Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

PMJ Praha - dotazy

Zdravím vás, chtěl jsem se zeptat, zdy je tu někdo z PMJ Praha? Měl bych pár dotazů. Díky moc
COTTOR :: Datum založení: 08. 09. 2010 :: celkem 70 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DENVER 16:12:15 04. 08. 2011 blokovaný
default.png
REPLY:X:48842-1:2011-08-04 14:05:20: Neber to teď X nijak ve zlém,ale on člověk,který se má dobře,tak často nevěří hladovému.Znam lidi,který maj třeba 10 korun v tomdle státě na den.To tobě nehrozí.Plat strážníky rozhodně neni nízkej.BOHUŽEL MI ANI JEDEN POLITIK NIKDY NEODPOVĚDĚL,PROČ TADY X LIDÍ NEMÁ CO JÍST A PLAT STRÁŽNÍKA JE TŘEBA 25000 ČISTÉHO.Hodně proti tomu protestuju,ale bohužel je mi to k ničemu.NIC VE ZLÉM X.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 15:59:39 04. 08. 2011 blokovaný
default.png
REPLY:X:48842-1:2011-08-04 14:05:20: Víš on je problém v tom,že ty jsi jednou tady sám přiznal,že neni vše v pohodě,že "se tam" nějaký tvuj kolelaga někomu něco udělá a ještě toho člověka obviní třeba z útoku na úřední osobu.Jenže teď se ti to už NEHODÍ DO KRÁMU,stejně jako přiznat,že hodně lidí v ČR nemá díky státu ani na jídlo.Tisíckrát jsem ti tu vysvětloval proč(VYHODÍ TĚ Z PRÁCE,MÁŠ PLNO DLŮHŮ ATD.A NA SOCIÁLCE TI NA.EROU).X jestli je v tobě něco dobrého,tak se nechech ovlivnit třeba lidma na tomdle foru a buď dobrej člověk.To je jediný co ti můžu říct.Co se IMV týče,tak až se jí podaří dostat všechny špatné policisty před soud(nepíšu o hloupostech,jako krádež igelitky na služebně),tak těm vyšetřovatelům budu veřejně děkovat a když za každého toho policistu dostanou třeba i klidně HODNĚ VYSOKÉ ODMĚNY,tak to budu PLNĚ SCHVALOVAT.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X 14:05:20 04. 08. 2011
default.png
Denverův dokolečka se opakující evergreen: fingovaný útoky na úřední osobu, odsuzování nevinných lidí na základě nepravdivých výpovědi poldů co se berou jako důkaz, neprováděj se kvalitní znalecké posudky, zakrývání vražd páchanými neonacisty, nedostatek hodných lidí u policie, policajti nepomáhaj narkomanům a bezdomovcům, a nechráněj ubohý narkomany před neonacisty, pokutování chudáků narkomanů co kradou aby měli jídlo pro svoje děti, špinění IMV. Snad jsem na něco Denvere nezapomněl.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVID29 13:40:00 04. 08. 2011
default.png
DENVER [2011-07-18 08:50:18]:
Musím reagovat, jakožto řadový občan hl.m. Prahy a řidič.

Zrovna s PMJ mám jen dobré zkušenosti, nikdy mě nepotrestali za nesmysly a neřešili kraviny - a je fuk, zda to jsou pásy, jíza po chodníku pač jsem byl zablokovanej nebo chybějící zadní zástěrky-)
Kdyby byli všichni policisté stejní, jako jsou péjaci s kterýma jsem se setkal, bylo by na světě kurevsky líp, a lidé by si jich zatraceně víc vážili.

U mě maj členové PMJ prostě bod. Víc než literu zákona ctí zdravej selskej rozum, a to je důležité

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 23:33:16 25. 07. 2011
dax.jpg
DENVER [2011-07-18 08:50:18]:
Denvere, hochu, možná by bylo nejlepší se přihlásit, udělat přijímačky a nastoupit k policii. A všem by si to mohl osobně předvést a ukázat ,jak se to má správně dělat.
S tvými názory a postoji by si měl u policie určitě veliký úspěch. Osobní příklad je přeci vždycky to nejlepší, co říkáš....???
A Kosic má pravdu, vlákno je o PMJ a né o kamerách,neonacistech a hojených komplexech...!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KANE 23:35:48 18. 07. 2011
default.png
Ahoj kolegové omlouvám se že vstupuji do Vaší debaty. Služím u PČR teprve 4 roky (+ 2 roky VS) a jsem na obvodním oddělení. Bohužel v poslední době nejsem na obvodě moc spokojený. Důvodů je víc, ale chtěl bych zkusit jít jinam. Proto se Vás zkušenějších chci zeptat. Jaké možnosti kromě MOP jsou v Praze. Myslím PMJ a podobné. Také by mě zajímalo zda je někde v Praze u takové součásti PČR místo (předpokládám že Praha má stále málo lidí, ale radši se zeptám) Za Vaše odpovědi předem děkuji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 22:53:20 18. 07. 2011
default.png
Hele Denvere, tohle opakuješ na každém vláknu a pořád dokolečka....necheš si to už konečně nechat? Myslím, že to tady už 99% lidí slišelo od tebe dostkrát a navíc si myslím, že tímhle to vlákno zbytečně zacpáváš..... Pokud nemáš dotazy na PMJ, tak to sem nepiš, jo? Díky

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 08:50:18 18. 07. 2011 blokovaný
default.png
SVATEP [2011-07-17 16:46:13]: To je to co já tady píšu ale furt,že PČR má v ČR doslova neomezenou moc.

1.Může kohokoliv "zbalit"ZCELA BEZ DŮKAZŮ!!!!!!
2.Lidi jsou trestáni zcela bez důkazů(dopravní přestupky,útoky na VČ,vyhrožování úřední osobě atd.)
3.Policisté použivají donucovací prostředky a jejich výpovědě o jejich použití jsou brány JAKO DŮKAZ!!!!

Já mam pocit,že zrovna u PMJ je málo skutečně lidských a dobrých lidí,kteří chtěji ochraňovat slabší před neonacistama(nechci tady rozepisovat případy krytí neonacistů například u ochranek).Chce to dosáhnout toho,že bude vše nahráváno na kamery a pak to chce dosáhnout toho,že budou přijímani k PČR dobrý lidi,který nemaj potřebu SI NA NĚKOM HOJIT KOMPLEXY!!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu SVATEP 16:46:13 17. 07. 2011
default.png
Souhlasím, s Martinem 1, Andrasem.
Důvod, proč jsme odešel nebyl, že bych měl problém s tím se někomu postavit a popřípadě se porvat či použít ve službě služ. zbraň proti nebezpečnému pachateli, toto jsem byl nucen učinit 3x za 8let. Odešel jsem kvůli čárkovému systému a to bylo dá se říci staré vedení a ne ti co jsou dnes na vedoucích místech a jen kříví statistiky. I nadále mám kamarády na PMJ, kteří zůstali.
K čárkovému systému, pokud mě šéf jebal za to, že nevozím pokuty a tím pádem nic nedělám. Nejsem v práci proto, abych za každou cenu sejmul člověka, jen abych měl co odevzdat, že nevozím pašíky každý den, alespoň dva? prostě nebyli a co? A pak právě byli tací, co byli schopni člověka sbalit a datáhnout na MOP, jen aby byla ta čárka. Např. vyzvat k podání vysvětlení skupinu 8 osob, těm se nechtělo, protože nebylo k čemu, pouze se dohadovali, hádali, bez napadání, došlo k zajištění na místě do příjezdu MOP následně ÚZ na místním, že bylo zajištěno tolik a tolik lidí a najednou pod. z tč rvačky. A šéf vykázal 8 pachatelů do svodek, takhle se tam činila poslední dobou činnost a tito policisté mi byli dáváni za vzor. To bych blil a když jsem potřeboval pomoci s parťákem, kdy nás napadlo 8 úkáček, tak právě tito policisté, raději otočili auto na druhou stranu a něměli čas a nemohli se dostavit na místo. A pak ti akční kolegové, myslím tím ty magory, kteří dokázali situaci, která se dala zvládnout a měl jsem ji s parťákem plně pod kontroulou, pašíky spacifikované, jejich kamarády srovnané bokem uklidněné, jen měli akčňáci pomoci s převozem. Přiřítili se jak magoři modrá, modrá, ven mezi skupinku kamarádu pašíků a už to lítalo, takže najednou na naprosto perfektně zmáknutém zákroku zmatek, řev, nadávky, DP.
A.... je promiň, my mysleli, že oni vás napadaj a že jsou pašíci, že nevíte co s nima. Takže tohle teda na mě bylo posledního půl roku moc a tak jsem sbalil pár svých švestek a šel si svou cestou. Protože tihle bezmozci jednoho dne přivedou někoho akorát do pořádného maléru. Asi takto.
Naštěstí nejsou všichni kluci na PMJ totální magoři a bezmozci a ví co mají dělat a když vidím kolikrát jejich zákroky v televizi nebo se potkáme a pokecáme, svědí mě konečky prstů a s chutí se vrátil. Hlavně, kluci, buďte na sebe opatrní a těch akčních bezmozků co nejméně ve vaší blízkosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 19:30:44 15. 07. 2011
Andras.jpg
Je akční a akční. Akční policisté, co se nebojí chodit do zákroků, v noci nespí, a vždy rádi a ochotně přijedou kamarádům a kolegům na pomoc, jsou samozřejmě dobří. Ale potom jsou tací akční kolegové, kteří jsou schopni z lejna uplést bič. Viz. reakce Codyho, okamžité vyzývání na souboj a sklon k fyzickému násilí, jako řešení všech svých problémů a dále útočí i na člověka kterého považuje zřejmě jeho názorům za policistu z MOP, a on je přitom z PMJ. Takový člově je nevyrovnaný, a já se ztotožňuji s tímto jak psal martin1, že u útvaru jako L158 či PMJ bude jeho osoba působit spíše kontraproduktivně, než aby k něčemu byl. Ne všichni policisté z MOP jsou špatní, a ne všichni policisté z "akčních" útvarů jsou dobří. Potřeba je obou složek, a i policisté z MOP jsou někdy schopni řešit věci efektivněji, rychleji, a důrazněji, nežli někteří policisté z PMJ. Toto samozřejmě platí naopak. Jsou dozorčí, se kterými se nedá bavit a spolupracovat, a stejně tak jsou policisté z PMJ, se kterými se nedá vyjít.

Problém je v systému, kdy MOP jsou cvičena "dělat z vraždy přestupek", a PMJ zase z "přestupku vraždu". A policisté by mezi sebou měli vycházet jako kolegové, a pokud možno vždy jednat s rozumem.

Co se týče zákroků, PMJ absolvuje střelby + taktické cvičení jednou měsíčně na poměrně přijatelný počet lidí, s vlastními bojaří, kteří se péjákům řádně věnují. Když jsem byl na obvodu, tak střelby byly dvakrát, třikrát ročně, pořádná taktika tak jednou. Tedy je zde předpoklad, že policisté PMJ by měli být při závažných zákrocích lépe připraveni, vycvičeni a vybaveni, nežli kolegové z ostatních útvarů. Někdy prostě na ZJ čekat nelze, díky povaze zákroku, jako např. "aktivní" střelec v Praze 4, či jiné případy. PMJ je cvičeno jednat a reagovat okamžitě, zranění či úmrtí zakročujících policistů se tedy logicky proti šílenému protivníkovi musí předpokládat a předpokládá, a policisté PMJ na to jsou připraveni. Pak tady ale jsou zákroky ala "barricade suspect", kdy úkolem PMJ je pouze ustanovit perimetr a vyčkat příjezdu ZJ a dalších složek. Útvar jako PMJ má tedy určitě v systému mít své místo, a má smysl. Otázkou ale je, jestli v takovém počtu lidí, jaký nyní je, kdy mi občas přijde, že houfy péjáků zabíjí nudu číháním na minoritní přestupky, aby donesli alespoň nějakou čárku....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio