Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Očkování policistů proti Covidu

Já zírám, kam to došlo! Když policejní prezident přizná, že deset tisíc knedlíků v policejním munduru odmítá očkování a on ještě říká, že o ně nechce přijít! Twl kde to už jsem? Co je to za partičku blbě placených blbů? Za chvíli tam budou pastafariáni s cezanama na hlavách, které odmítnou sundat a on o ně nebude chtít přijít? Policista, který na není schopen stoprocentně pomoci, nemá u sboru vůbec co dělat. Pokud má PP problémy s jejich nakopáním do prdelí, hlásím se, ale co kopanec, to stovku. Přeci jenom to asi odnese čéška deset tisíc krát bodlem do zadele. Zavolám si takového kreténa na okradenou bábi a on mě ji zabije virem jakožto neočkovaný, co virus šíří silně více než očkovaný. To ji můžu rovnou rýpnout rýčem naštorc, než si volat takovou službu. Bože!
HAMMER :: Datum založení: 28. 11. 2021 :: celkem 48 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SEKTA 21:20:17 11. 12. 2021
Sekta.jpg
SHARKY [2021-12-11 16:18:05]:
Tvl ze ty budeš jeden z těch ze at mu šéf nařídí cokoliv tak bez přemýšlení běží a hned splní rozkaz ať je jakýkoliv jak poslušný pejsek??Nedelas to spis z důvodu ze jsi pohodlný a chceš mít klid od vedení?
Netahla a pitomci ?:-)Neockovanost se tyka top útvarů, kde si kluci nechtějí dávat do těla něco ,proti něčemu , kdyz to nepovazuji za ohrozujici!Jsou to hned netahla a pitomci ?Makaji na sobě fyzicky , podstupují každý rok zatezove zdravotní testy a nevidi důvod proč by to měli podstupovat..
Na to už jsem u PCR dost dlouho abych byl jako ovce a nechal si vše líbit.
Co Ti nařídí priste ?Odevzdej polovinu platu, ano pane provedu, no velká gratulace :-))
Dobrovolnost , toleranci a vzájemný respekt ,,kolego “..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SHARKY 16:18:05 11. 12. 2021
default.png
Ty vole já si tady připadám jako v práci...diskusní anarchistický kroužek. Uvědomte si, že sloužíte v bezpečnostním, vojensky organizovaném sboru (i když o tom kolikrát sám silně pochybuji), tak zavřete huby a respektujte nařízení a jestli se vám to nelíbí, jděte pracovat do cukrárny, obávám se ale, že tam to časem dorazí také, takže to bude k ničemu. Stejně ti kteří nejvíce remcají proti vakcínám mi chybět nebudou, protože to jsou vesměs netáhla a pitomci.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu AF13 11:02:30 11. 12. 2021
default.png
I když jsem ockovany, nechápu, proč by do toho měli byt nuceni zrovna příslušníci? Máme vetsi procento proockovanych, než běžná populace a typicky pacient na JIP určitě není hasič, nebo policajt. Takže pokud chce někdo povinně očkovat, tak všechny, nebo podle věku nejvíce ohrožených skupin. To, ze by se povinne očkovali jen příslušníci jen ukazuje, ze si mysli, ze jsme ovce s dá se s nama zametat. Plus je to alibismus, ze jako “máme povinne očkováni”, ale jen pro někoho.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DYRUP 00:34:59 11. 12. 2021
default.png
JOE [2021-12-10 09:34:11]: "Očkování proti Covid-19 mimo jiné brání lépe šíření nákazy. To znamená, že očkovaný člověk šíří případnou nákazu daleko méně než člověk neočkovaný. A to je také ten důvod proč je dobré, aby se očkovali i mladí a zdraví jedinci."
Trošku jsi zaspal dobu:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ockovani-s-deltou-v-sobe-nemaji-mene-viru-zjistili-brit...
Takže zbývá argument, že chrání před těžkým průběhem. Kolik, že těch příslušníků od PČR, HZS případně jiných složek končilo v nemocnici?
Tam je úplně jiná sorta populace. Místo čumění na tv noha je lepší se pobavit s někým, kdo dělá přímo na covid oddělení.
Ano typický argument, že jsme povinně očkovaní i na jiné nemoci.
To, že je použitá úplně jiná technologie nebudeme vůbec zohledňovat, co?
To, že vektorové a mRNA vakcíny nebyly doposud použity při očkovaní a jejich studie zatím ukončená moralistům nevadí?

Jo dnes se mě známý od PČR snažil vysvětlit jaký jsem antivaxer a čtu blbosti na facebooku, že vakcína je naprosto bezpečná, protože má v sobě mrtvý virus a to tělo si na něm vytvoří tu imunitu. Proboha ti lidi ani neví co do sebe píchají!
To o čem mluví je vakcína VALNEVA, která se teď schvaluje a Babiš se vyjádřil, že zde ani nebude, protože jí neobjednal. Přitom se jedná o tradiční vakcíny s inaktivovaným virem, kterými jsme byli očkovaní v dětství a jde o léty ověřenou a bezpečnou vakcínu.

https://cnn.iprima.cz/prymula-s-ockovanim-deti-bych-poseckal-na-trhu-je-bezpecnejsi-vakcin...

Inaktivovanou vakcínu vyrobili v roce 1886 Američané Salmon a Smith pro imunizaci prasat, první bakteriální inaktivovanou vakcínu pro lidi vyrobili proti tyfu v roce 1896 Britové nebo Francouzi, a výrobu první úplně inaktivované vakcíny proti virům umožnili v roce 1948 Američané Enders, Weller a Robbins, kteří za to v roce 1954 dostali Nobelovu cenu

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SERY 13:52:08 10. 12. 2021
default.png
JOE [2021-12-10 12:52:04]: Vše co píši je hlavně o tom, že bezhlavě povinně dávat vakcíny všem je pitomost. Stejně to skončí až to všichni dostanou a proto je potřeba si ohlídat hlavně rizikové skupiny. A zrovna u ozbrojených složek těch rizikových skupin moc není. Ohledně nákazy nevidím rozdíl mezi policistou a např. prodavačkou, nebo úřednicí na fin. úřadu:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 13:16:33 10. 12. 2021
Sekta.jpg
JOE [2021-12-10 12:52:04]:
Ano to co píšeš ty na konci svého příspěvku je druhy extrém :-(
Zdravotnickému personálu by měli byt vděčni a neee je ještě slovně napadat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 12:52:04 10. 12. 2021
Joe.jpg
SERY [2021-12-10 11:57:55]:

Ok. To co píšeš nemůžu komentovat, protože jsem se neseznámil s podrobnostmi. Nová vláda pravděpodobně vyhlášku zruší, takže asi zatím není potřeba dlouze diskutovat.
Ohledně buněčné imunity Ti přeju hodně zdaru. Já s těmito věcmi problém nemám.
Mám problém s magory, kteří se dovolávají kde čeho ve jménu svobody, pak se dostanou na JIP s Covidem-19 a když to přežijou, tak na rozloučenou vynadají zdravotnickému personálu, že je chtěli zabít, a že to spiknutí naštěstí přežili.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SERY 11:57:55 10. 12. 2021
default.png
JOE [2021-12-10 11:14:40]: Za prvé , pro mne se zjištěnou buněčnou imunitou je podstatně větší riziko vakcína než covid. Samozřejmě to doložím podle zákona o veřejném zdraví, čímž se vyhnu očkování, pokud tu vyhlášku nezruší.Další věc v zákoně je, že se smí očkovat jen látkou podle stanoveného antigenního složení. A to u MRNA a vektorových vakcín nelze, neobsahují totiž antigeny. Takže jedině nové vakcíny. Další věc je, že v nové vyhlášce o odškodnění za povinné očkování není covid. A ty zdravotní sestry jsou dost velký argument pro mne. A vláda která vydává nezákonná naříření není důvěryhodná.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 11:14:40 10. 12. 2021
Joe.jpg
SERY [2021-12-10 09:45:42]:

Jelikož stát nese veškeré náklady, které plynou z toho, že zde je Covid-19, může rozhodovat i o různých opatřeních včetně povinného očkování.
Když se podíváme po světě, tak podobným směrem jdou i jiné státy a je pravděpodobné, že další budou následovat.
Co se týká dvou zdravotních sester které zmiňuješ, tak to není žádný argument, protože nesrovnatelně více lidí má problémy při nemoci Covid-19 než po očkování. Po očkování má vážnou nežádoucí reakci zanedbatelné promile lidí. Jinak řečeno - je daleko větší pravděpodobnost, že budeš mít zdravotní problémy, když chytneš Covid-19, než když se necháš očkovat. Další věc je, že dezinformační scéna dělá všechno možné, aby některé věci zveličila nebo jsou to dokonce úplně vymyšlené záležitosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JERY1 11:14:09 10. 12. 2021
default.png
Hammere, běž si kopat do sobě rovných! Nejsem odpůrcem očkování, ale rozhodně není možné plošně někomu nařizovat, aby si tuto stále experimentální vakcínu nechal aplikovat. Po obou dávkách jsem měl poměrně výrazné reakce, takže třetí rozhodně nemám v plánu, dokud za očkování nepřevezme odpovědnost stát, potažmo ten, kdo nám vakcinaci nařídí. Já V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ, nepodepíšu žádný canc, který by je odpovědnosti za další následky zbavoval. A to tím chci říct - není možné plošně nařizovat očkování policistů, když zdravotní stav je čistě individuální - doba od prodělání covidu 19, doba od poslední vakcíny s ohledem na reakci, aktuální zdravotní stav apod.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio