Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Operativní dokumentace -je to dobré místo?

Zdravím Vás kolegové, po 9 letech služby na obvodním oddělení jsem se rozhodl pro změnu a budu zkoušet štěstí ve vypsaných výběrových řízení. Chci se přihlásit na místo u Celní správy, konkrétně se jedná o Podpora pátrání- operativní dokumentace. O místě jsem si již něco zjišťoval, stejně tak i o podmínkách výběrového řízení. Nikde zatím není dané, že uspěju, ale chtěl bych se zeptat, zda s místem máte nějaké zkušenosti. Popř. můžete mi nějak nastínit, co práce obnáší? Děkuji za info
HANESINHO :: Datum založení: 29. 04. 2021 :: celkem 19 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu AF13 11:54:05 08. 05. 2021
default.png
CABLE [2021-05-07 23:18:19]: Hele, reagoval jsem hlavně na to, že lidi jen oslovují. Dělají i náborové besedy na některých VŠ a to i na oborech, který nejsou nijak moc elitní. Prostě nemají lidi, jako všechny složky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 11:21:27 08. 05. 2021
default.png
Když už se nám vlákno posunulo z náborového do tajných služeb na konkrétní zkušenosti s BIS, tak zajímavé je, že co si pamatuji, nikdo mi nikdy oficiálně neřekl, kdo jsou a co chtějí. Představit se bylo úplně pod jejich úroveň. Šéf mi taky nikdy nic neřekl. Proto jsem se o nich v souvislosti s výkonem služby nikdy nic nedozvěděl. Tak jaképak služební tajemství.
Sami věděli málo nebo spíš vůbec nic, takže slídili na odděleních. Hlavně je zajímaly zdroje informací. Problém je, že jejich postavení v trestním řízení je vlastně nijaké a na výsledku jim nezáleželo, takže vytahané informace mohli snadno vynášet lidem, jichž se kauzy týkaly. Že se tak nejednou stalo, vůbec nepochybuji. Sám jsem jednou potkal jednoho, jak se druží s jedním ze zájmové firmy. Samozřejmě ODS. Nevyhovět představovalo riziko. Kdo měl trochu postavení, se bál. Hlavně šéf. Taky rozdělili oddělení na policajty a lupiče a podle toho, s kým jsem sloužil, jsem věděl, jestli někdo zase potřebuje informace. Někdy stačilo se s někým domluvit a pouštět špeky, které se pak snažili ověřovat. To už jsem věděl, s kým budu další měsíc sloužit. Není bez zajímavosti, že skoro všichni z těch, které jsem měl v podezření, slouží dodnes a většinou povýšili.
Nebylo by špatné dostat se k jejich telefonním seznamům. Jestli se tam také vyskytují některá jména vícekrát. Pochybuji, že by se z takových fleků nedělal rodinný podnik.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CABLE 23:18:19 07. 05. 2021
default.png
AF13 [2021-05-03 22:13:51]:
V mém předchozím příspěvku je určitá dávka sarkasmu a nadsázky, ale doufal jsem, že to bude pochopeno. Ale tebe by do té BISky možná vzali, třeba k té ostraze. Tam taky berou všechno hrozně vážně :D :D .

Teď teda seriózněji a vážněji. Informace a zkušenost kterou mám já je cca 5 let stará, od té doby se to třeba z nouze jako všude jinde změnilo. Pokud má někdo o tu práci zájem, Tak ať jde do toho, rozhodně od toho nikoho neodrazuji. Jen by si to nikdo neměl asi představovat tak, že si jako pošle CVčko a projde nějaký výběrko jako u jiných BS a hurá teď jsem agent s tou teplou vodou :D(sorry z nich si nejde nedělat prdel:D). Takže ještě jednou. Pokud někdo chce jít k nějaké zpravodajské službě(ono to není jen o BIS), tak jen do toho. Jednomu ze 100, 1000... těžko říct, to třeba vyjde. Ale je potřeba prostě počítat s tím, že velký přátelský nebo dokonce "rodinný" přístup se zde asi moc konat nebude. Toť vše. A klidně to vyvracej, od toho diskuze jsou ;)

VETERAN2 [2021-05-05 22:25:27]:
Zřejmě jsi pojal mínění, že jsem u nich sloužil. To tě bohužel zklamu, neb jsem byl pouhým dodavatelem služeb. Díky tomu jsem se dostal do toho jejich Alkatrazu co by měl asi odolat pumovému útoku a nájezdu nejmíň tankového praporu. Přišel jsem do styku s řadou lidí, kteří tam pracovali v té době a i když valná většina vypadala a chovala se jako, že by raději obětovali svoji mámu než by aspoň pozdravili, tak se našlo pár výjimek a od těch mám informace, neb jsem se samozřejmě dotazoval na možnosti uplatnění. Problém těchto sborů je, že v nich očividně panuje úplně jiná kultura než je člověk třeba zvyklí od PČR nebo třeba CS. Na jedné straně jsou ti co informace shánějí, analyzují, ti jsou vybíráni a jsou takoví jací jsou a na druhé straně jsou ti nahoře co s nimi mají nakládat a zpracovávat je a ti je zase pro změnu vynášejí k nekompetentním politikům a kontroverzním podnikatelům, ti jsou spíše dosazováni.

Na mě to tam působilo jako jedna velká divadelní hra. Všichni tajemní, důležití od té uklízečky(sarkasmus) přes kluka co vypadal na 15(ostraha) až po ředitele, všude tuna vysílačů, satelitů, kabelů a techniky obecně(to nebudu dál rozebírat neb nechci být pranýřován za vyzrazení nějakých tajných informací použitelných třeba pro další Ruské pokusy...sarkasmus, ale jen trochu), ale třeba mají jen smlouvu s operátory a pokrývají jim Stodůlky, Zličín a Motol signálem.

Jeden člověk co mě měl na starost a zřejmě vyměkl, že se se mnou bavil, tak mluvil o tom, že byl u policie(dle už tehdy jeho odhadovaného věku měl na mysli asi STB) a dostal možnost přejít sem. Peníze však jsou lepší (hodně to asi souvisí s tím že VŠ je tam skoro základ), ale zase né tak, aby si tím člověk zkazil život, mám na mysli ten soukromý.

To je moje zkušenost. Nechť si o ní myslí každý co chce a ať s ní také každý naloží jak uváží za vhodné. Mě by tam nikdo nedostal ani rozkazem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOBRAS 17:18:08 06. 05. 2021
default.png
VETERAN2 [2021-05-05 22:25:27]: přesně tak možná agenti s teplou vodou…. To co někdy předvedli a když jsem viděl ty chytré hlavy co občas zašlo na krajské ředitelství… Bože bože…

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:25:27 05. 05. 2021
default.png
CABLE [2021-05-03 21:30:31]: Tak se pochlub, čím jsi zaujal. Potenciální zájemci to jistě ocení. I proto si tu píšeme.
Co jsem si všiml já, tak nároční možná jsou, ale asi trochu jinak, než by si člověk představoval. Můj dojem je, že ten člověk by hlavně neměl mít potenciál přeskočit šéfa. Možná i doba pobytu na pracáku se počítala k dobru. Sebevědomí jim taky nikdy nechybělo. Proti bývalým estebákům, se kterými jsem také přicházel do styku, fakt k neporovnání. Možná jsem jen neměl štěstí na lidi. Výsledky jejich práce by ale mojí teorii podporovaly.

Nejde jen o BIS. Bavíme se tu o tajných službách obecně. Třeba u Vrbětic selhaly všechny. Zatímco Rusové bodovali. Dneska bude někdo tvrdit, že to měly být zbraně pro Ukrajinu. Ta má sama takový nedostatek, že zásobovala během války s Arménií Azerbajdžán. Zato v Sýrii válčili rebelové zbraněmi z Bulharska. A pak se divíme.
To ale nic nemění na skutečnosti, že pro toho, kdo hledá opravdu jistou, tyhle fleky rozhodně stojí za pokus.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 22:37:14 03. 05. 2021
default.png
VETERAN2 [2021-05-03 22:08:36]: No, konspirace, to raději bez komentáře. Exoti extrémní případy jsou všude, ale běžný příslušník skpv nemá o konspiraci téměř žádnou znalost.

Ono se stačí podívat na jakékoliv opatření, kam jde skpv v civilu do davu, nebo na realizace, kde se snaží skpv něco sama chvilku sledovat. To by se mohlo většinou rovnou fotit a točit pro využití na výuku na nejmenované škole, jako příklad toho, jak se to dělat nemá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 22:13:51 03. 05. 2021
default.png
CABLE [2021-05-03 21:30:31]: Tak určitě :-D No, nemá smysl snažit se podobný storky vyvracet na netu.

Pokud někdo o práci u těchto služeb uvažujete, nebojte se poslat jim životopis nebo jinak projevit zajem o službu. Je pravda, že si vybírají, ale je i pravda, že všude jsou různé pracovní pozice, na které jsou potřeba lidi s různým stupněm vzdělání, různými obory a s různými znalostmi i povahou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:08:36 03. 05. 2021
default.png
Tak je pravda, že tam to o pocitu z dobře vykonané práce moc nebude. Ještě nevím o ničem, co by se jim povedlo. Zato malérů víc než dost.

A konspirace? No nevím. Když jsem jednou poslouchal legendu, pod jakou se dotyčný snažil vystupovat, pochybuji, že to měl připravené aspoň ústně. Každý prolhaný puberťák by dal dohromady lepší.

Jsou prostředí, kde je problém se schovat. Pak člověka volali místní na sledku, protože se báli vloupání a tak dále.

Odejít k policajtům se jistě dá i od tajných služeb. Aspoň se nemusí namáhat a hledat práskače mezi policajty. A že potřební jsou pořád.

V soukromí by se určitě šťourali víc. To rozhodně. Ale zase. Pocit z dobře vykonané práce tě neuživí. Rodina potřebuje spíš peníze. Na časy před Babišem už se pozapomnělo. Sotva se dostal k moci Kalousek, do roka zbankrotovalo 800 policajtů. Ten se sice momentálně stáhl, ale na Babiše jsou všichni připravení. Jestli dopadnou volby, jak potřebují, bude zase ministrem financí. Krade se sice hlavně v nouzovém stavu, proto ho ostatně máme tak dlouho, bude se to bude hůře postihovat, ale i tak se jistě snadno najde cesta, jak dostat Babiše před soud. A ani nebude potřeba vymýšlet trapárny jako Čapí hnízdo. Pak už se současné relativně solidní poměry hned tak nevrátí. Proto je třeba v případě zájmu zkusit štěstí, než zase vyhlásí zákaz braní lidí od policajtů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CABLE 21:30:31 03. 05. 2021
default.png
Je fajn, že se tu bavíte o BISce jako o možnosti, ale tady ač nejsem ve službě dlouho, tak s BISkou mám zkušenost a myslím, že mohu říct co vím neb je to stejně veřejné tajemství .

Realita toho, jak se tam dostat je asi taková, že to co píšou na stránkách je v podstatě blbost resp. když popátráte, tak tam píšou, že si většinou vybírají lidi sami. Realita je taková, že výhradně. Ano můžeš tam poslat životopis a motivák a sami k tomu vybízejí, ale nic od toho čekat nelze. Když se někdo, komu to přistane ve schránce bude hodně nudit, tak si to možná i přečte.

Lidi se skautujou na VŠ a všude tam kde mají zájmy a tipy oni sami a pokud je něčím zaujmete, tak vězte že jste prorengenovaní skrz na skrz ještě než vás nějak osloví. Legenda říká, že po lustraci vědí i to jestli vaše stará hraje orgasmus nebo ne a kolikrát si ho vaši kamarádi oklepou na malé. I uklízečka je tam tajemná jak hrad v Karpatech, o té jejich ostraze(securitas, jinak se to nazvat nedá) nemluvě.

Takže, jak jsem říkal, zkusit je možno, ale tu sledku u PČR nebo CS vidím u 99.9% z nás jako zjevně reálnější a pokud nejste vysloveně 007 :D i lepší volbu.

Pro ty co by se chtěli nějak navážet do mě nebo toho co jsem tu napsal, tak NE nehlásil jsem se k nim ale něco jsem s nimi měl(žádná tajná mise aby bylo jasno :D) a vycházím ze své vlastní zkušenosti. Nikdo kdo tam kdy dělal nebo dělá by vám stejně neřekl ani to, že tam kdy byl a už vůbec nic o nich nebo o tom jak to tam je a chodí. Dokonce i starý bardi pro ně občas dělají bokovky a i co by důchodci jsou stejní jako kdysi. Holt jednou agent vždycky agent :D .

Doufám, že jsem tu nevyzradil nějaké státní tajemství a kolega trnkalinka promine. :D :D :D ......sranda samozřejmě ;) ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 22:32:02 02. 05. 2021
default.png
VETERAN2 [2021-05-02 09:36:13]: Ano, to máš pravdu, pokud bych to bral jen podle peněz a vybavení, tak tajné služby jsou jasná volba. A současně bych chtěl prostě hlavně dělat sledování atd. Na druhou stranu je tam vyšší náhled firmy do soukromého života a taky větší konspirace před kamarády atd. (nebo by to člověk, alespoň čekal:-)

Taky záleží, co chce člověk v životě dělat, zda opravdu žije pro konspiraci a práci s informacemi, ač to třeba nemá často žádný hmatatelný výsledek v podobě pachatele za mřížemi, nebo jestli chce být víc policajt a třeba za X let úplně změnit služební zařazení, kdy na to je asi pořád PČR nejlepší, na možnosti jít dělat úplně jinou práci a pořád být u stejný složky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio