Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

FYZICKÉ JSOU NÁROČNÉ!!!

po měsíci snažení jsem dospěl k názoru, že fyzické testy jsou pro člověka, který je celý život zvyklý sedět jen u svého PC a chatovat a nebo maximálně JÍT(ne běžet) ven s kamarády, dost náročné. Co na tom, že psychotesty jsem udělal, když těch pitomejch kliků dam maximálně 26 a kilometr uběhnu tak za 5 a půl minuty :D Touhle diskuzí chci jenom upozornit jedince, kteří nejsou během života zvyklí nějak aktivně sportovat, že by si to měli sakra rozmyslet... páč v reálu bude mít takovej člověk potíže vůbec za zlodějem běžet, natož ho dostihnout :) proto teď rozmejšlím...
CENDASLADKYKOZINA :: Datum založení: 23. 08. 2009 :: celkem 119 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu CATANI 12:56:04 02. 12. 2015
default.png
HAMMER [2015-12-02 11:57:00]: Naprostý souhlas. Akorát dnes pojmenovávat problémy otevřeně či přímě je doslova o držku, ale to jsme zase u jádra pudla. Ono totiž ti co se jim dne snechce robit, ale jsou díky loajalitě pečení vaření, nebudou robit ani když se ty problémy pojmenují.

A dost věnujme se běžným starostem normálních lidí, koníčky, rodiny, zdraví a tak, prasárny nechme těm ostatním.Ono stejně ty příspěvky jim dělají dobře a mají pocit, že vše jde správným směrem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 11:57:00 02. 12. 2015
default.png
CATANI [2015-12-02 10:41:40]: Ta moje kondice jak fyzická tak i psychická ale není určena primárně pro policii, pro manažery, pro plnění čáreček...

Ta je určena pro mě. S kondicí (a zdravíčkem obecně) totiž můžu kdykoliv přijít, plesknout výpovědí o stůl a jít někam jinam nemám strach, bez nervů začnu dělat jinou práci, naučím se... sejří mě to tam, nechtějí platit, zkusím to jinde, stojí to ještě víc za kulové, jdu na svoje, nejde mi to, zkusím montáže kde berou opravdu každého a díky kondici to zase přežívám daleko snadnějí než daleko mladší kluci.

Já s tebou ve všem souhlasím. Ano, je to imaginární představa policie, ale nechtěj po mě, abych bral současný stav jako dostačující nebo dokonce vyhovující.

Kecal bych, kdybych k tomuto tématu napsal: odněkud se začít musí. Samozřejmě se začíná vždy shora, nikdy ne zespoda. Musí se umět problémy pojmenovat, to už se udělalo, v roce 2002 kolegové ze Scotland Yardu pozvaní nějakým již vyhozeným odvážlivcem aby nazvali věci pravými jmény, vystavili místní méněžerské mafii vysvědčení naprosto de luxe, myšleno samozřejmě v negativním slova smyslu.

No a k tomu pojmenování problémů musí vršek mafie (slyšíš jak to zní srandovně?) říct, tak problémy máme pojmenované, jmenují se já, ty, on, on, on a on, teď je vyřešíme... :D :D

Takže nic... :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 10:41:40 02. 12. 2015
default.png
HAMMER [2015-12-01 18:02:04]: Ale ano, jistě to je pravda. Ty však pořád žiješ ve světě orla létajícío nadzvukovou rychlostí a mluvíš o tom, jak by policie měla vypadat atd.
Jistě fyzická kondice je základ i pro duševní zdraví, jenom bych tě rád upozornil, že stačí i s touto fyzickou kondicí být u současné policie a mít blízko k jejímu kodexu a nadřízení se na tobě vyřádí, jak na odhalené pérové matraci.

Pokud se bavíme o tom jak by policista měl vypadat, potom jistě, ale to se bavíme o imaginární české policii, která ještě nevznikla.
Přece každému musí být jasné, že policista by měl být kondičně na výši, inteligentní, přirozeně sebevědomý, s kladnými povahovými rysy(i když tady je otázka, které to vlastně dnes jsou), mít smysl pro spravedlnost, nestranost a rovné zacházení. Ale pořád neřešíš, že takové požadavky u současné policie neplatí a nároky jsou úplně někde jinde.U nás nikoho nezajímá, kdo a jak slouží, zda odhaluje pachatele, či někomu pomohl či dělá drobnou policejní práci.

A na závěr je úplně jedno jestli jsi fyzicky či administrativně, čárkově či jinak zdatný, jsi pouze kus a ani né z masa, jak jsem už to kdysi psal, takový jeden šroubek z tisíce, který buď praskne(tj.vada materiálu, v poslední době přes veškerou snahu ututlávat, těchto případů narůstá geometrickou řadou). Nebo zrezne, tak se zahodí(některému se ještě na cestu namaže) a přijde nový. Nebo se strhne závit. A co teď? Je několik možností, buď se přetáhne úplně, poté praskne a poškodí stroj.
Nebo se stržený závit za malé náklady opraví. Taky může nastat situace, aby se mohl nahradit novým, prože je šprajclý, tak se použije hrubá síla a v krajním případě i prostředek GIBS.
Metoda se obvykle vybere podle toho, kdo ten stroj řídí. Málokdy člověk, spíše většinou špatně naprogramovaný počítač, ten asi moc nemyslí a v krajním případě třeba jak ty někdy uvádíš, tupé hovado. Tak s kondicí na mne nechoď.



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:02:04 01. 12. 2015
default.png
ANBERLIN [2015-12-01 11:14:40]: Šedesátikilový samec s kulatými zády prostě respekt u nikoho budit nebude. To platí i pro stokilového samce vylézající z funěním z auta a pohybem Ozáka na napnutých kolenou. Bez fyzičky je i tutam potřebné sebevědomí. A to platí v celém životě, ne jen u bezpečnostní složky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANBERLIN 11:14:40 01. 12. 2015
default.png
BAAL [2015-11-30 21:20:02]: Moc hezky napsané milý kolego. Nutno ale poznamenat, že policista by měl nějak vypadat. Jednak musí budit respekt perfektní znalostí zákona, ale také je dobré si trošičku přidat i svým fyzičnem. Už jsem to tu psal jednou a byl jsem za to velmi kritizován a následně vystaven i posměchu. :D :D :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:38:56 01. 12. 2015
default.png
Pánové, jestli je fyzická kondice u jakéhokoliv tvora na této planetě formalitou, tak to vím zcela jistě: není. Ani u "papírového čerta" zatíženého psychickým stresem a jednostranným zatížením páteře a rukou není zbytečná, ba co to dím: je nutná. Jednak fyzicky dobře připravený člověk je člověk umějící přijmout daleko většímu nákladu stresu i jiného zatížení, umí se s tím rychleji vyrovnávat a díky cvičení či čemu možnému se umí od těchto sraček krásně odreagovat. O všech těch ischiasech a zánětu šlach na rukou za úřednickými stoly ani nemluvím.

Fyzická kondice podmiňuje tu psychickou. Bez ní to prostě nejde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DEWCLAY 07:30:34 01. 12. 2015
dewclay.jpg
HAMMER [2015-11-30 20:00:31]:
:D :D


BAAL [2015-11-30 21:20:02]:
jestli tím míříš na mě, tak si plně uvědomuji práci policisty, mimo to před vstupem k PČR jsem sloužil nějaký ten pátek u jiné BS a bylo to to samé, fyzické jsou jen "formalita" 361/2003 sb.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAAL 21:20:02 30. 11. 2015
default.png
No prima sranda tady o těch klicích:-) já taky nemám kliku, vždyť jsem skončil u PČR :-) ale nejvíc se mi líbí všichni rekruti, kteří řeší počet kliků a člunkový běh, a nepochopili, že práce policisty je - až na výjimky - práce papírového úředníka a salesmakera. A ti kdo sní, že když udělají 150 kliků, tak budou u zásahovky, nedorazí ani na služební zkoušku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:00:31 30. 11. 2015
default.png
DEWCLAY [2015-11-30 14:17:11]: No proto...! :D :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DEWCLAY 14:17:11 30. 11. 2015
dewclay.jpg
HAMMER [2015-11-30 06:27:08]: Bez sebezapření, ale CMT jsem měl 48, běh za 3:15, člunko za 10.7

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio