Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Doložení důkazu o přestupku

Zdravím, mohl by se někdo vyjádřit ohledně tohoto videa http://www.youtube.com/watch?v=Xd5fFImvA5c jak to je, jestli je policista povinen předložit důkaz o přestupku nebo není? Děkuji za odpověď.
B0SC0 :: Datum založení: 05. 12. 2010 :: celkem 45 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PATOS 11:04:43 18. 02. 2011
patoš.jpg
PAVLIK12 [2011-02-18 00:06:50]: Tak bacga aby sis ho neuřízl. :-) Chce to klid chlapi, Opakujte výzvy k připažení a vymezení prostoru jeho pohybu ( třeba aby nechodil za tvá záda )a přitom jej stále oslovuj celým jménem a příjmením včetně data narození a máš jistotu, že tohle se na internet nedostane.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVLIK12 00:06:50 18. 02. 2011
default.png
X1-RAY :
Souhlasím, že povinná výbava je osvědčný postup. Pokud tedy nenarazíš na provokatéra, který fakt začne hlemýždím tempem těch 100 věcí z kufru vyndavat a s úsměvem ti do očí řekne že on má času dost ale ty nebudeš mít čárky (a spolujezdec si to samozřejmě nahrává). Jak jsem klidný člověk, tak při tomhle se mi otevírala kudla v kapse.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEPULCHER 15:42:41 10. 01. 2011
default.png
Přesně jak to tady bylo popsáno. Tím natáčením si vlastně škodí sami. Nedávno jsem třeba přijímal oznámení od dvou arogantních blbečků, kteří si všechno taky natáčeli na mobil. Tak jsem hold dělal všechno hezky s rozvahou, v klidu, poučení poškozeného v trestním řízení jsem jim přečet celé bez jakéhokoli komentáře a dal jsem jim čas na jejich vyjádření se... Nakonec jsem to s nimi psal asi 4 hodiny. Hlavní je se nenechat vyvést z míry a postupovat s rozvahou a klidem. Nejlepší pak je pokud například dotyčný neuposlechne výzvy a má to natočeno na svém telefonu, tento telefon zajistit jako důkazní prostředek pro jednání o přestupku před správním orgánem. Tihle pacholci, co to na nás zkouší mají čato nastudována svoje práva... nastudujme si naše oprávnění stejně dobře a nedostanou nás.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:44:34 09. 01. 2011
default.png
APPALACIO [2011-01-07 10:37:14]: Jo, souhlas, až na to, že zpravodajcem může být každý.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 10:37:14 07. 01. 2011
default.png
HAMMER [2011-01-06 18:25:51]: "zpravodajec" může být kdokoliv. Ráno točíš, odpoledne prodáváš, večer vysílají tvůj záznam.

Nejde o prolamování zákonů. Jde jen pouze o výklad. Soud opakovaně konstatoval (rozsudky opravdu hledat nehodlám), že veřejně činná osoba musí strpět omezení svých práv, v smyslu veřejné kritiky, kontroly atd.

Při výkonu povolání jsi především polda a pak člověk. Samozřejmě nikdo s tebou orat nebude a platí ochrana osobnosti v jakémkoliv případě. Ale jde o to, jak se bude případný záznam prezentovat. Samotné natáčení není problém a každý normální polda s tím nemá problém.

A pokud má, vadí mu okolnosti ,tak se musí postarat, jak jsem naznačil v příspěvku dříve. Když mě vadilo natáčení, tak mě vlastně ani nevadilo to natáčení samotné, jako nekontrolovaný pohyb cizí osoby kolem mě. Nevadilo mi, že mě točí, ale vadilo mi to, že jsem dotyčnému neviděl na ruce, že jsem ho neviděl atd. Z tohohle pohledu jsem se o sebe vždy postaral a to radím ostatním.

Takže chceš mě nahrávat? polož si mobil na auto a ať to běží. Budeš s tím šermovat v ruce a lítat jak postřelenej? Tak to prostě nebudeš a končíš v poutech jako osoba zajištěná(po marných výzvách atd.) Proč neotočit jeho zbraň, proti němu? Dám výzvu, ta je nahraná a dotyčný si může stěžovat kolikrát chce a prezentovat záběry kde chce.

A vidíš?! Po mnoha letech s tím nemám problém, nikdy si nikdo nestěžoval a i ten co měl plnou hubu keců na místě, vždy nakonec sklapnul.

Zlaté pravidlo je, že vím co dělám, znám postupy a když zrovna nevím a jsem překvapen, tak žvaním co nejmíň a vycouvám. Je to jak u soud. Vše co řeknu a udělám, bude použito pro mně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 10:25:21 07. 01. 2011
default.png
X1-RAY [2011-01-06 22:03:39]: konečně rozumný názor .-) Jinak každej polda si umí poradit. Pokud mě natáčení opravdu obtěžuje, tak vymezím prostor, kam takovej pacholek nevleze.

Viz video. Prostě ho nenechám chodit mezi poldama a bude se držet na 2m nejblíž. Pokud řeším otrapu, kterej si mě natáčí a není mi to dvakrát příjemný, tak mu netrhám mobil z ruky(kameru, fotoaparát) a dám mu výzvu. Když nic jiného, tak připaží ruce. Neuposlechne, opakuji výzvu, pak následuje další postup.

Každý normální polda ví, že to je jen "hra". "Hovada" znepříjemňují práci policistům, policisté znepříjemňují život "hovadům". Vše legální a s úsměvem. Je to takové věčné a nikdy nekončící špičkování. Mění se jen způsob, ale špičkování zůstává.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 22:03:39 06. 01. 2011
default.png
Obecně je přece úplně jedno, že tě někdo natáčí. Největší trapnost je vztekající se polda. Když jsi si jistý svým postupem, tak se přece nemáš za co stydět, stejně jako ti dva kolegové na videu. Naprosto profesionální přístup, vůbec nediskutovali a nekomentovali komediální výstup řidiče, jenom chtěli vidět povinnou výbavu a že kvůli tomu musí řidič vyndat 100 věcí z kufru? To je přece jeho problém. Hlavní je zůstat nad věcí a na natáčení vůbec nereagovat. Mimochodem povinná výbava je velmi oblíbená věc zkušených policajtů, např. při stání na místě pro invalidy u supermarketu. Počkáš si, rodinka naloží nákup na měsíc, zastavíš, on ti to samozřejmě popře, protože zaparkovala osoba blízká, takže povinná výbava... A ejhle, klíč na kola na dně narvaného kufru. No nic.
V určitých případech by přicházelo v úvahu dát výzvu (povinnost strpět aby bylo dosaženo.....všichni víme). Problém je v tom, že i při tak závažném úkonu jako bylo vyzvedávání sudů z Orlické přehrady bylo dáno několiv výzev TV Nova která se o akci dozvěděla, že nesmí natáčet, následovalo neuposlechnutí a výsledek byl, že večer musela zasahovat ZJ proti hlavnímu pachateli, protože všechno viděl ve zprávách a chtěl použít zbraň, jelikož věděl že je konec.
Takže v klidu, troufnu si tvrdit, že 99% těchto kameramanů se sami usvědčí z vlastní blbosti a neznalosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:25:51 06. 01. 2011
default.png
APPALACIO [2011-01-06 10:42:45]: Zpravodajec není přece kdokoliv, to je profese stejně jako zedník, policista, konstruktér. Hlavně ale že jsi si 100% jistý. A mě to netěší, jen chci vidět zákon, který § 12 OZ prolamuje. Což jsi neukázal, ale jsi si 100% jistý. Já si jistý nejsem, protože pořád čekám, kdy začneš argumentovat věcně, ne systémem: nějaké soudy. Jako polda by jsi měl vědět, že každý případ je jinačí, takže soudy ano, ale konkrétní případy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 15:41:32 06. 01. 2011
default.png
FAMILIE [2011-01-06 13:55:36]: a vidíš... policisté si nic z natáčení nedělají.. video jsem tedy letmo prolétl, ale nevidím žádný problém... kolegové si to užili, pán taky .-))) takhle se mi to líbí...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAMILIE 13:55:36 06. 01. 2011
default.png
JEN pro zajímavost:

http://www.youtube.com/watch?v=H7umaXle9Nc&feature=related

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio