak je naše" (no výborně, už mezi námi žijí lidé na úrovni křováků) nebo "můžeme si dělat co se nám zachce, je přeci demokracie" (kdy už si sakra tihle šmejdi přestanou plést demokracii a anarchii??!!) Takže toto je můj - přiznávám zřejmě radikální - názor. Petr

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HHONZA 16:08:36 01. 07. 2009
default.png
A ke zranění zasahujících policistů, tak pokud jsem to dobře vyčetl ze zpráv, tak to bylo ze strany demonstrujících jedinců, kteří přišli podpořit squattery. A mezi nimi byli spíše dětičky, kteří žijí běžně u rodičů, bez teplé vany, večeře, mikrovlnky, kina, popcornu, TV, PC apod. si nedokážou představit svoje fungování a jen se takto rádi zviditelňují a chovají se rádo alternativně. Těchto je k vidění např. na technopártech přes 90%. A to jsou ti největší křiklouni a největší rváči, co po udeření obuškem si hned stoupají před objektivy televizních kamer a "brečí" jak byli surově zbiti a že to je útok na jejich svobody a že budou podávat trestní oznámení... :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HHONZA 16:03:41 01. 07. 2009
default.png
To já s OUTem svým způsobem i souhlasím. Ve svém okolí vidím několi objektů (domů, činžáků, býv.nádraží apod), o které jejich majitel nejeví žádný zájem a to ani udržovací (ať už je to stát či soukromá osoba). Tudíž pokud lidi vyznávající alternativní způsob toto obsadí, tak proč ne. Pokud budou dodržována určitá pravidla - neodebírat energie "na černo", nerušit okolí hlukem a nepořádkem...tak proč by tam nemohli být? Samozřejmě pokud i by respektovali tu podmínku, že pokud majitel projeví zájem a s nemovitostí bude chtít naložit (prodat, opravit...) tak aby se prostě sebrali a šli jinam. Za těchto podmínek mi takováto iniciativa vůbec nevadí. A i souhlasím s tím, že tito lidé sice domy neopravují, ale tím že tam žijí, tak se snaží svými možnosti jej udržet alespoň v takovém stavu, který není úplně havarijní. Pokud by zde nebyli, tak sem rozhodně zajdou někteří jiní "občané" ktrým se bude hodit železný překlad nad stropem apod...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 16:00:33 01. 07. 2009
Out.jpg
Já co jsem koukal na ty videa na netu tak mi nepřišlo že by tam ten bordel byl horší než u nepořádnýho teenagera v pokoji. Ono v takovejch podmínkach z toho hotel Ric neuděláš. A s tim opravováním... To je asi logický že tam neudělaj novou strěchu, nenasadí nový plastový okna, fasádu apod. Ty lidi to opravujou v rámci svejch fin. možností a to je jasný že nemaj statisíce, ne-li miliony na to aby ten objekt uvedli do stavu kdy by to tobě vyhovovalo. A že někdo zraní tři policisty? To je sice negativum ale co ti na to mám říct? Asi jen to ať je teda policie zajistí dle zákona a soud je pak odsoudí zase dle zákona. Nebudu se jich v tomhle zastavát, ale ani tu nebudu fňukat za tři policisty. Ani sem nečekal že tu se mnou někdo bude souhlasit, proto mě to ani moc nevzrušuje:) x1-ray: Ano, takhle to chodí, ale sou i squaty kde ti lidi nejsou se souhlasem majitele, protože majitel třeba bydlí na druhym konci světa a ani neví že tam nějaký squatery má. Jinak problém se sousedy je dost obšírná věc. Leckterej soused bude ten problem mít už jen z principu že tam vidí lidi který na jeho vkus žijou a vypadaj moc alternativně. Pravidla se respektovat musí, ale to musí i policisté, ne?:) Proto píšu že ty hrdinský řeči o "seřezání" jsou podle mě mimo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLKISEK 15:27:58 01. 07. 2009
default.png
to jsme myslim všichni viděli jak ten objekt opravovali:)i pes by se tam styděl v takovém bordelu bydlet!!!a to že tihle slušní občané zraní jen tak 3 policisty??máš pravdu, dejme jim domy až si můžou alternativně žít:)))a co kdyby si šel příkladem a nějaký dům k bydlení jim koupil??pak se uvidí jaký názor budeš poté zastávat:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 14:47:49 01. 07. 2009
default.png
Oute ti lidé zákon prostě porušují, takže smůla. A se západem si trochu nabíháš... Zvlášť známý je Berlín, já jsem byl za svých studentských let a cestování po evropě v Ludwigsburgu. Princip je úplně jiný, je to pololegální, se souhlasem majitele nemovitosti který nemá na opravu s podmínkou, že nedojde k ničení, proto to samospráva toleruje. A nezbytnou podmínkou je úhrada energií, žádné problémy se sousedy nebo úřady + alespoň základní údržba nemovitosti. Jinak s tebou samozřejmě souhlasím, squater není bezdomovec, jenom prostě žijí jinak, ale pravidla se musí respektovat...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio