Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Okleštění výsluh-kdo odejde, vyhraje

Vážení, nemáte někdo informace týkající se tentokrát již skutečného okleštění výsluh?Prý, vzhledem ke krizi se již připravuje plán týkající výrazného omezení výsluh, prý by se to vyplácelo pouze po dobu např. rekvalifikace apod. a pak ahoj!Max. 2 roky. Informace je to zajímavá, rozhodně je potřeba ji vzít v úvahu (ačkoliv informací již bylo mnoho jak víme, ale má to celkem logiku z pohledu těch, co to poldům závidí a netroufnou si jít se přetahovat v noci z drbany)..). V tuto chvíli se má čekat na to, až se přelomí rok- aby neodešli všichni mezi 10-15 roky z důvodu možného kolapsu a inflace 20-letých maturantů u policie a až se přelomí rok a skončí přechodné období, tak se to pokusí uzákonit, tzn. ten kdo teĎ zvolí "C", tak mu to sice možná zdaní časem, ale bude to mít přikleplý dle současných zvyklostí..Tno a ten kdo vydrží ve vidině zlepšení situace či vyšší výsluhy, tak se zřejmě nedočká..Víte jak se to říká o vrabci v hrsti...
XJHX :: Datum založení: 02. 08. 2009 :: celkem 50 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 11:10:00 03. 08. 2009
default.png
Výsluhy se zde již několikrát řešily, a také dle právníků kteří se zabývají civilním právem, není až zase tak problém sociální dávku snížit, případně zrušit. A to i zpětně přiznanou podle předchozích zákonů (100…186..361..)! Tak jako např. invalidní důchod ( Šulínek usoudí , že jednoruký může např. cukrovat buchty v pekárně – není to cynismus, ale bohužel skutečnost),tak se sníží, nebo úplně zruší. Taktéž se podle toho kdo má zrovna parlamentní většinu ruší, upravují případně zavádějí rod. přídavky, které jsou rovněž soc. dávkou. Na tyto záležitosti se žádná retroaktivita nevztahuje! Ostatně dva čl.státy EU již snížili všechny druhy důchodů. Tak že jestli nějaký 33 let. vysloužilec očekává cca 6 tis. příspěvku a pak bude někde hudlařit „načerno“, tak až se dočká času, kdy se mu bude počítat průměr na některý z důchodů (nedej bože invalidní), tak zahořkne, protože se příspěvek do důchodu nepočítá. Rovněž si myslím, že v této době odcházet (v přechodném období) od PČR při současném stavu ekonomiky je pitomost. Co ještě maturant (průmyslovák, absolvent gymplu apod.) po více jak deseti let mimo obor umí! Pro některé nadnárodní společnosti je již „pětatřicátník“ starý, ne tak fyzicky, jako že se s ním hůře manipuluje! Hřešit v této republice na nějaké právní jistoty, je ztráta pudu sebezáchoy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 22:21:29 02. 08. 2009
default.png
No tohle bude trochu složitější... Jsem si naprosto jistý, že nelze zpětně zrušit nebo snížit již vyplácenou výsluhu, lze pouze ovlivnit jejich valorizaci. Vlasto znám hodně bývalých kolegů, kteří jsou v přechodném období a v září si to píšou. A je úplně jedno, jestli jsou z okresu, nebo z celorepublikového útvaru. Jinak musím souhlasit s tím, co napsal Hammer na konci příspěvku. Zapoměňte, že na bývalého poldu někdo v céčku čeká, je to přesně naopak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 22:07:24 02. 08. 2009
default.png
jestli jsem z Tvého příspěvku správně pochopila, tak doufáš, že zrušením výsluh by se ušetřilo na výplaty. Musím Tě vyvést z omylu, výsluha je sociální dávkou (stejně jako důchod), je vyplácena sociálním odborem a s finančními prostředky určenými na platy nemá nic společného. A čistě spekulativně uvedu, že i nyní vyplácené výsluhy by mohly být zastaveny, případně jak uvádíš "očesány". Pravda zpětně ne, to co již bylo vyplaceno, to lidem samozřejmě zůstane. Ale v současné ekonomické situaci odcházet jen kvůli výsluze??? nevím, zda je to to nejsprávnější řešení. Ale rozhodnout se musí každý sám. Hezký večer. Vlasta

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:00:20 02. 08. 2009
default.png
přičemž na ta první dvě slova bychom mohli vzít jed, ale na to třetí bych nevsadil zlámanou grešli. Teď následuje stop stav náboru, prachy za mrtvé duše už seberou a víte všichni co se z těch peněz platilo. Platové nároky tímto škrábou holé dno rozpočtu. Co se stane jakmile energetické monopoly zase zdraží elektřinu, plyn a PHM, no a PČR nedostane samo ani ká navíc? Na co sáhnou? Musí už jedině na platy. Všechno ostatní je na hraně možností. Mladé propustí jako první, zbytek zůstane hodně trvale nadále bez odměn, osobního atd. páč prašulky už nebudou. Policie ovšem nemůže propouštět donekonečna lidi z terénu a lidi ve velitelských funkcích nepropustí. Díky Langerovi uteklo moře poldů co by ještě řadu let sloužili a jim se platí výsluhy. Když si vezmete 12 tisíc poldů jen v roce 2007 krát jen sedm tisíc na jednoho, měsíčně to dělá 84 melounů, ročně pak miliardu a osmdesát melounů. Mluvíme jen o těch co odešli v roce 2007. Zpětně výsluhy snad nikomu neseberou, valorizace očesat můžou, to jo, ale logický krok pro další úsporu je očesání výsluhy těm, co tu káru ještě táhnou. Rád bych byl optimista, ale vnitru teď a ani do budoucna nikdo nepřidá. A Moloch fungovat musí. Kdo chce v céčku dělat, dělá. Nečekejte nikdo, že na vás snad čekají a že někdo chápe že mu budete platní v práci. Že máte spousty zkušeností a že toho umíte dost. To nikdo nechápe, mají nás za blbce. Doslova. Přesto se není třeba bát odchodu, samozřejmě je dobré si místo zajistit, dělat si rekvalifikaci ještě v době služby jak to jde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 19:08:53 02. 08. 2009
default.png
Ještě malý doplněk, který jsem chtěl vložit již v příspěvku níže. Nešiřte PROSÍM fámy o zrušení výsluh. Nechci se Langera zastávat, ale v tomto pravděpodobně nelže. Výsluhy BYLY, JSOU a BUDOU. Otázkou je, za jakých podmínek. Každopádně letošní přelomový rok, kdy končí přechodné období, bude docela zajímavý. Jsem přesvědčen, že kdo "uteče", ten "vyhraje", ale každopádně mnoho těch, kteří o tom uvažovali, vzhledem ke globální krizi pravděpodobně přehodnotí své úmysly. S tímto ministerstvo počítá a také jim to hraje do karet.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 18:56:55 02. 08. 2009
default.png
Už byste mohli všichni vědět, že to, co mediálně prohlašuje exNEministr policie, stále vysmátý Langer, je minimálně z poloviny LEŽ. Mediální vyjádření musí být vždy v jeho prospěch, nebo alespoň takové, z kterého by on osobně vyšel jako vítěz. Nechci zde vypisovat vše, co slíbil, a co se splnilo, nebo nesplnilo, ale on je typický příklad člověka, který vám do očí řekne a slíbí, co si budete přát, nebo co budete z jeho řeči očekávat, ale jakmile se otočíte k němu zády, vrazí vám kudlu do zad. Není to "rovný" člověk a také proto je tak VELMI neoblíben u většiny příslušníků BS. Kdo ho jen malinko sledoval od doby nástupu na MV, musel si udělat o něm obrázek. Přidám názor osoby nezasvěcené do problematiky příslušníků BS. Když v médiích něco Langer blábolil o navyšování a dorovnávání platů policistů v předminulém roce, kamarád mi říká: "Vždyť on vám snese modré z nebe, toho musíte mít určitě rádi"! Já jsem mu hned několika málo argumenty oponoval a ukázal jsem mu několik výplatních pásek, a hned mu spadla čelist. Myslel si, že mám bůhvíjaké peníze, ale když viděl pásky, přiznal, že asi nebude na tom vyjádření Langera do médií o platech policistů až tolik pravdy. Podotýkám, že tehdy jsem sloužil už 15 let v 5TT, čili jsem se nemohl považovat za nějakého "bažanta" (omlouvám se, koho se to dotklo), kteří toho průměrného platu v 3TT opravdu logicky nedosahují. Takže pánové a dámy, POZOR na Langera, a při podzimních parlamentních volbách si vzpomeňte, co je to za člověka, který se chce, po případném úspěchu jeho ODS, vrátit zpět na MV. Prohlásil to na svých internetových stránkách, že se těší zpět do křesla v kachlíkárně (MV). Já pevně doufám, že se mu to nepodaří. Sondoval jsem v rodině, a už vím, že z 11 dotázaných osob jeho stranu volit nebude nikdo. Každý máme svobodnou volbu, tak to na podzim nepropásněme!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 17:43:52 02. 08. 2009
default.png
nešiřte tady paniku, takové "zaručené informace" se nejen na těchto stránkách průběžně objevují již několik roků. A k výše uvedenému článku dodám, že pokud by bylo uzákoněno vyplácení výsluh tak jak je uvedeno (čemuž osobně nevěřím), dotklo by se to i těch, kteří by od policie odešli v přechodném období (dokonce i těch co odešli již v minulosti) a to stejně jako tomu bylo v souvislosti s přijetím zákona č.361, kdy i policistům, kteří odešli za platnosti zákona 186, se valorizace výsluh snížila na polovinu, tak jak je stanoveno v zákoně 361, i když měli výsluhu "přikleplou" dle zákona 186. Tak zatím je článkem uvedená informace pouze spekulativní. Hezký večer bez paniky. Vlasta

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XJHX 16:59:03 02. 08. 2009
default.png
Pokud to teda slíbil Langer, tak to bude zaručené:). Langer také nepřipustil, že by se měly nábory poldů zastavit a jeno následovník už to bere jako hotovou věc..Ono slibem nezarmoutíš a Langerovi už můžou bt tyto věci celkem ukradené..a to že někdy něco řekl...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POOKY 16:57:55 02. 08. 2009
Pooky.jpg
Peca: Zas ale, kolik toho každý slíbil a co teď máme :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PECA 16:54:04 02. 08. 2009
Peca.jpg
MV před novináři slíbil, s tím, že to může podepsat vlastní krví, že k něčemu takovému nedojde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio