Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Práce Policie vs. soukromý sektor

Chtěl bych požádat někoho, kdo pracoval déle v soukromé sféře a pak se rozhodl vstoupit do řad Policie, jestli lituje, jak by postupoval nyní, klady zápory apod...(mraky lidí to tady težce kritizuje, také i na jiných diskuzích, možná že nemakali jinde v soukromém sektoru u jidáše, pardon českého podnikatele a neuvědomují si, že lidi dřou třeba za 10.000 hrubého také bez proplacených přesčasů a bojí se, že by o práci mohli přijít a na nějaké renty můžou zapomenout...ve stylu, nelíbí se ti? přede dveřmi je dalších deset).Uvítal nezaujaté stanovisko..díky předem
MALOMERKY :: Datum založení: 18. 10. 2009 :: celkem 31 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 20:54:25 23. 10. 2009
default.png
a vím, že to byla blbost. V jednadvaceti (my starší po dost nechutné dvouleté vojně) má člověk minimum životních zkušeností, bez debat. Nemá žádnou zodpovědnost za nic a nikoho, nezná zač je toho v životě loket. Takový člověk nemůže dělat svou práci u policie zákonitě dobře. Starý četník mi vyprávěl, jak to bylo u četnictva za první republiky, když nastupoval on. Brali právě až od pětadvaceti a ještě k tomu dbali při výběru na to, aby to byli lidi ze střední třídy. Netvrdím nikde, že to byl předpis, jen prodávám co jsem koupil. Nesnažte se tady někoho přesvědčovat, jak jsou dvacetiletí lidé, a ještě k tomu kluci, vyzrálí... To bych nesměl studovat psychologii, abych tomu věřil. Děcka nemají u policie co dělat, i když je pravda, že dneska už nemohou u veřejnosti nic více zprasit. Pro kolegu co píše o poldech z USA: tak polda v USA nesmí na nikoho vystřelit když utíká, až teprve když ten dotyčný vytáhne zbraň. Poldové v USA nesmí střílet na ujíždějící auto atd atd, jejich pravomoce v mnoha případech nejsou zdaleka tak široké jako naše. Na to jsem si dost dlouho psal se třemi poldy z USA. Oni co mají je naprostá podpora nadřízených, soudů veřejnosti. My máme u veřejnosti téměř výhradně opovržení. A to je rozhodující.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:43:24 23. 10. 2009
default.png
znám to dodnes, docela často to používám v osobním životě. Právě proto ale píšu, že termín: "vozidlo nezpůsobilé k provozu" atd. je zcela jiný přestupek než vozidlo, jež bezprostředně ohrožuje bezpečnost na pozemní komunikaci. Ten "policista" ovšem řidiči vyplašenému jak koroptev vykládal, jak mu seberou na SO zrovna papíry, tak on zaplatil a klepal se jako osika. Jestli takhle má vypadat práce policie a jestli tohle chce někdo z kolegů hájit, tak to už pardon. To jsou čárky pro vedení, nic jiného.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:38:41 23. 10. 2009
default.png
Blb je ten, kdo střelí člověku bez záznamu v kartě řidiče strop za prasklinu 4 cm na skle služebního auta. To bez debat. Ty by jsi to taky neudělal, tak proč se takového magora zastáváš? Můj odchod od policie nemá s tímto případem co společného, jinak jsem odcházel z důvodu tvého nicku, jestli o tom nevíš. :D Vaněk mimochodem říkal to samé, co tu o takovém případu říkám já. STK neprojdu ani se zatmavenými skly ani s prasklinou čelní sklo. To je za a). Ale máme i za b): když tomu člověku seberu prachy, tak si to určo v dohledné době neopraví. Toho jsem se držel celou dobu služby. Neopískoval jsem ani jednoho z vlastníků či držitelů vozidla. Nechal jsem si poradit od zkušených četníků, abych věděl že to není schůdné. Dojde totiž vyjádření, že auto bylo v době odjezdu z firmy v pořádku a že řidič ho parkuje doma atd atd atd. Tohle byla otázka hodná zelenáče, nezdá se ti? Naopak, za "starých dobrých časů" řidiči když nás viděli, sami zastavovali a dávali nám OTP, abychom donutili jejich zaměstnavatele auto opravit. Pak odebírání OTP poslanci zrušili a od té doby jsem se tomuto tématu mimo naše stálé zákazníky nevěnoval. Já velmi dobře vím, že řidič není úplně pánem svého jednání, když jede se služebním autem, proto píšu co píšu a nevím jak jsi to četl. Jak jsi došel na to s tím správním řízením? Tam se o správní řízení ale vůbec nebavíme. Tam se bavíme o chování policisty připomínajícím spíše banditu než ochránce zákona.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu REKREK 20:15:44 23. 10. 2009
default.png
Pro Hammera, znal jste 17 bodů technické nezpůsobilosti, když jste byl policista?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TIKOS 14:22:43 21. 10. 2009
default.png
To máte recht kucí :-P Figuranty většinou dělali spolužáci - žádný hec. Naprosto vždy se to dostalo na úroveň solidní zábavy. Ale nic pro praxi. Jednání jednoho člověka od druhého je tak odlišné, že to prostě považuju za „zbytečnost“. To, co tě měl naučit život už dávno ti přece pár modelovek dát nemůže. Na utlučení nějakého času na škole dobré ;) Toť pro dovršení můj názor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN-CZE 11:58:27 21. 10. 2009
martin.cze.jpg
Souhlasím s Tebou v každém písmenku. Tikos zřejmě ne. Tikosi, nevím o tom, že by modelovky byly odjakživa k ničemu. Jestli sis z nich neodnesl nic ty, tak nemluv všeobecně. Já se v nich naučil spoustu věcí, co jsem využil i v praxi (samozřejmě né vše). Ale že by byly k ničemu, e-é....:(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GOOR00 17:43:46 20. 10. 2009
default.png
Co se týká věku od kdy by se mělo k policii přijímat, tak já osobně bych byl pro jiný systém. K policii může nastoupit žadatel od 17 - 18 let věku (důvodem je plná právní zodpovědnost v době ukončení studia), nastoupil by do policejní průmyslovky a tam byl 3-4 roky. Vystudoval by obor např. policista/dopravní policista s maturitou (ti co maturitu mají by měli studium o 1 rok kratší jako když jsou na učilišti). Vzhledem k faktu, že každý občan (mimo skupiny C zp) si může zbrojní průkaz udělat až v 21 letech, nevím proč u policie to jde dříve (stejný metr pro všechny co se týká zbraní) a po uvedeném studiu by bylo všem nad 21 let. Vysoká škola by byla potřebná jen na nejvyšší funkce jako jsou ředitelé, jejich náměstci a policejní president. Ovšem vysokou školou myslím speciální vysokou školu např. při policejní akademii, kde by byl speciální studijní obor právě pro tuto příležitost, ale jiná VŠ by nepřicházela v úvahu. Takto bych si to představoval. No když se podíváte do Německa tak tam něco takového funguje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TIKOS 16:36:56 20. 10. 2009
default.png
že modelovky... :-D Dyť ty byly odjakživa k ničemu. Takže v modelovkách klidně hvězdi. Vyzrálost, charakter a to co v tobě dříme se pozná teprve, když teče do bot. A absolutně netuším, proč si do toho ještě zamotal ty pokuty.. páté přes deváté. zdar :-P

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ASTALAVISTA 13:51:45 20. 10. 2009
default.png
Já nevim co vás na tom věku tak štve... nastupoval sem v čerstvých 20 ... o věk vůbec nejde. Když je člověk s prominutím "pitomec" tak mu může bejt kolik chce. Chtěl jsem k PČR už od začátku střední školy a sem rád, že se mi to povedlo. Nejmladší na oddělení, nejmladší ve škole...ale když se dělali modelovky a jako kolegu sem dostal někoho s Dis. nebo 30 letýho chlapa, kterej byl u AČR, tak to většinou dopadlo špatně. Ve službě mám mladýho kolegu a je to všechno v pohodě, jen teda dostáváme po čumáku, že nedáváme pokuty - právě ty zbytečný pokuty jen aby se naplnil čárkovej systém - ale na to jim kašlu, slušný lidi opravdu nebudu trestat jen proto aby byli ty nahoře spokojený.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOGO 13:15:26 20. 10. 2009
default.png
Poslouchej ty jsi asi závistivý člověk!!!U policie určitě nejsi, protože by jsi neřešil pořád dokola kdo je a kdo ne u PČR a jací jsou a nejsou.Tebe prostě se.e to, že ty jakož to milý,hodný,laskavý,neagresivní, jsi se nedostal k PČR a agresivní,špatní,zlý se dostali bez problému. Tohle nemůžeš překousnout a to je tvoje noční můra a děsí tě to jen když jsi na to vzpomeneš. Neumíš přemýšlet reálně, myslíš si svoje věci, kterým věříš a nevíš jaká je ve skutečnosti realita. Na ulici, kde je parta (nebudu komentovat) "zlých lidí" kteří dělají bordel, ničí městkou zeleň, mlátí lidí na potkání a ty za nimi dojdeš jako milý,hodný,laskavý a slušný policajt a požádáš je, aby svého nezákonného jednání ukončily, jinak budeš postupovat podle zákona a budeš je muset zatknout.Já ti řeknu co udělají (VYSE.OU) se na tebe a budou to dělat dál jako by se nechumelilo, protože si řeknou, že takový ňouma nám nic nemůže udělat. Tak to by jsi dopadl ty, pokud nedej bože by jsi byl u policie. PČR potřebuje lidi, kteří se umí na ulici postarat jak o problém, který nastane, tak i o násilné činy, které vznikají všude kam se podíváš. Policista musí být tvrdý a ne se zaleknout, proto povolání policisty nemůže dělat každý, tak jak třeba ty.... A jestli máš policistu 165cm vysokého, 65kg vážícího , tak takový těžko navodí respekt nebo nastolí pořádek v "Litvínov" zmínil jsem Litvínov ne kvůli to, že tam žije národnosti menšina ale jestli jsi trošku sledoval dění a všiml si na videu je to na youtube dám tu i odkaz, aby jsi lépe pochopil realitu http://www.youtube.com/watch?v=EUxgYKOTMnU je tam dotyčný muž který křičí na ženu a policejní hlídka, která tam očividně jela uklidnit situaci, tam jen přihlíží a situaci nijak neřeší, tak tací mají pracovat u PČR?To není školka!!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio