Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Slon v porcelánu (REDAKCE)

Slon v porcelánu
ilustrační
Foto: internet

Tak nějak bych asi definoval počínání pana minstra Johna.  Je zřejmé, že prozatím se podařily panu ministrovi v úřadě dvě věci.  Vyvolat svými výroky mezi policisty kolosální paniku a poukázat na vlastní ukvapenost a neznalost policejního prostředí.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 26. 08. 2010
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MAMLAS 20:04:07 30. 08. 2010
default.png
FOR CIZINEC1: možná tě to překvapí, ale pracoval jsem 7 let u pohraniční policie. neříkám, že všichni jsou špatní. jen tvrdím, že tahle složka v jakém je počtu je zbytečná. mám i kamarády u této složky. nechci nikoho bez soudu vinit, ale stojím si za tím, že velká většina služby cizinecké policie supluje práci dopravních inspektorátů a to velmi nekvalitně. a o odměňování vím toho hodně. sloužil jsem jako velitel směny a teď sloužím na OOP v 5. platové třídě. kluci na OOP na peníze co jsme měli na cizině nikdy nedosáhli a ani nedosáhnou. vím, že u cizinecké policie jsou i policisté, kteří tuto práci dělají rádi a kvalitně, ale velká většina tam je jen proto, že na OOP by se nikdy nechytla, protože se tam musí pracovat. možná ve větších městech je to jiné.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CIZINEC1 20:44:33 27. 08. 2010
default.png
MAMLAS [2010-08-26 19:31:48]: Respektuji názory svých kolegů,přesto na tvůj článek nelze nereagovat. Sloužím přes 16 let, prošel jsem si vším možným od chodníku až k cizinecké policii. Nevím kde bereš tu drzost hodnotit práci u této složky, kde sloužíš a co umíš...přijď se někdy podívat na jakýkoliv inspektorát, v jakém počtu se slouží a co všechno musí kolegové umět od policejní práce, trestní řízení, správní řízení,spoustu dalších zákonů, mezinárodních směrnic a pokynů, které se neustále mění. V rámci správních řízení čelí vyškoleným právníkům, kteří neustále podávají stížnosti a žaloby....myslím, že nemusím pokračovat, zasvěcení ví o čem mluvím....pokud chceš přijď si to zkusit než začneš někoho kritizovat...nejdřív začni u sebe, jestli si za svou práci a znalosti zasloužíš to co dostáváš

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLUEBERRY 19:04:14 27. 08. 2010
default.png
HAMMER [2010-08-27 16:35:30]: Možná jsme pro někoho "mladí debílkové", ale někdo třeba může být zase "starý kretén".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAUS 18:42:35 27. 08. 2010
Daus.jpg
HAMMER [2010-08-27 16:35:30]:

byvalý kolego zjevně jsme se nepochopili a tvoje odpověd nedává smysl vztaženo na můj předchozí příspěvek
Psal jsem "a když mi nevytvoříte podmínky pro práci (kilometry, k.o. fetišismus atd) tak se na to mužu leda tak vy*rat. " tzn. když kvalita výkonu služby bude posuzována dle počtu najetých kilometrů, počtem k.o. bez ohledu na to že smyslem IS K******* není tento zahltit slušnými občany, tak s tím nebudu spokojen

Nechci se pouštět do toho věčného sporu, ale označit mě nepřímo debilem, vpálit mi délku služby okamžitě když se k ní přiznám a přitom vlastně můj příspěvek nepochopit je trochu pod úroveň.


Na druhou stranu znám kolegu který dělá "kašpara" (ty to nazýváš úslužným debílkem) honí se jak kretén aby dával pokuty lidem na nichž je vidět že se s ním asi nebudou hádat a získává k.o. zvl. způsobem (nebudu rozvádět) a pak je nám bohužel dáván za příklad. Já když ještě byly peníze na benzín a jezdil jsem ven, tak jsem najel třeba 500km, objel jsem problémová místa, v noci jsem zastavoval pouze z auta a vozidla co se mi nezdály a ono to přinášelo ovoce sice né pokaždé a né že se na 3 hodiny někam postavim na dopravu a v obvodě se bude vesele krást a dělat bordel...
Dnes jsou jediná měřítka: hodně k.o., hodně dechovek (zatim jsou peníze na náústky), málo najetých km, hodně pokut! Co z toho plyne? Pořádková často dělá klasickej dohled a jinak vyjíždí pouze na oznámení nic víc nic míň.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu M-P 18:30:45 27. 08. 2010
default.png
To je právě to nejhorší co může bejt. Nekompetentní osoba se dostane k moci. Bohužel v současné době je to jen špička ledovce. Sloužil jsem 14 let. Za tu dobu jsem pozoroval jednu nepříjemnou věc. Žádná vláda nezařídila, aby policie mohla být apolitická, což by mělo být. Zákony pořád neměnit!!! Podle toho jak se to komu zrovna hodí. Já už se na to nemohl koukat a před víc jak rokem jsem odešel. Doufejme že časem zase zvítězí zdravej rozum nad lží a nenávistí, jak to kdysi řekl jeden známej chátrista, disident - mukl - president. A vo tom to je!!!!

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:35:30 27. 08. 2010
default.png
DAUS [2010-08-25 22:17:17]: No můj kolega, co ještě slouží, nazval vás mladé "úslužnými debilky" a je vidět, že se skutečně nemýlil. Vedení se zbavilo nás, kteří jsme jim netahali žádné KO ani žádné pokuty a dělali jsme práci mezi lidma, došli mladí a těm se bulíkují věci, páne jo! Pokuty a káóčka... jedno jaké, pokuty pokud možno aby nebyla stížnost tak deseti důchodcům za lékárničku, jako kdybych vedoucího slyšel...
A tak vpřéééd, úslužní debilkové, dělejte svým nadřízeným čárečky, oni berou svých čtyřicet čistá ruka plus odměny za vaše čárky, co máte vy? Kolik osobního a odměn?
Vy máte dělat všecko proto, abyste chránili slušné lidi, což si pletete jak vidno se službou svému vedoucímu. Společnosti je taková policie fakt k hovnu, zrušit!!!

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:29:40 27. 08. 2010
default.png
BLUEBERRY [2010-08-26 20:43:23]: Všichni museli vědět, že jestli se k moci dostane pravice, zaplatíme za léta apatického sledování zadlužování země. Lidi si pravici vybrali, bude se platit. Za každou blbost se platí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:26:44 27. 08. 2010
default.png
ACIDBOY [2010-08-27 08:50:15]: Jo, stádofilní typy? Poprvé se na čelní místa pročárečkovali mezi lumpy nad nima nevolitelní politici, poprvé neslyšel národ na sliby všeckým všecko. Poprvé si národ postavil hlavu... a že musí zaplatit za předešlou apatii je zákonité, dnes nebo zítra. Policie není pupkem České republiky, je to jen jedna z velmi mizerných firem a Vaše problémy má denně tisíce jiných lidí. Za současné situace jen pitomec ještě uvažuje o práci řadového v této firmě, kde tři veslují a deset na ně řve povely. Nic jiného než pitomec. Kdyby si někdo chtěl říkat náhodou srdcař, tak proti lavině může postavit co chce a směte ho to stejně. Srdcař, ale pitomec stejně, nezodpovědný vůči rodině, protože tahle firma nejde ke dnu od nějaké Johna, ale od roku 1997 nejméně, kdy začaly první škrty na benzínu....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BLUEBERRY 09:14:03 27. 08. 2010
default.png
ACIDBOY [2010-08-27 08:50:15]: Mám jiný názor - metropolitní policie dle mého by byla naprosto ideální pro velká města - vždyť se naše práce s MP tak často dubluje až to je hrozný ... neříkej, že se ti nikdy nestalo, že přijedeš na oznámení a už tam stepují měšťáci a nebo naopak a jen proto, že nedočkavý občan volá na obě linky najedno - se divím, že nevolají i hasiče. Určitě by bylo pozitivní, kdyby třeba obě složky společně úzce spolupracovali - vždyť mají lepší vybavení jak my a už k nim utekla hromada našich kolegů. Když se podíváš do zákona o obecní policii a srovnáš ho s našim, tak oprávnění jsou na pár vyjímek téměř totožná a pokud srovnáš práci OHS a MP, tak dělají to samé - přijedou na zavolání na místo a když to nejde vyřešit blokově, tak volají obvod - stejně jako to dělá MP.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ACIDBOY 08:50:15 27. 08. 2010
acidboy.jpg
BLUEBERRY [2010-08-26 20:43:23]:
jako promin, ale argument, ze pred volbama nikdo nemohl tusit, co se stane, u me vazne neuspeje. normalne uvazujici clovek nikdy nemohl volit ods, stop 09 anebo kecy verejny. btw stacilo se o tyto strany trochu zajimat. pokud by sis precetl program kecu verejnejch, tak bys vedel, ze chteli zavest metropolitni policii (a pochybuju, ze s timhle souhlasis, pokus se pletu, oprav mne). kvuli ty metropolitni policii jsme si psal s jejich prudce inteligentni blondynou koci a zjistil jsem, ze tuhle stranu nebudu volit ani omylem, ptze je to banda amateru, ktera nema absolutne predstavu, co to je a jak funguje policie. (bohuzel problem je v tom, ze cesi jsou stadoidni typ a jsou to ovce, ktery neumi samy premejslet, a pak to tak dopada...)

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio