Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Ock

Zdravím, bohužel jsem 2x nesplnil OCK (odborný celní kurz) a musel jsem podat výpověď. Je možné se třeba za rok znovu přihlásit, nebo je cesta k celní správě nadobro „zavřena?„ Případně měl bych uznaný OCK (odborný celní kurz?) děkuji za odpověď :)
KAISER :: Datum založení: 26. 09. 2021 :: celkem 14 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu AF13 00:31:51 04. 12. 2021
default.png
Hammer už má přehled i o CS … to jsou věci. Kdo do toho má nějaký vhled, ten ví, že celní vzdělávání jen trochu jinde, než je tomu u PČR. Celníci se využívají v učení teorie a hoven asi tak 3x víc, než je tomu u policie. Asi to tam těm učitelům dodává nějaký pocit důležitosti, že mohou občas někoho vyhodit. Přitom je asi každému jasné, že běžná služba celníka na tom, co se zkouší ve škole nestojí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 15:14:28 28. 11. 2021
default.png
APEP [2021-10-29 11:40:13]: A pak ten, co byl úspěšně přezkoušený, přijde na stanici a vedoucí ho nemůže ani poslat na silnici stavět auta... Protože neumí vůbec nic. Informace od stále sloužících kolegů, dnes již vedoucích.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 15:13:03 28. 11. 2021
default.png
CABLE [2021-10-29 17:16:59]: Nebylo lepší se učit ve škole? Nepamatuju se, že bych se musel něco šprtat před brutálně podstatně náročnějším přijímacím řízením já nebo kolegové.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 15:11:47 28. 11. 2021
default.png
MELCHI [2021-11-08 14:42:03]: On ovšem u normální policie nemá co dělat ani nikdo, kdo absolvuje tuhle šaškárnu pro zmrzačené poloopice. Jen bych si tě tedy dovolil upřesnit. To, co dělají dnes jen z pouhé poloviny náročnosti mladí uchazeči, jsme my plnili i s pupky ve čtyřiceti letech, upřesňuji, dvojnásobně náročné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MELCHI 14:42:03 08. 11. 2021
default.png
Psychotesty jsou platné dva roky. Jinak ať se na mě nikdo nezlobí, ale ten, kdo nezvládne zck nebo ock, nemá u sboru co dělat. Kurzy nejsou vůbec náročné. Pokud se někdo není schopen naučit pár stran textu, asi by měl vykonávat jinou práci.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu COOP110 14:36:37 08. 11. 2021
default.png
haloo??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu COOP110 13:35:16 30. 10. 2021
default.png
a jak dlouho jsou platné kladně zvládnuté psychotesty??.. 1 rok?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CABLE 17:16:59 29. 10. 2021
default.png
APEP [2021-10-29 11:40:13]:

Každé má něco, ono je toho hodně, ale naučit se to dá. jen jsou ty 4 týdny dost šibeniční a když to není člověk schopen pobrat hned při té přednášce, tak se to musí doučovat doma a dostane se do skluzu. Když jsme brali už celní, tak jsem se doma musel šprtat ještě právní, když byl už dohled, tak jsem se teprve doma dostal k celnímu a na dohled mi zbyly sotva dva dny.

Teď už to člověku uzrálo v hlavě, takže relativně dobrý, i když už cejtím, jak se mi jisté věci, které nejspíš nikdy v praxi nepoužiju zase vytrácejí z hlavy :D .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 11:40:13 29. 10. 2021
default.png
CABLE [2021-10-28 21:18:03]: paradoxně má být současná forma ZCK snazší než ta předchozí, která byla na tři měsíce a v půlce bylo písemné přezkoušení z trestního, správního, daňového a evropského práva a základu celniho práva. A nakonci ústní z celního a spotřebních daní, dohledu, a kontrol. Dneska je obsahem ZCK pouze základy a přehled a všechno ostatní je pak v OCK kurzech, dříve se ale všichno učilo na ZCK

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CABLE 21:18:03 28. 10. 2021
default.png
COOP110 [2021-10-27 18:17:17]:

Narocne to je, ten kurz trva 5 tydnu, ale realne 4, protoze prvni tyden je o nicom a to z ceho jsou zkousky je az cca od druheho tydne. Zkousky jsou ze trech temat. Danova s pravnim minimem 20 otazek z toho je pulka slozena jeste z a a b, takze vlastne 30. Celni 10 otazek, kazda ma zase 2 podotazky. Dohled 14 otazek. V materialech co jsem k tomu mel to delalo cca 120 stranek cisteho textu o vecech o kterych clovek predtim treba ani neslysel.

Na druhou stranu, i kdyz nas prednasejici a kolegove z predchoziho kurzu radne vystresovali, tak samotne zkousky byly narocne, ale ne tak strasne jak sme se bali. Nakonec to nedali jen tri z nas z dohledu, paradoxne o proti tomu co nize psal Apep.

I ja si myslim, ze to uz tak dost narocne studium dela jeste narocnejsi prave ta distancni vyuka. Nic moc pro lidi s rodinou, kdyz musite poslouchat 7 hodin prednasek z pocitace. Nekdo to mel z homeofficu a nekdo musel sedet v kanclu. Clovek si o tom nema moc moznost pokecat se spolubojovniky po vyuce treba u pivka jako kdyz je clovek na Jilovisti. Co jsem slysel, tak distancne by to melo byt do konce roku, ale kdo vi co bude, kdyz zacina zase rust ten covid blazinec.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio