Záleží, co je cílem měření Myslím, že jsou různé způsoby, jak měření brát:
1. Prvence - Učíme řidiče, že se tam a tam pravidelně měří - třeba na úseku častých DN. Tam je na místě varování DZ a viditelně umístěná hlídka v blikání ani rádiu pak není problém.
2. Represe pirátů silnic - Chceme pokutovat ty, kteří jezdí jako blázni a ohrožují ostatní - tam je na místě civilní auto s radarem a kamerou, které bude takové piráty měřit za pohybu a to všude možně. Tady upozorňování blikáním není pravděpodobné, stejně jako info z rádia.
3. Výběr pokut - Chceme mít maximum čárek a vyybraných peněz - zašijeme civilní auto do křoví na neoznačeném, přehledném úseku silnice, nejlépe s několika jízdními pruhy a o kus dál budeme kostit hlava nehlava všechy. Další hlídka bude dělat peníze na těch blikajících... tedy ne na všech, jen na těch slušných, kteří se k přestupku přiznají. Ti pro které je dělání přestupků sportem, ti moc dobře vědí, kdy lze blikat podle zákona a v klidu se na to vymluví.
Zdá se, že někde volí to třetí a ještě se tím chlubí v novinách.